Γ.Δ.
1419.51 0,00%
ACAG
0,00%
5.34
BOCHGR
0,00%
4.53
CENER
0,00%
8.65
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
0,00%
9.14
NOVAL
0,00%
2.43
OPTIMA
0,00%
12.84
TITC
0,00%
33.95
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.432
ΑΒΕ
0,00%
0.454
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.37
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.67
ΑΛΜΥ
0,00%
3.4
ΑΛΦΑ
0,00%
1.6045
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.46
ΑΡΑΙΓ
0,00%
9.8
ΑΣΚΟ
0,00%
2.55
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.02
ΑΤΕΚ
0,00%
0.392
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.74
ΑΤΤ
0,00%
4.4
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.1
ΒΙΟ
0,00%
5.3
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.645
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.515
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.1
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.28
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
17.36
ΔΑΑ
0,00%
7.79
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
0,00%
12.3
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.865
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.3
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.405
ΕΕΕ
0,00%
33.62
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.462
ΕΛΒΕ
0,00%
4.8
ΕΛΙΝ
0,00%
2.02
ΕΛΛ
0,00%
13.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.754
ΕΛΠΕ
0,00%
6.815
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.04
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.78
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.165
ΕΤΕ
0,00%
7.334
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.26
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.79
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2
ΕΧΑΕ
0,00%
4.34
ΙΑΤΡ
0,00%
1.5
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.326
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.695
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.845
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.39
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.91
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.8
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.36
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.78
ΚΑΡΕΛ
0,00%
346
ΚΕΚΡ
0,00%
1.26
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.02
ΚΛΜ
0,00%
1.46
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.409
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.04
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.7
ΚΡΙ
0,00%
14.85
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.934
ΛΑΒΙ
0,00%
0.795
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.25
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.845
ΛΕΒΚ
0,00%
0.248
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.26
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.76
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
0,00%
3.79
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.15
ΜΕΡΚΟ
0,00%
44
ΜΙΓ
0,00%
3.44
ΜΙΝ
0,00%
0.545
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
19.55
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.59
ΜΟΤΟ
0,00%
2.56
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
0,00%
24.7
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.02
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
0,00%
32.98
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.12
ΝΑΥΠ
0,00%
0.844
ΞΥΛΚ
0,00%
0.261
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
21
ΟΛΠ
0,00%
30.2
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.35
ΟΠΑΠ
0,00%
15
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.797
ΟΤΕ
0,00%
15.23
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.74
ΠΑΙΡ
0,00%
0.998
ΠΑΠ
0,00%
2.39
ΠΕΙΡ
0,00%
3.85
ΠΕΡΦ
0,00%
5.73
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8
ΠΛΑΘ
0,00%
4
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.192
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
0,00%
5.28
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.635
ΣΑΡ
0,00%
10.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.337
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.58
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.74
ΣΠΙ
0,00%
0.538
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.74
ΤΖΚΑ
0,00%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.65
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.25
ΦΡΛΚ
0,00%
3.77
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.595

Καραγιάννης: Aυξάνουμε την οδική ασφάλεια με 775 εκατ. ευρώ

Στις πρωτοβουλίες που θα κάνουν τις πόλεις «πράσινες», ανθεκτικές και «έξυπνες», όπως επιτάσσει η σύγχρονη πολιτική θεώρηση, αναφέρθηκε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, κ. Γιώργος Καραγιάννης, μιλώντας στην Ημερίδα του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης με θέμα: «Βιώσιμες και Ασφαλείς Πόλεις».

Όπως τόνισε ο κ. Καραγιάννης «σε καθένα από τα ζητούμενα αυτά, η κυβέρνηση έχει κάνει βήματα μπροστά» δημιουργώντας τις συνθήκες για «καλύτερες και περισσότερες δημόσιες συγκοινωνίες, μείωση της χρήσης του αυτοκινήτου και ανανέωση του στόλου με νέα λιγότερο ρυπογόνα οχήματα, αύξηση της μικροκινητικότητας και χρήση εναλλακτικών μέσων μεταφοράς».

Αναφέρθηκε στις εργασίες που έχουν ξεκινήσει για τη νέα Γραμμή 4 του Μετρό στην Αθήνα καθώς και στην επέκταση της Γραμμής 3 προς Πειραιά που παραδίδεται, ενώ δρομολογούνται και οι επεκτάσεις προς τα δυτικά προάστια, προσθέτοντας ότι «την ίδια στιγμή το Μετρό Θεσσαλονίκης από ανέκδοτο γίνεται πραγματικότητα, αλλάζοντας στην ουσία την ίδια τη καθημερινότητα της πόλης».

«Η μεγαλύτερη προμήθεια λεωφορείων στην ΕΕ»

Παράλληλα, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, προχωρά, όπως σημείωσε ο κ. Καραγιάννης «τη μεγαλύτερη προμήθεια λεωφορείων στην Ευρωπαϊκή Ένωση, πολλά εκ των οποίων είναι ηλεκτρικά ή χαμηλών ρύπων μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης».

