Γ.Δ.
1406.2 +0,33%
ACAG
0,00%
5.35
BOCHGR
+1,83%
4.44
CENER
+2,38%
8.6
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,98%
8.28
NOVAL
-1,52%
2.275
OPTIMA
+2,36%
13.02
TITC
+0,93%
38
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+0,14%
1.398
ΑΒΕ
-1,52%
0.453
ΑΔΜΗΕ
+1,07%
2.37
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
-0,41%
3.645
ΑΛΦΑ
-0,52%
1.5225
ΑΝΔΡΟ
+0,63%
6.42
ΑΡΑΙΓ
+1,88%
9.76
ΑΣΚΟ
+2,77%
2.6
ΑΣΤΑΚ
+0,87%
6.94
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
+0,46%
8.78
ΑΤΤ
-2,28%
0.6
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.21
ΒΙΟΚΑ
+1,99%
1.79
ΒΙΟΣΚ
+1,10%
1.38
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
-0,76%
1.305
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,68%
18.2
ΔΑΑ
+0,88%
8.06
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.6
ΔΕΗ
+0,52%
11.71
ΔΟΜΙΚ
-0,37%
2.69
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+2,07%
0.296
ΕΒΡΟΦ
-2,84%
1.37
ΕΕΕ
+0,24%
33.82
ΕΚΤΕΡ
+3,04%
1.49
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
-1,01%
1.96
ΕΛΛ
0,00%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,94%
1.68
ΕΛΠΕ
+0,52%
6.71
ΕΛΣΤΡ
-1,46%
2.02
ΕΛΤΟΝ
+0,76%
1.852
ΕΛΧΑ
+2,56%
1.846
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,33%
1.115
ΕΤΕ
-0,61%
6.882
ΕΥΑΠΣ
-0,96%
3.11
ΕΥΔΑΠ
+0,52%
5.78
ΕΥΡΩΒ
+0,44%
2.045
ΕΧΑΕ
+0,23%
4.31
ΙΑΤΡ
0,00%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,16%
0.305
ΙΛΥΔΑ
+6,90%
1.86
ΙΝΚΑΤ
+1,68%
4.83
ΙΝΛΙΦ
+0,93%
4.32
ΙΝΛΟΤ
+4,49%
0.93
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.7
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
+1,85%
0.992
ΙΝΤΚΑ
+3,96%
2.755
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
+2,14%
1.195
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+2,20%
0.419
ΚΟΥΑΛ
+4,12%
1.062
ΚΟΥΕΣ
+0,36%
5.54
ΚΡΙ
0,00%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+2,38%
0.946
ΛΑΒΙ
+0,97%
0.726
ΛΑΜΔΑ
-1,38%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-1,10%
2.7
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.594
ΜΕΒΑ
-1,66%
3.56
ΜΕΝΤΙ
+0,99%
2.04
ΜΕΡΚΟ
+7,80%
44.2
ΜΙΓ
+2,36%
3.04
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
19.35
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.75
ΜΟΤΟ
+3,88%
2.545
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,16%
24.7
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.7
ΜΠΡΙΚ
+0,96%
2.1
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-0,57%
31.52
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
-1,20%
0.82
ΞΥΛΚ
-1,56%
0.252
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+1,91%
21.3
ΟΛΠ
+3,85%
31
ΟΛΥΜΠ
+2,22%
2.3
ΟΠΑΠ
-1,52%
15.56
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,13%
0.791
ΟΤΕ
-0,53%
15.13
ΟΤΟΕΛ
+0,20%
10.12
ΠΑΙΡ
+3,78%
0.988
ΠΑΠ
-0,84%
2.36
ΠΕΙΡ
+0,72%
3.615
ΠΕΡΦ
+1,49%
5.46
ΠΕΤΡΟ
+0,51%
7.9
ΠΛΑΘ
-0,63%
3.935
ΠΛΑΚΡ
-3,60%
13.4
ΠΡΔ
+8,00%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
-0,51%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,19%
5.12
ΡΕΒΟΙΛ
-1,57%
1.57
ΣΑΡ
-0,37%
10.68
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,61%
0.329
ΣΙΔΜΑ
-1,64%
1.5
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.64
ΣΠΙ
-3,09%
0.502
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.8
ΤΖΚΑ
-0,35%
1.415
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-1,89%
0.208
ΦΡΛΚ
+1,69%
3.61
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.56

