Γ.Δ.
1482.43 +1,23%
ACAG
+0,51%
5.86
CENER
+0,94%
9.7
CNLCAP
-3,42%
7.05
DIMAND
-2,09%
8.89
NOVAL
+0,36%
2.77
OPTIMA
+1,17%
12.1
TITC
-0,16%
30.75
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
+3,10%
1.464
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
-0,88%
2.255
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+3,19%
3.07
ΑΛΦΑ
+2,65%
1.7225
ΑΝΔΡΟ
+0,30%
6.62
ΑΡΑΙΓ
+0,59%
11.89
ΑΣΚΟ
+0,36%
2.79
ΑΣΤΑΚ
-4,68%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,47%
8.64
ΑΤΤ
-25,41%
9.1
ΑΤΤΙΚΑ
-1,17%
2.54
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,87%
5.98
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.37
ΒΙΟΣΚ
+4,92%
1.385
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
-0,31%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,44%
18.1
ΔΑΑ
+0,60%
7.998
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
-0,35%
11.5
ΔΟΜΙΚ
+7,37%
3.64
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,31%
0.321
ΕΒΡΟΦ
+0,65%
1.55
ΕΕΕ
+1,65%
33.22
ΕΚΤΕΡ
+5,62%
4.32
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
+4,65%
2.25
ΕΛΛ
+0,36%
13.95
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,48%
2.09
ΕΛΠΕ
+1,33%
7.62
ΕΛΣΤΡ
-1,75%
2.25
ΕΛΤΟΝ
-1,02%
1.752
ΕΛΧΑ
+2,05%
1.892
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+1,97%
1.295
ΕΤΕ
+1,37%
8.414
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.37
ΕΥΔΑΠ
-0,34%
5.78
ΕΥΡΩΒ
+2,33%
2.24
ΕΧΑΕ
+1,15%
4.82
ΙΑΤΡ
0,00%
1.74
ΙΚΤΙΝ
+1,95%
0.419
ΙΛΥΔΑ
+0,58%
1.73
ΙΝΚΑΤ
-0,10%
4.99
ΙΝΛΙΦ
+1,18%
5.14
ΙΝΛΟΤ
+0,80%
1.26
ΙΝΤΕΚ
+1,68%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,48%
2.48
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.41
ΚΑΡΕΛ
-2,31%
338
ΚΕΚΡ
-5,35%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-0,33%
1.505
ΚΟΡΔΕ
+2,05%
0.497
ΚΟΥΑΛ
-2,12%
1.198
ΚΟΥΕΣ
+3,50%
5.33
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,44%
11.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-1,71%
1.15
ΛΑΒΙ
-0,67%
0.894
ΛΑΜΔΑ
-0,27%
7.41
ΛΑΜΨΑ
+1,11%
36.6
ΛΑΝΑΚ
-2,06%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
-1,11%
2.67
ΜΑΘΙΟ
-0,23%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
+1,14%
2.67
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
-1,06%
3.73
ΜΙΝ
-6,35%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+2,52%
23.58
ΜΟΝΤΑ
+5,71%
3.7
ΜΟΤΟ
+3,50%
2.81
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
-0,55%
25.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
+0,77%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+1,50%
36.5
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+1,31%
0.93
ΞΥΛΚ
-0,72%
0.276
ΞΥΛΠ
+3,40%
0.426
ΟΛΘ
-0,47%
21.2
ΟΛΠ
+1,29%
27.55
ΟΛΥΜΠ
+2,38%
2.58
ΟΠΑΠ
+1,27%
16.01
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,11%
0.899
ΟΤΕ
+2,83%
14.55
ΟΤΟΕΛ
+0,86%
11.7
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
-0,42%
2.37
ΠΕΙΡ
+2,28%
3.989
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.86
ΠΛΑΘ
+4,30%
4.245
ΠΛΑΚΡ
+1,35%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,69%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,38%
5.18
ΡΕΒΟΙΛ
+2,37%
1.945
ΣΑΡ
+0,90%
11.18
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,58%
0.345
ΣΙΔΜΑ
+0,90%
1.675
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.9
ΣΠΙ
-0,60%
0.666
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
-0,21%
19.22
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,25%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
-3,67%
0.21
ΦΡΛΚ
+3,16%
4.075
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Γ. Καραγιάννης: Προχωρούν 3+2 συμβάσεις περίπου 700 εκατ.

