Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Καραγιάννης: Σχεδόν 2 δισ. ευρώ το πρόγραμμα έργων στην Αχαΐα

Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, Γιώργος Καραγιάννης, ανέλυσε το πρόγραμμα έργων υποδομών που υλοποιούνται στην Αχαΐα, μιλώντας στην ευρεία κυβερνητική σύσκεψη υπό τον πρωθυπουργό, που πραγματοποιήθηκε στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, στην Πάτρα.

Σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη «στην Αχαΐα βρίσκονται αυτή τη στιγμή σε φάση υλοποίησης, μόνο από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, έργα ύψους σχεδόν 2 δισεκατομμυρίων ευρώ…Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο σχέδιο κρίσιμων υποδομών που απαντούν σε προβλήματα δεκαετιών, βελτιώνουν την καθημερινότητα και βέβαια υπηρετούν συγκεκριμένους αναπτυξιακούς στόχους» εξήγησε ο υφυπουργός Υποδομών.

Ο ίδιος υπενθύμισε ότι με την ανάληψη του χαρτοφυλακίου του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών «βρήκαμε όλα τα μεγάλα έργα μπλοκαρισμένα», υπογραμμίζοντας ότι «το πιο ‘μπλεγμένο’ έργο, αυτό με τα πιο σύνθετα και πιο περίπλοκα προβλήματα, δεν θα ήταν άλλο από την Πατρών- Πύργου». Ξεκαθάρισε ότι πρόκειται για ένα έργο «που μπορώ να σας πω με βεβαιότητα, ότι δεν θα τελείωνε ποτέ αν δεν είχαμε πάρει γενναίες αποφάσεις, αν δεν είχαμε πει στους πολίτες της Αχαΐας και της Ηλείας την αλήθεια. Αν ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, δεν είχε επέμβει ο ίδιος προσωπικά για να δώσει λύση σε αυτό το γόρδιο δεσμό με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή».

«Βέβαια, κάνουμε και κάτι που δεν έχει γίνει ξανά ως τώρα. Δεν μένουμε στο να περιμένουμε να ολοκληρωθεί ο νέος αυτοκινητόδρομος αρχές του 2025. Δεν μπορούμε να ανεχθούμε άλλο φόρο αίματος σε αυτό τον επικίνδυνο δρόμο. Γι’ αυτό δημοπρατήσαμε και υλοποιούμε ένα έργο αρχικού προϋπολογισμού 30 εκατομμυρίων ευρώ, για στοχευμένες παρεμβάσεις οδικής ασφάλειας στην υφιστάμενη εθνική οδό, μέχρι να κατασκευαστεί η νέα» συνέχισε ο κ. Καραγιάννης. Ταυτόχρονα, ξεκινά και το Πρόγραμμα Επεμβάσεων Βελτίωσης Οδικής Ασφάλειας (ΠΕΒΟΑ) ύψους 15 εκατομμυρίων ευρώ στο υπόλοιπο επαρχιακό δίκτυο του νομού.

Ακολούθως, ο κ. Καραγιάννης, αναφέρθηκε στην σιδηροδρομική σύνδεση, κυρίως του λιμανιού της Πάτρας, με σύγχρονο τρένο υψηλών ταχυτήτων.

«Πρόκειται για ένα έργο με τεράστια αναπτυξιακά οφέλη για την περιοχή, που και αυτό έχει περάσει από σαράντα κύματα. Κάποιοι ήρθαν και έταξαν στους πολίτες ένα φαραωνικό έργο. Ένα έργο με αστάθμιστες τεχνικές και πρακτικές δυσκολίες, με υπέρογκο κόστος, χωρίς χρηματοδότηση. Εμείς, είπαμε για μια ακόμη φορά την αλήθεια» τόνισε.

Αναλύοντας την στρατηγική που ακολούθησε το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ο κ. Καραγιάννης σημείωσε ότι «βρήκαμε τη χρυσή τομή ώστε και το τρένο να φτάσει στο λιμάνι, να υπογειοποιηθεί σε ολόκληρο τον βαρύ αστικό ιστό σε μήκος 5,2 χλμ., να αποδοθούν στην πόλη 70 στρέμματα αναπλάσεων και να εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση του, δηλαδή επιτέλους να υλοποιηθεί». Υπογράμμισε, μάλιστα, ότι «γι’ αυτό η πλειονότητα των κατοίκων της Πάτρας συντάσσεται με το σχέδιό μας και αντιλαμβάνεται το μέγεθος των θετικών προοπτικών που το έργο αυτό θα προσδώσει στην πόλη».

«Αντίστοιχα, αναβαθμίζουμε την υφιστάμενη – σε πρώτη φάση – σιδηροδρομική μετρική γραμμή από την Κάτω Αχαγιά, ώστε και το τρένο να φτάσει ως τον Πύργο, ενώ παράλληλα προχωράμε και τις διαδικασίες για την επέκταση του οδοντωτού στην Αγία Λαύρα, ένα σημαντικό έργο ανάδειξης της πολιτισμικής και ιστορικής μας παρακαταθήκης» πρόσθεσε ο υφυπουργός Υποδομών.

Σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη, «μέσα σε 3 χρόνια, λύσαμε εκκρεμότητες δεκαετιών για τα μεγάλα οδικά και σιδηροδρομικά έργα της Αχαΐας και ταυτόχρονα, βάλαμε μπρος μια σειρά ακόμα από υποδομές που επίσης έχει ανάγκη ο τόπος». Σε αυτή την κατεύθυνση εντάσσονται, όπως είπε ο υφυπουργός Υποδομών, «έργα για τη λειτουργία του δικτύου ύδρευσης, αφού προηγουμένως ολοκληρώσαμε την κατασκευή του Φράγματος Πείρου- Παραπείρου, καθώς και έργα αντιπλημμυρικής θωράκισης, ύψους 44 εκατομμυρίων ευρώ».

Ο κ. Καραγιάννης αναφέρθηκε και σε σημαντικά κτιριακά έργα που υλοποιούνται «όπως η ενεργειακή αναβάθμιση Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Πατρών στο Ρίο, του Γενικού Νοσοκομείου ‘Άγιος Ανδρέας’, του Γενικού Νοσοκομείου Αιγίου, αλλά και της Αστυνομικής Διεύθυνσης Αχαΐας».

«Όλα αυτά τα έργα αυτά που υλοποιούμε, αποδεικνύουν έμπρακτα και τον εξέχοντα ρόλο της Αχαΐας στις προτεραιότητες του κυβερνητικού σχεδιασμού. Είναι ένα άλμα ανάπτυξης άμεσο, κατά τη διάρκεια κατασκευής των έργων, αλλά και μακροπρόθεσμο. Γιατί με τα έργα αυτά η Πάτρα και ολόκληρη η περιοχή θα μπει στην επόμενη δεκαετία, έχοντας νέα όπλα στην φαρέτρα της. Καλύτερη ποιότητα ζωής για τους κατοίκους της. Περισσότερες και καλά αμειβόμενες θέσεις εργασίας. Ανταγωνιστικό πρωτογενή τομέα με ταχύτερες και πιο αξιόπιστες μεταφορές. Ελκυστικότερο τουριστικό προϊόν. Και βέβαια με υποδομές ικανές να την αναδείξουν ως μια από τις σημαντικότερες πολύ-τροπικές πύλες εισόδου-εξόδου της Δυτικής Μεσογείου» είπε καταλήγοντας ο κ. Καραγιάννης.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!