Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Εγνατία : Προς παραλαβή ο κάθετος άξονας Δράμας-Αμφίπολης

Η σύμβαση για το τμήμα Παλαιοκώμη – Μαυρολεύκη στον κάθετο άξονα της Εγνατίας Οδού Δράμας – Αμφίπολης έχει ολοκληρωθεί. Το έργο θα προκηρυχθεί εντός του 2021 και η Κυβέρνηση θα προτείνει την ένταξη του στο Ταμείο Ανάκαμψης, όπως ανακοίνωσε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής στην Βουλή.
Απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του Βουλευτή Δράμας της ΝΔ κ. Κωνσταντίνου Μπλούχου, ο υπουργός ενημέρωσε ότι το αντικείμενο της «Μελέτης Οδού Δράμας – Αμφίπολης – Τμήμα Παλαιοκώμη – Μαυρολεύκη» αφορούσε στην εκπόνηση όλων των αναγκαίων μελετών οδοποιίας, υδραυλικών, στατικών κλπ., για τη δημοπράτηση και κατασκευή του τμήματος μήκους περίπου 29,5 χιλιομέτρων.

Δηλαδή, την δημιουργία ενός κλειστού αυτοκινητόδρομου δυο λωρίδων κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, με διαχωρισμό των αντίθετων ρευμάτων κυκλοφορίας με νησίδα και όλες τις απαραίτητες κυκλοφοριακές συνδέσεις.

Αυτήν την στιγμή, επομένως, έχει εγκριθεί το σύνολο του συμβατικού τεχνικού αντικειμένου και επίκειται η τελική παραλαβή, σημείωσε.

Μάλιστα, υπενθύμισε ότι το συγκεκριμένο έργο αποτελούσε προεκλογική δέσμευση της κυβέρνησης και σήμερα προχωράει η υλοποίηση του, ώστε να γίνει αυτή η οδική σύνδεση πραγματικότητα μετά από δύο δεκαετίες και να βγει από την απομόνωση όλη η περιοχή.

Όπως υπενθύμισε όμως, «δυστυχώς, τον Ιούλιο του 2019, δεν βρήκαμε καμία μελετητική ωριμότητα του έργου στο Υπουργείο, παρά μόνο κάποιες προμελέτες του 2013».

Ο κ. Καραμανλής τόνισε πως: «Τρέξαμε γρήγορα όλες τις διαδικασίες, ώστε και να ωριμάσουν ταχύτατα οι μελέτες και να προχωρήσουμε άμεσα στη δημοπράτηση του έργου». Και ανακοίνωσε ότι το τμήμα Παλαιοκώμη – Μαυρολεύκη θα δημοπρατηθεί μέσα στο 2021 και έχει προταθεί η ένταξη του στο Ταμείο Ανάκαμψης καθώς θα έχει ωριμότητα, αλλά σε κάθε περίπτωση υπάρχει η δυνατότητα και για άλλα χρηματοδοτικά εργαλεία. Σημείωσε ότι τα οδικά έργα δεν είναι στην προτεραιότητα του Ταμείου Ανάκαμψης, αλλά η Κυβέρνηση δίνει μάχη για να εντάξει ορισμένα εξ αυτών, όπως επίσης ο ΒΟΑΚ και ο Ε65.

Το συνολικό κόστος του τμήματος Παλαιοκώμη – Μαυρολεύκη εκτιμάται στα 150 εκατ. ευρώ.

Οι υπό εκτέλεση συμβάσεις

Ο υπουργός περιέγραψε την πρόοδο των εργασιών στις τέσσερις υπό εκτέλεση συμβάσεις παροχής υπηρεσιών Τεχνικού Συμβούλου, για την υποβοήθηση της Διεύθυνσης Οδικών Υποδομών.

Συγκεκριμένα:

  • Η Σύμβαση Συγκοινωνιακών Μελετών με αντικείμενο την οριστική μελέτη οδοποιίας και υδραυλικών του Ανισόπεδου Κόμβου της Πρώτης Σερρών, η οποία έχει ήδη εγκριθεί, και τη μελέτη σήμανσης – ασφάλισης όλου του οδικού άξονα.
  • Η Σύμβαση Στατικών Μελετών με αντικείμενο τις οριστικές μελέτες 12 τεχνικών έργων του οδικού άξονα, το μεγαλύτερο μέρος των οποίων έχει ήδη εγκριθεί
  • Οι Οριστικές Μελέτες Οδοποιίας και Υδραυλικών των Ανισόπεδων Κόμβων Μεσορράχης και Μικρού Σουλίου, καθώς και σύνταξη τευχών δημοπράτησης του συνολικού έργου «Οδός Δράμα – Αμφίπολη, τμήμα Παλαιοκώμη – Μαυρολεύκη» και
  • Η Σύμβαση Ηλεκτρομηχανολογικών Μελετών, για τον οδοφωτισμό όλων των ανισόπεδων κόμβων του οδικού άξονα.

Όσον αφορά στο υπολειπόμενο τμήμα Μαυρολεύκη – Δράμα μήκους περίπου 14 χιλιομέτρων, τη μελέτη έχει αναλάβει η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας- Θράκης, στο πλαίσιο και της αποκέντρωσης.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!