Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Καραμανλής για απεργία ΜΜΜ: Ο νόμος προβλέπει κυρώσεις

Στο μετρό της Θεσσαλονίκης και στη χθεσινή απεργία στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς αναφέρθηκε μεταξύ άλλων ο υπουργός Υποδομών Κώστας Καραμανλής μιλώντας στον ΑΝΤ1.

«Η Θεσσαλονίκη δεν του πάει πολύ καλά του κ. Τσίπρα», είπε ο κ. Κώστας Καραμανλής αναφορικά με την κριτική του Προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ και την εκτίμησή του ότι το Μετρό της Θεσσαλονίκης δεν θα είναι έτοιμο στον χρόνο που έχει υποσχεθεί η Κυβέρνηση.

Αφού αναφέρθηκε με δηκτικό τρόπο στο «πρόγραμμα της Θεσσαλονίκης» και όπως είπε «στην εικόνα που πήγε τη χώρα μας δεκαετίες πίσω, με το να εγκαινιάζουμε μουσαμάδες επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ», ο κ. Καραμανλής επανέλαβε πως «στο τέλος του 2023 θα ξεκινήσει η λειτουργία του Μετρό στη Θεσσαλονίκη. Αυτό που ήδη βλέπουν οι Θεσσαλονικείς είναι να ξηλώνονται οι λαμαρίνες και τα εργοτάξια από πλατείες. Έχουμε τελειώσει με όλες τις προσφυγές, θα έχουμε δύο μουσεία και επανατοποθετούμε τα αρχαία στους σταθμούς, θα είναι ένα στολίδι για την Ευρώπη το Μετρό της Θεσσαλονίκης».

Σε ό,τι αφορά την Αττική, ο Υπ. Υποδομών και Μεταφορών είπε ότι «τις επόμενες ημέρες θα δοθεί στο κοινό η σύνδεση του λιμανιού του Πειραιά με το αεροδρόμιο, αυτό που συμβαίνει σε όλες τις μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις».

Για τα έργα του Μετρό και στον σταθμό στην Πλατεία Εξαρχείων είπε ότι «είναι λογικό όταν υπάρχουν τόσο μεγάλες παρεμβάσεις και τόσο μεγάλα έργα να υπάρχουν αντιδράσεις. Η Γραμμή 4 του Μετρό γίνεται με μια καινούργια μέθοδο και θα γίνει με τη λιγότερη δυνατή όχληση. Έχουμε «ντύσει» με την Σχολή Καλών Τεχνών τα εργοτάξια για να μην έχουμε αυτήν την ακαλαισθησία, δείχνει μια αλλαγή».

Για την απεργία των εργαζόμενων στα μέσα μεταφοράς, ο κ. Καραμανλής είπε πως δεν είχαν έρεισμα οι εργαζόμενοι, καθώς «ψηφίστηκε ένας νόμος που δεν έχει καμία σχέση με τους λόγους για τους οποίους έγινε η απεργία. Πριν από δύο εβδομάδες υπογράψαμε συλλογική σύμβαση εργασίας με όλους τους φορείς, μετά από πολλά χρόνια. Η προηγούμενη Κυβέρνηση δεν είχε υπογράψει. Ο νόμος είναι σαφής και λέει ότι πρέπει να προκηρυχθεί 4 ημέρες πριν η απεργία. Τι έκαναν οι συνδικαλιστές; Δεν είπαν κάνουμε απεργία.  Περίμεναν μέχρι την Τρίτη το απόγευμα που είχαν κλείσει τα δικαστήρια και είπαν συμμετέχουμε στην απεργία του Εργατικού Κέντρου Αθηνών».

«Σε εταιρείες κοινής ωφέλειας δεν μπορούν να απεργούν όποτε θέλουν και να το ανακοινώνουν 6 ώρες πριν. Οι ΔΕΚΟ δεν ανήκουν στους εργαζόμενους, ανήκουν στους πολίτες που ταλαιπωρήθηκαν χθες από την απεργία», είπε ο κ. Καραμανλής, προσθέτοντας πως «κανένα αίτημα δεν μπορεί να είναι λογικό, όταν υπάρχουν συλλογικές συμβάσεις που δεν υπέγραψε ο ΣΥΡΙΖΑ, όταν από 850 λεωφορεία, σήμερα έχουμε 1400 και έχουν γίνει 1.400 προσλήψεις»,

«Ο νόμος έχει πολλές κυρώσεις και θα μας αναγκάσουν να τις βάλουμε μπρος», επεσήμανε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, προσθέτοντας σε σχέση και με την υποχρέωση να εργάζεται το ένα τρίτο του προσωπικού και να εκτελείται ένα μέρος του μεταφορικού έργου ότι «Ο νόμος έχει ψηφιστεί είναι στην σωστή κατεύθυνση και πρέπει να κάτσουμε να δούμε πως θα εφαρμοστεί γιατί πράγματι σήμερα δεν εφαρμόζεται».

Για την αντιμετώπιση των κυκλοφοριακών προβλημάτων στην Αθήνα, ο Υπ. Υποδομών είπε πως «Η Αθήνα είναι μια πόλη που είναι κορεσμένη. Στο υπουργείο κάνουμε τον μακροπρόθεσμο σχεδιασμό και λέμε ότι πρέπει να έχουμε κάποια μεγάλα έργα, ένα εκ των οποίων είναι η επέκταση της λεωφόρου Κύμης».

Σχετικά με τον Κηφισό και το «μόνιμο μποτιλιάρισμα» στις ώρες αιχμής, ανέφερε ότι «Δυστυχώς, από το 2011 και μετά με τον νόμο για τον «Καλλικράτη», έχει φύγει η αρμοδιότητα από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και πλέον εμπλέκονται πολλοί φορείς για την κατάσταση στον Κηφισό. Είμαστε στην τελική φάση να κάτσουν όλοι οι φορείς σε ένα τραπέζι για να δούμε τι πρέπει να κάνουμε. Εκ των πραγμάτων, τον Σεπτέμβριο επιστρέφει ο κόσμος και η κίνηση αυξάνεται. Ο δακτύλιος έδωσε πέρσι μια ανάσα, θα δώσει και φέτος».



Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!