Γ.Δ.
1452.5 -0,26%
ACAG
+0,52%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
-0,11%
9.11
CNLCAP
-2,68%
7.25
DIMAND
-2,25%
7.82
NOVAL
-0,65%
2.285
OPTIMA
-2,33%
12.56
TITC
-1,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,23%
1.494
ΑΒΕ
+0,22%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
-0,87%
4.56
ΑΛΦΑ
-0,47%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-1,66%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
-3,51%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
-1,35%
2.19
ΒΙΟ
-3,30%
5.27
ΒΙΟΚΑ
-0,27%
1.865
ΒΙΟΣΚ
-0,62%
1.6
ΒΙΟΤ
-3,01%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-0,60%
11.6
ΔΟΜΙΚ
-4,32%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
-1,96%
1.755
ΕΕΕ
-0,74%
32.18
ΕΚΤΕΡ
-1,02%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+2,83%
2.18
ΕΛΛ
+1,75%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
+0,27%
7.3
ΕΛΣΤΡ
+0,97%
2.08
ΕΛΤΟΝ
-1,07%
1.856
ΕΛΧΑ
-0,74%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
+0,80%
7.84
ΕΥΑΠΣ
-0,62%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,63%
2.25
ΕΧΑΕ
-1,54%
4.47
ΙΑΤΡ
-3,23%
1.5
ΙΚΤΙΝ
-0,30%
0.334
ΙΛΥΔΑ
-0,25%
1.975
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.83
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.75
ΙΝΛΟΤ
+2,46%
0.998
ΙΝΤΕΚ
+0,17%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,50%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,35%
2.86
ΚΑΡΕΛ
-1,18%
336
ΚΕΚΡ
+1,26%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
-0,46%
0.429
ΚΟΥΑΛ
+1,72%
1.18
ΚΟΥΕΣ
+0,17%
5.86
ΚΡΙ
+0,33%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
-0,27%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
-3,80%
1.52
ΛΟΥΛΗ
-0,69%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
+1,79%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-1,86%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-1,21%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
20.56
ΜΟΝΤΑ
-1,11%
3.56
ΜΟΤΟ
-0,37%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,79%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,93%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-1,18%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
+0,24%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
-0,17%
30.05
ΟΛΥΜΠ
+1,30%
2.34
ΟΠΑΠ
-0,25%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,63%
0.798
ΟΤΕ
+0,61%
14.85
ΟΤΟΕΛ
-1,33%
10.36
ΠΑΙΡ
+3,33%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-1,04%
3.891
ΠΕΡΦ
+0,19%
5.39
ΠΕΤΡΟ
-1,20%
8.24
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.92
ΠΛΑΚΡ
+2,08%
14.7
ΠΡΔ
+8,70%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+1,53%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
-5,07%
6.55
ΠΡΟΦ
+0,77%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
+0,19%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+1,61%
1.575
ΣΠΕΙΣ
+1,71%
5.94
ΣΠΙ
+0,39%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
+0,96%
20.02
ΤΖΚΑ
-1,67%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-0,61%
8.1
ΦΡΙΓΟ
+4,55%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,86%
3.7
ΧΑΙΔΕ
+1,69%
0.6

Παπαδόπουλος: Αναγκαία η παράταση της λειτουργίας του ΟΑΣΘ

Ρυθμίσεις σε θέματα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών που αφορούν στην παράταση της ανάθεσης του συγκοινωνιακού έργου στον ΟΑΣΘ, την καταβολή ενισχύσεων στα ΚΤΕΛ και στα λεωφορεία που καλύπτουν άγονες γραμμές, την εξασφάλιση της απρόσκοπτης λειτουργίας του ΟΣΕ και τη σύσταση εθνικού φορέα για την ηλεκτροκίνηση, περιλαμβάνονται στο σχέδιο νόμου του Υπουργείου Υγείας που αφορά στο Ολοκληρωμένο Σύστημα Παροχής Ανακουφιστικής Φροντίδας.

