Γ.Δ.
1448.86 -0,25%
ACAG
-2,05%
5.72
BOCHGR
-0,44%
4.52
CENER
+2,09%
9.3
CNLCAP
-0,69%
7.2
DIMAND
+2,30%
8
NOVAL
+0,66%
2.3
OPTIMA
+1,75%
12.78
TITC
+1,01%
40
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,74%
1.52
ΑΒΕ
-2,45%
0.438
ΑΔΜΗΕ
-0,38%
2.59
ΑΚΡΙΤ
+2,17%
0.705
ΑΛΜΥ
0,00%
4.56
ΑΛΦΑ
-0,22%
1.576
ΑΝΔΡΟ
-1,25%
6.32
ΑΡΑΙΓ
+0,10%
10.08
ΑΣΚΟ
-0,71%
2.81
ΑΣΤΑΚ
-1,96%
7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-1,19%
0.662
ΑΤΤΙΚΑ
+1,83%
2.23
ΒΙΟ
+1,14%
5.33
ΒΙΟΚΑ
+1,34%
1.89
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.6
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
-0,72%
1.38
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,21%
18.42
ΔΑΑ
-0,33%
7.974
ΔΑΙΟΣ
-1,68%
3.52
ΔΕΗ
+2,33%
11.87
ΔΟΜΙΚ
+1,08%
2.8
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,65%
0.306
ΕΒΡΟΦ
-1,99%
1.72
ΕΕΕ
+1,37%
32.62
ΕΚΤΕΡ
+4,00%
1.82
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+2,29%
2.23
ΕΛΛ
+2,07%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,65%
1.97
ΕΛΠΕ
-1,58%
7.185
ΕΛΣΤΡ
-2,88%
2.02
ΕΛΤΟΝ
-0,22%
1.852
ΕΛΧΑ
-0,53%
1.87
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,84%
1.195
ΕΤΕ
-3,16%
7.592
ΕΥΑΠΣ
+2,18%
3.28
ΕΥΔΑΠ
+1,03%
5.86
ΕΥΡΩΒ
-1,16%
2.224
ΕΧΑΕ
+1,12%
4.52
ΙΑΤΡ
+0,33%
1.505
ΙΚΤΙΝ
+0,60%
0.336
ΙΛΥΔΑ
+0,25%
1.98
ΙΝΚΑΤ
+1,24%
4.89
ΙΝΛΙΦ
-1,05%
4.7
ΙΝΛΟΤ
+2,20%
1.02
ΙΝΤΕΚ
+0,68%
5.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
+3,25%
2.54
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,70%
2.84
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
-0,83%
1.2
ΚΕΠΕΝ
-8,11%
2.04
ΚΛΜ
-2,33%
1.465
ΚΟΡΔΕ
-0,70%
0.426
ΚΟΥΑΛ
+0,51%
1.186
ΚΟΥΕΣ
-0,34%
5.84
ΚΡΙ
-2,61%
14.95
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
+0,40%
0.994
ΛΑΒΙ
+3,12%
0.76
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.16
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.52
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
0,00%
3.99
ΜΕΝΤΙ
+1,90%
2.15
ΜΕΡΚΟ
-5,00%
38
ΜΙΓ
-0,53%
2.84
ΜΙΝ
+1,21%
0.5
ΜΟΗ
-1,95%
20.16
ΜΟΝΤΑ
+3,65%
3.69
ΜΟΤΟ
0,00%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,08%
25.16
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,46%
2.17
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-0,66%
33.18
ΝΑΚΑΣ
+1,42%
2.86
ΝΑΥΠ
-1,70%
0.808
ΞΥΛΚ
-0,74%
0.269
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
-0,45%
21.9
ΟΛΠ
+1,00%
30.35
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.34
ΟΠΑΠ
-1,21%
15.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,75%
0.812
ΟΤΕ
-0,88%
14.72
ΟΤΟΕΛ
-0,97%
10.26
ΠΑΙΡ
0,00%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-0,95%
3.854
ΠΕΡΦ
+0,37%
5.41
ΠΕΤΡΟ
+0,49%
8.28
ΠΛΑΘ
+0,51%
3.94
ΠΛΑΚΡ
-4,76%
14
ΠΡΔ
+8,00%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
+6,34%
1.274
ΠΡΟΝΤΕΑ
+3,82%
6.8
ΠΡΟΦ
-0,38%
5.22
ΡΕΒΟΙΛ
+2,34%
1.75
ΣΑΡ
+1,49%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+0,63%
1.585
ΣΠΕΙΣ
-0,67%
5.9
ΣΠΙ
-3,08%
0.504
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
-0,15%
19.99
ΤΖΚΑ
+1,69%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,49%
1.628
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-1,74%
0.226
ΦΡΛΚ
+0,95%
3.735
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.6

Καραμανλής: Έρχονται προσλήψεις μέσω ΑΣΕΠ στα αεροδρόμια

Στην στελέχωση της ΥΠΑ, για να αντιμετωπιστούν οι όποιες αρρυθμίες κατά την καλοκαιρινή περίοδο, αλλά και στις αποζημιώσεις από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ αναφέρθηκε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστας Καραμανλής στην Βουλή, στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου.

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, ανέφερε ότι ήδη έχουν δρομολογηθεί προσλήψεις, μέσω ΑΣΕΠ, Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας, οι οποίοι θα στελεχώσουν τα αεροδρόμια, ώστε να κυλίσει ομαλά η νέα τουριστική περίοδος.

«Με το νέο νόμο για τις Πρότυπες Προτάσεις, που ψηφίσαμε μόλις χθες, επανενεργοποιήσαμε τον τελευταίο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ για τους Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας, προκειμένου να προχωρήσουμε στην πρόσληψη 35 ατόμων», είπε ο κ. Καραμανλής.

