Γ.Δ.
1401.58 0,00%
ACAG
0,00%
5.35
BOCHGR
0,00%
4.36
CENER
0,00%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
0,00%
8.2
NOVAL
0,00%
2.31
OPTIMA
0,00%
12.72
TITC
0,00%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.396
ΑΒΕ
0,00%
0.46
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
0,00%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.38
ΑΡΑΙΓ
0,00%
9.58
ΑΣΚΟ
0,00%
2.53
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.74
ΑΤΤ
0,00%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.17
ΒΙΟ
0,00%
5.19
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.755
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
17.9
ΔΑΑ
0,00%
7.99
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.6
ΔΕΗ
0,00%
11.65
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.29
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.41
ΕΕΕ
0,00%
33.74
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
0,00%
1.98
ΕΛΛ
0,00%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.632
ΕΛΠΕ
0,00%
6.675
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.05
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
0,00%
6.924
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.036
ΕΧΑΕ
0,00%
4.3
ΙΑΤΡ
0,00%
1.54
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.74
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.75
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.28
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.89
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
0.974
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.45
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.41
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.02
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.52
ΚΡΙ
0,00%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.924
ΛΑΒΙ
0,00%
0.719
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.73
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
0,00%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
19.2
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.75
ΜΟΤΟ
0,00%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
0,00%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.7
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
0,00%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
0,00%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
20.9
ΟΛΠ
0,00%
29.85
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.25
ΟΠΑΠ
0,00%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.79
ΟΤΕ
0,00%
15.21
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.1
ΠΑΙΡ
0,00%
0.952
ΠΑΠ
0,00%
2.38
ΠΕΙΡ
0,00%
3.589
ΠΕΡΦ
0,00%
5.38
ΠΕΤΡΟ
0,00%
7.86
ΠΛΑΘ
0,00%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
0,00%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.595
ΣΑΡ
0,00%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.327
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.525
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.64
ΣΠΙ
0,00%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.8
ΤΖΚΑ
0,00%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.212
ΦΡΛΚ
0,00%
3.55
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.56

Τσιάρας: Βρισκόμαστε σε φάση αυστηροποίησης του ποινικού πλαισίου

«Βρισκόμαστε σε μια φάση που εξελίσσονται πολλές από αυτές τις πρωτοβουλίες που προφανώς έχουν να κάνουν με την αυστηροποίηση του ποινικού πλαισίου, αλλά ταυτόχρονα και με ένα νομικό πλαίσιο λειτουργίας των λεσχών, με ένα ποιοτικό φιλτράρισμα οπαδών, με την συνδρομή ενδεχομένως μέσα από μια εντελώς διαφορετική λογική της Αστυνομίας αλλά και με το πλαίσιο το οποίο πρέπει να τεθεί από το υπουργείο Αθλητισμού προκειμένου τέτοια φαινόμενα  να μην τα βλέπουμε στο μέλλον».

Αυτά τόνισε, μεταξύ άλλων, σε συνέντευξή του στην εκπομπή Secret με τον Παναγιώτη Τζένο στον ρ/σ Παραπολιτικά 90,1, ο υπουργός Δικαιοσύνης Κώστας Τσιάρας.

Ακολουθούν τα κυριότερα σημεία της συνέντευξης Τσιάρα:

