Γ.Δ.
1417.5 -0,14%
ACAG
0,00%
5.34
BOCHGR
+0,88%
4.57
CENER
+0,58%
8.7
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
-0,77%
9.07
NOVAL
-2,06%
2.38
OPTIMA
+0,47%
12.9
TITC
+3,68%
35.2
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-0,42%
1.426
ΑΒΕ
0,00%
0.454
ΑΔΜΗΕ
+0,42%
2.38
ΑΚΡΙΤ
+4,48%
0.7
ΑΛΜΥ
+5,88%
3.6
ΑΛΦΑ
+0,09%
1.606
ΑΝΔΡΟ
+0,62%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+0,51%
9.85
ΑΣΚΟ
+1,57%
2.59
ΑΣΤΑΚ
-0,85%
6.96
ΑΤΕΚ
0,00%
0.392
ΑΤΡΑΣΤ
+0,23%
8.76
ΑΤΤ
-30,00%
3.08
ΑΤΤΙΚΑ
+0,48%
2.11
ΒΙΟ
+1,32%
5.37
ΒΙΟΚΑ
+2,43%
1.685
ΒΙΟΣΚ
+0,33%
1.52
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.1
ΓΕΒΚΑ
+1,56%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,46%
17.44
ΔΑΑ
+1,16%
7.88
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
+0,49%
12.36
ΔΟΜΙΚ
+6,81%
3.06
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,67%
0.298
ΕΒΡΟΦ
-1,07%
1.39
ΕΕΕ
-0,06%
33.6
ΕΚΤΕΡ
+7,39%
1.57
ΕΛΒΕ
+0,42%
4.82
ΕΛΙΝ
-0,99%
2
ΕΛΛ
0,00%
13.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.754
ΕΛΠΕ
+0,88%
6.875
ΕΛΣΤΡ
+1,47%
2.07
ΕΛΤΟΝ
+3,92%
1.91
ΕΛΧΑ
+0,56%
1.79
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+1,72%
1.185
ΕΤΕ
-1,45%
7.228
ΕΥΑΠΣ
-3,07%
3.16
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.79
ΕΥΡΩΒ
-1,20%
1.976
ΕΧΑΕ
+0,46%
4.36
ΙΑΤΡ
-0,33%
1.495
ΙΚΤΙΝ
-1,07%
0.3225
ΙΛΥΔΑ
+3,24%
1.75
ΙΝΚΑΤ
-1,03%
4.795
ΙΝΛΙΦ
-1,82%
4.31
ΙΝΛΟΤ
+1,43%
0.923
ΙΝΤΕΚ
-0,17%
5.79
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.36
ΙΝΤΕΤ
-1,43%
1.035
ΙΝΤΚΑ
-1,08%
2.75
ΚΑΡΕΛ
+0,58%
348
ΚΕΚΡ
-0,79%
1.25
ΚΕΠΕΝ
+9,90%
2.22
ΚΛΜ
+0,68%
1.47
ΚΟΡΔΕ
+2,20%
0.418
ΚΟΥΑΛ
+6,73%
1.11
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.7
ΚΡΙ
-0,67%
14.75
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,43%
0.938
ΛΑΒΙ
-0,63%
0.79
ΛΑΜΔΑ
-0,83%
7.19
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.845
ΛΕΒΚ
0,00%
0.248
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.26
ΛΟΥΛΗ
+1,09%
2.79
ΜΑΘΙΟ
-1,54%
0.64
ΜΕΒΑ
0,00%
3.79
ΜΕΝΤΙ
+0,47%
2.16
ΜΕΡΚΟ
+0,91%
44.4
ΜΙΓ
-2,18%
3.365
ΜΙΝ
0,00%
0.545
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,92%
19.73
ΜΟΝΤΑ
+1,67%
3.65
ΜΟΤΟ
-1,76%
2.515
ΜΟΥΖΚ
-0,77%
0.645
ΜΠΕΛΑ
-1,05%
24.44
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.02
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,49%
33.14
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.12
ΝΑΥΠ
+2,84%
0.868
ΞΥΛΚ
+0,77%
0.263
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-0,95%
20.8
ΟΛΠ
+0,99%
30.5
ΟΛΥΜΠ
+0,85%
2.37
ΟΠΑΠ
0,00%
15
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,13%
0.798
ΟΤΕ
-2,76%
14.81
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.74
ΠΑΙΡ
0,00%
0.998
ΠΑΠ
-0,42%
2.38
ΠΕΙΡ
-2,10%
3.769
ΠΕΡΦ
-0,52%
5.7
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8
ΠΛΑΘ
-1,25%
3.95
ΠΛΑΚΡ
-3,33%
14.5
ΠΡΔ
+1,53%
0.266
ΠΡΕΜΙΑ
+0,34%
1.196
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,76%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
+0,61%
1.645
ΣΑΡ
0,00%
10.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.337
ΣΙΔΜΑ
-1,58%
1.555
ΣΠΕΙΣ
+3,14%
5.92
ΣΠΙ
+3,35%
0.556
ΣΠΥΡ
-4,72%
0.121
ΤΕΝΕΡΓ
+0,10%
19.76
ΤΖΚΑ
+2,11%
1.45
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.648
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.25
ΦΡΛΚ
-0,53%
3.75
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.595

