Γ.Δ.
1493.64 +0,23%
ACAG
+0,51%
5.97
BOCHGR
-0,21%
4.75
CENER
-1,41%
9.77
CNLCAP
0,00%
7.2
DIMAND
0,00%
8.2
EVR
0,00%
1.475
NOVAL
+0,85%
2.36
OPTIMA
0,00%
12.7
TITC
+4,24%
41.8
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
+5,11%
1.77
ΑΒΕ
+1,31%
0.465
ΑΔΜΗΕ
+0,73%
2.745
ΑΚΡΙΤ
-3,75%
0.77
ΑΛΜΥ
0,00%
4.27
ΑΛΦΑ
-0,03%
1.6985
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.42
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.24
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.3
ΑΤΕΚ
+9,26%
0.59
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
+2,60%
0.79
ΑΤΤΙΚΑ
-0,45%
2.21
ΒΙΟ
+0,70%
5.73
ΒΙΟΚΑ
-1,27%
1.95
ΒΙΟΣΚ
-0,32%
1.575
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+4,46%
2.34
ΓΕΒΚΑ
+1,04%
1.455
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,43%
18.38
ΔΑΑ
-0,37%
8.13
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
+0,65%
12.34
ΔΟΜΙΚ
+1,35%
3
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,52%
0.335
ΕΒΡΟΦ
+1,01%
2.01
ΕΕΕ
0,00%
32.5
ΕΚΤΕΡ
+0,55%
1.832
ΕΛΒΕ
0,00%
4.96
ΕΛΙΝ
-0,89%
2.23
ΕΛΛ
+0,34%
14.7
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,90%
2.235
ΕΛΠΕ
0,00%
7.7
ΕΛΣΤΡ
-0,48%
2.09
ΕΛΤΟΝ
-0,74%
1.878
ΕΛΧΑ
-0,47%
2.14
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-2,02%
1.215
ΕΤΕ
+0,07%
8.026
ΕΥΑΠΣ
+0,89%
3.42
ΕΥΔΑΠ
-0,34%
5.9
ΕΥΡΩΒ
+1,36%
2.317
ΕΧΑΕ
+0,43%
4.72
ΙΑΤΡ
+1,88%
1.625
ΙΚΤΙΝ
-0,70%
0.3555
ΙΛΥΔΑ
-1,08%
1.825
ΙΝΚΑΤ
-0,11%
4.695
ΙΝΚΑΤΔ
-25,74%
0.015
ΙΝΛΙΦ
-0,87%
4.56
ΙΝΛΟΤ
+0,93%
1.088
ΙΝΤΕΚ
+1,00%
6.07
ΙΝΤΕΤ
-1,22%
1.215
ΙΝΤΚΑ
+1,45%
3.14
ΚΑΡΕΛ
0,00%
350
ΚΕΚΡ
-1,12%
1.32
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.74
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.463
ΚΟΥΑΛ
-0,56%
1.41
ΚΟΥΕΣ
-0,66%
6.06
ΚΡΙ
-0,63%
15.8
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.85
ΚΥΡΙΟ
-1,96%
1
ΛΑΒΙ
+0,77%
0.787
ΛΑΜΔΑ
-1,24%
7.15
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
+0,93%
1.08
ΛΕΒΚ
+0,72%
0.278
ΛΕΒΠ
0,00%
0.27
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.59
ΛΟΥΛΗ
+2,81%
2.93
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
0,00%
3.89
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.35
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-0,34%
2.92
ΜΙΝ
-6,54%
0.5
ΜΟΗ
-0,47%
20.98
ΜΟΝΤΑ
+1,93%
3.7
ΜΟΤΟ
+0,35%
2.83
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.665
ΜΠΕΛΑ
+0,55%
25.56
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,27%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+1,40%
2.17
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-0,06%
33.12
ΝΑΚΑΣ
+3,36%
3.08
ΝΑΥΠ
0,00%
0.804
ΞΥΛΚ
+0,67%
0.3
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
+0,37%
27.1
ΟΛΠ
-1,17%
29.55
ΟΛΥΜΠ
-0,78%
2.54
ΟΠΑΠ
+1,15%
15.78
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,13%
0.799
ΟΤΕ
-0,88%
14.62
ΟΤΟΕΛ
-1,26%
10.96
ΠΑΙΡ
+2,75%
1.12
ΠΑΠ
-0,78%
2.53
ΠΕΙΡ
+0,32%
4.134
ΠΕΡΦ
+0,52%
5.77
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.32
ΠΛΑΘ
+0,36%
4.13
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.1
ΠΡΔ
-8,89%
0.246
ΠΡΕΜΙΑ
+0,16%
1.23
ΠΡΟΝΤΕΑ
+0,78%
6.5
ΠΡΟΦ
-1,13%
5.26
ΡΕΒΟΙΛ
+0,59%
1.71
ΣΑΡ
0,00%
10.78
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,83%
0.363
ΣΙΔΜΑ
+0,95%
1.595
ΣΠΕΙΣ
-2,00%
5.88
ΣΠΙ
+1,61%
0.632
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
+3,18%
1.62
ΤΡΑΣΤΟΡ
+1,64%
1.24
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,73%
1.65
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
+3,96%
0.21
ΦΡΛΚ
-0,75%
3.97
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.565

