Γ.Δ.
1403.87 -0,96%
ACAG
+3,74%
5.55
BOCHGR
-2,41%
4.46
CENER
-2,75%
8.5
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
-1,98%
8.89
NOVAL
0,00%
2.4
OPTIMA
-1,23%
12.84
TITC
-0,43%
35.05
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-0,70%
1.42
ΑΒΕ
+5,09%
0.475
ΑΔΜΗΕ
-0,63%
2.385
ΑΚΡΙΤ
-0,73%
0.68
ΑΛΜΥ
+4,60%
3.75
ΑΛΦΑ
-1,71%
1.579
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.46
ΑΡΑΙΓ
-1,62%
9.69
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.58
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.94
ΑΤΕΚ
+8,67%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-29,87%
2.16
ΑΤΤΙΚΑ
+0,95%
2.12
ΒΙΟ
-0,75%
5.32
ΒΙΟΚΑ
+1,48%
1.71
ΒΙΟΣΚ
-1,97%
1.49
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.1
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,34%
17.5
ΔΑΑ
+0,03%
7.902
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
-2,43%
12.05
ΔΟΜΙΚ
+0,67%
3
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,00%
0.302
ΕΒΡΟΦ
+1,05%
1.45
ΕΕΕ
-1,49%
33.1
ΕΚΤΕΡ
-1,14%
1.562
ΕΛΒΕ
0,00%
4.8
ΕΛΙΝ
-0,50%
2.01
ΕΛΛ
-0,75%
13.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-3,18%
1.704
ΕΛΠΕ
-1,16%
6.8
ΕΛΣΤΡ
-2,91%
2
ΕΛΤΟΝ
+0,11%
1.906
ΕΛΧΑ
-2,68%
1.74
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,68%
1.17
ΕΤΕ
-1,44%
7.102
ΕΥΑΠΣ
-0,63%
3.15
ΕΥΔΑΠ
-1,72%
5.7
ΕΥΡΩΒ
-0,08%
1.97
ΕΧΑΕ
-0,57%
4.33
ΙΑΤΡ
+0,67%
1.495
ΙΚΤΙΝ
-3,88%
0.31
ΙΛΥΔΑ
+2,00%
1.785
ΙΝΚΑΤ
+0,42%
4.805
ΙΝΛΙΦ
+0,46%
4.39
ΙΝΛΟΤ
-0,43%
0.921
ΙΝΤΕΚ
-1,20%
5.75
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.36
ΙΝΤΕΤ
+1,45%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,37%
2.73
ΚΑΡΕΛ
-1,73%
340
ΚΕΚΡ
-3,15%
1.23
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+0,34%
1.465
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.418
ΚΟΥΑΛ
-2,34%
1.086
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.69
ΚΡΙ
-2,37%
14.4
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,21%
0.94
ΛΑΒΙ
0,00%
0.79
ΛΑΜΔΑ
+1,94%
7.34
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.845
ΛΕΒΚ
+2,42%
0.254
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.26
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.79
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
+0,79%
3.82
ΜΕΝΤΙ
-2,77%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
44
ΜΙΓ
-4,90%
3.2
ΜΙΝ
-0,92%
0.54
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,11%
19.58
ΜΟΝΤΑ
+4,74%
3.76
ΜΟΤΟ
-1,96%
2.5
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
-1,06%
24.24
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
+0,50%
2.03
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-0,60%
33
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.12
ΝΑΥΠ
+0,69%
0.874
ΞΥΛΚ
0,00%
0.263
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-0,48%
20.7
ΟΛΠ
-2,62%
29.7
ΟΛΥΜΠ
-0,84%
2.35
ΟΠΑΠ
+0,33%
15.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,13%
0.798
ΟΤΕ
+0,81%
14.89
ΟΤΟΕΛ
-2,62%
10.42
ΠΑΙΡ
0,00%
0.998
ΠΑΠ
-1,25%
2.37
ΠΕΙΡ
-2,02%
3.684
ΠΕΡΦ
-1,93%
5.59
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8
ΠΛΑΘ
+0,89%
3.99
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.5
ΠΡΔ
+9,77%
0.292
ΠΡΕΜΙΑ
+0,67%
1.208
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,19%
5.23
ΡΕΒΟΙΛ
+0,61%
1.65
ΣΑΡ
-3,69%
10.44
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,30%
0.34
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.55
ΣΠΕΙΣ
-0,67%
5.92
ΣΠΙ
-1,08%
0.55
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,05%
19.77
ΤΖΚΑ
-1,73%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,97%
1.63
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.25
ΦΡΛΚ
-0,80%
3.715
ΧΑΙΔΕ
-0,84%
0.59

