Γ.Δ.
1601.89 -1,01%
ACAG
-1,46%
6.07
AEM
-0,76%
4.5105
AKTR
-1,83%
5.35
BOCHGR
+1,87%
5.44
CENER
-0,95%
9.41
CNLCAP
-2,07%
7.1
DIMAND
+0,49%
8.28
EVR
-0,29%
1.74
NOVAL
+0,79%
2.56
OPTIMA
-0,28%
14
TITC
-1,68%
40.95
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+1,33%
2.28
ΑΒΕ
0,00%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,53%
2.8
ΑΚΡΙΤ
+2,00%
0.765
ΑΛΜΥ
-0,70%
4.28
ΑΛΦΑ
-1,80%
1.856
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.52
ΑΡΑΙΓ
-2,11%
11.16
ΑΣΚΟ
-0,93%
3.19
ΑΣΤΑΚ
-2,47%
7.1
ΑΤΕΚ
-2,65%
1.47
ΑΤΡΑΣΤ
+0,23%
8.7
ΑΤΤ
0,00%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-0,83%
2.38
ΒΙΟ
-0,86%
5.78
ΒΙΟΚΑ
-0,78%
1.91
ΒΙΟΣΚ
-1,94%
1.52
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-2,23%
1.535
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,85%
18.74
ΔΑΑ
+5,27%
8.75
ΔΑΙΟΣ
+4,09%
3.56
ΔΕΗ
-2,33%
13.02
ΔΟΜΙΚ
-2,31%
2.755
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,58%
0.386
ΕΒΡΟΦ
-2,05%
1.915
ΕΕΕ
+1,89%
39.94
ΕΚΤΕΡ
-0,73%
2.045
ΕΛΒΕ
-8,18%
5.05
ΕΛΙΝ
0,00%
2.18
ΕΛΛ
-0,34%
14.75
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.265
ΕΛΠΕ
-2,36%
7.85
ΕΛΣΤΡ
-2,89%
2.35
ΕΛΤΟΝ
-1,40%
1.832
ΕΛΧΑ
-2,08%
2.12
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,44%
1.12
ΕΤΕ
-2,08%
8.468
ΕΥΑΠΣ
-0,87%
3.42
ΕΥΔΑΠ
-0,50%
6.03
ΕΥΡΩΒ
-1,01%
2.459
ΕΧΑΕ
-0,51%
4.925
ΙΑΤΡ
-1,95%
2.01
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.36
ΙΛΥΔΑ
-3,12%
1.71
ΙΝΛΙΦ
-0,82%
4.81
ΙΝΛΟΤ
-0,56%
1.066
ΙΝΤΕΚ
-0,51%
5.87
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-0,93%
3.2
ΚΑΡΕΛ
+0,61%
328
ΚΕΚΡ
-1,18%
1.26
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-0,76%
1.3
ΚΟΥΕΣ
-0,32%
6.28
ΚΡΙ
-0,91%
16.35
ΚΤΗΛΑ
-1,52%
1.95
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.02
ΛΑΒΙ
-1,48%
0.8
ΛΑΜΔΑ
-1,00%
6.92
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
-2,73%
1.07
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
0,00%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,88%
3.37
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
0,00%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-1,33%
2.22
ΜΕΡΚΟ
-1,01%
39.2
ΜΙΓ
-1,05%
2.835
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
-0,89%
22.2
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.78
ΜΟΤΟ
+0,53%
2.84
ΜΟΥΖΚ
-3,17%
0.61
ΜΠΕΛΑ
-1,07%
27.64
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,41%
2.41
ΜΠΤΚ
-8,94%
0.56
ΜΥΤΙΛ
-0,54%
36.76
ΝΑΚΑΣ
-0,64%
3.12
ΝΑΥΠ
-0,72%
0.822
ΞΥΛΚ
-0,76%
0.26
ΞΥΛΠ
-1,52%
0.39
ΟΛΘ
+1,40%
28.9
ΟΛΠ
-0,89%
33.35
ΟΛΥΜΠ
-0,38%
2.59
ΟΠΑΠ
-1,69%
16.85
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.799
ΟΤΕ
-0,73%
14.89
ΟΤΟΕΛ
+0,72%
11.14
ΠΑΙΡ
0,00%
1.005
ΠΑΠ
+0,77%
2.63
ΠΕΙΡ
-2,25%
4.7
ΠΕΡΦ
-1,30%
5.33
ΠΕΤΡΟ
-1,75%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,99%
4.01
ΠΛΑΚΡ
+0,66%
15.3
ΠΡΔ
-2,29%
0.256
ΠΡΕΜΙΑ
-0,78%
1.27
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
5.85
ΠΡΟΦ
-2,09%
5.16
ΡΕΒΟΙΛ
-1,71%
1.725
ΣΑΡ
-1,59%
12.38
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,69%
0.348
ΣΙΔΜΑ
+1,60%
1.59
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.64
ΣΠΙ
0,00%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
-2,70%
1.44
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,72%
1.65
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+7,56%
0.256
ΦΡΛΚ
-1,64%
4.21
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.8

