Γ.Δ.
1531.43 +0,05%
ACAG
-0,17%
5.99
BOCHGR
-0,40%
5.02
CENER
+0,41%
9.79
CNLCAP
+0,71%
7.1
DIMAND
+0,62%
8.16
EVR
0,00%
1.49
NOVAL
-0,21%
2.365
OPTIMA
-0,46%
12.94
TITC
-0,55%
45.25
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-0,11%
1.818
ΑΒΕ
-0,87%
0.456
ΑΔΜΗΕ
-0,72%
2.74
ΑΚΡΙΤ
-1,94%
0.76
ΑΛΜΥ
+1,88%
4.33
ΑΛΦΑ
+0,12%
1.72
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.52
ΑΡΑΙΓ
+0,27%
11.02
ΑΣΚΟ
-0,30%
3.29
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.12
ΑΤΕΚ
+9,92%
0.72
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-0,26%
0.776
ΑΤΤΙΚΑ
+0,91%
2.21
ΒΙΟ
+0,87%
5.77
ΒΙΟΚΑ
+2,84%
1.99
ΒΙΟΣΚ
-0,32%
1.58
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+2,56%
2.4
ΓΕΒΚΑ
+1,41%
1.44
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,43%
18.8
ΔΑΑ
-0,17%
8.386
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
+1,10%
12.84
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.945
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,81%
0.346
ΕΒΡΟΦ
+1,14%
1.78
ΕΕΕ
-0,79%
32.62
ΕΚΤΕΡ
-0,43%
1.852
ΕΛΒΕ
0,00%
4.94
ΕΛΙΝ
-0,45%
2.23
ΕΛΛ
+1,41%
14.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,67%
2.26
ΕΛΠΕ
-0,20%
7.485
ΕΛΣΤΡ
+2,22%
2.3
ΕΛΤΟΝ
-0,76%
1.834
ΕΛΧΑ
+1,44%
2.115
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,85%
1.19
ΕΤΕ
+0,36%
8.37
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.38
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.95
ΕΥΡΩΒ
-0,13%
2.389
ΕΧΑΕ
-0,31%
4.81
ΙΑΤΡ
0,00%
1.67
ΙΚΤΙΝ
-0,14%
0.3595
ΙΛΥΔΑ
+0,28%
1.765
ΙΝΚΑΤ
+0,52%
4.825
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.6
ΙΝΛΟΤ
+0,37%
1.08
ΙΝΤΕΚ
-0,17%
5.97
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.15
ΙΝΤΚΑ
+0,62%
3.27
ΚΑΡΕΛ
0,00%
332
ΚΕΚΡ
-1,48%
1.33
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΟΡΔΕ
-2,00%
0.44
ΚΟΥΑΛ
-0,29%
1.388
ΚΟΥΕΣ
-0,32%
6.17
ΚΡΙ
-0,63%
15.9
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.82
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.015
ΛΑΒΙ
+4,77%
0.835
ΛΑΜΔΑ
-0,28%
7.07
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.03
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
0,00%
0.256
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
-0,97%
3.05
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
0,00%
3.83
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
-0,18%
2.8
ΜΙΝ
-8,74%
0.47
ΜΟΗ
+0,28%
21.32
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.79
ΜΟΤΟ
+0,18%
2.835
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
-0,62%
25.74
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.77
ΜΠΡΙΚ
+0,89%
2.28
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
+0,71%
34.08
ΝΑΚΑΣ
-0,66%
3
ΝΑΥΠ
+0,25%
0.792
ΞΥΛΚ
0,00%
0.29
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
-2,82%
27.6
ΟΛΠ
-0,49%
30.7
ΟΛΥΜΠ
-1,15%
2.57
ΟΠΑΠ
-0,25%
16.11
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.782
ΟΤΕ
+0,54%
14.91
ΟΤΟΕΛ
+0,18%
11.3
ΠΑΙΡ
+1,43%
1.065
ΠΑΠ
+0,79%
2.56
ΠΕΙΡ
+0,87%
4.297
ΠΕΡΦ
+0,93%
5.45
ΠΕΤΡΟ
+0,48%
8.42
ΠΛΑΘ
-0,60%
4.125
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
+0,49%
1.236
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
+0,37%
5.38
ΡΕΒΟΙΛ
+1,21%
1.675
ΣΑΡ
+1,46%
11.12
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,56%
0.36
ΣΙΔΜΑ
+0,63%
1.585
ΣΠΕΙΣ
-0,69%
5.76
ΣΠΙ
0,00%
0.606
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.535
ΤΡΑΣΤΟΡ
+3,17%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,73%
1.64
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.19
ΦΡΛΚ
+1,26%
4.03
ΧΑΙΔΕ
+7,76%
0.625

