Γ.Δ.
1440.52 0,00%
ACAG
0,00%
5.86
CENER
0,00%
9.96
CNLCAP
0,00%
7.3
DIMAND
0,00%
8.58
NOVAL
0,00%
2.691
OPTIMA
0,00%
11.78
TITC
0,00%
28.85
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
0,00%
1.43
ΑΒΕ
0,00%
0.447
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.225
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.95
ΑΛΜΥ
0,00%
2.705
ΑΛΦΑ
0,00%
1.633
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.46
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.73
ΑΣΚΟ
0,00%
3.05
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.9
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.5
ΑΤΤ
0,00%
11.1
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.55
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
6.2
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.48
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.285
ΒΙΟΤ
0,00%
0.23
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.51
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.68
ΔΑΑ
0,00%
7.788
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
0,00%
11.27
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.89
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.326
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.505
ΕΕΕ
0,00%
32.1
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.24
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
0,00%
2.43
ΕΛΛ
0,00%
13.4
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.58
ΕΛΠΕ
0,00%
8.085
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.26
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.72
ΕΛΧΑ
0,00%
1.882
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.94
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12.02
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.32
ΕΤΕ
0,00%
8.064
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.15
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.64
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.132
ΕΧΑΕ
0,00%
4.715
ΙΑΤΡ
0,00%
1.52
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.3545
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.725
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.02
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.7
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.23
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.81
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.5
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.275
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.41
ΚΑΡΕΛ
0,00%
348
ΚΕΚΡ
0,00%
1.405
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
0,00%
1.545
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.48
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.18
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.26
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.12
ΛΑΒΙ
0,00%
0.875
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.97
ΛΕΒΚ
0,00%
0.298
ΛΕΒΠ
0,00%
0.286
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.41
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.67
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.81
ΜΕΒΑ
0,00%
3.97
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.64
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
0,00%
3.62
ΜΙΝ
0,00%
0.655
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
23.06
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.4
ΜΟΤΟ
0,00%
2.72
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
0,00%
27
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.45
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.865
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
0,00%
37.22
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.7
ΝΑΥΠ
0,00%
0.986
ΞΥΛΚ
0,00%
0.264
ΞΥΛΠ
0,00%
0.45
ΟΛΘ
0,00%
20.7
ΟΛΠ
0,00%
25.95
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.55
ΟΠΑΠ
0,00%
15.04
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.892
ΟΤΕ
0,00%
13.56
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.8
ΠΑΙΡ
0,00%
1.16
ΠΑΠ
0,00%
2.46
ΠΕΙΡ
0,00%
3.66
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.76
ΠΛΑΘ
0,00%
3.83
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.24
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.186
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.85
ΠΡΟΦ
0,00%
4.94
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.98
ΣΑΡ
0,00%
11.6
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.344
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.65
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.58
ΣΠΙ
0,00%
0.67
ΣΠΥΡ
0,00%
0.14
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.6
ΤΖΚΑ
0,00%
1.535
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.2
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.64
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.23
ΦΡΛΚ
0,00%
4.01
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Καραγιάννης: Το σχέδιο του Υπουργείου για αναβάθμιση των υποδομών στην Αττική

Στον συνολικό σχεδιασμό για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού στην Αττική καθώς και τα έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη είτε θα «τρέξουν» το επόμενο διάστημα και θα αλλάξουν την εικόνα του Λεκανοπεδίου, αναφέρθηκε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, κ. Γιώργος Καραγιάννης μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό Real FM και τους δημοσιογράφους Νίκο Στραβελάκη και Ελίτα Σαλαμάρα.

Δίνοντας τις βασικές κατευθύνσεις του σχεδιασμού του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, ο κ. Καραγιάννης σημείωσε ότι «η λογική μας είναι να αντιμετωπίσουμε το κυκλοφοριακό με την επέκταση του δικτύου σταθερής τροχιάς και των οδικών αξόνων».

Για τον λόγο αυτό, τόνισε, ότι «κινηθήκαμε γρήγορα για να αντιμετωπίσουμε τις εκκρεμότητες που υπήρχαν και παραδώσαμε στην κυκλοφορία τους τρεις σταθμούς της επέκτασης του Μετρό στον Πειραιά». Υπενθύμισε ότι «κανείς δεν πίστευε πως το έργο θα ολοκληρωθεί αλλά το δώσαμε στην κυκλοφορία και σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουμε από τις 11 έως τις 31 Οκτωβρίου πάνω από 50.000 πολίτες χρησιμοποιούν καθημερινά τους τρεις νέους σταθμούς».