Πλακιωτάκης: Τα περιβαλλοντικά μέτρα για τη ναυτιλία να είναι πρακτικά

«Οι νέοι περιβαλλοντικοί κανονισμοί για τα πλοία που θα πρέπει να εφαρμοστούν έως το 2030 για την απανθρακοποίηση της ναυτιλίας, θα πρέπει να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα και να είναι πρακτικοί ρεαλιστικοί και υλοποιήσιμοι, λαμβάνοντας υπόψη τα ειδικά χαρακτηριστικά κάθε μοντέλου ναυτιλιακής δραστηριότητας».

Αυτό τόνισε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Γιάννης Πλακιωτάκης, μιλώντας στο 1o Ελληνοκυπριακό Business Summit, με θέμα τον δρόμο προς την απανθρακοποίηση του Ναυτιλιακού κλάδου.

«Η Ελλάδα, έχοντας σαφή προσανατολισμό και σύμμαχο ομονοούντα ναυτιλιακά κράτη, όπως η Κύπρος, θα συνεχίσει να συνεισφέρει με συγκεκριμένες προτάσεις στις συνεχιζόμενες διαπραγματεύσεις σε επίπεδο ΕΕ και Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού για τη νέα περιβαλλοντική νομοθεσία, με στόχο την υιοθέτηση κανονισμών που θα προάγουν τη μετάβαση στην καθαρή ενέργεια με περιεκτικό τρόπο, χωρίς να διακυβεύεται η κυριαρχία της ευρωπαϊκής ναυτιλίας και η ανθεκτικότητα των οικονομιών μας, ιδιαίτερα οι προοπτικές ανάπτυξης και η ευημερία των πιο ευάλωτων πολιτών όπως οι νησιώτες» προσέθεσε ο υπουργός.

Αναφερόμενος στην κρίση στην Ουκρανία, ο κ. Πλακιωτάκης σημείωσε ότι «δύο είναι οι κύριες προτεραιότητές μας: πρώτον, να αντιμετωπίσουμε τις απειλές για την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας και πρωτίστως των ναυτικών και δεύτερον, οι οικονομικές επιπτώσεις στη ναυτιλία όπως η περαιτέρω αύξηση του κόστους των καυσίμων».

Σχετικά με την ακτοπλοϊκή σύνδεση Ελλάδας-Κύπρου, ο κ. Πλακιωτάκης στάθηκε στην «πολύτιμη συμβολή της Ευρωπαϊκής Επιτροπής», χάρη στην οποία «κατέστη δυνατό να υλοποιηθεί μια αμοιβαία επιδίωξη Ελλάδας και Κύπρου».

«Από την πρώτη στιγμή, το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής», προσέθεσε, «στήριξε με όλες του τις δυνάμεις αυτή την πρωτοβουλία και πλέον μετά από 21 ολόκληρα χρόνια, Έλληνες και Κύπριοι θα μπορούν να ταξιδέψουν δια θαλάσσης μεταφέροντας και το ιδιωτικό τους όχημα, ενώ να μην ξεχνάμε και το σημαντικό αποτύπωμα που αναμένεται να αφήσει αυτή η ακτοπλοϊκή σύνδεση στον τουρισμό και των δύο χωρών».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!