Γ.Δ.
1605.99 -0,75%
ACAG
-1,62%
6.06
AEM
-0,58%
4.5185
AKTR
-2,20%
5.33
BOCHGR
+1,50%
5.42
CENER
-1,26%
9.38
CNLCAP
-2,07%
7.1
DIMAND
+0,36%
8.27
EVR
-2,58%
1.7
NOVAL
-0,20%
2.535
OPTIMA
-0,28%
14
TITC
-2,16%
40.75
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+1,78%
2.29
ΑΒΕ
-2,10%
0.42
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.81
ΑΚΡΙΤ
+4,00%
0.78
ΑΛΜΥ
-0,93%
4.27
ΑΛΦΑ
-1,80%
1.856
ΑΝΔΡΟ
+0,62%
6.54
ΑΡΑΙΓ
-2,37%
11.13
ΑΣΚΟ
-1,24%
3.18
ΑΣΤΑΚ
-2,47%
7.1
ΑΤΕΚ
-3,97%
1.45
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.694
ΑΤΤΙΚΑ
-1,25%
2.37
ΒΙΟ
-0,86%
5.78
ΒΙΟΚΑ
-2,86%
1.87
ΒΙΟΣΚ
-1,61%
1.525
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-2,55%
1.53
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
+6,71%
8.87
ΔΑΙΟΣ
+4,09%
3.56
ΔΕΗ
-2,18%
13.04
ΔΟΜΙΚ
-1,42%
2.78
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,89%
0.369
ΕΒΡΟΦ
-0,77%
1.94
ΕΕΕ
+2,04%
40
ΕΚΤΕΡ
-0,73%
2.045
ΕΛΒΕ
-3,64%
5.3
ΕΛΙΝ
0,00%
2.18
ΕΛΛ
-0,34%
14.75
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.265
ΕΛΠΕ
-2,30%
7.855
ΕΛΣΤΡ
-1,24%
2.39
ΕΛΤΟΝ
-1,40%
1.832
ΕΛΧΑ
-2,08%
2.12
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,89%
1.115
ΕΤΕ
-2,31%
8.448
ΕΥΑΠΣ
-1,45%
3.4
ΕΥΔΑΠ
-0,17%
6.05
ΕΥΡΩΒ
-0,08%
2.482
ΕΧΑΕ
-0,40%
4.93
ΙΑΤΡ
-1,95%
2.01
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.36
ΙΛΥΔΑ
-2,55%
1.72
ΙΝΛΙΦ
-1,24%
4.79
ΙΝΛΟΤ
-0,93%
1.062
ΙΝΤΕΚ
-0,17%
5.89
ΙΝΤΕΤ
-3,13%
1.085
ΙΝΤΚΑ
-2,17%
3.16
ΚΑΡΕΛ
+0,61%
328
ΚΕΚΡ
-2,35%
1.245
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
-4,14%
0.44
ΚΟΥΑΛ
-0,61%
1.302
ΚΟΥΕΣ
-1,43%
6.21
ΚΡΙ
-0,91%
16.35
ΚΤΗΛΑ
-1,52%
1.95
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.02
ΛΑΒΙ
-1,48%
0.8
ΛΑΜΔΑ
-2,15%
6.84
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
-2,73%
1.07
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
0,00%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-1,76%
3.34
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
0,00%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-1,33%
2.22
ΜΕΡΚΟ
-1,01%
39.2
ΜΙΓ
-1,05%
2.835
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
-0,71%
22.24
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.78
ΜΟΤΟ
-1,42%
2.785
ΜΟΥΖΚ
-1,59%
0.62
ΜΠΕΛΑ
-1,07%
27.64
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,26%
3.8
ΜΠΡΙΚ
-0,83%
2.4
ΜΠΤΚ
-8,94%
0.56
ΜΥΤΙΛ
-0,92%
36.62
ΝΑΚΑΣ
+1,27%
3.18
ΝΑΥΠ
-2,17%
0.81
ΞΥΛΚ
+0,76%
0.264
ΞΥΛΠ
-1,52%
0.39
ΟΛΘ
+1,40%
28.9
ΟΛΠ
-1,49%
33.15
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,23%
16.93
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,25%
0.798
ΟΤΕ
-0,73%
14.89
ΟΤΟΕΛ
+0,18%
11.08
ΠΑΙΡ
-4,48%
0.96
ΠΑΠ
-1,53%
2.57
ΠΕΙΡ
-1,48%
4.737
ΠΕΡΦ
-2,04%
5.29
ΠΕΤΡΟ
-0,75%
7.94
ΠΛΑΘ
-1,85%
3.975
ΠΛΑΚΡ
+0,66%
15.3
ΠΡΔ
-2,29%
0.256
ΠΡΕΜΙΑ
-0,94%
1.268
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
5.85
ΠΡΟΦ
-2,28%
5.15
ΡΕΒΟΙΛ
-2,56%
1.71
ΣΑΡ
-0,95%
12.46
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,98%
0.347
ΣΙΔΜΑ
+1,60%
1.59
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.64
ΣΠΙ
0,00%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
+0,10%
20.02
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
+0,77%
1.31
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,60%
1.652
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+7,56%
0.256
ΦΡΛΚ
-1,99%
4.195
ΧΑΙΔΕ
-7,50%
0.74

