Γ.Δ.
1428.81 -1,26%
ACAG
-0,68%
5.86
BOCHGR
-0,86%
4.59
CENER
-2,00%
9.79
CNLCAP
-0,68%
7.25
DIMAND
-0,11%
9.49
NOVAL
-2,26%
2.6
OPTIMA
-0,31%
12.88
TITC
-1,27%
34.95
ΑΑΑΚ
0,00%
4.36
ΑΒΑΞ
-3,27%
1.48
ΑΒΕ
+1,28%
0.476
ΑΔΜΗΕ
-0,42%
2.38
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.76
ΑΛΜΥ
0,00%
2.98
ΑΛΦΑ
-3,03%
1.49
ΑΝΔΡΟ
-0,61%
6.56
ΑΡΑΙΓ
-3,65%
10.57
ΑΣΚΟ
-1,81%
2.71
ΑΣΤΑΚ
-0,85%
7.04
ΑΤΕΚ
+0,47%
0.43
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.66
ΑΤΤ
-5,02%
4.54
ΑΤΤΙΚΑ
+1,32%
2.3
ΒΙΟ
-2,44%
5.6
ΒΙΟΚΑ
-2,61%
1.68
ΒΙΟΣΚ
-1,27%
1.56
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-0,87%
2.28
ΓΕΒΚΑ
+2,94%
1.4
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,47%
17.44
ΔΑΑ
+0,11%
7.598
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.26
ΔΕΗ
-2,00%
11.74
ΔΟΜΙΚ
-0,15%
3.26
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,29%
0.314
ΕΒΡΟΦ
-2,55%
1.53
ΕΕΕ
+1,38%
32.36
ΕΚΤΕΡ
-2,64%
1.698
ΕΛΒΕ
0,00%
5.4
ΕΛΙΝ
-1,24%
1.995
ΕΛΛ
-1,12%
13.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-3,07%
1.892
ΕΛΠΕ
-1,28%
6.95
ΕΛΣΤΡ
+0,49%
2.07
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.69
ΕΛΧΑ
-2,55%
1.832
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.12
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-3,25%
1.19
ΕΤΕ
0,00%
7.65
ΕΥΑΠΣ
-1,54%
3.2
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.65
ΕΥΡΩΒ
-2,32%
1.975
ΕΧΑΕ
-2,76%
4.41
ΙΑΤΡ
-0,33%
1.49
ΙΚΤΙΝ
-4,86%
0.333
ΙΛΥΔΑ
-2,78%
1.75
ΙΝΚΑΤ
-0,20%
4.89
ΙΝΛΙΦ
-1,72%
4.58
ΙΝΛΟΤ
-2,45%
1.116
ΙΝΤΕΚ
-0,83%
5.95
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.32
ΙΝΤΕΤ
-0,41%
1.215
ΙΝΤΚΑ
-2,57%
3.035
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
0,00%
1.44
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.54
ΚΛΜ
-2,45%
1.59
ΚΟΡΔΕ
-0,49%
0.406
ΚΟΥΑΛ
-2,36%
1.16
ΚΟΥΕΣ
-1,92%
5.1
ΚΡΙ
-1,12%
13.2
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
+2,43%
1.055
ΛΑΒΙ
-3,79%
0.786
ΛΑΜΔΑ
-0,53%
7.5
ΛΑΜΨΑ
0,00%
39
ΛΑΝΑΚ
-3,23%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.254
ΛΕΒΠ
0,00%
0.252
ΛΟΓΟΣ
-0,73%
1.36
ΛΟΥΛΗ
-2,26%
2.59
ΜΑΘΙΟ
+5,63%
0.75
ΜΕΒΑ
-1,29%
3.83
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.31
ΜΕΡΚΟ
0,00%
43.2
ΜΙΓ
-0,44%
3.39
ΜΙΝ
-2,54%
0.575
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,51%
20.9
ΜΟΝΤΑ
+0,55%
3.67
ΜΟΤΟ
-1,85%
2.655
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.71
ΜΠΕΛΑ
-1,91%
25.7
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.62
ΜΠΡΙΚ
+0,75%
2.01
ΜΠΤΚ
0,00%
0.68
ΜΥΤΙΛ
-3,09%
33.86
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
-2,53%
0.77
ΞΥΛΚ
-2,17%
0.27
ΞΥΛΠ
+4,35%
0.384
ΟΛΘ
-1,39%
21.3
ΟΛΠ
+0,18%
27.1
ΟΛΥΜΠ
-0,41%
2.43
ΟΠΑΠ
-1,45%
15.68
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,59%
0.804
ΟΤΕ
-2,22%
15.39
ΟΤΟΕΛ
-1,45%
10.84
ΠΑΙΡ
-2,75%
0.992
ΠΑΠ
+3,04%
2.37
ΠΕΙΡ
-1,85%
3.72
ΠΕΡΦ
-2,41%
6.49
ΠΕΤΡΟ
-1,23%
8
ΠΛΑΘ
-1,59%
3.71
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
0,00%
0.22
ΠΡΕΜΙΑ
-1,27%
1.244
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.5
ΠΡΟΦ
-1,15%
5.18
ΡΕΒΟΙΛ
-1,14%
1.74
ΣΑΡ
-1,11%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-2,01%
0.342
ΣΙΔΜΑ
-3,29%
1.615
ΣΠΕΙΣ
-4,36%
6.14
ΣΠΙ
-3,54%
0.6
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,05%
19.51
ΤΖΚΑ
0,00%
1.25
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.09
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,61%
1.584
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.25
ΦΡΙΓΟ
-3,25%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,80%
3.82
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.6