Εγνατία : Προς παραλαβή ο κάθετος άξονας Δράμας-Αμφίπολης

Η σύμβαση για το τμήμα Παλαιοκώμη – Μαυρολεύκη στον κάθετο άξονα της Εγνατίας Οδού Δράμας – Αμφίπολης έχει ολοκληρωθεί. Το έργο θα προκηρυχθεί εντός του 2021 και η Κυβέρνηση θα προτείνει την ένταξη του στο Ταμείο Ανάκαμψης, όπως ανακοίνωσε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής στην Βουλή.
Απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του Βουλευτή Δράμας της ΝΔ κ. Κωνσταντίνου Μπλούχου, ο υπουργός ενημέρωσε ότι το αντικείμενο της «Μελέτης Οδού Δράμας – Αμφίπολης – Τμήμα Παλαιοκώμη – Μαυρολεύκη» αφορούσε στην εκπόνηση όλων των αναγκαίων μελετών οδοποιίας, υδραυλικών, στατικών κλπ., για τη δημοπράτηση και κατασκευή του τμήματος μήκους περίπου 29,5 χιλιομέτρων.

Δηλαδή, την δημιουργία ενός κλειστού αυτοκινητόδρομου δυο λωρίδων κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, με διαχωρισμό των αντίθετων ρευμάτων κυκλοφορίας με νησίδα και όλες τις απαραίτητες κυκλοφοριακές συνδέσεις.

Αυτήν την στιγμή, επομένως, έχει εγκριθεί το σύνολο του συμβατικού τεχνικού αντικειμένου και επίκειται η τελική παραλαβή, σημείωσε.

Μάλιστα, υπενθύμισε ότι το συγκεκριμένο έργο αποτελούσε προεκλογική δέσμευση της κυβέρνησης και σήμερα προχωράει η υλοποίηση του, ώστε να γίνει αυτή η οδική σύνδεση πραγματικότητα μετά από δύο δεκαετίες και να βγει από την απομόνωση όλη η περιοχή.

Όπως υπενθύμισε όμως, «δυστυχώς, τον Ιούλιο του 2019, δεν βρήκαμε καμία μελετητική ωριμότητα του έργου στο Υπουργείο, παρά μόνο κάποιες προμελέτες του 2013».

Ο κ. Καραμανλής τόνισε πως: «Τρέξαμε γρήγορα όλες τις διαδικασίες, ώστε και να ωριμάσουν ταχύτατα οι μελέτες και να προχωρήσουμε άμεσα στη δημοπράτηση του έργου». Και ανακοίνωσε ότι το τμήμα Παλαιοκώμη – Μαυρολεύκη θα δημοπρατηθεί μέσα στο 2021 και έχει προταθεί η ένταξη του στο Ταμείο Ανάκαμψης καθώς θα έχει ωριμότητα, αλλά σε κάθε περίπτωση υπάρχει η δυνατότητα και για άλλα χρηματοδοτικά εργαλεία. Σημείωσε ότι τα οδικά έργα δεν είναι στην προτεραιότητα του Ταμείου Ανάκαμψης, αλλά η Κυβέρνηση δίνει μάχη για να εντάξει ορισμένα εξ αυτών, όπως επίσης ο ΒΟΑΚ και ο Ε65.

Το συνολικό κόστος του τμήματος Παλαιοκώμη – Μαυρολεύκη εκτιμάται στα 150 εκατ. ευρώ.

Οι υπό εκτέλεση συμβάσεις

Ο υπουργός περιέγραψε την πρόοδο των εργασιών στις τέσσερις υπό εκτέλεση συμβάσεις παροχής υπηρεσιών Τεχνικού Συμβούλου, για την υποβοήθηση της Διεύθυνσης Οδικών Υποδομών.

Συγκεκριμένα:

  • Η Σύμβαση Συγκοινωνιακών Μελετών με αντικείμενο την οριστική μελέτη οδοποιίας και υδραυλικών του Ανισόπεδου Κόμβου της Πρώτης Σερρών, η οποία έχει ήδη εγκριθεί, και τη μελέτη σήμανσης – ασφάλισης όλου του οδικού άξονα.
  • Η Σύμβαση Στατικών Μελετών με αντικείμενο τις οριστικές μελέτες 12 τεχνικών έργων του οδικού άξονα, το μεγαλύτερο μέρος των οποίων έχει ήδη εγκριθεί
  • Οι Οριστικές Μελέτες Οδοποιίας και Υδραυλικών των Ανισόπεδων Κόμβων Μεσορράχης και Μικρού Σουλίου, καθώς και σύνταξη τευχών δημοπράτησης του συνολικού έργου «Οδός Δράμα – Αμφίπολη, τμήμα Παλαιοκώμη – Μαυρολεύκη» και
  • Η Σύμβαση Ηλεκτρομηχανολογικών Μελετών, για τον οδοφωτισμό όλων των ανισόπεδων κόμβων του οδικού άξονα.

Όσον αφορά στο υπολειπόμενο τμήμα Μαυρολεύκη – Δράμα μήκους περίπου 14 χιλιομέτρων, τη μελέτη έχει αναλάβει η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας- Θράκης, στο πλαίσιο και της αποκέντρωσης.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!