Γ.Δ.
1618.16 0,00%
ACAG
0,00%
6.16
AEM
0,00%
4.545
AKTR
0,00%
5.45
BOCHGR
0,00%
5.34
CENER
0,00%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
0,00%
8.24
EVR
0,00%
1.745
NOVAL
0,00%
2.54
OPTIMA
0,00%
14.04
TITC
0,00%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
0,00%
2.25
ΑΒΕ
0,00%
0.429
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
0,00%
4.31
ΑΛΦΑ
0,00%
1.89
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.5
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.4
ΑΣΚΟ
0,00%
3.22
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.28
ΑΤΕΚ
0,00%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
0,00%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.4
ΒΙΟ
0,00%
5.83
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.925
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.48
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
0,00%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
0,00%
13.33
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.38
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.955
ΕΕΕ
0,00%
39.2
ΕΚΤΕΡ
0,00%
2.06
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
0,00%
2.18
ΕΛΛ
0,00%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.265
ΕΛΠΕ
0,00%
8.04
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.42
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.858
ΕΛΧΑ
0,00%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.125
ΕΤΕ
0,00%
8.648
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.45
ΕΥΔΑΠ
0,00%
6.06
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.484
ΕΧΑΕ
0,00%
4.95
ΙΑΤΡ
0,00%
2.05
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.36
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.765
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.85
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.12
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
0,00%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.459
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.31
ΚΟΥΕΣ
0,00%
6.3
ΚΡΙ
0,00%
16.5
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.02
ΛΑΒΙ
0,00%
0.812
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
0,00%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
0,00%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
0,00%
3.98
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.25
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
0,00%
22.4
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.78
ΜΟΤΟ
0,00%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
0,00%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.42
ΜΠΤΚ
0,00%
0.615
ΜΥΤΙΛ
0,00%
36.96
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.14
ΝΑΥΠ
0,00%
0.828
ΞΥΛΚ
0,00%
0.262
ΞΥΛΠ
0,00%
0.396
ΟΛΘ
0,00%
28.5
ΟΛΠ
0,00%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
0,00%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.8
ΟΤΕ
0,00%
15
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.06
ΠΑΙΡ
0,00%
1.005
ΠΑΠ
0,00%
2.61
ΠΕΙΡ
0,00%
4.808
ΠΕΡΦ
0,00%
5.4
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8
ΠΛΑΘ
0,00%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
0,00%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
5.85
ΠΡΟΦ
0,00%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.755
ΣΑΡ
0,00%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.565
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.64
ΣΠΙ
0,00%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.238
ΦΡΛΚ
0,00%
4.28
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.8

Καραγιάννης: Έργα Οδικής Ασφάλειας ύψους 700 εκατ. το 2023

Στο πρόγραμμα έργων της Αττικής που αναμένεται να δώσει σημαντική ανάσα στο κυκλοφοριακό, εστίασε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, Γιώργος Καραγιάννης, μιλώντας στο Olympia Forum III, ενώ έδωσε και το χρονοδιάγραμμα για τις κεντρικότερες παρεμβάσεις που εξελίσσονται στη χώρα.

Ο κ. Καραγιάννης προανήγγειλε ότι «στις αρχές Νοεμβρίου θα είναι στον ”αέρα” ο διαγωνισμός για τον Προαστιακό Δυτικής Αττικής. Πρόκειται για την επέκταση προς την Ελευσίνα, τον Ασπρόπυργο, τα Μέγαρα και τις γύρω περιοχές με 7 νέους σταθμούς και προϋπολογισμό 130 εκατομμυρίων ευρώ». Υπενθύμισε ότι «ήδη βρίσκονται σε εξέλιξη οι διαγωνισμοί για τις επεκτάσεις του Προαστιακού σε Ραφήνα και Λαύριο και αναμένουμε να έχουν προσωρινό ανάδοχο το α’ τρίμηνο του 2023».
Προς τα Δυτικά της Αθήνας θα είναι και το επόμενο έργο Μετρό που θα προκηρυχθεί, καθώς, σύμφωνα με τον Υφυπουργό Υποδομών «έως τέλος του έτους θα ξεκινήσει ο διαγωνισμός για την επέκταση της Γραμμής 2 προς Ίλιον».
Ταυτόχρονα, όπως ανέφερε ο κ. Καραγιάννης αυτή τη στιγμή «έχουν στηθεί και δουλεύουν τα εργοτάξια για τη Γραμμή 4 του Μετρό, ενώ μελετάμε τις επεκτάσεις του Μέσου δυτικά προς το Μενίδι και στα νότια προς τη Γλυφάδα και το Κέντρο Πολιτισμού Σταύρος Νιάρχος».

