Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Γ. Καραγιάννης: Προχωρούν 3+2 συμβάσεις περίπου 700 εκατ.

Τη Διαρκή Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής για τέσσερις συμβάσεις έργων και μία σύμβαση προμήθειας τροχαίου υλικού, ενημέρωσε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, κ. Γιώργος Καραγιάννης.

Την Επιτροπή απασχόλησαν τρία έργα με Αναθέτουσα Αρχή το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, συνολικού προϋπολογισμού 542 εκατομμυρίων ευρώ, καθώς επίσης και δύο σημαντικά έργα αρμοδιότητας εποπτευόμενων φορέων του Υπουργείου, της Εγνατία Οδού ΑΕ και της  Αττικό Μετρό ΑΕ.

Ο κ. Καραγιάννης τόνισε ότι «ευθύνη όλων μας, πλέον, είναι τα έργα να κατασκευαστούν και να παραδοθούν άρτια και στην ώρα τους. Αυτό απαιτεί η κοινωνία και αυτό είμαστε υποχρεωμένοι να διασφαλίσουμε».

Το πρώτο έργο αφορά στα έργα βελτίωσης της οδικής σύνδεσης του διαγώνιου άξονα Λαμία – Ιτέα – Αντίρριο στο τμήμα Μπράλος – Άμφισσα, προϋπολογισμού 285,5 εκατομμυρίων ευρώ, το οποίο χρηματοδοτείται στο σύνολό του από το ΕΣΠΑ.

Σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννης «πρόκειται για ένα από τα πλέον απαιτητικά τεχνικά τμήματα μήκους 24 χιλιομέτρων του διαγώνιου άξονα, ο οποίος θα προσφέρει εναλλακτική διαδρομή κυρίως για τις διαδρομές μεταξύ Δυτικής και Κεντρικής Ελλάδας».

Στα οφέλη του έργου, όπως τόνισε ο Υφυπουργός Υποδομών περιλαμβάνονται «η μείωση του χρόνου από Πάτρα και Αντίρριο έως τη Λαμία, η περαιτέρω τουριστική ανάπτυξη των βορείων παραλίων του Κορινθιακού και του Πατραϊκού Κόλπου καθώς και η αναβάθμιση της οδικής ασφάλειας».

Μεγάλης σημασία είναι και το οδικό έργο της Παράκαμψης Χαλκίδας και Ψαχνών, που επίσης απασχόλησε την Επιτροπή.

«Είναι ένα έργο που έχει περάσει από 40 κύματα στο παρελθόν και πλέον προχωρά. Το έργο θα βελτιώσει σημαντικά τη σύνδεση της Αθήνας και της Χαλκίδας με τη βόρεια Εύβοια και παράλληλα συντελεί στην αποσυμφόρηση του αστικού ιστού της Χαλκίδας, της Νέας Αρτάκης και των Ψαχνών από τη κυκλοφορία, η οποία σήμερα, αναγκαστικά διέρχεται από τις παραπάνω αστικές περιοχές» σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη.

Ο προϋπολογισμός δημοπράτησης του έργου ήταν 210 εκατομμυρίων ευρώ, ενώ περιλαμβάνονται και τρεις προαιρέσεις που αφορούν στην κατασκευή:

·       του τμήματος Υψηλή Γέφυρα – Νέα Λάμψακος

·       της Παράκαμψης Ψαχνών

·        της αρτηρίας σύνδεσης Βόρειας – Νότιας Εύβοιας

Το τρίτο οδικό έργο που παρουσιάστηκε στην επιτροπή αφορά τον κάθετο άξονα 61 της Εγνατίας και συγκεκριμένα το τελευταίο υποτμήμα του, από τον ανισόπεδο κόμβο Κρηνίδων έως τον ισόπεδο κόμβο Σταυρού.

«Η ολοκλήρωση του άξονα θα εξυπηρετήσει τόσο τις τοπικές όσο και περιφερειακές και ανάγκες, καθώς αποσκοπεί στην τόνωση των αναπτυξιακών δυνατοτήτων των περιοχών που βρίσκονται μεταξύ των δύο μεγάλων πόλεων της Δράμας και της Καβάλας διευκολύνοντας παράλληλα την πρόσβαση στην Εγνατία Οδό» τόνισε ο Υφυπουργός Υποδομών.

