Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Καραμανλής: Έρχονται προσλήψεις μέσω ΑΣΕΠ στα αεροδρόμια

Στην στελέχωση της ΥΠΑ, για να αντιμετωπιστούν οι όποιες αρρυθμίες κατά την καλοκαιρινή περίοδο, αλλά και στις αποζημιώσεις από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ αναφέρθηκε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστας Καραμανλής στην Βουλή, στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου.

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, ανέφερε ότι ήδη έχουν δρομολογηθεί προσλήψεις, μέσω ΑΣΕΠ, Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας, οι οποίοι θα στελεχώσουν τα αεροδρόμια, ώστε να κυλίσει ομαλά η νέα τουριστική περίοδος.

«Με το νέο νόμο για τις Πρότυπες Προτάσεις, που ψηφίσαμε μόλις χθες, επανενεργοποιήσαμε τον τελευταίο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ για τους Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας, προκειμένου να προχωρήσουμε στην πρόσληψη 35 ατόμων», είπε ο κ. Καραμανλής.

Μάλιστα, πρόσθεσε ότι θα ακολουθήσει  κι ένας μεγάλος διαγωνισμός στελέχωσης της ΥΠΑ, με 92 επιπλέον Ελεγκτές και 30 υπαλλήλους AFISO, που θα στελεχώσουν τα περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας.

«Ούτε να συνεννοηθείτε μεταξύ σας»

Μάλιστα, ο κ. Καραμανλής απευθυνόμενος στους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, επεσήμανε τις αντιφάσεις σε όσα υποστηρίζει το κόμμα τους, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Είναι τουλάχιστον κωμικοτραγικό! Σήμερα μας καταγγέλλετε ότι δεν κάνουμε προσλήψεις, ενώ αντιθέτως, κάνουμε. Κι όταν επί ημερών σας δεν έγινε ούτε μία! Αλλά και μόλις χθες. όταν ψηφίσαμε το άρθρο για προσλήψεις, εσείς είπατε “όχι”! Θα μπορούσατε τουλάχιστον να συνεννοηθείτε μεταξύ σας.  Και να αποσύρατε την ερώτηση, αλλά ούτε αυτό κάνετε!»

Ο Υπουργός, επίσης επισήμανε ότι έχει ήδη δοθεί εντολή στην ΥΠΑ να προχωρήσει στην εκπαίδευση τεσσάρων υπαλλήλων του συγκεκριμένου κλάδου, ώστε να βρίσκονται στη θέση τους την τρέχουσα καλοκαιρινή περίοδο.

«Εκτός αυτού εξετάζεται και η δυνατότητα για μετάταξη άλλων 15 υπαλλήλων για τη στελέχωση της Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας», τόνισε.

Επιπροσθέτως, ο κ. Καραμανλής υπενθύμισε ότι «από τον Δεκέμβριο του 2019 καθιερώσαμε το μπόνους αποδοτικότητας σε δημοσίους υπαλλήλους, συνδυάζοντας τις μισθολογικές παροχές των Ελεγκτών με την απόδοση της αεροναυτιλίας, και τη μείωση των καθυστερήσεων».

«Και δεν σταματήσαμε εδώ», συνέχισε σημειώνοντας ότι «στο πλαίσιο της ευρύτερης αναδιοργάνωσης της ΥΠΑ, έχουμε ξεκινήσει και έναν ευρύτερο διάλογο με τους Ελεγκτές, συγκροτώντας κοινή Ομάδα Εργασίας, προκειμένου να διασφαλιστεί η απρόσκοπτη λειτουργία των περιφερειακών αερολιμένων της χώρας.

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Οι εξαιρέσεις θα καταργηθούν

Στη συνέχεια, απαντώντας σε σχετική ερώτηση για τις αποζημιώσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ξεκαθάρισε ότι δεν υπάρχουν εξαιρέσεις στις αποζημιώσεις των επιβατών των δρομολογίων του άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, αλλά και του δρομολογίου Καλαμπάκα-Αθήνα, για τη μεγάλη ταλαιπωρία της 24 Ιανουαρίου από την πρωτοφανή χιονοθύελλα.

Όπως υπογράμμισε «προσωπικά επικοινώνησα στις 25 Ιανουαρίου με τη διοίκηση της ιδιωτικής ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. και ζήτησα η εταιρεία να καταβάλει από 1.000 ευρώ στους επιβάτες των τρένων και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ συμφώνησε πλήρως να καταβάλει το ποσό ,ενώ η διαδικασία των αιτήσεων έχει ήδη ξεκινήσει».

Παράλληλα, ο κ. Καραμανλής επισήμανε ότι στις προθέσεις του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών είναι η κατάργηση των εξαιρέσεων του Κανονισμού 1371 ανεξαρτήτως χρόνου και ισχύος τους.

Όπως εξήγησε ο Κανονισμός 1371 θεσπίστηκε στο πλαίσιο της κοινής πολιτικής μεταφορών, προκειμένου να διασφαλίζονται τα δικαιώματα των επιβατών σιδηροδρομικών μεταφορών με στόχο να βελτιωθεί η ποιότητα και η αποτελεσματικότητα των  παρεχόμενων υπηρεσιών, ώστε να  αυξηθεί το μερίδιο των σιδηροδρομικών μεταφορών σε σχέση με άλλους τρόπους μεταφοράς.

«Ο Κανονισμός – σε σειρά διατάξεών του – παρέχει στα κράτη μέλη τη δυνατότητα εξαίρεσης των σιδηροδρομικών επιχειρήσεων από την εφαρμογή ορισμένων άρθρων. Από την πλευρά μας, παρόμοιες εξαιρέσεις είχαν θεσμοθετηθεί από το 2014, έτος δηλαδή που η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανήκε ακόμα στο δημόσιο και δεν είχε ιδιωτικοποιηθεί.

Επομένως, για τις όποιες αποζημιώσεις ενδεχομένως καταβάλλονταν- αν δεν υπήρχαν οι συγκεκριμένες εξαιρέσεις- η ΤΡΑΙΝΟΣΕ  πιθανόν να στρεφόταν εναντίον του ΟΣΕ, ο οποίος όπως δεν έχει την οικονομική δυνατότητα αυτήν την στιγμή να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις».

Τέλος ο κ. Καραμανλής επισήμανε ότι «αυτός είναι ένας ακόμα λόγος για τον οποίον κύρια προτεραιότητα του Υπουργείου  μας αποτελεί η αναβάθμιση των σιδηροδρομικών υποδομών της χώρας με ένα πακέτο έργων 3,3 δις ευρώ».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!