Καραγιάννης: Αναβαθμίζουμε σιδηροδρομικά τη Βόρεια Ελλάδα

Ικανοποίηση για την πορεία εργασιών αναβάθμισης της σιδηροδρομικής γραμμής «Θεσσαλονίκη – Ειδομένη», σύμφωνα με τον Καραγιάννη

Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές Γιώργος Καραγιάννης© ΔΤ

Την πορεία των εργασιών αναβάθμισης της σιδηροδρομικής γραμμής «Θεσσαλονίκη – Ειδομένη» καθώς και της κατασκευής δύο νέων σιδηροδρομικών γεφυρών στον Γαλλικό ποταμό, διαπίστωσε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές,  Γιώργος Καραγιάννης, στο πλαίσιο επίσκεψης που πραγματοποιεί στη Θεσσαλονίκη.

Ο κ. Καραγιάννης, συνοδευόμενος από τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της ΕΡΓΟΣΕ, κ. Χρήστο Βίνη, μετέβη αρχικά στο εργοτάξιο του «Θεσσαλονίκη – Ειδομένη» όπου εξελίσσονται εργασίες εγκατάστασης σύγχρονων σιδηροδρομικών συστημάτων για τον πλήρη εκσυγχρονισμό της.

Μετά την ολοκλήρωση του έργου η γραμμή θα είναι ηλεκτροκίνητη, αυξάνοντας την μεταφορική ικανότητα του δικτύου.

Η συμβατική περίοδος κατασκευής είναι 36 μήνες, ενώ ο ανάδοχος έχει την υποχρέωση συντήρησης των έργων για 36 μήνες από την ολοκλήρωσή τους.

Στη συνέχεια, ο Υφυπουργός Υποδομών επισκέφθηκε τα έργα κατασκευής των δύο νέων σιδηροδρομικών γεφυρών στην κοίτη του Γαλλικού ποταμού. Οι δύο νέες γέφυρες θα αντικαταστήσουν τις υφιστάμενες στη γραμμή Θεσσαλονίκη – Φλώρινα.Το έργο θα δοθεί προς χρήση στα τέλη του 2022.

Σε δήλωσή μετά τις συσκέψεις και στα δύο σημεία, ο κ. Καραγιάννης ανέφερε:

«Είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά πώς “τρέχουν” δύο σημαντικά έργα για το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας και ειδικά της Βόρειας Ελλάδας. Οι εργασίες στη γραμμή “Θεσσαλονίκη – Ειδομένη” έχουν αρχίσει ήδη εδώ και ένα τρίμηνο και αφορούν παρεμβάσεις που θα εκσυγχρονίσουν τα σιδηροδρομικά συστήματα μεγιστοποιώντας την ασφάλεια και προσφέροντας άνεση στο ταξίδι. Το δίκτυο θα είναι εφάμιλλο των υπολοίπων Ευρωπαϊκών Δικτύων και αυτό θα ανοίξει τον δρόμο για διεθνή επιβατικά δρομολόγια που εδώ και χρόνια είναι σχεδόν ανύπαρκτα.

Επίσης, είδαμε από κοντά τις εργασίες στον Γαλλικό ποταμό όπου έχουν προχωρήσει σε σημαντικό βαθμό. Μπορούμε με βεβαιότητα να πούμε ότι στο τέλος του 2022 θα έχουμε δύο νέες σιδηροδρομικές γέφυρες, στην άνοδο και την κάθοδο, στη γραμμή Θεσσαλονίκης – Φλώρινας. Αντικαθιστούμε, έτσι, τις δύο υφιστάμενες μεταλλικές γέφυρες και μεγιστοποιούμε την ασφάλεια των μεταφορών.

Τα δύο αυτά έργα που είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά, είναι ένα τμήμα των όσων γίνονται στη Θεσσαλονίκη και ευρύτερα στη Βόρεια Ελλάδα. Οι υποδομές βρίσκονται στο προσκήνιο και μέσα από τον εκσυγχρονισμό τους ανοίγει και ο δρόμος της ανάπτυξης για όλους.