Παρέμβαση γίνεται και στο κομμάτι των ποδηλατοδρόμων σε συνεργασία με το Υπουργείο Περιβάλλοντος και τον Σύλλογο Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων με στόχο την αναθεώρηση των τεχνικών οδηγιών η οποία θα ξεκλειδώσει την ανάπτυξη του δικτύου.

«Δημιουργούμε έτσι όπως όλοι καταλαβαίνετε, ένα συνολικό πλαίσιο με στόχο την αλλαγή του μίγματος των μεταφορών στα μεγάλα αστικά κέντρα» υπογράμμισε ο κ. Καραγιάννης.
Στη συνέχεια αναφέρθηκε στο μείζον ζήτημα της οδικής ασφάλειας «που είχε και έχει ψηλά στην ατζέντα του ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης».

Είπε χαρακτηριστικά ότι «βιωσιμότητα χωρίς ασφάλεια δεν γίνεται να υπάρξει» και «αυτή η εννοιολογική σύνδεση ήταν κομβική για την εκπόνηση του Εθνικού Στρατηγικού Σχεδίου Οδικής Ασφάλειας».

Ο κ. Καραγιάννης παρατήρησε ότι «παρά τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων την τελευταία δεκαετία, η χώρα συνεχίζει να βρίσκεται πάνω από τους Ευρωπαϊκούς μέσους όρους θανάτων και ατυχημάτων, ενώ, την ίδια στιγμή, στις αστικές και ημιαστικές περιοχές δεν υπήρξε αντίστοιχη μείωση των θυμάτων – πεζών».

Στο σχέδιο αποτυπώνονται δράσεις, χρονοδιαγράμματα και ποσοτικοί στόχοι για τη μείωση του αριθμού νεκρών και σοβαρά τραυματιών σε οδικά ατυχήματα κατά 50% έως το 2030, ενώ όπως υπογράμμισε ο Υφυπουργός Υποδομών «υιοθετούμε μάλιστα και το φιλόδοξο στόχο για μηδέν νεκρούς στην άσφαλτο ως το 2050».

Παρεμβάσεις 775 εκατ. ευρώ αποκλειστικά για την οδική ασφάλεια

Επιπλέον, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει σχεδιάσει και ένα πρόγραμμα ειδικά για την οδική ασφάλεια, το οποίο αφορά όλες τις περιφέρειες της χώρας, τόσο στο εθνικό όσο και στο επαρχιακό του δίκτυο.

Σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη «το πρόγραμμα ΠΕΒΟΑ ανέρχεται πλέον στα 675 εκατομμύρια και ένα μεγάλο ποσό, περίπου το 1/3, θα μοιραστεί από το Υπουργείο Εσωτερικών σε Δήμους και Περιφέρειες για εντοπισμένα έργα οδικής ασφάλειας».

Είναι χαρακτηριστικό ότι έχουν εξεταστεί οδικά τμήματα μήκους 15.000 χλμ, εκ των οποίων τα 4.200 χλμ ανήκουν στο εθνικό δίκτυο και τα 10.800 χλμ, στο περιφερειακό.

«Από τις μελέτες που εκπόνησε η Εγνατία, προέκυψαν περισσότερα από 7.000 επικίνδυνα σημεία διασκορπισμένα σε 2.500 χλμ του οδικού δικτύου και σε 80 οδικούς άξονες στην ηπειρωτική και νησιωτική Ελλάδα» όπως τόνισε ο Υφυπουργός Υποδομών.

Ο σχεδιασμός των παρεμβάσεων και ο προσδιορισμός του κόστους έγινε ανά Περιφέρεια και ενδεικτικά, ο κ. Καραγιάννης ανέφερε ότι «το ποσό του προγράμματος που αντιστοιχεί στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης ανέρχεται σε 45,6 εκατομμύρια ευρώ».

Η μέριμνα, όμως, για την οδική ασφάλεια δεν σταματά εδώ, καθώς, παράλληλα, «τρέχουν» έργα βελτίωσης της οδικής ασφάλειας σε σημεία της χώρας όπου έχουν εντοπιστεί σοβαρά ζητήματα.

«Στη Κρήτη, κατά μήκος του υπάρχοντος ΒΟΑΚ είναι σε φάση δημοπράτησης, εκτέλεσης ή παραλαβής, έργα προϋπολογισμού 35 εκατομμυρίων ευρώ. Στο Πάτρα – Πύργος προχωρήσαμε σε ένα έργο οδικής ασφάλειας 30 εκατομμυρίων ευρώ έως ότου να ολοκληρωθεί το μεγάλο έργο και στη Μακεδονία προχωρήσαμε σε 2 έργα συνολικού προϋπολογισμού 40 εκατομμυρίων ευρώ, στη Ποτίδαια και στο Θέρμη – Γαλάτιστα» σημείωσε ο κ. Καραγιάννης.

Κλείνοντας, ο κ. Καραγιάννης υπογράμμισε: «Δεν περισσεύει κανείς μας και είμαστε αποφασισμένοι να κάνουμε ό, τι είναι δυνατόν για να μειωθούν δραστικά οι απώλειες. Όπως είναι και προτεραιότητα η προστασία του περιβάλλοντος και ο εκσυγχρονισμός των αστικών κέντρων μας με στόχο την αειφορία και την πράσινη μετάβαση».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!