Γ.Δ.
1615.34 -0,17%
ACAG
-0,97%
6.1
AEM
-0,77%
4.51
AKTR
-1,10%
5.39
BOCHGR
+1,87%
5.44
CENER
-0,63%
9.44
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,12%
8.25
EVR
0,00%
1.745
NOVAL
0,00%
2.54
OPTIMA
-0,71%
13.94
TITC
-1,20%
41.15
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
-0,67%
2.235
ΑΒΕ
+0,93%
0.433
ΑΔΜΗΕ
-0,71%
2.795
ΑΚΡΙΤ
-1,33%
0.74
ΑΛΜΥ
+0,23%
4.32
ΑΛΦΑ
-1,14%
1.8685
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.5
ΑΡΑΙΓ
-1,14%
11.27
ΑΣΚΟ
-0,62%
3.2
ΑΣΤΑΚ
-2,20%
7.12
ΑΤΕΚ
0,00%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
+0,23%
8.7
ΑΤΤ
+0,86%
0.704
ΑΤΤΙΚΑ
-1,25%
2.37
ΒΙΟ
-0,17%
5.82
ΒΙΟΚΑ
-1,30%
1.9
ΒΙΟΣΚ
+0,97%
1.565
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.48
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,53%
18.8
ΔΑΑ
+4,09%
8.652
ΔΑΙΟΣ
+4,09%
3.56
ΔΕΗ
+0,30%
13.37
ΔΟΜΙΚ
+0,18%
2.825
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,58%
0.386
ΕΒΡΟΦ
-1,28%
1.93
ΕΕΕ
+2,24%
40.08
ΕΚΤΕΡ
0,00%
2.06
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
+0,46%
2.19
ΕΛΛ
0,00%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,66%
2.28
ΕΛΠΕ
-0,93%
7.965
ΕΛΣΤΡ
-0,83%
2.4
ΕΛΤΟΝ
-1,18%
1.836
ΕΛΧΑ
-1,15%
2.14
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.125
ΕΤΕ
-1,34%
8.532
ΕΥΑΠΣ
-1,45%
3.4
ΕΥΔΑΠ
+0,17%
6.07
ΕΥΡΩΒ
+0,04%
2.485
ΕΧΑΕ
0,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.04
ΙΚΤΙΝ
-0,69%
0.3575
ΙΛΥΔΑ
-1,13%
1.745
ΙΝΛΙΦ
-0,41%
4.83
ΙΝΛΟΤ
-0,19%
1.07
ΙΝΤΕΚ
-0,51%
5.87
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-0,31%
3.22
ΚΑΡΕΛ
+0,61%
328
ΚΕΚΡ
0,00%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-0,76%
1.3
ΚΟΥΕΣ
0,00%
6.3
ΚΡΙ
-0,61%
16.4
ΚΤΗΛΑ
-2,02%
1.94
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.02
ΛΑΒΙ
0,00%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,72%
6.94
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
-2,73%
1.07
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
0,00%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,88%
3.37
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
0,00%
3.98
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.25
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
-0,09%
22.38
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.78
ΜΟΤΟ
+0,53%
2.84
ΜΟΥΖΚ
-1,59%
0.62
ΜΠΕΛΑ
-0,57%
27.78
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,83%
2.4
ΜΠΤΚ
0,00%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+0,05%
36.98
ΝΑΚΑΣ
+0,64%
3.16
ΝΑΥΠ
-0,24%
0.826
ΞΥΛΚ
+1,15%
0.265
ΞΥΛΠ
-1,52%
0.39
ΟΛΘ
+1,40%
28.9
ΟΛΠ
-0,30%
33.55
ΟΛΥΜΠ
-1,15%
2.57
ΟΠΑΠ
-0,99%
16.97
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,38%
0.797
ΟΤΕ
-0,80%
14.88
ΟΤΟΕΛ
+0,54%
11.12
ΠΑΙΡ
0,00%
1.005
ΠΑΠ
+1,15%
2.64
ΠΕΙΡ
-0,60%
4.779
ΠΕΡΦ
-0,37%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+0,50%
8.04
ΠΛΑΘ
-1,11%
4.005
ΠΛΑΚΡ
+0,66%
15.3
ΠΡΔ
0,00%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,94%
1.268
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
5.85
ΠΡΟΦ
-1,33%
5.2
ΡΕΒΟΙΛ
-1,42%
1.73
ΣΑΡ
-1,43%
12.4
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,85%
0.357
ΣΙΔΜΑ
+1,60%
1.59
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.64
ΣΠΙ
0,00%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
+0,77%
1.31
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,48%
1.654
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.238
ΦΡΛΚ
-0,93%
4.24
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.8

