Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Παπαδόπουλος: Δικαιότερος ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας

Επιστροφή πινακίδων πιο γρήγορα, αλλά ίσως με πιο βαριά διοικητικά πρόστιμα και «απενοχοποίηση» του οχήματος, με τις ποινές να στρέφονται στον οδηγό, είναι μερικά από τα σημεία που στάθηκε ο υφυπουργός Μεταφορών, Μιχάλης Παπαδόπουλος, σχετικά με τις αλλαγές που δρομολογούνται στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, ο οποίος τίθεται στις αρχές Δεκεμβρίου σε δημόσια διαβούλευση.

«Η χώρα έχει επιτέλους εθνικό στρατηγικό σχεδιασμό για την οδική ασφάλεια», είπε ο Μιχάλης Παπαδόπουλος, τονίζοντας ότι στις 29 του μήνα συνεδριάζει η Διυπουργική επιτροπή, όπου συμμετέχουν τα υπουργεία Παιδείας, Πολιτισμού, Δημόσιας Τάξης, Εσωτερικών και Ψηφιακής Πολιτικής, είπε ο υφυπουργός, επισημαίνοντας τα παρακάτω:

  • Έχει αποφασιστεί μαζί με το υπουργείο Ανάπτυξης να δημιουργηθούν κέντρα ελέγχου, τα οποία θα έχουν και ΚΤΕΟ και με τη συμμετοχή της ΑΑΔΕ. «Παρατηρούμε ένα φαινόμενο, κυρίως για τα φορτηγά ξένων χωρών, που παρανομούν, δεν πληρώνουν, ενδεχομένως να αλλάξουν και πινακίδες και να φύγουν».
  • Στους παραμεθόριους δήμους είναι περίπου 8 εκατομμύρια ευρώ κλήσεις που δεν έχουν πληρωθεί από φορτηγά τρίτων χωρών.
  • «Απενοχοποιούμε το αυτοκίνητο», ώστε αν εγκληματικός οδηγός μέσα σε μια οικογένεια κάνει μια παράβαση, τα υπόλοιπα μέλη να μη μένουν χωρίς αυτοκίνητο. Το ίδιο θα ισχύει και για εταιρείες που έχουν ένα επαγγελματικό αυτοκίνητο.
  • Αφαίρεση πινακίδων θα ισχύει για συγκεκριμένες παραβάσεις, όπως στάθμευση σε στάση ΑμεΑ ή σε πάρκινγκ, αλλά με την καταβολή του αντίτιμου θα υπάρχει και επιστροφή πινακίδων.

«Η ουσία είναι να πείσουμε τον Έλληνα πολίτη να αλλάξει τη λογική που έχει με την οδήγηση, ενώ ως προς τα πρόστιμα οριοθετούμε την επικινδυνότητα, όπως το αλκοόλ, η διέλευση από κόκκινο φανάρι, η προσπέραση διπλής λωρίδας».

«Τα περισσότερα ατυχήματα γίνονται μέσα στην πόλη και όχι πλέον στην εθνική οδό, όπως γινόταν παλιά, άρα και οι μικρές ταχύτητες είναι κι αυτές επικίνδυνες, όταν η προσοχή δεν είναι στην οδήγηση», επισημαίνει ο κ. Παπαδόπουλος.

«Από τον Οκτώβριο μέχρι τον Απρίλιο θα πρέπει υποχρεωτικά το όχημα να έχει αλυσίδες ή και χιονολάστιχα. «Αφενός οι σχολές οδηγών με πολύ θετικό τρόπο δέχτηκαν να εκπαιδεύσουν τους υποψήφιους, αφετέρου κάνουμε διάφορες δράσεις όπως αυτή στις 4 Δεκεμβρίου απέναντι από το δημαρχείο της Γλυφάδας, σε συνεργασία με τον δήμο Γλυφάδας».

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Στόχος μέχρι το 2030 οι 25.000 φορτιστές στην εθνική οδό

«Από το 2014, που υπέγραψα το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, υπήρχαν 50 φορτιστές και δυστυχώς πέρασαν τεσσεράμισι χρόνια και δεν αυξήθηκαν καθόλου -ή ελάχιστα. Σήμερα οι δημόσιοι φορτιστές είναι περίπου 2.000 σε όλη την Ελλάδα και στόχος είναι μέχρι το 2030 να φτάσουμε τους 25.000 φορτιστές στην εθνική οδό».

«Τα οδικά έργα είναι κομμάτι της οδικής ασφάλειας»

«Η οδική ασφάλεια αποτελεί προτεραιότητα της κυβέρνησης και το οργανωμένο στρατηγικό σχέδιο περιλαμβάνει πρώτη φορά τέτοια έργα, καθώς οι υποδομές αυξάνονται με αλματώδη ταχύτητα στους δρόμους. Το δεύτερο σκέλος είναι οι δράσεις για την οδική ασφάλεια με τα συναρμόδια υπουργεία, όπως το Υγείας, το Παιδείας, το Μεταφορών.

Το τρίτο είναι ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, που πρέπει να είναι πιο δίκαιος, πιο πραγματικός και πιο αυστηρός ταυτόχρονα, τόνισε ο υφυπουργός Μεταφορών, υπενθυμίζοντας ότι «ο Κώστας Καραμανλής πήρε το θάρρος έπειτα από 40 χρόνια και άλλαξε το πληροφοριακό σύστημα, το οποίο συνδέεται πλέον με όλα τα υπουργεία».



Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!