Γ.Δ.
1505.48 +0,15%
ACAG
-0,98%
6.04
BOCHGR
+2,71%
4.93
CENER
-2,01%
9.73
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
+0,98%
8.28
EVR
+1,01%
1.5
NOVAL
-0,42%
2.345
OPTIMA
-0,31%
12.76
TITC
0,00%
42
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-0,44%
1.79
ΑΒΕ
+0,21%
0.47
ΑΔΜΗΕ
-1,77%
2.78
ΑΚΡΙΤ
-1,25%
0.79
ΑΛΜΥ
-3,14%
4.005
ΑΛΦΑ
+0,03%
1.7305
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.38
ΑΡΑΙΓ
-1,27%
10.11
ΑΣΚΟ
-0,94%
3.17
ΑΣΤΑΚ
+2,80%
7.34
ΑΤΕΚ
+2,33%
0.66
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.78
ΑΤΤ
-1,79%
0.77
ΑΤΤΙΚΑ
-0,90%
2.21
ΒΙΟ
-0,35%
5.77
ΒΙΟΚΑ
-0,77%
1.945
ΒΙΟΣΚ
-1,90%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.2
ΓΕΒΚΑ
-0,35%
1.425
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,87%
18.2
ΔΑΑ
-0,78%
8.154
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
-0,32%
12.5
ΔΟΜΙΚ
+1,51%
3.02
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-3,06%
0.317
ΕΒΡΟΦ
-2,91%
1.835
ΕΕΕ
+1,06%
32.56
ΕΚΤΕΡ
-0,55%
1.8
ΕΛΒΕ
+2,04%
5
ΕΛΙΝ
-0,44%
2.24
ΕΛΛ
+0,68%
14.7
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,23%
2.195
ΕΛΠΕ
-0,71%
7.645
ΕΛΣΤΡ
-1,43%
2.07
ΕΛΤΟΝ
-0,53%
1.894
ΕΛΧΑ
-1,13%
2.19
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+1,68%
1.21
ΕΤΕ
+0,66%
8.182
ΕΥΑΠΣ
-0,30%
3.38
ΕΥΔΑΠ
-0,50%
5.94
ΕΥΡΩΒ
+0,90%
2.361
ΕΧΑΕ
+0,86%
4.71
ΙΑΤΡ
+3,36%
1.69
ΙΚΤΙΝ
-0,96%
0.362
ΙΛΥΔΑ
-2,19%
1.79
ΙΝΚΑΤ
-0,32%
4.685
ΙΝΚΑΤΔ
-30,30%
0.0115
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.6
ΙΝΛΟΤ
-0,19%
1.074
ΙΝΤΕΚ
-1,32%
5.98
ΙΝΤΕΤ
-3,39%
1.14
ΙΝΤΚΑ
-0,16%
3.125
ΚΑΡΕΛ
-1,71%
344
ΚΕΚΡ
-2,21%
1.325
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.74
ΚΟΡΔΕ
-2,37%
0.454
ΚΟΥΑΛ
-2,23%
1.406
ΚΟΥΕΣ
-0,49%
6.14
ΚΡΙ
-1,57%
15.65
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.85
ΚΥΡΙΟ
-0,49%
1.015
ΛΑΒΙ
+0,89%
0.794
ΛΑΜΔΑ
-0,42%
7.13
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
+0,94%
1.07
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
0,00%
0.27
ΛΟΓΟΣ
+0,61%
1.64
ΛΟΥΛΗ
+0,68%
2.97
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
-2,32%
3.79
ΜΕΝΤΙ
+0,87%
2.32
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-0,34%
2.93
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΟΗ
-0,57%
21.02
ΜΟΝΤΑ
-1,33%
3.7
ΜΟΤΟ
+0,52%
2.895
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.665
ΜΠΕΛΑ
-0,16%
25.16
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
+0,91%
2.22
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
+0,73%
33.32
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.04
ΝΑΥΠ
+0,52%
0.776
ΞΥΛΚ
-2,71%
0.287
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
+0,35%
28.3
ΟΛΠ
+1,02%
29.6
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.52
ΟΠΑΠ
-0,06%
15.99
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,75%
0.794
ΟΤΕ
+0,14%
14.69
ΟΤΟΕΛ
-0,92%
10.8
ΠΑΙΡ
+2,28%
1.12
ΠΑΠ
-0,40%
2.51
ΠΕΙΡ
-0,31%
4.185
ΠΕΡΦ
-0,53%
5.62
ΠΕΤΡΟ
-0,24%
8.28
ΠΛΑΘ
-0,12%
4.14
ΠΛΑΚΡ
+3,47%
14.9
ΠΡΔ
+2,14%
0.286
ΠΡΕΜΙΑ
-0,49%
1.222
ΠΡΟΝΤΕΑ
-3,88%
6.2
ΠΡΟΦ
0,00%
5.28
ΡΕΒΟΙΛ
+0,89%
1.71
ΣΑΡ
-1,47%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,28%
0.357
ΣΙΔΜΑ
+0,32%
1.575
ΣΠΕΙΣ
+0,68%
5.92
ΣΠΙ
-0,95%
0.624
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
20
ΤΖΚΑ
-0,32%
1.58
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.22
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,61%
1.658
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
-4,95%
0.192
ΦΡΛΚ
+0,63%
3.965
ΧΑΙΔΕ
-3,33%
0.58

Καραγιάννης: Το καλοκαίρι το Μετρό θα φτάσει στον Πειραιά

Στο σύνολο των έργων που υλοποιούνται είτε προγραμματίζονται στη Δυτική Αττική και αναμένεται να αναβαθμίσουν την καθημερινότητα των πολιτών, αναφέρθηκε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, κ. Γιώργος Καραγιάννης, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση στη Βουλή.

