Γ.Δ.
1482.43 +1,23%
ACAG
+0,51%
5.86
CENER
+0,94%
9.7
CNLCAP
-3,42%
7.05
DIMAND
-2,09%
8.89
NOVAL
+0,36%
2.77
OPTIMA
+1,17%
12.1
TITC
-0,16%
30.75
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
+3,10%
1.464
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
-0,88%
2.255
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+3,19%
3.07
ΑΛΦΑ
+2,65%
1.7225
ΑΝΔΡΟ
+0,30%
6.62
ΑΡΑΙΓ
+0,59%
11.89
ΑΣΚΟ
+0,36%
2.79
ΑΣΤΑΚ
-4,68%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,47%
8.64
ΑΤΤ
-25,41%
9.1
ΑΤΤΙΚΑ
-1,17%
2.54
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,87%
5.98
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.37
ΒΙΟΣΚ
+4,92%
1.385
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
-0,31%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,44%
18.1
ΔΑΑ
+0,60%
7.998
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
-0,35%
11.5
ΔΟΜΙΚ
+7,37%
3.64
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,31%
0.321
ΕΒΡΟΦ
+0,65%
1.55
ΕΕΕ
+1,65%
33.22
ΕΚΤΕΡ
+5,62%
4.32
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
+4,65%
2.25
ΕΛΛ
+0,36%
13.95
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,48%
2.09
ΕΛΠΕ
+1,33%
7.62
ΕΛΣΤΡ
-1,75%
2.25
ΕΛΤΟΝ
-1,02%
1.752
ΕΛΧΑ
+2,05%
1.892
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+1,97%
1.295
ΕΤΕ
+1,37%
8.414
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.37
ΕΥΔΑΠ
-0,34%
5.78
ΕΥΡΩΒ
+2,33%
2.24
ΕΧΑΕ
+1,15%
4.82
ΙΑΤΡ
0,00%
1.74
ΙΚΤΙΝ
+1,95%
0.419
ΙΛΥΔΑ
+0,58%
1.73
ΙΝΚΑΤ
-0,10%
4.99
ΙΝΛΙΦ
+1,18%
5.14
ΙΝΛΟΤ
+0,80%
1.26
ΙΝΤΕΚ
+1,68%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,48%
2.48
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.41
ΚΑΡΕΛ
-2,31%
338
ΚΕΚΡ
-5,35%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-0,33%
1.505
ΚΟΡΔΕ
+2,05%
0.497
ΚΟΥΑΛ
-2,12%
1.198
ΚΟΥΕΣ
+3,50%
5.33
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,44%
11.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-1,71%
1.15
ΛΑΒΙ
-0,67%
0.894
ΛΑΜΔΑ
-0,27%
7.41
ΛΑΜΨΑ
+1,11%
36.6
ΛΑΝΑΚ
-2,06%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
-1,11%
2.67
ΜΑΘΙΟ
-0,23%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
+1,14%
2.67
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
-1,06%
3.73
ΜΙΝ
-6,35%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+2,52%
23.58
ΜΟΝΤΑ
+5,71%
3.7
ΜΟΤΟ
+3,50%
2.81
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
-0,55%
25.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
+0,77%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+1,50%
36.5
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+1,31%
0.93
ΞΥΛΚ
-0,72%
0.276
ΞΥΛΠ
+3,40%
0.426
ΟΛΘ
-0,47%
21.2
ΟΛΠ
+1,29%
27.55
ΟΛΥΜΠ
+2,38%
2.58
ΟΠΑΠ
+1,27%
16.01
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,11%
0.899
ΟΤΕ
+2,83%
14.55
ΟΤΟΕΛ
+0,86%
11.7
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
-0,42%
2.37
ΠΕΙΡ
+2,28%
3.989
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.86
ΠΛΑΘ
+4,30%
4.245
ΠΛΑΚΡ
+1,35%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,69%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,38%
5.18
ΡΕΒΟΙΛ
+2,37%
1.945
ΣΑΡ
+0,90%
11.18
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,58%
0.345
ΣΙΔΜΑ
+0,90%
1.675
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.9
ΣΠΙ
-0,60%
0.666
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
-0,21%
19.22
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,25%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
-3,67%
0.21
ΦΡΛΚ
+3,16%
4.075
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Βουλή: Κυρώθηκε η δεκαετής σύμβαση του Δημοσίου με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Κυρώθηκε από την ολομέλεια της Βουλής η δεκαετής σύμβαση του Δημοσίου με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ «για την ανάθεση Υποχρεώσεων Δημόσιας Υπηρεσίας επιβατικών σιδηροδρομικών μεταφορών». Υπέρ τάχθηκαν οι βουλευτές της ΝΔ, ενώ οι βουλευτές της αντιπολίτευσης καταψήφισαν τη σύμβαση.

