Γ.Δ.
1474.12 -0,41%
ACAG
-0,68%
5.85
CENER
-0,62%
9.61
CNLCAP
0,00%
7.1
DIMAND
+0,33%
9
NOVAL
0,00%
2.77
OPTIMA
-0,98%
12.08
TITC
+1,30%
31.15
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
-0,55%
1.44
ΑΒΕ
+1,05%
0.481
ΑΔΜΗΕ
-1,32%
2.24
ΑΚΡΙΤ
+2,12%
0.965
ΑΛΜΥ
-0,97%
3.05
ΑΛΦΑ
-1,42%
1.7
ΑΝΔΡΟ
-0,30%
6.6
ΑΡΑΙΓ
-0,51%
11.64
ΑΣΚΟ
+0,35%
2.85
ΑΣΤΑΚ
+7,80%
7.46
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.64
ΑΤΤ
-3,46%
8.94
ΑΤΤΙΚΑ
+2,76%
2.61
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,50%
5.94
ΒΙΟΚΑ
-1,69%
2.33
ΒΙΟΣΚ
-1,76%
1.395
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.38
ΓΕΒΚΑ
+0,61%
1.64
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,56%
17.84
ΔΑΑ
-0,38%
7.89
ΔΑΙΟΣ
+7,19%
3.28
ΔΕΗ
-1,20%
11.56
ΔΟΜΙΚ
-1,67%
3.83
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.321
ΕΒΡΟΦ
-0,62%
1.6
ΕΕΕ
-0,30%
33
ΕΚΤΕΡ
+4,19%
2.24
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
-1,31%
2.26
ΕΛΛ
0,00%
13.9
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,48%
2.075
ΕΛΠΕ
-0,79%
7.5
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.24
ΕΛΤΟΝ
-1,70%
1.73
ΕΛΧΑ
-1,06%
1.862
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8.08
ΕΠΙΛΚ
-6,25%
0.12
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-0,38%
1.305
ΕΤΕ
-0,69%
8.392
ΕΥΑΠΣ
-1,49%
3.31
ΕΥΔΑΠ
-0,87%
5.73
ΕΥΡΩΒ
-1,44%
2.197
ΕΧΑΕ
-0,84%
4.74
ΙΑΤΡ
+1,16%
1.745
ΙΚΤΙΝ
+0,24%
0.415
ΙΛΥΔΑ
-2,19%
1.79
ΙΝΚΑΤ
-0,60%
4.97
ΙΝΛΙΦ
-1,16%
5.1
ΙΝΛΟΤ
-0,80%
1.24
ΙΝΤΕΚ
-0,49%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,82%
2.42
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.25
ΙΝΤΚΑ
+1,03%
3.425
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
+2,41%
1.49
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-1,00%
1.485
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.491
ΚΟΥΑΛ
-0,67%
1.188
ΚΟΥΕΣ
+2,04%
5.51
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,43%
11.45
ΚΤΗΛΑ
-3,53%
1.64
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.19
ΛΑΒΙ
0,00%
0.9
ΛΑΜΔΑ
-0,67%
7.37
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.38
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.69
ΜΑΘΙΟ
-9,41%
0.77
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
-0,74%
2.7
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
-1,63%
3.63
ΜΙΝ
-2,48%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,42%
23.6
ΜΟΝΤΑ
+0,54%
3.72
ΜΟΤΟ
+0,35%
2.84
ΜΟΥΖΚ
-2,22%
0.66
ΜΠΕΛΑ
+0,97%
24.96
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
-0,51%
1.965
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+0,27%
36.5
ΝΑΚΑΣ
+1,47%
2.76
ΝΑΥΠ
+0,43%
0.936
ΞΥΛΚ
-0,71%
0.279
ΞΥΛΠ
0,00%
0.41
ΟΛΘ
0,00%
21
ΟΛΠ
+0,18%
27.6
ΟΛΥΜΠ
-1,16%
2.56
ΟΠΑΠ
-0,37%
15.97
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,22%
0.899
ΟΤΕ
-1,03%
14.39
ΟΤΟΕΛ
-0,34%
11.76
ΠΑΙΡ
0,00%
1.095
ΠΑΠ
+0,85%
2.37
ΠΕΙΡ
-1,10%
3.877
ΠΕΤΡΟ
-0,68%
8.82
ΠΛΑΘ
-1,16%
4.265
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-0,68%
1.16
ΠΡΟΝΤΕΑ
-3,50%
6.9
ΠΡΟΦ
-0,96%
5.15
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
2.06
ΣΑΡ
-1,08%
11.02
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,29%
0.35
ΣΙΔΜΑ
+0,59%
1.7
ΣΠΕΙΣ
+1,46%
6.94
ΣΠΙ
-2,06%
0.666
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
+0,10%
19.24
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.626
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.21
ΦΡΛΚ
-0,74%
4.04
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Βουλή: Ψηφίστηκε το ν/σ για οδικές μεταφορές επιβατών και ΟΣΕ – ΕΡΓΟΣΕ