Οι παρεμβάσεις μας ειδικά στον σιδηρόδρομο εντάσσονται σε ένα συνολικό, συνεκτικό σχέδιο, στο μεγαλύτερο πρόγραμμα έργων που έχει γίνει στη χώρα. Επιβεβαιώνουμε, έτσι, την ξεκάθαρη απόφασή μας στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με τον Κώστα Καραμανλή, να κάνουμε πραγματικότητα την ανάπτυξη και βελτίωση του πλέον φιλοπεριβαλλοντικού, οικονομικού και πράσινου μέσου μεταφοράς. Με πολιτική βούληση, σωστό σχεδιασμό και στενή επίβλεψη το καταφέρνουμε».

ΙΛΥΔΑ
0.28%
1.82
AKTR
0.10%
4.98
ΔΕΗ
0.15%
13.00
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0.26%
3.86
ΕΛΠΕ
-1.06%
7.48
ΠΕΤΡΟ
-0.71%
8.42
ΟΛΠ
-1.75%
39.20
TITC
-1.35%
40.25
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0.16%
18.56
ΕΥΑΠΣ
-1.22%
3.24
ΛΟΥΛΗ
0.98%
3.10
ΛΕΒΠ
0.00%
0.00
ΠΡΕΜΙΑ
-1.79%
1.21
NOVAL
-0.84%
2.36
ΙΝΤΚΑ
-0.50%
2.97
ΧΑΙΔΕ
0.00%
0.74
ΔΡΟΜΕ
0.00%
0.00
ACAG
-1.03%
5.78
ΑΣΚΟ
1.74%
3.50
ΚΥΡΙΟ
-0.98%
0.81
ΣΑΤΟΚ
0.00%
0.00
ΛΕΒΚ
0.00%
0.00
ΝΑΚΑΣ
0.00%
0.00
BOCHGR
-1.09%
5.44
ΚΕΚΡ
0.00%
0.00
ΠΛΑΘ
-0.39%
3.88
ΡΕΒΟΙΛ
1.25%
1.63
ΕΛΛ
-1.04%
14.25
ΥΑΛΚΟ
0.00%
0.00
ΙΚΤΙΝ
3.03%
0.34
ΟΠΑΠ
-0.32%
18.87
ΜΥΤΙΛ
-0.77%
41.32
ΔΟΜΙΚ
0.00%
2.27
ΦΡΛΚ
-0.88%
3.93
ΜΕΡΚΟ
2.94%
35.00
ΣΑΡ
0.00%
12.84
ΟΤΟΕΛ
0.36%
11.04
ΚΡΙ
1.24%
14.72
ΙΑΤΡ
1.69%
1.81
ΠΑΙΡ
1.58%
0.77
ΜΟΤΟ
1.54%
2.63
ΣΠΕΙΣ
-0.70%
5.68
ΚΟΡΔΕ
2.21%
0.42
ΠΡΟΦ
0.19%
5.20
ΒΟΣΥΣ
0.00%
0.00
ΕΛΙΝ
0.00%
2.04
OPTIMA
0.98%
14.44
ΑΚΡΙΤ
3.66%
0.85
ΤΕΝΕΡΓ
0.00%
0.00
ΚΕΠΕΝ
-5.56%
1.70
ΔΟΥΡΟ
0.00%
0.00
ΠΡΔ
0.00%
0.00
ΑΑΑΚ
0.00%
0.00
ΑΤΡΑΣΤ
0.00%
8.72
ΒΙΟΚΑ
-0.64%