Τη Διαρκή Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής για τέσσερις συμβάσεις έργων και μία σύμβαση προμήθειας τροχαίου υλικού, ενημέρωσε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, κ. Γιώργος Καραγιάννης.

Την Επιτροπή απασχόλησαν τρία έργα με Αναθέτουσα Αρχή το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, συνολικού προϋπολογισμού 542 εκατομμυρίων ευρώ, καθώς επίσης και δύο σημαντικά έργα αρμοδιότητας εποπτευόμενων φορέων του Υπουργείου, της Εγνατία Οδού ΑΕ και της  Αττικό Μετρό ΑΕ.

Ο κ. Καραγιάννης τόνισε ότι «ευθύνη όλων μας, πλέον, είναι τα έργα να κατασκευαστούν και να παραδοθούν άρτια και στην ώρα τους. Αυτό απαιτεί η κοινωνία και αυτό είμαστε υποχρεωμένοι να διασφαλίσουμε».

Το πρώτο έργο αφορά στα έργα βελτίωσης της οδικής σύνδεσης του διαγώνιου άξονα Λαμία – Ιτέα – Αντίρριο στο τμήμα Μπράλος – Άμφισσα, προϋπολογισμού 285,5 εκατομμυρίων ευρώ, το οποίο χρηματοδοτείται στο σύνολό του από το ΕΣΠΑ.

Σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννης «πρόκειται για ένα από τα πλέον απαιτητικά τεχνικά τμήματα μήκους 24 χιλιομέτρων του διαγώνιου άξονα, ο οποίος θα προσφέρει εναλλακτική διαδρομή κυρίως για τις διαδρομές μεταξύ Δυτικής και Κεντρικής Ελλάδας».

Στα οφέλη του έργου, όπως τόνισε ο Υφυπουργός Υποδομών περιλαμβάνονται «η μείωση του χρόνου από Πάτρα και Αντίρριο έως τη Λαμία, η περαιτέρω τουριστική ανάπτυξη των βορείων παραλίων του Κορινθιακού και του Πατραϊκού Κόλπου καθώς και η αναβάθμιση της οδικής ασφάλειας».

Μεγάλης σημασία είναι και το οδικό έργο της Παράκαμψης Χαλκίδας και Ψαχνών, που επίσης απασχόλησε την Επιτροπή.

«Είναι ένα έργο που έχει περάσει από 40 κύματα στο παρελθόν και πλέον προχωρά. Το έργο θα βελτιώσει σημαντικά τη σύνδεση της Αθήνας και της Χαλκίδας με τη βόρεια Εύβοια και παράλληλα συντελεί στην αποσυμφόρηση του αστικού ιστού της Χαλκίδας, της Νέας Αρτάκης και των Ψαχνών από τη κυκλοφορία, η οποία σήμερα, αναγκαστικά διέρχεται από τις παραπάνω αστικές περιοχές» σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη.

Ο προϋπολογισμός δημοπράτησης του έργου ήταν 210 εκατομμυρίων ευρώ, ενώ περιλαμβάνονται και τρεις προαιρέσεις που αφορούν στην κατασκευή:

·       του τμήματος Υψηλή Γέφυρα – Νέα Λάμψακος

·       της Παράκαμψης Ψαχνών

·        της αρτηρίας σύνδεσης Βόρειας – Νότιας Εύβοιας

Το τρίτο οδικό έργο που παρουσιάστηκε στην επιτροπή αφορά τον κάθετο άξονα 61 της Εγνατίας και συγκεκριμένα το τελευταίο υποτμήμα του, από τον ανισόπεδο κόμβο Κρηνίδων έως τον ισόπεδο κόμβο Σταυρού.

«Η ολοκλήρωση του άξονα θα εξυπηρετήσει τόσο τις τοπικές όσο και περιφερειακές και ανάγκες, καθώς αποσκοπεί στην τόνωση των αναπτυξιακών δυνατοτήτων των περιοχών που βρίσκονται μεταξύ των δύο μεγάλων πόλεων της Δράμας και της Καβάλας διευκολύνοντας παράλληλα την πρόσβαση στην Εγνατία Οδό» τόνισε ο Υφυπουργός Υποδομών.

