Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Μώραλης: Δώδεκα χρόνια περιμέναμε το μετρό στον Πειραιά

Στην κυκλοφορία παραδίδονται την ερχόμενη Δευτέρα οι τρεις νέοι σταθμοί στον Πειραιά και για τη σημαντική αυτή εξέλιξη που θα διευκολύνει τις μετακινήσεις των πολιτών αναφέρθηκε μιλώντας στην ΕΡΤ ο δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης.

Όπως τόνισε, είναι αυτονόητη η ωφέλεια από τη χρήση του υπόγειου μεταφορικού μέσου που θα συνδέει το αεροδρόμιο στα Σπάτα με το κεντρικό λιμάνι της χώρας.

«Το μετρό το περιμέναμε στον Πειραιά δώδεκα χρόνια. Είναι μέρες χαράς. Τα εγκαίνια είναι τη Δευτέρα 10 Οκτωβρίου και θα το εγκαινιάσει ο πρωθυπουργός» δήλωσε ο δήμαρχος Πειραιά αναφερόμενος στους σταθμούς «Μανιάτικα», «Πειραιάς» και «Δημοτικό Θέατρο».

Αναφερόμενος στις αλλαγές που θα φέρει στην καθημερινότητα των Πειραιωτών προέταξε τη σύνδεση με το αεροδρόμιο καθώς και το ότι η αγορά της πόλης θα συνδέεται με άλλες αγορές του κέντρου της Αθήνας και άλλων συνοικιών.

«Θα δώσει ανάσες σε ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα της πόλης του Πειραιά, το κυκλοφοριακό. Να δούμε πώς λειτουργεί στα θέματα της στάθμευσης» είπε ο κ. Μώραλης αναφορικά με την μελέτη για το πώς οι τρεις σταθμοί θα συμβάλλουν στον περιορισμό της ημερήσιας κίνησης. Η προσθήκη των τριών σταθμών θα αυξήσει τη συνολική επιβατική κίνηση στο δίκτυο του Μετρό σε 132.000 πολίτες ημερησίως και αναμένεται να μειώσει την κυκλοφορία των Ι.Χ. οχημάτων κατά 23.000 ημερησίως και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά 120 τόνους ημερησίως.

«Ανοιχτό μουσείο» ο σταθμός στο Δημοτικό Θέατρο

«Είμαστε πολύ χαρούμενοι όχι μόνο γιατί μπαίνει σε λειτουργία το μετρό, αλλά γιατί έχουμε και τρεις υπέροχους σταθμούς» δήλωσε στις «Συνδέσεις» ο δήμαρχος Πειραιά.

Αναφερόμενος στο Δημοτικό Θέατρο είπε πώς πρόκειται για ένα ανοιχτό μουσείο για την πόλη: «Κατά τη διαδικασία των έργων έγινε η μεγαλύτερη αρχαιολογική ανασκαφή στην πόλη. Τα ευρήματα είναι πολύ σημαντικά και θα εκτεθούν και στον κεντρικό σταθμό» είπε ο κ. Μώραλης. Ο σταθμός στο Δημοτικό Θέατρο έχει αναφορά στο πώς υδροδοτείται ο Πειραιάς κατά την αρχαία Ελλάδα και είναι θεματικός. Έχει βοτσαλωτό στο πάτωμα, έχει ομοιώματα σε κανονικό μέγεθος πηγαδιών, έχει ένα χάρτη με το που ήταν όλα τα πηγάδια κατά την αρχαία Ελλάδα στον Πειραιά, έχει το πώς υδροδοτείται όλο σε κατοικίες. Είναι και μια εστία πολιτισμού».

Μιλώντας για το πώς αλλάζει η κινητικότητα της πόλης επισήμανε ότι το σημαντικό αυτό έργο των νέων σταθμών του Μετρό δεν θα διευκολύνει στις μετακινήσεις του μόνο τους Πειραιώτες αλλά και τους ταξιδιώτες, Έλληνες και ξένους.

«Η κινητικότητα αλλάζει για όλους τους Έλληνες και τους ξένους που ταξιδεύουν από το κεντρικό λιμάνι της χώρας. Αναμένουμε με αγωνία να δουν και όλοι οι Πειραιώτες τους σταθμούς, να τους χαρούν, να τους προστατεύσουμε. Είναι ένα παράδειγμα για την πόλη μας, το σημαντικότερο των τελευταίων δεκαετιών», πρόσθεσε ο κ. Μώραλης.

Αναφορικά με τη διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου και των χώρων πρασίνου γύρω από τους σταθμούς ο δήμαρχος Πειραιά διευκρίνισε ότι στόχος ήταν εξαρχής η πλατεία Ελευθερίου Βενιζέλου να επανέλθει στην πρότερη κατάσταση. «Καλώ και τους Πειραιώτες και όλους να σεβαστούμε τους κοινόχρηστους δημόσιους χώρους, να μην προβαίνουμε σε καταστροφές, γκράφιτι που δημιουργούν μία κακή εικόνα για την πόλη».

Μιλώντας για την μη κατασκευή χώρων στάθμευσης κοντά στους σταθμούς μετρό δήλωσε πώς «θα έπρεπε να είχε προβλεφθεί και ένας χώρος πάρκινγκ, τουλάχιστον σε έναν από τους σταθμούς. Δεν έγινε κάτι τέτοιο. Προχωράμε και θα δούμε εναλλακτικές».

Η ανάπλαση στην Ακτή Θεμιστοκλέους

Ο κ. Μώραλης αποκάλυψε ότι σήμερα Πέμπτη (6/10) αναμένουν να ενταχθεί στο Ταμείο Ανάκαμψης για την ανάπλαση της Ακτής Θεμιστοκλέους συνολικού κόστους 25 εκατ. ευρώ.

«Το άλλο μεγάλο στοίχημα που έχει και αρχαιολογικό ενδιαφέρον είναι από τη Σχολή Ναυτικών Δοκίμων μέχρι τη Φρεαττύδα», πρόσθεσε.

Μιλώντας για τα επόμενε έργα ανάπλασης στην πόλη ο κ. Μώραλης επεσήμανε ότι ο Πειραιάς δεν έχει πάρα πολύ ελεύθερους χώρους, με μεγάλα μήκη και πλάτη. Ωστόσο όπως είπε «ποδηλατόδρομος θα γίνει στην Πειραϊκή και θα είναι η αρχή της Αθηναϊκής Ριβιέρας μέχρι το Σούνιο. Θέλει διαφορετική νοοτροπία και από τους δημότες για να συνυπάρξουν ποδήλατα, αυτοκίνητα, μέσα σταθερής, σταθερής συγκοινωνίας. Γίνεται μια προσπάθεια νομίζω το πρόσημο θετικό.  Ο Πειραιάς αλλάζει και γίνεται καλύτερος μέρα με τη μέρα».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!