Γ.Δ.
1535.16 -0,28%
ACAG
0,00%
6.01
BOCHGR
-0,79%
5.04
CENER
+1,88%
9.76
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,37%
8.16
EVR
-2,34%
1.46
NOVAL
+1,30%
2.33
OPTIMA
0,00%
12.94
TITC
+0,45%
44.7
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
0,00%
1.884
ΑΒΕ
-0,88%
0.453
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.74
ΑΚΡΙΤ
-0,65%
0.77
ΑΛΜΥ
+0,25%
4.06
ΑΛΦΑ
-1,10%
1.748
ΑΝΔΡΟ
+1,25%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+2,72%
10.95
ΑΣΚΟ
+0,61%
3.32
ΑΣΤΑΚ
+0,28%
7.28
ΑΤΕΚ
0,00%
0.655
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.778
ΑΤΤΙΚΑ
+0,46%
2.18
ΒΙΟ
+1,06%
5.74
ΒΙΟΚΑ
+1,80%
1.975
ΒΙΟΣΚ
-0,32%
1.575
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+1,77%
2.3
ΓΕΒΚΑ
-2,47%
1.38
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.52
ΔΑΑ
+1,01%
8.18
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
+0,23%
12.84
ΔΟΜΙΚ
-0,51%
2.915
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,17%
0.36
ΕΒΡΟΦ
+0,28%
1.8
ΕΕΕ
-0,42%
33.1
ΕΚΤΕΡ
+0,57%
1.76
ΕΛΒΕ
-8,08%
4.78
ΕΛΙΝ
+0,45%
2.22
ΕΛΛ
+1,06%
14.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,22%
2.23
ΕΛΠΕ
-0,79%
7.49
ΕΛΣΤΡ
+3,77%
2.2
ΕΛΤΟΝ
+0,43%
1.864
ΕΛΧΑ
0,00%
2.09
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,42%
1.195
ΕΤΕ
-1,39%
8.356
ΕΥΑΠΣ
-0,88%
3.37
ΕΥΔΑΠ
-0,67%
5.9
ΕΥΡΩΒ
-0,28%
2.469
ΕΧΑΕ
+1,06%
4.775
ΙΑΤΡ
+3,98%
1.7
ΙΚΤΙΝ
+2,29%
0.358
ΙΛΥΔΑ
-1,43%
1.725
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.8
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
+0,43%
4.63
ΙΝΛΟΤ
+0,56%
1.076
ΙΝΤΕΚ
-0,17%
5.97
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.155
ΙΝΤΚΑ
+0,93%
3.25
ΚΑΡΕΛ
+1,21%
334
ΚΕΚΡ
+1,50%
1.35
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.448
ΚΟΥΑΛ
+0,87%
1.394
ΚΟΥΕΣ
-0,49%
6.13
ΚΡΙ
-0,31%
15.95
ΚΤΗΛΑ
+0,55%
1.82
ΚΥΡΙΟ
-1,48%
1
ΛΑΒΙ
+1,26%
0.803
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.19
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.03
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
0,00%
0.25
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
0,00%
3.07
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
0,00%
3.76
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
-1,06%
2.805
ΜΙΝ
-8,74%
0.47
ΜΟΗ
-0,65%
21.36
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.74
ΜΟΤΟ
+0,18%
2.835
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
-1,24%
25.52
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,27%
3.75
ΜΠΡΙΚ
-0,44%
2.25
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-0,06%
34.28
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3
ΝΑΥΠ
+1,54%
0.79
ΞΥΛΚ
+0,34%
0.291
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
-0,70%
28.3
ΟΛΠ
+2,33%
30.8
ΟΛΥΜΠ
-0,78%
2.53
ΟΠΑΠ
+0,31%
16.03
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,02%
0.79
ΟΤΕ
-0,87%
14.82
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.2
ΠΑΙΡ
0,00%
1.04
ΠΑΠ
+0,80%
2.51
ΠΕΙΡ
-0,69%
4.335
ΠΕΡΦ
+0,55%
5.46
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.46
ΠΛΑΘ
-0,12%
4.145
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
+2,12%
1.25
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
+0,75%
5.34
ΡΕΒΟΙΛ
-0,30%
1.67
ΣΑΡ
+0,37%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,28%
0.357
ΣΙΔΜΑ
-0,96%
1.545
ΣΠΕΙΣ
-1,36%
5.8
ΣΠΙ
+1,00%
0.604
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
20.02
ΤΖΚΑ
+0,98%
1.55
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.22
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.642
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.19
ΦΡΛΚ
-1,64%
3.91
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.58

Παπαδόπουλος: Δικαιότερος ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας

Επιστροφή πινακίδων πιο γρήγορα, αλλά ίσως με πιο βαριά διοικητικά πρόστιμα και «απενοχοποίηση» του οχήματος, με τις ποινές να στρέφονται στον οδηγό, είναι μερικά από τα σημεία που στάθηκε ο υφυπουργός Μεταφορών, Μιχάλης Παπαδόπουλος, σχετικά με τις αλλαγές που δρομολογούνται στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, ο οποίος τίθεται στις αρχές Δεκεμβρίου σε δημόσια διαβούλευση.