Πλακιωτάκης: Να αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις της ναυτιλίας

Στην ομιλία του στη Διάσκεψη Υψηλού Επιπέδου με αφορμή τα 20 χρόνια από την ίδρυση του Ευρωπαϊκού Οργανισμού για την Ασφάλεια στη Θάλασσα (EMSA), η οποία πραγματοποιείται στις 16 και 17 Ιουνίου στην έδρα του Οργανισμού, στην Λισαβώνα, ο υπουργός Ναυτιλίας Γιάννης Πλακιωτάκης τόνισε πως: «Είμαστε εδώ για να αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις, όποια μορφή κι αν έχουν. Και να μην τις αφήσουμε να εκτροχιάσουν τις βασικές προτεραιότητες μας για μια ποιοτική, ανταγωνιστική και περιβαλλοντικά φιλική ευρωπαϊκή ναυτιλία».

«Όπως πάντα», πρόσθεσε ο κ. Πλακιωτάκης, «η Ελλάδα παραμένει προσηλωμένη στις βασικές αρχές του ΙΜΟ για την προώθηση ενός ασφαλούς περιβάλλοντος για πλοία και ναυτικούς».

«Η EMSA», συνέχισε, «στα 20 χρόνια λειτουργίας της, άλλαξε τον τρόπο που λειτουργούν και αλληλεπιδρούν οι εθνικές διοικήσεις στη θάλασσα.

Τώρα είναι η ώρα να αναλάβει πιο ενεργό ρόλο και να αξιολογήσει τεχνικές λύσεις που θα οδηγήσουν με ασφάλεια τη ναυτιλία στο δρόμο της απεξάρτησης από τα ορυκτά καύσιμα.

Για το σκοπό αυτό, θα πρέπει να συνεργασθεί εποικοδομητικά και να υποστηρίξει και το έργο του ΙΜΟ, που αποτελεί τον αρμόδιο Οργανισμό για την προώθηση κανόνων παγκόσμιας εφαρμογής».

Εξάλλου ο κ. Πλακιωτάκης αναφέρθηκε και στον ρόλο του ανθρώπινου κεφαλαίου της ναυτιλίας επισημαίνοντας ότι «θα πρέπει να θεωρείται ως βασική προτεραιότητα για τα επόμενα χρόνια».

«Σήμερα», επεσήμανε, «η ναυτιλία απασχολεί εκατομμύρια ανθρώπους στο πλοίο και στην ξηρά και δημιουργεί σημαντικές ευκαιρίες σταδιοδρομίας για τους νέους. Από αυτή την άποψη, θα πρέπει να επικεντρωθούμε στη δημιουργία της απαραίτητης μόχλευσης για την προσέλκυση και διατήρηση αυτών των ανθρώπων στη ναυτιλία και για την ενίσχυση του ναυτικού επαγγέλματος και του ναυτικού ανθρώπινου δυναμικού, δεδομένων των σημαντικών ελλείψεων που αναμένονται τα επόμενα χρόνια.

Ταυτόχρονα, πρέπει να ενισχύσουμε τα επαγγελματικά τους προσόντα, ώστε να μπορούν να ανταποκριθούν στις προκλήσεις που συνδέονται με τη χρήση των νέων καυσίμων και φυσικά την αυτοματοποίηση, που έρχεται παράλληλα».

«Από την πλευρά μου», υπογράμμισε, «σκοπεύω να προτείνω μια συνολική αναθεώρηση του εθνικού μας εκπαιδευτικού συστήματος. Είμαι πολύ χαρούμενος που ο ΙΜΟ, αντιλαμβανόμενος τις απαιτήσεις μιας νέας εποχής, έχει επίσης εμπλακεί σε μια παρόμοια επανεξέταση των παγκόσμιων εκπαιδευτικών προτύπων».

Τέλος ο κ. Πλακιωτάκης επανέλαβε την απόφαση της Ελλάδος να συνεχίσει να συνεργάζεται με τον EMSA, την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και όλα τα κράτη μέλη του ΙΜΟ προκειμένου “να βρούμε”, όπως επεσήμανε «τις καλύτερες, εφαρμόσιμες και επιστημονικά τεκμηριωμένες λύσεις, που θα παρέχουν επενδυτική ασφάλεια και θα διασφαλίζουν ίσους όρους ανταγωνισμού για τη διεθνή ναυτιλία».

Στο περιθώριο της Διάσκεψης, ο κ. Πλακιωτάκης πραγματοποίησε συνάντηση με τον Γενικό Γραμματέα του ΙΜΟ κ. Kitack Lim, με τον οποίο είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν απόψεις για επίκαιρα θέματα της ναυτιλιακής ατζέντας.

 

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!