Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Μώραλης: Δώδεκα χρόνια περιμέναμε το μετρό στον Πειραιά

Στην κυκλοφορία παραδίδονται την ερχόμενη Δευτέρα οι τρεις νέοι σταθμοί στον Πειραιά και για τη σημαντική αυτή εξέλιξη που θα διευκολύνει τις μετακινήσεις των πολιτών αναφέρθηκε μιλώντας στην ΕΡΤ ο δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης.

Όπως τόνισε, είναι αυτονόητη η ωφέλεια από τη χρήση του υπόγειου μεταφορικού μέσου που θα συνδέει το αεροδρόμιο στα Σπάτα με το κεντρικό λιμάνι της χώρας.

«Το μετρό το περιμέναμε στον Πειραιά δώδεκα χρόνια. Είναι μέρες χαράς. Τα εγκαίνια είναι τη Δευτέρα 10 Οκτωβρίου και θα το εγκαινιάσει ο πρωθυπουργός» δήλωσε ο δήμαρχος Πειραιά αναφερόμενος στους σταθμούς «Μανιάτικα», «Πειραιάς» και «Δημοτικό Θέατρο».

Αναφερόμενος στις αλλαγές που θα φέρει στην καθημερινότητα των Πειραιωτών προέταξε τη σύνδεση με το αεροδρόμιο καθώς και το ότι η αγορά της πόλης θα συνδέεται με άλλες αγορές του κέντρου της Αθήνας και άλλων συνοικιών.

«Θα δώσει ανάσες σε ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα της πόλης του Πειραιά, το κυκλοφοριακό. Να δούμε πώς λειτουργεί στα θέματα της στάθμευσης» είπε ο κ. Μώραλης αναφορικά με την μελέτη για το πώς οι τρεις σταθμοί θα συμβάλλουν στον περιορισμό της ημερήσιας κίνησης. Η προσθήκη των τριών σταθμών θα αυξήσει τη συνολική επιβατική κίνηση στο δίκτυο του Μετρό σε 132.000 πολίτες ημερησίως και αναμένεται να μειώσει την κυκλοφορία των Ι.Χ. οχημάτων κατά 23.000 ημερησίως και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά 120 τόνους ημερησίως.

«Ανοιχτό μουσείο» ο σταθμός στο Δημοτικό Θέατρο

«Είμαστε πολύ χαρούμενοι όχι μόνο γιατί μπαίνει σε λειτουργία το μετρό, αλλά γιατί έχουμε και τρεις υπέροχους σταθμούς» δήλωσε στις «Συνδέσεις» ο δήμαρχος Πειραιά.

Αναφερόμενος στο Δημοτικό Θέατρο είπε πώς πρόκειται για ένα ανοιχτό μουσείο για την πόλη: «Κατά τη διαδικασία των έργων έγινε η μεγαλύτερη αρχαιολογική ανασκαφή στην πόλη. Τα ευρήματα είναι πολύ σημαντικά και θα εκτεθούν και στον κεντρικό σταθμό» είπε ο κ. Μώραλης. Ο σταθμός στο Δημοτικό Θέατρο έχει αναφορά στο πώς υδροδοτείται ο Πειραιάς κατά την αρχαία Ελλάδα και είναι θεματικός. Έχει βοτσαλωτό στο πάτωμα, έχει ομοιώματα σε κανονικό μέγεθος πηγαδιών, έχει ένα χάρτη με το που ήταν όλα τα πηγάδια κατά την αρχαία Ελλάδα στον Πειραιά, έχει το πώς υδροδοτείται όλο σε κατοικίες. Είναι και μια εστία πολιτισμού».

Μιλώντας για το πώς αλλάζει η κινητικότητα της πόλης επισήμανε ότι το σημαντικό αυτό έργο των νέων σταθμών του Μετρό δεν θα διευκολύνει στις μετακινήσεις του μόνο τους Πειραιώτες αλλά και τους ταξιδιώτες, Έλληνες και ξένους.

«Η κινητικότητα αλλάζει για όλους τους Έλληνες και τους ξένους που ταξιδεύουν από το κεντρικό λιμάνι της χώρας. Αναμένουμε με αγωνία να δουν και όλοι οι Πειραιώτες τους σταθμούς, να τους χαρούν, να τους προστατεύσουμε. Είναι ένα παράδειγμα για την πόλη μας, το σημαντικότερο των τελευταίων δεκαετιών», πρόσθεσε ο κ. Μώραλης.

Αναφορικά με τη διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου και των χώρων πρασίνου γύρω από τους σταθμούς ο δήμαρχος Πειραιά διευκρίνισε ότι στόχος ήταν εξαρχής η πλατεία Ελευθερίου Βενιζέλου να επανέλθει στην πρότερη κατάσταση. «Καλώ και τους Πειραιώτες και όλους να σεβαστούμε τους κοινόχρηστους δημόσιους χώρους, να μην προβαίνουμε σε καταστροφές, γκράφιτι που δημιουργούν μία κακή εικόνα για την πόλη».

Μιλώντας για την μη κατασκευή χώρων στάθμευσης κοντά στους σταθμούς μετρό δήλωσε πώς «θα έπρεπε να είχε προβλεφθεί και ένας χώρος πάρκινγκ, τουλάχιστον σε έναν από τους σταθμούς. Δεν έγινε κάτι τέτοιο. Προχωράμε και θα δούμε εναλλακτικές».

Η ανάπλαση στην Ακτή Θεμιστοκλέους

Ο κ. Μώραλης αποκάλυψε ότι σήμερα Πέμπτη (6/10) αναμένουν να ενταχθεί στο Ταμείο Ανάκαμψης για την ανάπλαση της Ακτής Θεμιστοκλέους συνολικού κόστους 25 εκατ. ευρώ.

«Το άλλο μεγάλο στοίχημα που έχει και αρχαιολογικό ενδιαφέρον είναι από τη Σχολή Ναυτικών Δοκίμων μέχρι τη Φρεαττύδα», πρόσθεσε.

Μιλώντας για τα επόμενε έργα ανάπλασης στην πόλη ο κ. Μώραλης επεσήμανε ότι ο Πειραιάς δεν έχει πάρα πολύ ελεύθερους χώρους, με μεγάλα μήκη και πλάτη. Ωστόσο όπως είπε «ποδηλατόδρομος θα γίνει στην Πειραϊκή και θα είναι η αρχή της Αθηναϊκής Ριβιέρας μέχρι το Σούνιο. Θέλει διαφορετική νοοτροπία και από τους δημότες για να συνυπάρξουν ποδήλατα, αυτοκίνητα, μέσα σταθερής, σταθερής συγκοινωνίας. Γίνεται μια προσπάθεια νομίζω το πρόσημο θετικό.  Ο Πειραιάς αλλάζει και γίνεται καλύτερος μέρα με τη μέρα».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!