«Η χώρα έχει επιτέλους εθνικό στρατηγικό σχεδιασμό για την οδική ασφάλεια», είπε ο Μιχάλης Παπαδόπουλος, τονίζοντας ότι στις 29 του μήνα συνεδριάζει η Διυπουργική επιτροπή, όπου συμμετέχουν τα υπουργεία Παιδείας, Πολιτισμού, Δημόσιας Τάξης, Εσωτερικών και Ψηφιακής Πολιτικής, είπε ο υφυπουργός, επισημαίνοντας τα παρακάτω:

  • Έχει αποφασιστεί μαζί με το υπουργείο Ανάπτυξης να δημιουργηθούν κέντρα ελέγχου, τα οποία θα έχουν και ΚΤΕΟ και με τη συμμετοχή της ΑΑΔΕ. «Παρατηρούμε ένα φαινόμενο, κυρίως για τα φορτηγά ξένων χωρών, που παρανομούν, δεν πληρώνουν, ενδεχομένως να αλλάξουν και πινακίδες και να φύγουν».
  • Στους παραμεθόριους δήμους είναι περίπου 8 εκατομμύρια ευρώ κλήσεις που δεν έχουν πληρωθεί από φορτηγά τρίτων χωρών.
  • «Απενοχοποιούμε το αυτοκίνητο», ώστε αν εγκληματικός οδηγός μέσα σε μια οικογένεια κάνει μια παράβαση, τα υπόλοιπα μέλη να μη μένουν χωρίς αυτοκίνητο. Το ίδιο θα ισχύει και για εταιρείες που έχουν ένα επαγγελματικό αυτοκίνητο.
  • Αφαίρεση πινακίδων θα ισχύει για συγκεκριμένες παραβάσεις, όπως στάθμευση σε στάση ΑμεΑ ή σε πάρκινγκ, αλλά με την καταβολή του αντίτιμου θα υπάρχει και επιστροφή πινακίδων.

«Η ουσία είναι να πείσουμε τον Έλληνα πολίτη να αλλάξει τη λογική που έχει με την οδήγηση, ενώ ως προς τα πρόστιμα οριοθετούμε την επικινδυνότητα, όπως το αλκοόλ, η διέλευση από κόκκινο φανάρι, η προσπέραση διπλής λωρίδας».

«Τα περισσότερα ατυχήματα γίνονται μέσα στην πόλη και όχι πλέον στην εθνική οδό, όπως γινόταν παλιά, άρα και οι μικρές ταχύτητες είναι κι αυτές επικίνδυνες, όταν η προσοχή δεν είναι στην οδήγηση», επισημαίνει ο κ. Παπαδόπουλος.

«Από τον Οκτώβριο μέχρι τον Απρίλιο θα πρέπει υποχρεωτικά το όχημα να έχει αλυσίδες ή και χιονολάστιχα. «Αφενός οι σχολές οδηγών με πολύ θετικό τρόπο δέχτηκαν να εκπαιδεύσουν τους υποψήφιους, αφετέρου κάνουμε διάφορες δράσεις όπως αυτή στις 4 Δεκεμβρίου απέναντι από το δημαρχείο της Γλυφάδας, σε συνεργασία με τον δήμο Γλυφάδας».

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Στόχος μέχρι το 2030 οι 25.000 φορτιστές στην εθνική οδό

«Από το 2014, που υπέγραψα το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, υπήρχαν 50 φορτιστές και δυστυχώς πέρασαν τεσσεράμισι χρόνια και δεν αυξήθηκαν καθόλου -ή ελάχιστα. Σήμερα οι δημόσιοι φορτιστές είναι περίπου 2.000 σε όλη την Ελλάδα και στόχος είναι μέχρι το 2030 να φτάσουμε τους 25.000 φορτιστές στην εθνική οδό».

«Τα οδικά έργα είναι κομμάτι της οδικής ασφάλειας»

«Η οδική ασφάλεια αποτελεί προτεραιότητα της κυβέρνησης και το οργανωμένο στρατηγικό σχέδιο περιλαμβάνει πρώτη φορά τέτοια έργα, καθώς οι υποδομές αυξάνονται με αλματώδη ταχύτητα στους δρόμους. Το δεύτερο σκέλος είναι οι δράσεις για την οδική ασφάλεια με τα συναρμόδια υπουργεία, όπως το Υγείας, το Παιδείας, το Μεταφορών.

Το τρίτο είναι ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, που πρέπει να είναι πιο δίκαιος, πιο πραγματικός και πιο αυστηρός ταυτόχρονα, τόνισε ο υφυπουργός Μεταφορών, υπενθυμίζοντας ότι «ο Κώστας Καραμανλής πήρε το θάρρος έπειτα από 40 χρόνια και άλλαξε το πληροφοριακό σύστημα, το οποίο συνδέεται πλέον με όλα τα υπουργεία».



Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!