Τα οδικά έργα της Αττικής

Στη συνέχεια, ο Υφυπουργός Υποδομών ανέδειξε τον σχεδιασμό για τα οδικά έργα που προγραμματίζονται στην Αττική, σημειώνοντας ότι «μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες δεν έγιναν πράγματα σε ό, τι αφορά τα μεγάλα οδικά έργα που χρειάζεται το Λεκανοπέδιο».
Αναλύοντας τον σχεδιασμό, ο κ. Καραγιάννης είπε ότι «το επόμενο διάστημα θα υπογραφεί η σύμβαση για την επέκταση της Λεωφόρου Κύμης και θα στηθούν εργοτάξια».
Παράλληλα, «προχωρά ο σχεδιασμός για τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού, για τη Δυτική Περιφερειακή Υμηττού που θα τη συνδέει με Βουλιαγμένη και τη μετατροπή της Λ. Βουλιαγμένης σε ελευθέρας ροής καθώς και την επέκταση προς Ραφήνα και Λαύριο» όπως ανέφερε ο κ. Καραγιάννης.
«Όλα αυτά τα έργα τα έχει ανάγκη το Λεκανοπέδιο και γίνονται πράξη. Αν όλα αυτά τα έργα δεν έχουν ολοκληρωθεί έως το 2030 τότε να είστε σίγουροι ότι αυτή η κατάσταση με το κυκλοφοριακό που βιώνουμε όλοι όσοι μετακινούμαστε στην Αττική θα γίνει πολύ χειρότερη» υπογράμμισε.

Έως αρχές του 2023 τα εργοτάξια για το Thessaloniki FlyOver

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε ο Υφυπουργός Υποδομών στα έργα της Θεσσαλονίκης, «που τόσο πολύ χρειαζόταν η πόλη και πλέον υλοποιούνται» όπως σχολίασε.
«Το προσεχές διάστημα, έως τις αρχές του 2023 ξεκινάει ένα εμβληματικό έργο, το Thessaloniki Flyover το πρώτο οδικό ΣΔΙΤ στη χώρα, που θα αναβαθμίσει σημαντικά τις συνθήκες κυκλοφορίας στη πόλη καθώς θα διπλασιάσει τον όγκο αυτοκινήτων που θα μπορούν να μετακινούνται στην Ανατολική Περιφερειακή Οδό» σημείωσε.
Σε ό,τι αφορά το Μετρό ο κ. Καραγιάννης διαβεβαίωσε ότι «πλέον έχουμε έναν καθαρό ορίζοντα, στα τέλη του 2023 θα έχει ολοκληρωθεί το Μετρό της Θεσσαλονίκης».
Το σχέδιο συμπληρώνουν η οδική σύνδεση του λιμανιού που ήδη κατασκευάζεται και η σιδηροδρομική σύνδεση, ο διαγωνισμός για την οποία εξελίσσεται και το έργο αυτό, όπως και ο Προαστιακός Δυτικής Θεσσαλονίκης θα έχουν προσωρινό ανάδοχο στο α’ τρίμηνο του 2023.

