THEPOWERGAME
Στο νέο τηλεφωνικό κέντρο του ΕΦΚΑ, το 1555 αναφέρθηκε ο Κωστής Χατζηδάκης. «Ένα χρόνο μετά τη θεσμοθέτηση του τηλεφωνικού αριθμού 1555 έχουν απαντηθεί 2,6 εκατ. κλήσεις, ο μέσος χρόνος αναμονής ήταν μόνο 1,38 λεπτά, ενώ το 99,5% των περιπτώσεων έχει διευθετηθεί, απαντηθεί με θετική ή κάποιες φορές αρνητική έκβαση» επισήμανε στον ΣΚΑΪ ο υπουργός Εργασίας.
«Το 1555 βραβεύθηκε πέρυσι ως το τηλεφωνικό κέντρο της χρονιάς από το σχετικό οργανισμό που ασχολείται με την εξυπηρέτηση των πελατών. 8 στους 10 πολίτες είναι ικανοποιημένοι από τις υπηρεσίες του» σημείωσε.
«Τελείωσε το χάος των κατεβασμένων τηλεφώνων είναι ένα πολύ μεγάλο βήμα μπροστά, κι αυτό είναι ένα κομμάτι της κοινωνικής πολιτικής μας» τόνισε ο υπουργός Εργασίας.
Όπως διευκρίνισε ο Κωστής Χατζηδάκης, «το κόστος του 1555 είναι 12 εκατ. ευρώ σε σχέση με το σύνολο των κοινωνικών δαπανών, είναι ένα ελάχιστο ποσοστό. 1.000 άνθρωποι δουλεύουν καθημερινά για όλη αυτή την ιστορία από τον ΕΦΚΑ, τον ΟΠΕΚΑ και τις εταιρείες που έχουν αναλάβει το έργο». Υπενθύμισε επίσης ότι υπάρχουν και υπηρεσίες όπως τα ηλεκτρονικά ραντεβού ή ηλεκτρονική απάντηση ή απάντηση μέσω βίντεο, το ηλεκτρονικό δωμάτιο επικοινωνίας.