Καραμανλής: Τρία μεγάλα έργα γίνονται πραγματικότητα στη Λέσβο

Επίσκεψη στη Λέσβο πραγματοποιεί ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής, ο οποίος επιθεώρησε τα έργα στον οδικό άξονα Καλλονή- Σιγρί και είδε από κοντά το νέο λιμάνι του Σιγρίου, συνοδευόμενος από τον Υφυπουργό Υποδομών, κ. Γιώργο Καραγιάννη.

Ο κ. Καραμανλής καταρχάς επισκέφτηκε σκάφος του Λιμενικού Σώματος και ευχαρίστησε τους άνδρες και τις γυναίκες, που προστατεύουν τα ελληνικά σύνορα.

«Θεώρησα υποχρέωσή μου να έρθω και να επισκεφθώ τους άνδρες και τις γυναίκες του Λιμενικού Σώματος. Πρέπει όλοι να σταθούμε με σεβασμό απέναντι στο πολύ δύσκολο έργο που επιτελούν και νομίζω είναι υποχρέωση όλων μας να τιμούμε αυτούς τους ανθρώπους. Επομένως, ήρθα απλά να πω μία καλημέρα κι ένα μεγάλο ευχαριστώ για την πολύ δύσκολη δουλειά και υπηρεσία που επιτελούν», δήλωσε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.

Ο κ. Καραμανλής στη συνέχεια παρευρέθηκε σε σύσκεψη στην αίθουσα του Περιφερειακού Συμβουλίου, με τη συμμετοχή του Περιφερειάρχη Βορείου Αιγαίου, κ. Κώστα Μουντζούρη, των Δημάρχων Μυτιλήνης, κ. Στρατή Κύτελη και Δυτικής Λέσβου, κ. Ταξιάρχη Βέρρου, του βουλευτή Λέσβου της Νέας Δημοκρατίας, κ. Χαράλαμπου Αθανασίου, καθώς και εκπροσώπων των παραγωγικών φορέων και επιμελητηρίων.

«Αυτός ο τόπος εδώ πέρασε πολλά, πέρασε δύσκολα. Και η αλήθεια είναι ότι η σημερινή Κυβέρνηση στάθηκε δίπλα σας, σε όλα σας τα μεγάλα θέματα», είπε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών στην έναρξη της σύσκεψης, σημειώνοντας ότι: «Το 2022 αυτό το νησί, δεν έχει καμία σχέση με το 2019. Παρά τις αλλεπάλληλες κρίσεις που περάσατε, νομίζω ότι η κατάσταση σήμερα είναι πολύ καλύτερη».

Ο κ. Καραμανλής τόνισε ότι βρίσκεται στη Λέσβο «διότι, ωραία τα λόγια, αλλά τα ακριτικά μέρη όπως αυτό το νησί και αυτή η Περιφέρεια χρειάζονται όχι ωραία λόγια, αλλά συγκεκριμένα έργα. Και έχω έρθει στο νησί πρώτα από όλα για να επισκεφθώ τα ενεργά εργοτάξια που υπάρχουν».

Αναφέρθηκε ειδικότερα στο λιμάνι στο Σίγρι, το οποίο παραδόθηκε πριν από μερικές ημέρες σε λειτουργία και τόνισε ότι θέλει να ακούσει τα προβλήματα από τους τοπικούς φορείς.

