Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Παπαδόπουλος: Το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις πόλος έλξης θεματικού τουρισμού

Τα οφέλη από τις συνέργειες που αναπτύσσει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με την Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (Ο.Μ.Α.Ε) ανέδειξε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος, σε εκδήλωση της Ομοσπονδίας για την παρουσίαση του λευκώματος με θέμα το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις 2022.

Ο κ. Παπαδόπουλος τόνισε ότι τα ιστορικά οχήματα αποτελούν μέρος της πολιτιστικής μας κληρονομιάς και γι΄ αυτό το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ολοκλήρωσε το θεσμικό πλαίσιο για τον χαρακτηρισμό των οχημάτων ιστορικού ενδιαφέροντος, διαμορφώνοντας ένα ξεκάθαρο πλαίσιο για την κυκλοφορία τους.

«Για πρώτη φορά χορηγούνται από το υπουργείο Μεταφορών πινακίδες κυκλοφορίας ιστορικών οχημάτων, τα οποία θα καταγράφονται, πλέον, στο Πληροφοριακό Σύστημα που διαθέτει το υπουργείο, ώστε να γνωρίζουμε τον ακριβή αριθμό και την ταυτότητα αυτών των οχημάτων. Θα υπόκεινται, επίσης, σε τεχνικό έλεγχο, καθώς η τήρησή τους σε άριστη τεχνική κατάσταση αποτελεί μια εικόνα – πρότυπο για την εμπέδωση της σημασίας που προσδίδει η κυβέρνηση του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στην Οδική Ασφάλεια» τόνισε ο υφυπουργός. Και πρόσθεσε ότι με απόφαση του δόθηκε η δυνατότητα στα ρυμουλκούμενα οχήματα κατηγορίας Ο2, που μεταφέρουν αυτοκίνητα, να πάρουν ανεξάρτητες άδειες και πινακίδες με μελέτη μηχανολόγου, ακόμη κι αν δεν είχαν πιστοποιητικό ρυμούλκησης πριν από την ισχύ της σχετικής διάταξης.

«Με αυτόν τον τρόπο διευκολύνεται η διεξαγωγή εκδηλώσεων όπως το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, καθώς ένα σημαντικό σκέλος της διοργάνωσης είναι η μεταφορά των αγωνιστικών οχημάτων», είπε ο κ. Παπαδόπουλος.

Με αφορμή την έκδοση του λευκώματος, «Οι πρωταγωνιστές γράφουν την Ιστορία», ο υφυπουργός συνεχάρη την Ομοσπονδία για την επιτυχία της διοργάνωσης που διεξήχθη τον Ιούνιο σημειώνοντας πως «αποτυπώνεται ο αγώνας των ανθρώπων που έτρεξαν στις ειδικές διαδρομές της Στερεάς Ελλάδας με τα αυτοκίνητα που κάποτε πρωταγωνιστούσαν στο Ράλι Ακρόπολις, το οποίο συμπληρώνει φέτος 70 χρόνια ζωής. Το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις έλαβε την έγκριση της FIA και εντάχθηκε στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων του 2023, όπου περιμένουμε όλοι να παρακολουθήσουμε έναν ακόμη καλύτερο αγώνα τον Νοέμβριο.

Κλείνοντας, ο κ. Παπαδόπουλος τόνισε ότι η δυνατότητα που έχει ο κάτοχος ενός ιστορικού αυτοκινήτου να κυκλοφορεί με το αγαπημένο του όχημα ή να συμμετέχει στους αγώνες, κάθε κατηγορίας, καθιστούν την Ελλάδα πόλο έλξης για θεματικό τουρισμό υψηλής ποιότητας, καθώς η πατρίδα μας διαθέτει εξαιρετικές διαδρομές, μοναδικής ομορφιάς, τις οποίες μπορεί να διασχίσει ο επισκέπτης σε συνδυασμό με τη διοργάνωση των αγώνων, αλλά και μεμονωμένα.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!