Γ.Δ.
1482.43 +1,23%
ACAG
+0,51%
5.86
CENER
+0,94%
9.7
CNLCAP
-3,42%
7.05
DIMAND
-2,09%
8.89
NOVAL
+0,36%
2.77
OPTIMA
+1,17%
12.1
TITC
-0,16%
30.75
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
+3,10%
1.464
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
-0,88%
2.255
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+3,19%
3.07
ΑΛΦΑ
+2,65%
1.7225
ΑΝΔΡΟ
+0,30%
6.62
ΑΡΑΙΓ
+0,59%
11.89
ΑΣΚΟ
+0,36%
2.79
ΑΣΤΑΚ
-4,68%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,47%
8.64
ΑΤΤ
-25,41%
9.1
ΑΤΤΙΚΑ
-1,17%
2.54
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,87%
5.98
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.37
ΒΙΟΣΚ
+4,92%
1.385
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
-0,31%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,44%
18.1
ΔΑΑ
+0,60%
7.998
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
-0,35%
11.5
ΔΟΜΙΚ
+7,37%
3.64
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,31%
0.321
ΕΒΡΟΦ
+0,65%
1.55
ΕΕΕ
+1,65%
33.22
ΕΚΤΕΡ
+5,62%
4.32
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
+4,65%
2.25
ΕΛΛ
+0,36%
13.95
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,48%
2.09
ΕΛΠΕ
+1,33%
7.62
ΕΛΣΤΡ
-1,75%
2.25
ΕΛΤΟΝ
-1,02%
1.752
ΕΛΧΑ
+2,05%
1.892
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+1,97%
1.295
ΕΤΕ
+1,37%
8.414
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.37
ΕΥΔΑΠ
-0,34%
5.78
ΕΥΡΩΒ
+2,33%
2.24
ΕΧΑΕ
+1,15%
4.82
ΙΑΤΡ
0,00%
1.74
ΙΚΤΙΝ
+1,95%
0.419
ΙΛΥΔΑ
+0,58%
1.73
ΙΝΚΑΤ
-0,10%
4.99
ΙΝΛΙΦ
+1,18%
5.14
ΙΝΛΟΤ
+0,80%
1.26
ΙΝΤΕΚ
+1,68%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,48%
2.48
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.41
ΚΑΡΕΛ
-2,31%
338
ΚΕΚΡ
-5,35%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-0,33%
1.505
ΚΟΡΔΕ
+2,05%
0.497
ΚΟΥΑΛ
-2,12%
1.198
ΚΟΥΕΣ
+3,50%
5.33
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,44%
11.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-1,71%
1.15
ΛΑΒΙ
-0,67%
0.894
ΛΑΜΔΑ
-0,27%
7.41
ΛΑΜΨΑ
+1,11%
36.6
ΛΑΝΑΚ
-2,06%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
-1,11%
2.67
ΜΑΘΙΟ
-0,23%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
+1,14%
2.67
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
-1,06%
3.73
ΜΙΝ
-6,35%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+2,52%
23.58
ΜΟΝΤΑ
+5,71%
3.7
ΜΟΤΟ
+3,50%
2.81
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
-0,55%
25.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
+0,77%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+1,50%
36.5
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+1,31%
0.93
ΞΥΛΚ
-0,72%
0.276
ΞΥΛΠ
+3,40%
0.426
ΟΛΘ
-0,47%
21.2
ΟΛΠ
+1,29%
27.55
ΟΛΥΜΠ
+2,38%
2.58
ΟΠΑΠ
+1,27%
16.01
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,11%
0.899
ΟΤΕ
+2,83%
14.55
ΟΤΟΕΛ
+0,86%
11.7
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
-0,42%
2.37
ΠΕΙΡ
+2,28%
3.989
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.86
ΠΛΑΘ
+4,30%
4.245
ΠΛΑΚΡ
+1,35%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,69%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,38%
5.18
ΡΕΒΟΙΛ
+2,37%
1.945
ΣΑΡ
+0,90%
11.18
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,58%
0.345
ΣΙΔΜΑ
+0,90%
1.675
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.9
ΣΠΙ
-0,60%
0.666
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
-0,21%
19.22
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,25%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
-3,67%
0.21
ΦΡΛΚ
+3,16%
4.075
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Καραγιάννης: Ιστορική ημέρα για τη χώρα η επέκταση του μετρό

Για την επέκταση του μετρό στον Πειραιά, η οποία πλέον συνδέει το μεγαλύτερο λιμάνι και το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας, μίλησε ο υφυπουργός Μεταφορών και Υποδομών, κος Γιώργος Καραγιάννης, στο Ρ/Σ Παραπολιτικά 90.1 Fm στην εκπομπή «Κεντρικό Μαγκαζίνο» με τη δημοσιογράφο Ανδριάνα Ζαρακέλη.