Υπογράμμισε, μάλιστα, ότι «εκτός των άλλων συμβάλλει στην καλύτερη πρόσβαση στον αρχαιολογικό χώρο των Φιλίππων, που παρουσιάζει μεγάλη επισκεψιμότητα και έχει ήδη προταθεί από την Ελλάδα να ενταχθεί στον Κατάλογο των Μνημείων Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς της UNESCO».

«Κλείνουμε εκκρεμότητες ετών»

Στα έργα που παρουσίασε στην Επιτροπή ο Υφυπουργός Υποδομών ήταν και το έργο ανάπτυξης και βελτίωσης υποδομών του νέου αεροδρομίου Πάρου. Σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη στόχος «η περαιτέρω αναβάθμιση του αεροδρομίου της Πάρου, ώστε να αποκτήσει αφενός νέα εικόνα και αφετέρου να καταστεί δυνατή εξυπηρέτηση πολλαπλάσιου αριθμού τουριστών, λαμβάνοντας υπ’ όψη και θέλοντας να ανταποκριθούμε στις ολοένα και αυξανόμενες επιβατικές ανάγκες του νησιού».

Ο Υφυπουργός Υποδομών έκανε λόγο για «έμπρακτη στήριξη της δυναμικής του τουριστικού κλάδου ως ενός βασικού πνεύμονα της ελληνικής οικονομίας και του ίδιου του νησιού που αποτελεί έναν διεθνώς αναγνωρισμένο τουριστικό προορισμό και αξίζει να στηριχθεί».

«Πρόκειται για ακόμα τέσσερα έργα του μεγάλου προγράμματος 13 δισ. ευρώ που προχωράμε. Έργα προϋπολογισμού κοντά στα 600 εκατομμύρια ευρώ έρχονται να κλείσουν εκκρεμότητες ετών, να θέσουν νέες βάσεις για την εκμετάλλευση των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων της οικονομίας μας, όπως στη Πάρο, να στηρίξουν την Εύβοια που είχε αλλεπάλληλες καταστροφές τα τελευταία χρόνια και να ενισχύσουμε τη δυναμική της Κεντρικής Ελλάδας» υπογράμμισε ο κ. Καραγιάννης.

Το Μετρό Θεσσαλονίκης από τα πιο σύγχρονα σε όλη την Ευρώπη

Ο Υφυπουργός Υποδομών ενημέρωση την Επιτροπή και για τη σύμβαση προμήθειας τροχαίου υλικού για το Μετρό της Θεσσαλονίκης και την επέκταση προς Καλαμαριά.

Η σύμβαση περιλαμβάνει 15 νέους συρμούς έξι εκ των οποίων θα κατευθυνθούν στο Βασικό Έργο και εννέα στην επέκταση της Καλαμαριάς.

Ο κ. Καραγιάννης υπογράμμισε ότι «με την προμήθεια αυτή γίνεται άλλο ένα σημαντικό βήμα για τη πραγματοποίηση του μεγάλου έργου του Μετρό Θεσσαλονίκης, αφού με τους συρμούς που αποκτάμε θα εξυπηρετείται τόσο η επέκταση προς Καλαμαριά που προχωρά όσο και το βασικό έργο, με μικρότερες μάλιστα χρονοαποστάσεις, από τις αρχικά προδιαγραφείσες».

«Το Μετρό στη Θεσσαλονίκη θα είναι ένα από τα πιο σύγχρονα Μετρό σε ολόκληρη την Ευρώπη με συρμούς που θα κατασκευάζονται με πάνω από 90% με ανακυκλώσιμα υλικά, με τρένα χωρίς οδηγούς, με την ιστορία των σταθμών να χαρίζεται απλόχερα στους επιβάτες και με μοναδική αισθητική» πρόσθεσε ο Υφυπουργός Υποδομών.

Ακολούθως ο κ. Καραγιάννης σημείωσε ότι «έχουμε αποδείξει κατ’ επανάληψη πως ό,τι λέμε το εννοούμε. Και αυτό κάνουμε πραγματικότητα για τη Θεσσαλονίκη, τη Βόρεια Ελλάδα και ολόκληρη τη χώρα».

«Με σχέδιο και όραμα, αναβαθμίζουμε τις δημόσιες υποδομές και κάνουμε τη ζωή των Ελλήνων καλύτερη» ανέφερε κλείνοντας.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!