Καραμανλής: Έργα 8 δισ. μέσα σε τρία χρόνια

Στα έργα που έχουν ωριμάσει τα τελευταία τρία χρόνια και τώρα προχωρούν, αναφέρθηκε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ.

Ο κ. Καραμανλής συνέδεσε τη συζήτηση και με την επίσκεψη του Πρωθυπουργού, κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, στις ΗΠΑ, σημειώνοντας ότι: «Πριν από μερικά χρόνια η Ελλάδα ήταν στα πρόθυρα να βγει από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Σήμερα η Ελλάδα πρωταγωνιστεί στην Ανατολική Μεσόγειο».

Επισήμανε άλλωστε ότι: «Όλα τα έργα που βλέπετε και αυτά τα έργα που έχουν δημοπρατηθεί και έχουν ξεκινήσει, είναι με χρήματα κυρίως από το ΕΣΠΑ, δηλαδή από ευρωπαϊκά ταμεία, και τώρα και από το Ταμείο Ανάκαμψης» και πρόσθεσε: «Αυτή η Κυβέρνηση με σχέδιο και σοβαρότητα έχει μπορέσει να απορροφήσει κονδύλια και με ταχύτητα να ξεμπλοκάρει παλιά έργα, όπως το Πάτρα-Πύργος, η Γραμμή 4 του Μετρό, ο Ε65, η επέκταση του Μετρό προς Πειραιά, το Μετρό στη Θεσσαλονίκη και να ξεκινήσει καινούργια έργα».

Αναφέρθηκε πιο αναλυτικά στο Άκτιο-Αμβρακία και το Πάτρα-Πύργος, καθώς όπως σημείωσε «είναι δύο εμβληματικά έργα, που για χρόνια είχαν κολλήσει».

Ο κ. Καραμανλής τόνισε ότι όσον αφορά στο Άκτιο-Αμβρακία, το μισό έργο παραδίδεται πριν τη συμβατική υποχρέωση μέσα σε αυτό το καλοκαίρι και μέσα στο 2023 θα παραδοθεί και το υπόλοιπο. Υπενθύμισε μάλιστα ότι εάν δεν τελείωνε το 2023, θα χάνονταν κονδύλια της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Για το Πάτρα-Πύργος

Όσον αφορά στο Πάτρα-Πύργος, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών τόνισε ότι «τα εργοτάξια έχουν ξεκινήσει σε ένα έργο που θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι το καλοκαίρι του 2025, ευελπιστώντας ένα μεγάλο κομμάτι του να έχει δοθεί νωρίτερα.