Καραγιάννης: Στο τέλος του 2023 η Θεσσαλονίκη θα έχει μετρό και αρχαία

Στο μεγάλο πακέτο έργων υποδομών που «τρέχουν» στη Θεσσαλονίκη αναφέρθηκε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, Γιώργος Καραγιάννης σε συνέντευξή του στο TV100 και την εκπομπή «Δημότης Online», ενώ επανέλαβε τη δέσμευση ότι «η πόλη θα έχει και μετρό και αρχαία στο τέλος του 2023».

Ο κ. Καραγιάννης ανέφερε ότι από το σύνολο των 30 έργων άνω των 9 δις ευρώ του ευρύτερου σχεδιασμού για τη Θεσσαλονίκη, η πλειονότητα, περίπου 6 δις ευρώ, αφορούν τις υποδομές και τόνισε ότι «αυτά τα έργα τρέχουν».

«Υπάρχουν διαγωνισμοί, εργοτάξια, έχουμε παραδώσει κάποια έργα. Ο καθένας βλέπει πλέον τον σχεδιασμό μας» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Κάνοντας έναν απολογισμό, ο κ. Καραγιάννης σημείωσε ότι «το πρώτο ζήτημα που είχαμε να αντιμετωπίσουμε στη Θεσσαλονίκη ήταν ότι οι πολίτες δεν έβλεπαν να γίνεται κάτι στον τόπο τους».

«Το πρώτο που είχαμε να κάνουμε ήταν να κερδίσουμε τη μάχη του αυτονόητου. Κλείσαμε μια εκκρεμότητα 15 ετών που κανένας δεν επέλυε, παραδώσαμε εγκαίρως  το «ορφανό χιλιόμετρο» της Ποτίδαιας. Το Θέρμη – Γαλάτιστα, ακόμα ένα έργο που ακουγόταν χρόνια, το δημοπρατήσαμε, το ολοκληρώσαμε και το παραδώσαμε. Και τα δύο έργα έχουν τεράστια σημασία για να ανακτήσει η Πολιτεία την εμπιστοσύνη των πολιτών. Να δείξουμε ότι όταν λέμε κάτι το κάνουμε» τόνισε ο Υφυπουργός Υποδομών.

Μετρό Θεσσαλονίκης: Είπαμε την αλήθεια στους πολίτες

Στον απόηχο της επίσκεψης στο Κέντρο Λειτουργίας του Μετρό, ο κ. Καραγιάννης απέκρουσε την κριτική για την πορεία του έργου και ξεκαθάρισε ότι «η Θεσσαλονίκη θα έχει και μετρό και αρχαία στο τέλος του 2023».

Συνεχίζοντας σημείωσε ότι «η στάση μας απέναντι στους Θεσσαλονικείς είναι μία στάση σοβαρότητας, δεν σκεφτήκαμε ποτέ να κάνουμε εγκαίνια με μουσαμάδες, χωρίς τρένα».

