Γ.Δ.
1530.68 -0,57%
ACAG
-0,17%
6
BOCHGR
-0,79%
5.04
CENER
+1,77%
9.75
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,98%
8.11
EVR
-0,33%
1.49
NOVAL
+3,04%
2.37
OPTIMA
+0,46%
13
TITC
+2,25%
45.5
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-3,40%
1.82
ΑΒΕ
+0,66%
0.46
ΑΔΜΗΕ
+0,73%
2.76
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.775
ΑΛΜΥ
+4,94%
4.25
ΑΛΦΑ
-2,80%
1.718
ΑΝΔΡΟ
+1,25%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+3,10%
10.99
ΑΣΚΟ
0,00%
3.3
ΑΣΤΑΚ
-1,93%
7.12
ΑΤΕΚ
0,00%
0.655
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.778
ΑΤΤΙΚΑ
+0,92%
2.19
ΒΙΟ
+0,70%
5.72
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.935
ΒΙΟΣΚ
+0,32%
1.585
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,54%
2.34
ΓΕΒΚΑ
+0,35%
1.42
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,08%
18.72
ΔΑΑ
+3,73%
8.4
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
-0,86%
12.7
ΔΟΜΙΚ
+0,51%
2.945
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-3,26%
0.356
ΕΒΡΟΦ
-1,95%
1.76
ΕΕΕ
-1,08%
32.88
ΕΚΤΕΡ
+6,29%
1.86
ΕΛΒΕ
-5,00%
4.94
ΕΛΙΝ
+1,36%
2.24
ΕΛΛ
-0,35%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,45%
2.245
ΕΛΠΕ
-0,66%
7.5
ΕΛΣΤΡ
+6,13%
2.25
ΕΛΤΟΝ
-0,43%
1.848
ΕΛΧΑ
-0,24%
2.085
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,84%
1.18
ΕΤΕ
-1,58%
8.34
ΕΥΑΠΣ
-0,59%
3.38
ΕΥΔΑΠ
+0,17%
5.95
ΕΥΡΩΒ
-3,39%
2.392
ΕΧΑΕ
+2,12%
4.825
ΙΑΤΡ
+2,14%
1.67
ΙΚΤΙΝ
+2,86%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,57%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.8
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
-0,22%
4.6
ΙΝΛΟΤ
+0,56%
1.076
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.98
ΙΝΤΕΤ
-0,43%
1.15
ΙΝΤΚΑ
+0,93%
3.25
ΚΑΡΕΛ
+0,61%
332
ΚΕΚΡ
+1,50%
1.35
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΟΡΔΕ
+0,22%
0.449
ΚΟΥΑΛ
+0,72%
1.392
ΚΟΥΕΣ
+0,49%
6.19
ΚΡΙ
0,00%
16
ΚΤΗΛΑ
+0,55%
1.82
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.015
ΛΑΒΙ
+0,50%
0.797
ΛΑΜΔΑ
-1,53%
7.09
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.03
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
+2,40%
0.256
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
+0,33%
3.08
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
+1,86%
3.83
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
-1,06%
2.805
ΜΙΝ
0,00%
0.515
ΜΟΗ
-1,12%
21.26
ΜΟΝΤΑ
+1,34%
3.79
ΜΟΤΟ
0,00%
2.83
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
+0,23%
25.9
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.26
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-1,34%
33.84
ΝΑΚΑΣ
+0,67%
3.02
ΝΑΥΠ
+1,54%
0.79
ΞΥΛΚ
0,00%
0.29
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
-0,35%
28.4
ΟΛΠ
+2,49%
30.85
ΟΛΥΜΠ
+1,96%
2.6
ΟΠΑΠ
+1,06%
16.15
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,13%
0.783
ΟΤΕ
-0,80%
14.83
ΟΤΟΕΛ
+0,71%
11.28
ΠΑΙΡ
+0,96%
1.05
ΠΑΠ
+2,01%
2.54
ΠΕΙΡ
-2,41%
4.26
ΠΕΡΦ
-0,55%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,95%
8.38
ΠΛΑΘ
0,00%
4.15
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
+0,49%
1.23
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
+1,13%
5.36
ΡΕΒΟΙΛ
-1,19%
1.655
ΣΑΡ
+0,37%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.358
ΣΙΔΜΑ
+0,96%
1.575
ΣΠΕΙΣ
-1,36%
5.8
ΣΠΙ
+1,34%
0.606
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
20.02
ΤΖΚΑ
0,00%
1.535
ΤΡΑΣΤΟΡ
+3,28%
1.26
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,61%
1.652
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.19
ΦΡΛΚ
+0,13%
3.98
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.58

Καραγιάννης: Έργα 2,5 δισ. στον προγραμματισμό για τη Δυτική Ελλάδα

Στα οδικά, αντιπλημμυρικά και σιδηροδρομικά έργα που υλοποιούνται στην Δυτική Ελλάδα και καλύπτουν το έλλειμμα υποδομών που υπήρχε στην περιοχή, αναφέρθηκε ο  Γιώργος Καραγιάννης, μιλώντας στην ημερίδα με τίτλο: «Έργα και Υποδομές στη Δυτική Ελλάδα».