Ψηφίστηκε από την ολομέλεια της Βουλής το νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών με τίτλο «Διατάξεις για τις δημόσιες υπεραστικές και αστικές τακτικές οδικές μεταφορές επιβατών. Αναδιοργάνωση των εταιρειών ΟΣΕ Α.Ε. και ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε. και λοιπές διατάξεις». Υπέρ τάχθηκαν οι βουλευτές της συμπολίτευσης, «παρών» δήλωσε το ΠΑΣΟΚ-Κίνημα Αλλαγής, ενώ καταψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ, Ελληνική Λύση και ΜέΡΑ25. Δεκτή έγινε, επίσης, κατά πλειοψηφία, τροπολογία του υπουργείου Τουρισμού για θέματα εκμετάλλευσης μαρίνων, δραστηριότητας τουριστικών λιμένων, κ.α.

Κατά την ομιλία του, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κ. Καραμανλής είπε το νομοσχέδιο έρχεται να επιλύσει μια σειρά από προβλήματα και συγχύσεις που έχουν δημιουργηθεί στους χώρους, τόσο των επιβατικών μεταφορών όσο και του σιδηροδρόμου, που έπρεπε κάποια στιγμή να διορθωθούν.

Για το πρώτο μέρος του νομοσχεδίου που αφορά στις επιβατικές μεταφορές είπε ότι -πλην Αττικής, Θεσσαλονίκης και Ρόδου – όλες οι αστικές και υπεραστικές οδικές μεταφορές με λεωφορεία, παρέχονται, είτε από Ανώνυμες Εταιρείες, όπως π.χ. τα ΚΤΕΛ, είτε από μεμονωμένους μεταφορείς και ότι η αρμοδιότητα «σπάει» στα 2: Για μεν τις δημόσιες μεταφορές στο σύνολο της χώρας, αρμόδιο είναι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ενώ για τις γεωγραφικές περιοχές ευθύνης τους αρμόδιες ως προς την εποπτεία και τον έλεγχο, είναι οι Περιφέρειες, ως τοπικές αρχές, η δε προκήρυξη των διαγωνιστικών διαδικασιών αποτελεί αρμοδιότητα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Ο κ. Καραμανλής εξέφρασε την έκπληξή του για τα όσα υποστήριξε στην αρμόδια κοινοβουλευτική επιτροπή ο εκπρόσωπος των Περιφερειών, ότι δηλαδή «φορτώνουμε τις Περιφέρειες με περισσότερο έργο, και πως δεν έχουν άτομα στις Διευθύνσεις Μεταφορών κ.λπ. Από τη μια ζητούν συνεχώς περισσότερες αρμοδιότητες, κι όταν πάρουν την «καυτή πατάτα» θέλουν να την πετάξουν από πάνω τους [..] Οι Περιφέρειες μας λένε ότι τη διαμόρφωση των δρομολογίων π.χ. της Καβάλας θα πρέπει να την έχει το Υπουργείο κι όχι η ίδια η Περιφέρεια που γνωρίζει λεπτομερώς τις τοπικές ανάγκες; Έτσι αντιλαμβάνονται την έννοια της Αυτοδιοίκησης και της Αποκέντρωσης. Αν είναι έτσι, να μη μιλάμε για “Αθηνο-κεντρικό κράτος”, γιατί οι ίδιες οι Περιφέρειες το προτείνουν», είπε ο κ. Καραμανλής.

Για τη διαγωνιστική διαδικασία είπε ότι υιοθετούμε συγκεκριμένη μεθοδολογία κι ανοικτές σε όλους τους φορείς διαδικασίες προκήρυξης, με απόλυτο σεβασμό στις αρχές της διαφάνειας και της αμεροληψίας.

Στις επικρίσεις ότι το νομοσχέδιο είναι φωτογραφικό, είπε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ ήταν εκείνος που κατέθεσε προεκλογικά νομοσχέδιο που καταστρατηγούσε τον (Ευρωπαϊκό Κανονισμό) 1370 υπέρ συγκεκριμένων συμφερόντων. Στα όσα υποστήριξαν οι εκπρόσωποι των τουριστικών λεωφορείων είπε ότι η διαδικασία που προβλέπεται στο παρόν νομοσχέδιο είναι απολύτως ανοιχτή και ότι “δεν εξαιρούμε κανένα”. Σκοπός μας δεν είναι να «βολέψουμε» κάποιο κλάδο, αλλά να ακολουθήσουμε ανοικτές και διαφανείς διαδικασίες είπε ο κ. Καραμανλής.

Τόνισε, επίσης, ότι πρώτο ενδιαφέρον της κυβέρνησης είναι το το καλό του επιβατικού κοινού, «γι’ αυτό και επιδοτούμε τα άγονα δρομολόγια, ώστε να καλύψουμε την ανάγκη μετακινήσεων επιβατών που ζουν σε απομακρυσμένες περιοχές».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!