Διαβεβαίωσε ότι τα χρονοδιαγράμματα τηρούνται και ότι το μετρό της Θεσσαλονίκης θα είναι το πιο σύγχρονο της Ευρώπης. «Κυρίως θα είναι ένα ζωντανό μουσείο που θα προσελκύει τουρίστες από όλο τον κόσμο, ένα πραγματικό κόσμημα για την πόλη και τη χώρα» πρόσθεσε.

Εξάλλου, εντός χρονοδιαγράμματος κινείται και το έργο του FlyOver που θα δώσει οριστική λύση στο κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης. Σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη «τα εργοτάξια και η κατασκευή θα ξεκινήσει έως το τέλος του 2022».

Αναπτυξιακός πόλος με οδική και σιδηροδρομική σύνδεση το Λιμάνι

Ο κ. Καραγιάννης αναφέρθηκε στη δημιουργία ενός δεύτερου αναπτυξιακού πόλου στη Θεσσαλονίκη με την οδική και σιδηροδρομική σύνδεση του λιμανιού.

Όπως σημείωσε, «μετά τον εκσυγχρονισμό του αεροδρομίου προχωρούμε στην ανάπτυξη του λιμανιού, που αποτελούσε τον  δεύτερο αναπτυξιακό πυλώνα της πόλης».

Έκανε γνωστό ότι τέλος του 2023 θα ολοκληρωθεί η οδική σύνδεση, ενώ αρχές του 2023 θα υπάρχει ανάδοχος για τη σιδηροδρομική σύνδεση του 6ου προβλήτα. Μάλιστα, σημαντικό έργο αποτελεί και ο προαστιακός Δυτικής Θεσσαλονίκης.

«Δημιουργούμε δύο ισχυρές ραχοκοκαλιές στη Δυτική Θεσσαλονίκη ώστε το αδικημένο κομμάτι της πόλης να πάρει τη θέση που αξίζει» επισήμανε και πρόσθεσε ότι το μέσο θα φτάνει μέχρι τη Σίνδο και το Καλοχώρι, εξυπηρετώντας και το Διεθνές Πανεπιστήμιο.

Σιδηροδρομικά και αντιπλημμυρικά έργα

Τα σιδηροδρομικά έργα, άλλωστε, σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη έχουν πολύ σημαντικό ρόλο στον σχεδιασμό του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Για τον λόγο αυτό όπως υπογράμμισε «αναβαθμίζουμε και εκσυγχρονίζουμε το Θεσσαλονίκη – Ειδομένη αυξάνοντας τις εμπορικές δυνατότητες της γραμμής, τελειώνουμε και με τις δύο γέφυρες στον Γαλλικό Ποταμό και παράλληλα “τρέχουμε” δύο σημαντικά σιδηροδρομικά έργα στη Βόρεια Ελλάδα».

Ειδικότερα, πρόκειται για το «Θεσσαλονίκη – Τοξότες» και το «Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο» τα οποία εισέρχονται στη φάση του Ανταγωνιστικού Διαλόγου.

«Τα δύο αυτά έργα έχουν μεγάλη στρατηγική σημασία καθώς θα διαφοροποιήσουν τη θέση της χώρας μας τα επόμενα χρόνια» επισήμανε ο κ. Καραγιάννης.

Σχετικά με τα αντιπλημμυρικά έργα σημείωσε ότι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει δημοπρατήσει τα έργα σε Καλαμαριά, Λαχαναγορά και Ωραιόκαστρο, ενώ παράλληλα, έχει ενημερώσει με το Master Plan τους αρμόδιους φορείς για τον προγραμματισμό των δικών τους έργων.

Κλείνοντας ο κ. Καραγιάννης υπογράμμισε ότι «λέμε στους Θεσσαλονικείς την αλήθεια. Κάνουμε σταθερά βήματα ώστε να δώσουμε στην πόλη τις υποδομές που της αξίζουν».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!