Ερωτηθείς για τις συνέπειες της ενεργειακής κρίσης στον κατασκευαστικό κλάδο, ο κ. Καραμανλής επισήμανε ότι αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει πρόβλημα στην εκτέλεση των έργων, γιατί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών εδώ και έξι με οκτώ μήνες, έχει κάνει ήδη αναθεώρηση τιμών και συντελεστών κατά 10%.

Αναφέρθηκε επίσης στη συνάντηση που είχε πριν από δύο εβδομάδες με όλους τους φορείς του κλάδου, με τους οποίους κατέληξε σε μία συμφωνία για τις πρώτες ύλες.

«Η άσφαλτος, που είναι βασική πρώτη ύλη, θα πληρώνεται απολογιστικά. Όσο την παίρνεις, θα την πληρώνεσαι. Το ίδιο θα ισχύσει και για τους πλαστικούς σωλήνες. Είπαμε και κάτι άλλο. Ότι σε περίπτωση που δεν μπορείτε – μιλάμε για τα μικρά έργα, όχι για τα μεγάλα έργα του Υπουργείου όπως τα έργα της Γραμμής 4- να το εκτελέσετε, σας δίνουμε μία παράταση έξι μηνών, αλλά αν το εκτελέσετε εντός του χρονοδιαγράμματος θα σας δώσουμε ένα μπόνους 5%», είπε ο κ. Καραμανλής και πρόσθεσε: «Άρα βρίσκουμε τρόπους, με τα διαθέσιμα που έχουμε, να συνεχίσουν τα έργα και να μη σταματάνε».

Απαντώντας σε σχετικές ερωτήσεις, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ανέφερε: «Δεν υπάρχει καμία σύνδεση με πρόωρες εκλογές. Απλούστατα έχει γίνει μία πολύ σοβαρή δουλειά τα τελευταία δυόμισι χρόνια στο Υπουργείο και έχουν ωριμάσει πολλά έργα και τώρα φαίνονται τα αποτελέσματα».

Ο κ. Καραμανλής υπογράμμισε επίσης ότι: «Ποτέ, μα ποτέ, ούτε στους Ολυμπιακούς Αγώνες, δεν έχουν βγει έργα 8 δισ. ευρώ μέσα σε τρία χρόνια».

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών αναφέρθηκε επίσης στην πολύ μεγάλη προσπάθεια που έχει γίνει, κυρίως από τις διοικήσεις και τους εργαζόμενους, για την ενίσχυση των αστικών συγκοινωνιών, που ήταν πραγματικά επί ΣΥΡΙΖΑ στα τάρταρα. Σημείωσε ότι από 820 λεωφορεία που κυκλοφορούσαν το 2019 στους δρόμους της Αθήνας, σήμερα έχει σχεδόν διπλασιαστεί ο αριθμός.

«Το πρόβλημα το έχουμε λύσει; Σε καμία περίπτωση. Χρειαζόμαστε περαιτέρω ενίσχυση», πρόσθεσε. Τόνισε επίσης ότι: «Είμαστε εδώ για να βρούμε λύσεις, αλλά δεν είμαστε εκεί που ήμασταν πριν από τρία χρόνια».

Ο κ. Καραμανλής διαβεβαίωσε ότι παρά την ενεργειακή κρίση, σε καμία περίπτωση δεν θα αυξηθεί το εισιτήριο στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, παρόλο που το κόστος της βενζίνης είναι αυξημένο, υπενθυμίζοντας ότι ήδη έχει γίνει μείωση της τιμής πριν από δύο χρόνια. Ανέφερε εξάλλου ότι γύρω στο 70% των χρηστών των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς σήμερα στην Αττική έχουν κάρτα, όπου υπάρχουν ακόμη καλύτερα εκπτωτικά πακέτα.




Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!