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών σημείωσε ένα νούμερο: «Τα τελευταία τρία χρόνια υλοποιούμε στο νησί έργα ύψους 170 εκατομμυρίων ευρώ. Νομίζω ότι αυτό είναι ένα νούμερο που δείχνει ότι η κεντρική πολιτεία δεν ξεχνά τη νησιωτική Ελλάδα. Είμαστε μία Κυβέρνηση και είμαστε ένα Υπουργείο το οποίο δίνει πάρα πολύ μεγάλη έμφαση στην περιφερειακή ανάπτυξη. Τα έργα υποδομής πρέπει να γίνονται και πρέπει να λειτουργούν προς όφελος του κοινωνικού συνόλου».

Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης απαντώντας στις παρατηρήσεις των τοπικών φορέων, ο κ. Καραμανλής σχολίασε ότι ορισμένες φορές το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών γίνεται δυσάρεστο, γιατί δεν εγκρίνει έργα χωρίς σοβαρή μελέτη. Τόνισε όμως ότι από τη θέση την οποία υπηρετεί πρέπει να σέβεται το δημόσιο χρήμα και αυτό κάνει.

Υπενθύμισε ότι το λιμάνι στο Σίγρι είχε ξεκινήσει να κατασκευάζεται το 2014 και τα τελευταία τρία χρόνια επιταχύνθηκαν οι εργασίες, ώστε να παραδοθεί, παρά τα γνωστά προβλήματα των δύο προηγούμενων ετών. Σημείωσε δε, ότι το λιμάνι συνδέεται πλέον με την Καλλονή με σύγχρονο οδικό άξονα, ο οποίος θα ολοκληρωθεί στο τέλος του 2022.

Ο κ. Καραμανλής εξάλλου επισήμανε πως όταν ανακοινώνει κάτι, θέλει πάντα να έχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση και σαφές χρονοδιάγραμμα, γιατί δεν θέλει να λέει απλώς ωραία “θα”.

Όσον αφορά στο φράγμα Τσικνιά, ο κ. Καραμανλής υπογράμμισε ότι η διαχείριση των υδάτινων πόρων στη νησιωτική Ελλάδα είναι ένα ζήτημα, το οποίο η χώρα θα αντιμετωπίσει πάρα πολύ έντονα στο μέλλον. Ανέφερε ότι πρόκειται για την κατασκευή ταμιευτήρα και έργων υδροληψίας και μεταφοράς, ύψους 104 εκατομμυρίων ευρώ. Σημείωσε επίσης ότι το έργο έχει ενταχθεί στο Ταμείο Ανάκαμψης, ως εκ τούτου έχει σφιχτό χρονοδιάγραμμα. Ειδικότερα θα ξεκινήσει το 2023 και θα είναι έτοιμο σε τρία χρόνια.

Μετά τη σύσκεψη ο κ. Καραμανλής έκανε λόγο για μία πολύ εποικοδομητική συζήτηση για τα προβλήματα και τις προοπτικές του νησιού. Σε δηλώσεις που έκανε τόσο μετά από τη σύσκεψη, όσο και κατά την επίσκεψη του στα εργοτάξια ανέφερε:

«Έργα που είχαν ξεκινήσει εδώ και αρκετά χρόνια, έργα τα οποία πέρασαν στην κυριολεξία από 40 κύματα, τελικά ολοκληρώνονται. Το λιμάνι στο Σίγρι, ένα έργο που ξεκίνησε και πάλι από την Κυβέρνηση της ΝΔ – είχε δημοπρατηθεί το 2014 ολοκληρώνεται και πάλι με Κυβέρνηση της ΝΔ. Θα ολοκληρωθεί (και αυτή είναι και η δέσμευση της Κυβέρνησης) μέχρι το τέλος του 2022 και ο οδικός άξονας Καλλονή – Σίγρι. Και αυτό ένα σημαντικό έργο που είχε δημοπρατηθεί το 2014».

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών αναφέρθηκε επίσης στις δηλώσεις του στο φράγμα στον Τσικνιά, ένα έργο διαχείρισης υδάτινων πόρων, ένα έργο νέας γενιάς, που θα δώσει λύση στο πρόβλημα του νερού, όπως τόνισε.