Καραγιάννης: Με τη Γραμμή 4 του μετρό θα βελτιωθεί το κυκλοφοριακό

Για τη σημασία της ανάπτυξης της Γραμμής 4 του μετρό και του σταθμού στην πλατεία Εξαρχείων μίλησε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Γιώργος Καραγιάννης, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό ΣΚΑΪ.

Απαντώντας στην «παραφιλολογία που έχει αναπτυχθεί για την κατασκευή του σταθμού στα Εξάρχεια» ο κ. Καραγιάννης ξεκαθάρισε ότι «η πλατεία Εξαρχείων έχει έκταση 2.984 τμ και ο χώρος που θα χρησιμοποιηθεί, αφού κατασκευαστεί ο σταθμός, είναι 243 τμ».

Ο υφυπουργός Υποδομών σημείωσε ότι «για πρώτη φορά το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών συνεργάζεται με την Τοπική Αυτοδιοίκηση σε ένα μεγάλο έργο και συγκεκριμένα υπέγραψε μνημόνιο συνεργασίας με τον Δήμο Αθηναίων, σύμφωνα με το οποίο θα φυτευθούν 2.000 δέντρα επιπλέον αυτών που προβλέπονταν». Επιπλέον, όπως έκανε γνωστό, «θα υλοποιηθούν αρχιτεκτονικοί διαγωνισμοί για την αισθητική αναβάθμιση όλων των πλατειών στις οποίες θα κατασκευαστούν σταθμοί μετρό».

«Ακόμα μία πρωτοτυπία της Γραμμής 4 είναι ότι οι σταθμοί γίνονται μικρότεροι, ενώ ένα σημαντικό μέρος της εκσκαφής θα γίνει υπόγεια προκειμένου να εξασφαλίσουμε τη μικρότερη δυνατή όχληση των περίοικων και των επαγγελματιών», πρόσθεσε ο κ. Καραγιάννης.

Επίσης, συμφώνησε με το σχετικό σχόλιο ότι η νέα γραμμή μετρό θα είναι μία «παριζιάνικη γραμμή», καθώς θα βρίσκεται μέσα στον αστικό ιστό, ωστόσο, όπως είπε, «στο Παρίσι υπάρχουν τέσσερις σταθμοί μετρό ανά 1 τχλμ, ενώ την ίδια ώρα στην Αθήνα ανά 1 τχλμ δεν έχουμε φτάσει να διαθέτουμε έναν σταθμό μετρό».

Δίνοντας την ευρύτερη εικόνα για τη σημασία του έργου, ο υφυπουργός Υποδομών τόνισε ότι με τη Γραμμή 4 του μετρό «θα μετακινούνται καθημερινά 340.000 άνθρωποι, ενώ 55.000 οχήματα θα αποσυρθούν από τους δρόμους».

Όπως εξήγησε, «η χωροθέτηση των σταθμών του μετρό γίνεται με επιστημονικό τρόπο και μετά από εκπόνηση μελετών που λαμβάνουν υπόψη ένα σύνολο παραμέτρων».

Συνολικά, ο στόχος, σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη, είναι «να ανατρέψουμε την εικόνα του κυκλοφοριακού προβλήματος της Αθήνας με τη νέα γραμμή του μετρό και τις επεκτάσεις προς Πειραιά, που παραδίδουμε στην κυκλοφορία το επόμενο διάστημα, και την επέκταση προς Ίλιον που θα προκηρύξουμε μέσα στο 2022».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!