Κατά την τοποθέτησή του στη Βουλή, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος, ανέλυσε το περιεχόμενο των σχετικών τροπολογιών, οι οποίες αντιμετωπίζουν τα παραπάνω ζητήματα.

Ειδικότερα, προβλέπεται η εκ νέου παράταση λειτουργίας του ΟΑΣΘ για ακόμη έναν χρόνο, έως τις 31-12-2023, ώστε να ολοκληρωθεί ομαλά η εκκαθάριση του Οργανισμού και να υπάρξει ο αναγκαίος χρόνος ολοκλήρωσης του σχεδιασμού του χάρτη λειτουργίας των ΜΜΜ στη Θεσσαλονίκη, ενόψει και της έναρξης της λειτουργίας του μετρό.

«Είναι αναγκαίο να λειτουργεί ο ΟΑΣΘ και το έτος 2023 ώστε να παρέχει στη μεταβατική αυτή περίοδο για τις συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη, όχι μόνον τα λεωφορεία του, αλλά και την τεχνογνωσία που αποκτήθηκε όλα τα έτη λειτουργίας του, με στόχο ο νέος συγκοινωνιακός χάρτης στη Θεσσαλονίκη να μην αντιμετωπίσει κανένα ζήτημα μέχρι να λειτουργήσει και το μετρό», δήλωσε ο κ. Παπαδόπουλος.

Όσον αφορά στα μέτρα στήριξης των χερσαίων μεταφορών, ο Υφυπουργός Μεταφορών ανέφερε ότι παρέχεται έκτακτη ενίσχυση ποσού 19.280.000 ευρώ στα αστικά και υπεραστικά ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ Α.Ε., καθώς και στα λεωφορεία που εξυπηρετούν άγονες γραμμές νήσων, με στόχο την αντιμετώπιση της έλλειψης ρευστότητας και της συνεχιζόμενης απώλειας εσόδων των ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ Α.Ε., που προκλήθηκαν, εξαιτίας τόσο των κρατικών μέτρων περιορισμού της πανδημίας COVID-19 στις μετακινήσεις των επιβατών με λεωφορεία όσο και της αύξησης της τιμής του πετρελαίου κίνησης.

Με άλλη τροπολογία προβλέπεται η παράταση για ένα έτος της αναστολής πληρωμών, συμψηφισμού και διαδικασιών είσπραξης χρεών του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος (Ο.Σ.Ε) έναντι του Δημοσίου, μέχρι την πλήρη διαγραφή των χρεών του ΟΣΕ προς το Δημόσιο, που ορίζει ο ν. 3891/2010.

Ο Υφυπουργός Μεταφορών ανακοίνωσε, επίσης, ότι εγκρίνεται μελέτη σκοπιμότητας για σύσταση εθνικού φορέα για την ηλεκτροκίνηση, που αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για την υλοποίηση μεταρρυθμίσεων και επενδύσεων στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, οι οποίες περιλαμβάνονται στο Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας-Ελλάδα 2.0. (ΕΣΑΑ).

Με τροπολογία, επίσης, ρυθμίζεται η καταβολή των Τελών Εκσυγχρονισμού και Ανάπτυξης Αερολιμένων, των Τελών Χρήσης Αερολιμένων, των Παραβόλων και των Τελών παροχής Συνδρομής σε Άτομα με Αναπηρία και Μειωμένη Κινητικότητα, για το διάστημα Φεβρουαρίου έως και Μαΐου του 2020 στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας,  χωρίς την επιβολή πρόσθετων φόρων, τελών και τόκων υπερημερίας.

Η καταβολή των τελών είχε ανασταλεί για το παραπάνω διάστημα, λόγω των ειδικών ρυθμίσεων αντιμετώπισης των αρνητικών συνεπειών της πανδημίας COVID-19 για τις αεροπορικές εταιρείες, αλλά δεν είχε οριστεί η ημερομηνία λήξης της αναστολής.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!