1.55
ΠΑΠ
-0.79%
2.50
ΙΝΤΕΤ
2.20%
1.16
ΠΕΙΡ
-0.25%
4.81
ΜΙΝ
0.00%
0.00
ΕΤΕ
-0.39%
9.14
ΒΙΟΤ
0.00%
0.00
ΑΛΜΥ
1.20%
5.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0.63%
1.57
ΜΕΝΤΙ
0.00%
0.00
ΜΟΗ
0.00%
20.40
ΟΛΘ
1.00%
30.40
ΣΕΝΤΡ
-0.61%
0.33
ΕΕΕ
0.18%
43.52
ΚΟΥΕΣ
-1.27%
6.21
ΕΥΔΑΠ
-0.17%
5.78
ΜΙΓ
-1.30%
2.28
ΦΛΕΞΟ
0.00%
0.00
ΦΡΙΓΟ
0.00%
0.26
ΔΑΙΟΣ
0.00%
0.00
ΦΑΙΣ
0.84%
3.77
ΛΑΝΑΚ
-4.12%
0.82
CENER
-1.38%
8.58
ΝΑΥΠ
-4.29%
0.67
ΙΝΤΕΚ
0.81%
6.24
ΜΑΘΙΟ
-4.90%
0.68
ΚΑΡΕΛ
0.00%
0.00
ΑΤΤ
0.00%
0.74
ΑΤΤΙΚΑ
-0.94%
2.11
ΕΣΥΜΒ
-0.76%
1.05
ΕΥΡΩΒ
-0.55%
2.37
ΚΤΗΛΑ
0.00%
0.00
ΕΛΣΤΡ
0.46%
2.18
ΑΔΜΗΕ
-2.17%
2.71
DIMAND
0.96%
8.44
ΒΙΟΣΚ
0.35%
1.44
ΑΒΑΞ
-0.41%
1.96
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0.14%
1.39
ΠΛΑΚΡ
0.00%
0.00
ΛΑΒΙ
1.17%
0.78
EVR
2.16%
1.66
ΓΕΒΚΑ
0.00%
0.00
ΑΛΦΑ
0.71%
2.13
ΟΤΕ
0.70%
15.93
ΜΕΒΑ
0.00%
0.00
ΑΣΤΑΚ
0.00%
0.00
ΞΥΛΠ
0.00%
0.00
ΙΝΛΟΤ
0.00%
1.07
CNLCAP
0.00%
0.00
ΑΤΕΚ
-5.88%
1.12
ΛΑΜΨΑ
0.00%
0.00
ΕΚΤΕΡ
-0.54%
1.85
ΔΑΑ
1.12%
9.45
ΑΝΔΡΟ
0.91%
6.64
ΞΥΛΚ
0.00%
0.25
ΠΡΟΝΤΕΑ
0.00%
0.00
ΜΠΕΛΑ
0.63%
25.72
ΚΟΥΑΛ
-1.27%
1.09
ΕΛΒΕ
-2.57%
4.92
ΤΖΚΑ
0.00%
1.30
ΕΛΧΑ
1.14%
1.95
ΑΡΑΙΓ
0.69%
11.60
ΕΠΙΛΚ
0.00%
0.00
ΜΟΝΤΑ
1.27%
4.00
ΜΟΥΖΚ
0.00%
0.00
ΙΝΛΙΦ
-0.43%
4.66
ΟΛΥΜΠ
0.00%
2.24
ΑΒΕ
-0.70%
0.42
ΛΟΓΟΣ
0.00%
0.00
ΠΕΡΦ
0.55%
5.52
ΤΡΑΣΤΟΡ
2.52%
1.22
ΕΛΤΟΝ
-0.30%
1.64
ΣΠΥΡ
0.00%
0.00
ΣΑΡΑΝ
0.00%
0.00
ΛΑΜΔΑ
-0.31%
6.46
AEM
-0.33%
4.19
ΒΙΟ
-2.05%
5.26
ΜΠΤΚ
-9.57%
0.52
ΕΧΑΕ
1.35%
5.26
ΟΡΙΛΙΝΑ
0.00%
0.77
ΣΙΔΜΑ
-0.76%
1.31
ΣΠΙ
0.00%
0.00
ΕΒΡΟΦ
-3.23%
1.80
ΜΠΡΙΚ
0.38%
2.61