«Το ζήτημα που άκουσα από όλους τους φορείς ήταν το ζήτημα της νότιας παράκαμψης. Θα το δούμε και αυτό με μεγάλη προσοχή. Δεσμεύτηκα ότι το έργο αυτό δε θα σπάσει και ότι, όταν τελειώσουν τα ζητήματα που πρέπει να λύσουμε με τα ρυμοτομικά, το Υπουργείο και η Κυβέρνηση θα κάτσει και θα βρει λύση και σε αυτό το ζήτημα», ανέφερε επίσης.

Το λιμάνι του Σιγρίου, έργο που δίνει πολύ μεγάλη προοπτική ανάπτυξης

«Το λιμάνι του Σιγρίου, ο οδικός άξονας Καλλονή – Σιγρίου, όπως και τα υπόλοιπα έργα που γίνονται στην περιοχή της Λέσβου, είναι έργα τα οποία δίνουν μία πραγματικά πολύ μεγάλη προοπτική ανάπτυξης. Σκεφτείτε ότι πλέον η Λέσβος θα έχει δύο λιμάνια. Θα έχει ένα σύγχρονο αεροδρόμιο. Θα ξεκινήσει – γιατί έχει ενταχθεί στο Ταμείο Ανάκαμψης – και το φράγμα, το οποίο είναι πολύ σημαντικό για τη διαχείριση των υδάτινων πόρων. Έργα τα οποία έχει ανάγκη αυτό το νησί. Ένα νησί το οποίο έχει περάσει τα τελευταία χρόνια από χίλια κύματα και με το μεταναστευτικό, αλλά και με όλα τα άλλα ζητήματα. Σήμερα, όμως, η πολιτεία κάνει πράξη αυτό που οφείλει. Τα πολύ μεγάλα έργα υποδομής στο νησί πλέον ολοκληρώνονται. Κι αν σε προηγούμενες περιόδους καθυστέρησαν, εγώ μπορώ να σας πω ότι η Νέα Δημοκρατία τα δημοπράτησε και η Νέα Δημοκρατία τα ολοκληρώνει. Κι αυτό μπορεί να δώσει μία ακόμη μεγαλύτερη αναπτυξιακή προοπτική στο νησί. Ένα νησί που πέρασε πολλά, αφήνει τα χειρότερα πίσω του και ατενίζει πλέον το αύριο με πολύ μεγάλη αισιοδοξία», κατέληξε ο κ. Καραμανλής.

Από την πλευρά του ο Υφυπουργός αρμόδιος για τις Υποδομές κ. Γιώργος Καραγιάννης δήλωσε:

«Τα έργα που είχε ανάγκη η Λέσβος και τα οποία για χρόνια έμεναν στα χαρτιά πλέον υλοποιούνται και μάλιστα με ταχύτατους ρυθμούς καθώς δύο από αυτά, το λιμάνι στο Σίγρι και ο οδικός άξονας Καλλονή – Σίγρι ολοκληρώνονται το 2022. Η μέριμνά μας είναι οι κάτοικοι να έχουν ασφάλεια και ταχύτητα στις μετακινήσεις τους, όπως επίσης και τα δυτικά του νησιού που βρίσκονται πιο πίσω σε συνδεσιμότητα να αποκτήσουν μία νέα πύλη εισόδου. Η συζήτηση που είχαμε στην Περιφέρεια ήταν εποικοδομητική και είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε όλοι ότι και με το έργο της μεταφοράς του νερού στο νησί, η Λέσβος θα γίνει ένας τόπος, με σύγχρονες υποδομές, έτοιμος να βαδίσει σε μία νέα περίοδο ανάπτυξης και ευημερίας. Έχουμε τη βούληση, το σχέδιο και τη στενή επίβλεψη που απαιτούνται και αποτελούν την εγγύηση για την επίτευξη του στόχου μας».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!