Καραμανλής: Διαχρονική στήριξη σε ευάλωτους – Tι είπε για τα μεγάλα έργα

Για την αντιμετώπιση της ακρίβειας, τον πόλεμο στην Ουκρανία, τα μεγάλα έργα και την ενίσχυση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, μίλησε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών,  Κώστας Καραμανλής στην ΕΡΤ.

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών αναφέρθηκε στα μέτρα ανακούφισης των πολιτών από την ακρίβεια, που ανακοίνωσε χθες ο Πρωθυπουργός και εξειδίκευσαν  οι συναρμόδιοι Υπουργοί.

Υπενθύμισε ότι πλέον τα μέτρα στήριξης από την αρχή της ενεργειακής κρίσης μέχρι σήμερα αγγίζουν συνολικά τα 4 δισ. ευρώ και έκανε λόγο για ένα δίχτυ κοινωνικής προστασίας, με τα δεδομένα δημοσιονομικά περιθώρια.

Τόνισε ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση πρέπει να βρει μία κοινή στρατηγική και μία κοινή λύση. Υπενθύμισε ότι ο Πρωθυπουργός έχει καταθέσει πρόταση για δέσμη έξι μέτρων προκειμένου να αντιμετωπιστεί η ενεργειακή κρίση σε ευρωπαϊκό επίπεδο.

«Ελπίζουμε η Ευρώπη να έχει μάθει από τα λάθη του παρελθόντος και να είναι ενωμένη, όπως ήταν με τα μέτρα κατά της Ρωσίας και με το Ταμείο Ανάκαμψης», δήλωσε.

Ο κ. Καραμανλής υπογράμμισε ότι η παράταξη της Νέας Δημοκρατίας διαχρονικά στηρίζει τους πιο ευάλωτους, αλλά και τη μεσαία τάξη, υπενθυμίζοντας τις φορολογικές ελαφρύνσεις στις οποίες έχει προχωρήσει η Κυβέρνηση τα τελευταία τρία χρόνια.

«Έχουμε μειώσει 57 φορολογικούς συντελεστές, που αγγίζουν τα μικρομεσαία στρώματα», σημείωσε μεταξύ άλλων.

Όσον αφορά τη στάση της χώρας απέναντι στον πόλεμο στην Ουκρανία, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών σχολίασε ότι: Αυτό που είχε πει ο Κωνσταντίνος Καραμανλής ότι η Ελλάδα ανήκει στη Δύση είναι κάτι, το οποίο κάποτε πρέπει να πιστέψουμε. Και αυτό που είπε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ότι η Ελλάδα είναι Δύση, νομίζω ότι τουλάχιστον βρίσκει σύμφωνη την πλειοψηφία του ελληνικού λαού.

Τόνισε άλλωστε ότι: Εδώ μιλάμε για μία εισβολή, για ένα γεγονός το οποίο δεν είχε συμβεί στην Ευρώπη εδώ και οκτώ δεκαετίες.

Υπενθύμισε ότι η Ελλάδα είναι μέλος του ΝΑΤΟ από το 1952 και της ενωμένης Ευρώπης από το 1980 και τόνισε: Είναι σαφές ότι κάθε φορά, που η χώρα μας ήταν με τη Δύση, βγήκε κερδισμένη.

«Στη Γραμμή 4 του Μετρό δεν θα μειώσουμε τα δέντρα, θα προσθέσουμε δέντρα»

Ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε και στα μεγάλα έργα, που αλλάζουν την καθημερινότητα των πολιτών.