Όπως επισήμανε ο κ. Καραγιάννης «μέσα από τη μεγάλη επιστροφή των υποδομών στην Ελλάδα, έρχονται οι λύσεις που αλλάζουν τη ζωή των πολιτών, γιατί ο τρόπος που μετακινούμαστε, η ταχύτητα και η ασφάλεια είναι στοιχείο του πολιτισμού για τη βελτίωση της καθημερινότητας».

Σύμφωνα με τον Υφυπουργό Υποδομών στην Ελλάδα «τρέχει» το μεγάλο πρόγραμμα έργων ύψους 13 δισ. ευρώ, από τα οποία έχουν δημοπρατηθεί περίπου τα 8 δισ. ευρώ.

«Το παρόν δεν έχει μουσαμάδες, δεν έχει εξαγγελίες, έχει στημένα εργοτάξια, έχει δουλειές, έχει έργα που βρίσκονται κοντά στην ολοκλήρωση και άλλα που προχωρούν με ταχύτατους ρυθμούς».

Σε αυτό το πλαίσιο προχώρα και το ευρύ πλάνο υποδομών στη Δυτική Ελλάδα, με τον κ. Καραγιάννη να τονίζει ότι «υλοποιούμε τη δέσμευση που αναλάβαμε στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, αλλά και ως κυβέρνηση, να προχωρήσουμε σε έργα που της αξίζουν και να καλύψουμε το έλλειμμα στις υποδομές που υπήρχε. Στη Δυτική Ελλάδα προγραμματίζουμε και υλοποιούμε έργα ύψους 2,5 δισ. που αφορούν ένα ευρύ φάσμα υποδομών, όπως είναι ο σιδηρόδρομος, οι οδικοί άξονες και τα αντιπλημμυρικά έργα. Είναι σαφές ότι οι παρεμβάσεις μας, μικρότερες και μεγαλύτερες, εκτείνονται σε κάθε πτυχή της καθημερινότητας, σε έργα τοπικού και υπερτοπικού ενδιαφέροντος».

Επιπλέον, ο Υφυπουργός Υποδομών έκανε ιδιαίτερη μνεία στο ζήτημα της οδικής ασφάλειας που στη Δυτική Ελλάδα επιτυγχάνεται με παρεμβάσεις ύψους 50 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για κονδύλια τα οποία είναι εξασφαλισμένα μέσω του Προγράμματος Βελτίωσης Οδικής Ασφάλειας (ΠΕΒΟΑ).

Τα οδικά έργα που αναβαθμίζουν την ασφάλεια και κάνουν ταχύτερες τις μετακινήσεις
Στη συνέχεια ο Υφυπουργός Υποδομών αναφέρθηκε στο τρίπτυχο που εγγυάται την υλοποίηση των έργων και το οποίο είναι η πολιτική βούληση, ο σωστός σχεδιασμός και η οργανωμένη επίβλεψη.

Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα είναι ο αυτοκινητόδρομος «Πάτρα-Πύργος» που πλέον κατασκευάζεται και σήμερα υπάρχουν και πάλι στημένα εργοτάξια. Σε 36 μήνες θα δοθούν στην κυκλοφορία τα πρώτα 56 χλμ. από τον Πύργο και τέσσερις μήνες μετά ο αυτοκινητόδρομος θα παραδοθεί στο σύνολό του στους πολίτες.

«Αυτή είναι η πραγματικότητα και δεν μπορεί να αμφισβητηθεί από κανέναν» σημείωσε ο κ. Καραγιάννης, προσθέτοντας ότι παράλληλα εκτελούνται στον υφιστάμενο δρόμο έργα οδικής ασφάλειας ύψους 30 εκατ. ευρώ.

Σειρά οδικών έργων στη Δυτική Ελλάδα

Παράλληλα, κατασκευάζονται ήδη σειρά οδικών έργων στη Δυτική Ελλάδα που αποτελούσαν διαχρονικό αίτημα των τοπικών κοινωνιών.

Τα έργα αυτά είναι:

– Άκτιο – Αμβρακία και σύνδεση με Ιόνια Οδό: Το έργο στο σύνολό του αναμένεται να ολοκληρωθεί και να δοθεί στην κυκλοφορία το 2023.

– Παράκαμψη Αμφιλοχίας: Μέσα στο καλοκαίρι οι πολίτες θα έχουν στη διάθεσή τους το τμήμα αυτό του έργου Άκτιο – Αμβρακία, που θα λύσει το κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης.

– Σύνδεση Λευκάδας με τον οδικό άξονα Άκτιο – Δυτικός Άξονας: Η οδική σύνδεση θα πραγματοποιείται μέσω του τμήματος Άκτιου – Αγίου Νικολάου, μήκους 5 χλμ. και Βόνιτσας – Λευκάδας, μήκους 16 χλμ. Το έργο ολοκληρώνεται στα τέλη του καλοκαιριού του 2023.