Υπογράμμισε, μάλιστα, ότι «εκτός των άλλων συμβάλλει στην καλύτερη πρόσβαση στον αρχαιολογικό χώρο των Φιλίππων, που παρουσιάζει μεγάλη επισκεψιμότητα και έχει ήδη προταθεί από την Ελλάδα να ενταχθεί στον Κατάλογο των Μνημείων Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς της UNESCO».

«Κλείνουμε εκκρεμότητες ετών»

Στα έργα που παρουσίασε στην Επιτροπή ο Υφυπουργός Υποδομών ήταν και το έργο ανάπτυξης και βελτίωσης υποδομών του νέου αεροδρομίου Πάρου. Σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη στόχος «η περαιτέρω αναβάθμιση του αεροδρομίου της Πάρου, ώστε να αποκτήσει αφενός νέα εικόνα και αφετέρου να καταστεί δυνατή εξυπηρέτηση πολλαπλάσιου αριθμού τουριστών, λαμβάνοντας υπ’ όψη και θέλοντας να ανταποκριθούμε στις ολοένα και αυξανόμενες επιβατικές ανάγκες του νησιού».

Ο Υφυπουργός Υποδομών έκανε λόγο για «έμπρακτη στήριξη της δυναμικής του τουριστικού κλάδου ως ενός βασικού πνεύμονα της ελληνικής οικονομίας και του ίδιου του νησιού που αποτελεί έναν διεθνώς αναγνωρισμένο τουριστικό προορισμό και αξίζει να στηριχθεί».

«Πρόκειται για ακόμα τέσσερα έργα του μεγάλου προγράμματος 13 δισ. ευρώ που προχωράμε. Έργα προϋπολογισμού κοντά στα 600 εκατομμύρια ευρώ έρχονται να κλείσουν εκκρεμότητες ετών, να θέσουν νέες βάσεις για την εκμετάλλευση των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων της οικονομίας μας, όπως στη Πάρο, να στηρίξουν την Εύβοια που είχε αλλεπάλληλες καταστροφές τα τελευταία χρόνια και να ενισχύσουμε τη δυναμική της Κεντρικής Ελλάδας» υπογράμμισε ο κ. Καραγιάννης.

Το Μετρό Θεσσαλονίκης από τα πιο σύγχρονα σε όλη την Ευρώπη

Ο Υφυπουργός Υποδομών ενημέρωση την Επιτροπή και για τη σύμβαση προμήθειας τροχαίου υλικού για το Μετρό της Θεσσαλονίκης και την επέκταση προς Καλαμαριά.

Η σύμβαση περιλαμβάνει 15 νέους συρμούς έξι εκ των οποίων θα κατευθυνθούν στο Βασικό Έργο και εννέα στην επέκταση της Καλαμαριάς.

Ο κ. Καραγιάννης υπογράμμισε ότι «με την προμήθεια αυτή γίνεται άλλο ένα σημαντικό βήμα για τη πραγματοποίηση του μεγάλου έργου του Μετρό Θεσσαλονίκης, αφού με τους συρμούς που αποκτάμε θα εξυπηρετείται τόσο η επέκταση προς Καλαμαριά που προχωρά όσο και το βασικό έργο, με μικρότερες μάλιστα χρονοαποστάσεις, από τις αρχικά προδιαγραφείσες».

«Το Μετρό στη Θεσσαλονίκη θα είναι ένα από τα πιο σύγχρονα Μετρό σε ολόκληρη την Ευρώπη με συρμούς που θα κατασκευάζονται με πάνω από 90% με ανακυκλώσιμα υλικά, με τρένα χωρίς οδηγούς, με την ιστορία των σταθμών να χαρίζεται απλόχερα στους επιβάτες και με μοναδική αισθητική» πρόσθεσε ο Υφυπουργός Υποδομών.

Ακολούθως ο κ. Καραγιάννης σημείωσε ότι «έχουμε αποδείξει κατ’ επανάληψη πως ό,τι λέμε το εννοούμε. Και αυτό κάνουμε πραγματικότητα για τη Θεσσαλονίκη, τη Βόρεια Ελλάδα και ολόκληρη τη χώρα».

«Με σχέδιο και όραμα, αναβαθμίζουμε τις δημόσιες υποδομές και κάνουμε τη ζωή των Ελλήνων καλύτερη» ανέφερε κλείνοντας.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!