Μεγάλοι αυτοκινητόδρομοι στην Ελλάδα

Σε ό,τι αφορά τα έργα που εκκρεμούν εδώ και χρόνια για την ολοκλήρωση του δικτύου των αυτοκινητοδρόμων στη χώρα ο κ. Καραγιάννης τόνισε ότι «τα πράγματα είναι πολύ ξεκάθαρα».

«Το Πάτρα – Πύργος επέστρεψε στη Παραχώρηση μετά τα μνημειώδη που είχαν γίνει επί της προηγούμενης κυβέρνησης και πλέον, στα τέλη του 2024 θα παραδοθεί στην κυκλοφορία το τμήμα Κάτω Αχαγιά – Πύργος, ενώ το τμήμα Πάτρα – Κάτω Αχαγιά θα παραδοθεί ένα εξάμηνο μετά, άρα και όλος ο αυτοκινητόδρομος» σημείωσε.
Σύμφωνα με τον Υφυπουργό Υποδομών, «τα έργα ”τρέχουν” και στον Ε65, καθώς ξεκινήσαμε το Βόρειο Τμήμα, παραδώσαμε το τμήμα Ξυνιάδα – Τρίκαλα σε κυκλοφορία και στο α’ τετράμηνο του 2023 θα παραδώσουμε και το τμήμα έως την παράκαμψη της Καλαμπάκας στο Βόρειο Τμήμα, ενώ στο Νότιο τμήμα έχουν παραδοθεί ήδη 14 χιλιόμετρα και μέχρι τέλος 2023 ευελπιστούμε ότι θα ολοκληρωθεί».
Σχετικά με τον ΒΟΑΚ, ο κ. Καραγιάννης υπενθύμισε ότι «ήδη για το ανατολικό τμήμα ξεκινούν τα έργα κατασκευής το επόμενο διάστημα και για το κομμάτι του ΣΔΙΤ έχουμε προσωρινό ανάδοχο, ενώ για το μεγάλο έργο της Παραχώρησης, Χανιά – Ηράκλειο, μέσα στον Νοέμβριο θα μπούμε στη β’ φάση διαγωνισμού».

Ολιστική προσέγγιση όλων των σιδηροδρομικών έργων

Συνεχίζοντας, ο Υφυπουργός Υποδομών εξήρε τον ρόλο του σιδηροδρόμου τόσο στις εμπορευματικές όσο και στις επιβατικές μεταφορές επισημαίνοντας ότι «δυστυχώς, είχαμε μείνει πίσω για πάρα πολλούς λόγους. Πλέον, κάναμε μία ολιστική προσέγγιση και στη χώρα μας εξελίσσεται ένα πρόγραμμα έργων 4,5 δισεκατομμυρίων ευρώ».
Όπως έκανε γνωστό το σύνολο των σιδηροδρομικών έργων που αλλάζουν το χάρτη των μετακινήσεων στη χώρα, όπως το Θεσσαλονίκη – Τοξότες και το Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο, θα έχουν αναδόχους στις αρχές του επόμενου έτους.
Εξάλλου, ο κ. Καραγιάννης αναφέρθηκε στα έργα οδικής ασφάλειας που ξεκινούν σε όλη τη χώρα ύψους περίπου 700 εκατομμυρίων ευρώ.

«Οι παρεμβάσεις μας σε όλη τη χώρα είναι σημαντικές καθώς κλείνουν ζητήματα που θα έπρεπε να είχαν αντιμετωπιστεί εδώ και 10ετίες» σημείωσε ο Υφυπουργός Υποδομών.
Κλείνοντας, ο κ. Καραγιάννης ανέφερε ότι «τα μεγάλα έργα υποδομής δεν έχουν σημασία μόνο για το σήμερα, είναι και για το αύριο. Δεν αφορούν μία κυβέρνηση αλλά τη συνέχεια του ελληνικού κράτους. Για αυτό στα μεγάλα έργα υποδομής χρειάζεται να μιλάμε με σοβαρότητα, υπευθυνότητα και με συνέπεια».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!