«Χρειαζόμαστε περαιτέρω ενίσχυση του δικτύου μετρό» υπογράμμισε ο Υφυπουργός Υποδομών και έκανε γνωστό ότι «έως το τέλος του 2022 θα προκηρυχθεί η επέκταση της Γραμμή 2 προς Ίλιον, με τρεις νέους σταθμούς, Παλατιανή, Ίλιον και Άγ. Νικόλαος».

Σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννης «τις επόμενες ημέρες θα προκηρυχθεί και ο Προαστιακός Δυτικής Αττικής, που μαζί με τους διαγωνισμούς επέκτασης του Προαστιακού προς Ραφήνα και Λαύριο που ήδη “τρέχουν” θα ενισχύσουν σημαντικά το δίκτυο».

«Ουσιαστικά, θα έχουμε σε εξέλιξη τρεις διαγωνισμούς για την ενίσχυση του δικτύου του Προαστιακού Σιδηροδρόμου» πρόσθεσε ο Υφυπουργός Υποδομών.

Ο κ. Καραγιάννης έκανε ιδιαίτερη αναφορά στη Γραμμή 4 του Μετρό, η κατασκευή της οποίας έχει ξεκινήσει και όπως είπε «με τη νέα Γραμμή Μετρό θα καταφέρουμε να πυκνώσουμε τους σταθμούς στο κέντρο της Αθήνας». Όπως εξήγησε «η Γραμμή 4 του Μετρό θα απορροφήσει σημαντική κίνηση, καθώς καθημερινά θα εξυπηρετεί 340.000 επιβάτες».

Ο κ. Καραγιάννης αναφέρθηκε και στην ανάγκη ενίσχυσης του τροχαίου υλικού, τονίζοντας ότι «στις αρχές του 2023 θα προχωρήσουμε σε διαγωνισμό για την προμήθεια 15 νέων συρμών, ενώ έχουμε και την ανακαίνιση των συρμών της Γραμμής 1».

Σε ό,τι αφορά τα λεωφορεία, σημείωσε ότι «ο στόχος είναι αρχές του 2023 να φτάσουν τα πρώτα λεωφορεία και να αυξήσουμε τον στόλο».

Προχωρούν τα οδικά έργα της Αττικής

Σχετικά με την επέκταση του δικτύου των οδικών αξόνων στην Αττική, ο κ. Καραγιάννης προανήγγειλε ότι «έως το τέλος του 2022 θα ξεκινήσει ο διαγωνισμός για τη Δυτική Περιφερειακή Αιγάλεω που με τους τρεις αναβαθμισμένους κόμβους σε Ναυπηγεία, Σκαραμαγκά και Σχιστό θα αποφορτίσει τη δυτική πλευρά της πόλης».

Σημαντική ανακούφιση, σύμφωνα με τον Υφυπουργό Υποδομών αναμένεται και από την επέκταση της Λ. Κύμης. «Το έργο της κατασκευής της επέκτασης της Λ. Κύμης ξεκινά στις αρχές του 2023, θα έχει μήκος 3,5 χλμ. και τη μεγαλύτερη αστική σήραγγα» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Στη συνέχεια, ο κ. Καραγιάννης υπογράμμισε ότι «προχωράμε και στις μεγάλες επεκτάσεις της Αττικής Οδού προς Ραφήνα, Λαύριο και την υπογειοποίηση της Ηλιουπόλεως».

«Το Ελληνικό θα αλλάξει όλο το νότιο κομμάτι της Αττικής και πρέπει να διασφαλίσουμε ότι κάτοικοι και επισκέπτες θα μπορούν να μετακινούνται με άνεση» τόνισε ο Υφυπουργός Υποδομών.

Κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά στον Κηφισό, ο κ. Καραγιάννης αφού επισήμανε ότι αποτελεί αρμοδιότητα της Περιφέρειας πρόσθεσε ότι «είμαστε σε επαφή με την Περιφέρεια, συζητούμε κάποιες σημειακές παρεμβάσεις που μπορούν να γίνουν».

Κλείνοντας ο κ. Καραγιάννης σημείωσε ότι «στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχουμε επεξεργαστεί και υλοποιούμε ένα συνολικό σχέδιο για τις μετακινήσεις στην Αττική, όπου για 15-18 χρόνια δεν είχαν γίνει μεγάλα έργα υποδομής, και να αντιμετωπίσουμε ολιστικά το κυκλοφοριακό πρόβλημα».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!