Μάλιστα, πρόσθεσε ότι θα ακολουθήσει  κι ένας μεγάλος διαγωνισμός στελέχωσης της ΥΠΑ, με 92 επιπλέον Ελεγκτές και 30 υπαλλήλους AFISO, που θα στελεχώσουν τα περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας.

«Ούτε να συνεννοηθείτε μεταξύ σας»

Μάλιστα, ο κ. Καραμανλής απευθυνόμενος στους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, επεσήμανε τις αντιφάσεις σε όσα υποστηρίζει το κόμμα τους, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Είναι τουλάχιστον κωμικοτραγικό! Σήμερα μας καταγγέλλετε ότι δεν κάνουμε προσλήψεις, ενώ αντιθέτως, κάνουμε. Κι όταν επί ημερών σας δεν έγινε ούτε μία! Αλλά και μόλις χθες. όταν ψηφίσαμε το άρθρο για προσλήψεις, εσείς είπατε “όχι”! Θα μπορούσατε τουλάχιστον να συνεννοηθείτε μεταξύ σας.  Και να αποσύρατε την ερώτηση, αλλά ούτε αυτό κάνετε!»

Ο Υπουργός, επίσης επισήμανε ότι έχει ήδη δοθεί εντολή στην ΥΠΑ να προχωρήσει στην εκπαίδευση τεσσάρων υπαλλήλων του συγκεκριμένου κλάδου, ώστε να βρίσκονται στη θέση τους την τρέχουσα καλοκαιρινή περίοδο.

«Εκτός αυτού εξετάζεται και η δυνατότητα για μετάταξη άλλων 15 υπαλλήλων για τη στελέχωση της Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας», τόνισε.

Επιπροσθέτως, ο κ. Καραμανλής υπενθύμισε ότι «από τον Δεκέμβριο του 2019 καθιερώσαμε το μπόνους αποδοτικότητας σε δημοσίους υπαλλήλους, συνδυάζοντας τις μισθολογικές παροχές των Ελεγκτών με την απόδοση της αεροναυτιλίας, και τη μείωση των καθυστερήσεων».

«Και δεν σταματήσαμε εδώ», συνέχισε σημειώνοντας ότι «στο πλαίσιο της ευρύτερης αναδιοργάνωσης της ΥΠΑ, έχουμε ξεκινήσει και έναν ευρύτερο διάλογο με τους Ελεγκτές, συγκροτώντας κοινή Ομάδα Εργασίας, προκειμένου να διασφαλιστεί η απρόσκοπτη λειτουργία των περιφερειακών αερολιμένων της χώρας.

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Οι εξαιρέσεις θα καταργηθούν

Στη συνέχεια, απαντώντας σε σχετική ερώτηση για τις αποζημιώσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ξεκαθάρισε ότι δεν υπάρχουν εξαιρέσεις στις αποζημιώσεις των επιβατών των δρομολογίων του άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, αλλά και του δρομολογίου Καλαμπάκα-Αθήνα, για τη μεγάλη ταλαιπωρία της 24 Ιανουαρίου από την πρωτοφανή χιονοθύελλα.

Όπως υπογράμμισε «προσωπικά επικοινώνησα στις 25 Ιανουαρίου με τη διοίκηση της ιδιωτικής ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. και ζήτησα η εταιρεία να καταβάλει από 1.000 ευρώ στους επιβάτες των τρένων και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ συμφώνησε πλήρως να καταβάλει το ποσό ,ενώ η διαδικασία των αιτήσεων έχει ήδη ξεκινήσει».

Παράλληλα, ο κ. Καραμανλής επισήμανε ότι στις προθέσεις του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών είναι η κατάργηση των εξαιρέσεων του Κανονισμού 1371 ανεξαρτήτως χρόνου και ισχύος τους.

Όπως εξήγησε ο Κανονισμός 1371 θεσπίστηκε στο πλαίσιο της κοινής πολιτικής μεταφορών, προκειμένου να διασφαλίζονται τα δικαιώματα των επιβατών σιδηροδρομικών μεταφορών με στόχο να βελτιωθεί η ποιότητα και η αποτελεσματικότητα των  παρεχόμενων υπηρεσιών, ώστε να  αυξηθεί το μερίδιο των σιδηροδρομικών μεταφορών σε σχέση με άλλους τρόπους μεταφοράς.

«Ο Κανονισμός – σε σειρά διατάξεών του – παρέχει στα κράτη μέλη τη δυνατότητα εξαίρεσης των σιδηροδρομικών επιχειρήσεων από την εφαρμογή ορισμένων άρθρων. Από την πλευρά μας, παρόμοιες εξαιρέσεις είχαν θεσμοθετηθεί από το 2014, έτος δηλαδή που η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανήκε ακόμα στο δημόσιο και δεν είχε ιδιωτικοποιηθεί.

Επομένως, για τις όποιες αποζημιώσεις ενδεχομένως καταβάλλονταν- αν δεν υπήρχαν οι συγκεκριμένες εξαιρέσεις- η ΤΡΑΙΝΟΣΕ  πιθανόν να στρεφόταν εναντίον του ΟΣΕ, ο οποίος όπως δεν έχει την οικονομική δυνατότητα αυτήν την στιγμή να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις».

Τέλος ο κ. Καραμανλής επισήμανε ότι «αυτός είναι ένας ακόμα λόγος για τον οποίον κύρια προτεραιότητα του Υπουργείου  μας αποτελεί η αναβάθμιση των σιδηροδρομικών υποδομών της χώρας με ένα πακέτο έργων 3,3 δις ευρώ».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!