Τόνισε ότι το Πάτρα- Πύργος, ένα έργο που έχει καθυστερήσει λόγω εγκληματικής αμέλειας της προηγούμενης Κυβέρνησης, έχει ξεκινήσει να κατασκευάζεται και θα είναι έτοιμο τέλη του 2023- αρχές του 2024.

Σημείωσε ότι το Μετρό Θεσσαλονίκης είναι έτοιμο σε ποσοστό 83% και στόχος είναι να έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή του, οι δοκιμές και να τεθεί σε θέση σε λειτουργία σύμφωνα με τα χρονοδιαγράμματα, στο τέλος του 2023.

Αναφέρθηκε στην τεράστια καθυστέρηση, που έχουν προκαλέσει οι προσφυγές τις οποίες υποστήριζε ο ΣΥΡΙΖΑ και τόνισε: «Εμείς δεν θα εγκαινιάσουμε μουσαμάδες, δεν θα μπούμε με κράνη μέσα σε βαγόνια που δεν είναι πάνω σε ράγες. Δεν θα κάνουμε αυτά τα καραγκιοζιλίκια -να μου επιτρέψετε την έκφραση- που έκανε η προηγούμενη Κυβέρνηση».

Ο κ. Καραμανλής ανέφερε επίσης ότι το καλοκαίρι θα παραδοθούν και οι τρεις τελευταίοι σταθμοί της επέκτασης του Μετρό προς Πειραιά, που σημαίνει ότι θα μπορεί κανείς να πάει από το μεγαλύτερο αεροδρόμιο στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας μέσα σε 50 λεπτά.

Όσον αφορά στη Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, ο κ. Καραμανλής υπενθύμισε το μνημόνιο συνεργασίας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών με το Δήμο Αθηναίων και τόνισε: «Όχι μόνο θα τηρηθεί το ισοζύγιο του πρασίνου, αλλά θα προσθέσουμε δέντρα».

Παραδέχθηκε ότι κατά τη διάρκεια κατασκευής θα υπάρχουν δυσκολίες στο κέντρο, αλλά τόνισε ότι το έργο πρέπει να γίνει γιατί θα είναι πολλαπλά ωφέλιμο για την Αθήνα και πως γίνεται προσπάθεια η όχληση να καταστεί όσο το δυνατόν διαχειρίσιμη. Δεσμεύτηκε δε ότι ο σταθμός στα Εξάρχεια θα κατασκευαστεί.

Ο κ. Καραμανλής υπενθύμισε εξάλλου ότι υπήρξαν πριν από πολλά χρόνια αντιδράσεις σε σταθμό του Μετρό και στην πλατεία της Αγίας Παρασκευής, εκτιμώντας ότι σήμερα εκείνοι που τότε αντιδρούσαν «χτυπάνε το κεφάλι τους στον τοίχο».

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ανέφερε επίσης ότι σχεδιάζεται η επέκταση του Μετρό και στα νότια προάστια.

Για την Αττική Οδό, τόνισε ότι προέχει αυτή τη στιγμή η επέκταση της λεωφόρου Κύμης, η οποία έχει ήδη δημοπρατηθεί και ο σχεδιασμός της κατασκευής της σήραγγας Ηλιουπόλεως και της αναβάθμισης της Λ. Βουλιαγμένης , διαφορετικά σε 10 χρόνια η Αθήνα θα είναι απροσπέλαστη.

Δεν θα αυξηθεί το κόστος των εισιτηρίων στα Μέσα Μεταφοράς

Τέλος ο κ. Καραμανλής ανέφερε ότι ξεπερνιέται το θέμα με τις προσφυγές στο διαγωνισμό για την προμήθεια αστικών λεωφορείων, εκτιμώντας ότι θα έχουμε σύντομα προσωρινούς αναδόχους. Ενώ δεσμεύτηκε ότι παρά την ενεργειακή κρίση, δεν θα αυξηθεί το κόστος των εισιτηρίων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!