Σύμφωνα με τον παριστάμενο υπουργό Υποδομών & Μεταφορών Κώστα Καραμανλή, το Δημόσιο θα δίνει στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ 50 εκατ. ευρώ ετησίως για δέκα χρόνια, ωστόσο, από τα 500 εκατ. ευρώ, τα 453 θα επιστρέψουν στο ελληνικό δημόσιο σε επενδύσεις. Σημείωσε επίσης, ότι το συνολικό όφελος για την ελληνική οικονομία (μαζί με το μισθολογικό κόστος κά) ανέρχεται σε περίπου 2,2 δισ. ευρώ.

Για το πρόγραμμα ανάταξης του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας, είπε ότι έχουν δημοπρατηθεί, με τη διαδικασία της μελέτης-κατασκευής, έργα ύψους 4,5 δισ. ευρώ, και ότι βρίσκεται σε εξέλιξη το πρόγραμμα αναβάθμισης και εξηλεκτρισμού του υφιστάμενου σιδηροδρομικού δικτύου, ύψους 1,2 δισ. ευρώ. Ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε επίσης στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων του ΟΣΕ, το οποίο, στα τρία χρόνια κυβέρνησης ΝΔ είναι στα 59,3 εκατ. ευρώ, ενώ στα 4,5 χρόνια κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ ήταν 12,3 εκατ. ευρώ. «Επί της παρούσας κυβέρνησης, έχουμε αυξήσει το ΠΔΕ για τον ΟΣΕ κατά 480%’ είπε ο κ. Καραμανλής.

Νωρίτερα, ο εισηγητής της μειοψηφίας Νίκος Παππάς είχε επικρίνει την κυβέρνηση ότι, το 2019, ο κ. Καραμανλής προέβλεπε επενδύσεις για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ύψους 780 εκατ. ευρώ, ενώ, σήμερα, μόλις 163 εκατ. ευρώ. «600 εκατ. ευρώ επενδύσεις σε τροχαίο υλικό, ψηφιακή και κτιριακή αναβάθμιση έγιναν αέρας» είπε ο κ. Παππάς.

«Το κεντρικό πρόβλημα είναι η υλοποίηση των πόρων του Ταμείου Ανάκαμψης στο θέμα του σιδηροδρόμου, από ποια αφετηρία ξεκινά και πώς αντιμετωπίζονται οι σχετικές διαδικασίες» επισήμανε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του Κινήματος Αλλαγής, Κ. Σκανδαλίδης, τονίζοντας ότι η έως τώρα πρακτική της κυβέρνησης είναι οι «απευθείας αναθέσεις σε συγκεκριμένες εταιρείες και με συγκεκριμένο τρόπο».

Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΚΚΕ, Θανάσης Παφίλης είπε ότι ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ συμφωνούν με την πολιτική της ΕΕ για την πλήρη απελευθέρωση των σιδηροδρόμων, ότι οι υποδομές παραδίδονται σε ιδιώτες, σκανδαλωδώς, και ότι η λύση θα ήταν η κοινωνικοποίηση με λαϊκή εξουσία.

Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Ελληνικής Λύσης, Αντώνης Μυλωνάκης είπε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ ξεπούλησε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ότι η ΝΔ της δίνει προίκα 50 εκατ. τον χρόνο.

Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΜέΡΑ25, Κρίτων Αρσένης είπε ότι επιδοτούμε έναν σιδηρόδρομο, κάνοντάς τον λιγότερο βιώσιμο, για χάρη μιας δημόσιας εταιρείας, άλλης χώρας, της TRAINITALIA.

Καραμανλής: Διορθώνουμε την προβληματική ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τον ΣΥΡΙΖΑ

Ο κ. Καραμανλής υπογράμμισε ότι με τη νέα συμφωνία διορθώνονται τα κακώς κείμενα της εξαιρετικά προβληματικής ιδιωτικοποίησης του ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος ουσιαστικά έκανε ιδιωτικό ένα κρατικό μονοπώλιο, ενώ η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας έρχεται να πάρει πίσω από τον ιδιώτη οφέλη.

Αναφέρθηκε επίσης στα σιδηροδρομικά έργα συνολικού ύψους 4,5 δισ. ευρώ, που έχουν δημοπρατηθεί από αυτή την Κυβέρνηση, μετά από την πολυετή απαξίωση των ελληνικών σιδηροδρόμων.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!