Είναι μία στιγμή που περιμέναμε χρόνια

«Είναι μια ιστορική μέρα για τη χώρα μας» τόνισε. Το πρώτο λιμάνι της χώρας συνδέεται με το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας. Είναι μια στιγμή που την περιμέναμε χρόνια και δουλέψαμε πολύ εντατικά την τελευταία τριετία για να πετύχουμε αυτό το στόχο.

Όταν το 2020 κατεβήκαμε στο σταθμό Πειραιά κανείς δεν πίστευε ότι σε δύο χρόνια θα έχουμε καταφέρει να ολοκληρώσουμε το μετρό. Μάλιστα τότε μας λέγανε πολλοί μην εκτίθεστε, μη λέτε ότι θα τελειώσει το μετρό ότι σε δύο χρόνια θα τελειώσει το μετρό γιατί δεν υπάρχει καμία περίπτωση να καταφέρετε να το τελειώσετε. Παρόλα αυτά και η διοίκηση της Αττικό Μετρό και οι εργαζόμενοι και ο ανάδοχος και όλοι στο υπουργείο δουλέψαμε πολύ εντατικά για να πετύχουμε αυτό το στόχο γιατί είχαμε πει ότι στα τέλη του καλοκαιριού αρχές του Φθινοπώρου θα ενώσουμε το λιμάνι του Πειραιά με το αεροδρόμιο και με την Αθήνα πολύ πιο γρήγορα.

Παραδόθηκαν προς χρήση στο επιβατικό κοινό οι σταθμοί “Μανιάτικα”, “Πειραιάς” και “Δημοτικό Θέατρο” του Μετρό στον Πειραιά © Eurokinissi

Τώρα αλλάζουν όλες οι κυκλοφοριακές συνήθειες από το Δημοτικό Θέατρο, από τον Πειραιά θα μπαίνεις στο μετρό και σε 20 λεπτά θα είσαι στο Σύνταγμα. Αντιλαμβάνεστε ότι όσοι κάνουν συχνά τη διαδρομή Λιμάνι Πειραιά με κέντρο της Αθήνας τη μεγάλη διευκόλυνση είναι και πόσο αλλάζουν όλες οι κυκλοφοριακές μας συνήθειες.

Το μετρό φέρνει τους ανθρώπους πιο κοντά, φέρνει περιοχές πιο κοντά. Οι δυτικές συνοικίες η Νίκαια, ο Κορυδαλλός, η Αγ. Βαρβάρα ήρθαν πολύ πιο κοντά στο κέντρο της Αθήνας και βέβαια και οι αναπλάσεις που γίνονται σε όλες αυτές τις περιοχές … Αυτή τη στιγμή βλέπετε κοσμήματα. Στις πλατείες του Πειραιά αυτή τη στιγμή θα μπορούν να βγαίνουν και άνθρωποι της τρίτης ηλικίας αλλά και νέοι άνθρωποι να βλέπουν τις αναπλάσεις που κάναμε στις πλατείες του Πειραιά και πως συνδέσαμε το λιμάνι και μια ιδιαίτερη περιοχή, τα Μανιάτικα που είναι πολύ πυκνοκατοικημένη πόσο κοντά πλέον έρχεται στο κέντρο της Αθήνας και στο κέντρο του Πειραιά.

Για το Μετρό της Θεσσαλονίκης

Γίνεται μια πολύ μεγάλη προσπάθεια αυτή τη στιγμή να πετύχουμε τα χρονοδιαγράμματά μας. Αυτό που ενδιαφέρει όλους και τον ίδιο τον πρωθυπουργό και τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών και όλους μας στο υπουργείο και τη διοίκηση της Αττικό Μετρό είναι να καταφέρουμε να παραδώσουμε στους Θεσσαλονικείς το μετρό που τόσα χρόνια ταλαιπωρεί αυτή την πόλη. Το μετρό της Θεσσαλονίκης ξεκίνησε το 2006 και ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί.

Η επέκταση 3 του Πειραιά δημοπρατήθηκε το 2012 και το 2022 τελείωσε συνολικά όλο το έργο. Την ίδια ημερομηνία είχαμε δημοπρατήσει και την επέκταση προς Καλαμαριά, ακόμα στη Θεσσαλονίκη δεν υπάρχει τίποτα, αυτή η εκκρεμότητα είναι μια εκκρεμότητα που μας στεναχωρεί και θα την λύσουμε. Έχουμε πει τέλη του 2023 αρχές του 2024 θα έχουμε ολοκληρώσει και το μετρό στη Θεσσαλονίκη, ήδη προχωράμε και στις επεκτάσεις και προς Δυτικές συνοικίες και γενικά εξελίσσεται ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα έργων σε όλη την Αττική ώστε αυτή την αποεπένδυση που υπήρχε όλα αυτά τα χρόνια της υπερδεκαετούς κρίσης να καταφέρουμε να την καλύψουμε σε αυτή την τριετία.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!