Βουλή: Ψηφίστηκε το ν/σ για οδικές μεταφορές επιβατών και ΟΣΕ – ΕΡΓΟΣΕ

Ψηφίστηκε από την ολομέλεια της Βουλής το νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών με τίτλο «Διατάξεις για τις δημόσιες υπεραστικές και αστικές τακτικές οδικές μεταφορές επιβατών. Αναδιοργάνωση των εταιρειών ΟΣΕ Α.Ε. και ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε. και λοιπές διατάξεις». Υπέρ τάχθηκαν οι βουλευτές της συμπολίτευσης, «παρών» δήλωσε το ΠΑΣΟΚ-Κίνημα Αλλαγής, ενώ καταψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ, Ελληνική Λύση και ΜέΡΑ25. Δεκτή έγινε, επίσης, κατά πλειοψηφία, τροπολογία του υπουργείου Τουρισμού για θέματα εκμετάλλευσης μαρίνων, δραστηριότητας τουριστικών λιμένων, κ.α.

Κατά την ομιλία του, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κ. Καραμανλής είπε το νομοσχέδιο έρχεται να επιλύσει μια σειρά από προβλήματα και συγχύσεις που έχουν δημιουργηθεί στους χώρους, τόσο των επιβατικών μεταφορών όσο και του σιδηροδρόμου, που έπρεπε κάποια στιγμή να διορθωθούν.

Για το πρώτο μέρος του νομοσχεδίου που αφορά στις επιβατικές μεταφορές είπε ότι -πλην Αττικής, Θεσσαλονίκης και Ρόδου – όλες οι αστικές και υπεραστικές οδικές μεταφορές με λεωφορεία, παρέχονται, είτε από Ανώνυμες Εταιρείες, όπως π.χ. τα ΚΤΕΛ, είτε από μεμονωμένους μεταφορείς και ότι η αρμοδιότητα «σπάει» στα 2: Για μεν τις δημόσιες μεταφορές στο σύνολο της χώρας, αρμόδιο είναι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ενώ για τις γεωγραφικές περιοχές ευθύνης τους αρμόδιες ως προς την εποπτεία και τον έλεγχο, είναι οι Περιφέρειες, ως τοπικές αρχές, η δε προκήρυξη των διαγωνιστικών διαδικασιών αποτελεί αρμοδιότητα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Ο κ. Καραμανλής εξέφρασε την έκπληξή του για τα όσα υποστήριξε στην αρμόδια κοινοβουλευτική επιτροπή ο εκπρόσωπος των Περιφερειών, ότι δηλαδή «φορτώνουμε τις Περιφέρειες με περισσότερο έργο, και πως δεν έχουν άτομα στις Διευθύνσεις Μεταφορών κ.λπ. Από τη μια ζητούν συνεχώς περισσότερες αρμοδιότητες, κι όταν πάρουν την «καυτή πατάτα» θέλουν να την πετάξουν από πάνω τους [..] Οι Περιφέρειες μας λένε ότι τη διαμόρφωση των δρομολογίων π.χ. της Καβάλας θα πρέπει να την έχει το Υπουργείο κι όχι η ίδια η Περιφέρεια που γνωρίζει λεπτομερώς τις τοπικές ανάγκες; Έτσι αντιλαμβάνονται την έννοια της Αυτοδιοίκησης και της Αποκέντρωσης. Αν είναι έτσι, να μη μιλάμε για “Αθηνο-κεντρικό κράτος”, γιατί οι ίδιες οι Περιφέρειες το προτείνουν», είπε ο κ. Καραμανλής.

Για τη διαγωνιστική διαδικασία είπε ότι υιοθετούμε συγκεκριμένη μεθοδολογία κι ανοικτές σε όλους τους φορείς διαδικασίες προκήρυξης, με απόλυτο σεβασμό στις αρχές της διαφάνειας και της αμεροληψίας.

Στις επικρίσεις ότι το νομοσχέδιο είναι φωτογραφικό, είπε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ ήταν εκείνος που κατέθεσε προεκλογικά νομοσχέδιο που καταστρατηγούσε τον (Ευρωπαϊκό Κανονισμό) 1370 υπέρ συγκεκριμένων συμφερόντων. Στα όσα υποστήριξαν οι εκπρόσωποι των τουριστικών λεωφορείων είπε ότι η διαδικασία που προβλέπεται στο παρόν νομοσχέδιο είναι απολύτως ανοιχτή και ότι “δεν εξαιρούμε κανένα”. Σκοπός μας δεν είναι να «βολέψουμε» κάποιο κλάδο, αλλά να ακολουθήσουμε ανοικτές και διαφανείς διαδικασίες είπε ο κ. Καραμανλής.

Τόνισε, επίσης, ότι πρώτο ενδιαφέρον της κυβέρνησης είναι το το καλό του επιβατικού κοινού, «γι’ αυτό και επιδοτούμε τα άγονα δρομολόγια, ώστε να καλύψουμε την ανάγκη μετακινήσεων επιβατών που ζουν σε απομακρυσμένες περιοχές».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!