Ο κ. Καραγιάννης τόνισε ότι για πρώτη φορά μετά από δεκαετίες σχεδιάζονται συγκοινωνιακά έργα στην Αττική καθώς στόχος του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών είναι να βελτιωθεί η ζωή των πολιτών.

Υπογράμμισε ότι τα έργα μετρό είναι σύνθετα και ο σχεδιασμός αρχίζει πολλά χρόνια πριν το έργο. Ωστόσο, σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη: «μέσα σε 2,5 χρόνια η κυβέρνηση αυτή έδωσε σε λειτουργία τους 3 πρώτους σταθμούς προς Πειραιά και θα παραδώσει το καλοκαίρι τους άλλους 3, ενώ παράλληλα ξεκίνησε και την κατασκευή 15 σταθμών της Γραμμής 4».

Ειδικότερα για τη Δυτική Αττική, αναγνώρισε ότι πρόκειται για ένα ιδιαίτερα πυκνοκατοικημένο κομμάτι σημειώνοντας ότι η κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να ανταποκριθεί στις ανάγκες των κατοίκων της περιοχής με μεγάλα έργα υποδομών.

«Προχειρότητες και πασαλείμματα δεν χωρούν»

Αναλύοντας τον σχεδιασμό για τη Δυτική Αττική, ο Υφυπουργός Υποδομών αναφέρθηκε στην επέκταση της Γραμμής 2 προς το Ίλιον. Όπως έκανε γνωστό, βρίσκεται σε εξέλιξη η εκπόνηση των απαραίτητων αρχιτεκτονικών και στατικών μελετών, καθώς και των ηλεκτρομηχανολογικών συστημάτων.

Σε πρώτη φάση, η επέκταση θα αφορά 3 σταθμούς: Την Παλατιανή, το Ίλιον και τον Άγιο Νικόλαο. Οι δύο από τους τρεις σταθμούς βρίσκονται επί της οδού Θηβών, ο πρώτος (σταθμός Παλατιανή) σε απόσταση περίπου 1.300 μ. βόρεια του σταθμού Ανθούπολη και ο δεύτερος (σταθμός Ίλιον) 1.000 μ βορειότερα του πρώτου. Ο τρίτος σταθμός (Αγ. Νικόλαος) βρίσκεται επί της οδού Αγίου Νικολάου στο Ίλιον.

Έως το τέλος του 2022 θα ολοκληρωθούν τόσο οι απαιτούμενες τεχνικές μελέτες, όσο και η διαδικασία περιβαλλοντικής αδειοδότησης του έργου, ώστε στη συνέχεια να ξεκινήσει η δημοπράτηση της κατασκευής. Σύμφωνα με τον Υφυπουργό Υποδομών ο χρόνος κατασκευής της επέκτασης της γραμμή 2 στο Ίλιον είναι τα 5 έτη.

«Μιλάμε για ένα έργο 350 εκατομμυρίων ευρώ, δεν χωρούν προχειρότητες και πασαλείμματα» διεμήνυσε ο κ. Καραγιάννης.

Το πλάνο έργων για τη Δυτική Αττική

Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει προχωρήσει στην εκπόνηση σημαντικού πλάνου έργων για τη Δυτική Αττική.

Ήδη, έχουν ξεκινήσει οι αρχικές μελέτες της επέκτασης της Γραμμής 4 προς την Πετρούπολη, με 3 από τους 6 σταθμούς στη Δυτική Αττική: Άγιοι Ανάργυροι, Ίλιον και Πετρούπολη.

Επιπλέον, το αμέσως επόμενο διάστημα προχωρά η δημοπράτηση του Προαστιακού Σιδηρόδρομου της Δυτικής Αττικής.

«Πρόκειται για ένα έργο ύψους 100 εκατομμυρίων ευρώ που θα εξυπηρετήσει την Ελευσίνα, τον Ασπρόπυργο, τα Μέγαρα και αρκετούς ακόμα δήμους της περιοχής» σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη.

Ιδιαίτερη μνεία έκανε ο Υφυπουργός Υποδομών στο έργο της Σύνδεσης της Δυτικής Περιφερειακής Λεωφόρου Αιγάλεω με την Εθνική Οδό (Ε.Ο.) Αθηνών – Κορίνθου και την ολοκλήρωση του Κόμβου Σκαραμαγκά.

«Προχωράμε και με ένα οδικό έργο που ζητούσε για χρόνια η περιοχή και που δεν προχωρούσε. Ένα έργο που παραμένει ανολοκλήρωτο και ημιτελές εδώ και μια εικοσαετία, από το 2002» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!