Ταυτόχρονα θα κατασκευαστεί και ο νέος αγωγός ύδρευσης Λευκάδας, περίπου 8 χλμ. που περνά παράλληλα με τον νέο οδικό άξονα.

«Σε αυτό το έργο με το πλήθος των προβλημάτων, ερχόμαστε με πολλή δουλειά, να το προχωρήσουμε τάχιστα, και μάλιστα, θα δώσουμε νωρίτερα από ό, τι προβλεπόταν στο χρονοδιάγραμμα τα πρώτα 5 χιλιόμετρα» τόνισε ο κ. Καραγιάννης.

– Αγρίνιο – Άγιος Βλάσης: Το έργο ολοκληρώνεται στο τέλος του 2022.

Όπως έκανε γνωστό ο Υφυπουργός Υποδομών «έχουν ανατεθεί και προχωρούν οι μελέτες για τη σύνδεση του Αγρινίου με την Ιόνια Οδό, έργο που αποτελεί προεκλογική δέσμευση του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη και του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή».

– Αναβάθμιση κόμβου στο Κομπότι: Έχουν πραγματοποιηθεί όλες οι απαραίτητες ενέργειες για να ξεκινήσουν άμεσα οι εργασίες προκειμένου να εξυπηρετείται η κυκλοφορία και από τα Ιωάννινα προς το Μενίδι.

Όπως ανέφερε ο Υφυπουργός Υποδομών, «σκοπός είναι να προχωρήσουμε σε ακόμα περισσότερα έργα στη Δυτική Ελλάδα και σε παρεμβάσεις που ζητούν χρόνια οι κάτοικοι».

Θωράκιση της περιοχής με αντιπλημμυρικά έργα

«Το πλάνο μας ειδικά για την Αιτωλοακαρνανία ξεπερνά τα 400 εκατομμύρια ευρώ και περιλαμβάνει έργα που αλλάζουν την καθημερινότητα των πολιτών, όπως είναι τα αντιπλημμυρικά» επισήμανε ο κ. Καραγιάννης.

Προχωρά άμεσα η κατασκευή δικτύου άρδευσης και αποστράγγισης για την εξυπηρέτηση αγροτικής περιοχής συνολικής έκτασης 38.000 στρεμμάτων σε Αμβρακία, Αμφιλοχία και Βάλτο.

Το έργο, προϋπολογισμού 64,5 εκατομμυρίων ευρώ, θα χρηματοδοτηθεί από το Ταμείο Ανάκαμψης και έως τον Ιούλιο αναμένεται η δημοπράτηση, καθώς αυτή την περίοδο ολοκληρώνεται η διαδικασία των απαλλοτριώσεων.

Επιπλέον, γύρω από την Ιόνια Οδό θα κατασκευαστούν περί τα 80 εκατομμύρια ευρώ αντιπλημμυρικά έργα τα περισσότερα από τα οποία είναι στον Νομό Αιτωλοακαρνανίας, ενώ παράλληλα οι μελέτες για τη κατασκευή της νέας γέφυρα του Ευήνου είναι σε εξέλιξη.

«Προχωρούμε στην αντιπλημμυρική προστασία περιοχών σε όλη την Επικράτεια και στη θωράκισή τους απέναντι στα έντονα φαινόμενα που επιφέρει η κλιματική αλλαγή προκειμένου να εξασφαλίσουμε την ασφάλεια τόσο των πολιτών όσο και των υποδομών της χώρας» υπογράμμισε ο Υφυπουργός Υποδομών.

«Τα έργα είναι τα διαπιστευτήριά μας, η συνέχεια των λόγων μας»

Την ίδια ώρα, με ταχύτατους ρυθμούς εξελίσσεται το πλάνο των σιδηροδρομικών έργων στη Δυτική Ελλάδα.

Σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη «οι εργασίες και οι διαγωνισμοί στα τμήματα Κιάτο – Ροδοδάφνη και Ροδοδάφνη – Ρίο με συνολικό προϋπολογισμό 565 εκατομμύρια ευρώ, προχωρούν. Το έργο από το Ρίο έως το λιμάνι της Πάτρα, με υπογειοποίηση στο μεγαλύτερο τμήμα εντός του αστικού ιστού, δημοπρατήθηκε. Και φυσικά, φέρνουμε το τρένο στον Πύργο αναβαθμίζοντας την γραμμή από την Κάτω Αχαγιά».

Κλείνοντας ο Υφυπουργός Υποδομών ανέφερε: «Σε κάθε γωνιά της Ελλάδας υλοποιούμε μεγάλα αλλά και μικρότερα έργα εξασφαλίζοντας ότι η ανάκαμψη και η ανάπτυξη της οικονομίας θα διαχυθεί και θα αφορά όλους τους Έλληνες».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!