  • Αναφορικά με το φαινόμενο της οπαδικής βίας

Τα φαινόμενα της αθλητικής βίας δυστυχώς το τελευταίο χρονικό διάστημα αυξάνονται όλο και περισσότερο. Πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ότι το θέμα της αθλητικής βίας προφανώς δεν είναι θέμα χρώματος φανέλας ούτε γεωγραφίας, Βορρά –Νότου, αλλά είναι μια πραγματικότητα την οποία πλέον πρέπει να την αντιμετωπίσουμε δραστικά για αυτό το λόγο με πρωτοβουλία του ίδιου του Πρωθυπουργού υπήρξε μια σύσκεψη με τη συμμετοχή του υπουργείου Αθλητισμού, του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη και του υπουργείου Δικαιοσύνης προκειμένου να δούμε όλα αυτά τα ζητήματα τα οποία πρέπει να αναμορφώσουμε προκειμένου με επάρκεια και αποτελεσματικότητα να αντιμετωπίσουμε όλα αυτά τα θλιβερά φαινόμενα. Βρισκόμαστε σε μια φάση που εξελίσσονται πολλές από αυτές τις πρωτοβουλίες που προφανώς έχουν να κάνουν με την αυστηροποίηση του ποινικού πλαισίου αλλά ταυτόχρονα και με ένα νομικό πλαίσιο λειτουργίας των λεσχών , με ένα ποιοτικό φιλτράρισμα οπαδών, με την συνδρομή ενδεχομένως μέσα από μια εντελώς διαφορετική λογική της Αστυνομίας αλλά και με το πλαίσιο το οποίο πρέπει να τεθεί από το υπουργείο Αθλητισμού προκειμένου τέτοια φαινόμενα να μην τα βλέπουμε στο μέλλον. Είναι πολύ κρίσιμο θέμα δυστυχώς είμαστε στο μη περαιτέρω, όταν μιλάμε για απώλεια ή για απώλειες ανθρωπίνων ζωών αντιλαμβάνεται κανείς ότι δεν μπορεί παρά να λάβει κανείς δραστικά μέτρα και είναι ο ίδιος ο Πρωθυπουργός που ευαισθητοποιήθηκε για αυτο το ζήτημα δημιουργώντας τον πραγματικό λόγο προκειμένου όλα τα εμπλεκόμενα υπουργείο για το συγκεκριμένο ζήτημα να μπορέσουν να συνεργαστούν προκειμένου να φτάσουν σε κάποια αποτέλεσμα.

Το θέμα είναι πολυπαραγοντικό, δεν είναι θέμα ούτε μόνο αυστηροποίησης του νομικού πλαισίου ούτε ενδεχομένως της αλλαγής του νομικού πλαισίου για τη λειτουργιά των λεσχών και των συνδέσμων. Προφανώς πρέπει να υπάρχει συμμετοχή όλων των εμπλεκόμενων παραγόντων στο χώρο του αθλητισμού γιατί βλεπετε ότι ζήτημα της οπαδικής βία ενδεχομένως φτάνει μέχρι και στα «χαμηλά» στρώματα του αθλητισμού. Ακόμα και στο ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο πρόσφατα είχαμε τέτοιου είδους φαινόμενα και αυτό πρέπει με τη συμμετοχή όλων των εμπλεκομένων παραγόντων να φροντίσουμε να το αντιμετωπίσουμε.

  • Αναφορικά με τις συλλήψεις διαχρονικά για οπαδική βία

Το γεγονός ότι μπορεί να υπήρχαν συλλήψεις αλλά να μην είχαν ενδεχομένως είτε παραπεμφθεί ή καταδικαστεί κάποιοι από αυτούς τους εμπλεκόμενους προφανώς έχει να κάνει με την αλλαγή και την αυστηροποίηση του ποινικού πλαισίου και είναι κάτι το οποίο θα επιχειρήσουμε αλλά και με τη συμβολή όλων αυτών των παραγόντων που για διαφορετικούς λόγους είτε αφήνουν με λόγο είτε χωρίς λόγο να εκκολάπτονται τέτοιου είδους φαινόμενα και τέτοιου είδους συμπεριφορές.

  • Με αφορμή τη χθεσινή αντιπαράθεση στη Βουλή με τον κ. Τσίπρα για τα ΜΜΕ

Είναι δυνατόν να μιλάει ο κ. Τσίπρας για προσπάθεια του να δημιουργήσει κανείς συνθήκες καθεστώτος όταν αυτός και πολλοί «σύντροφοί» του ήταν αυτοί που έλεγαν ότι «πρέπει να ελέγξουμε τους αρμούς της εξουσίας προκειμένου να κρατηθούμε για πολλά χρόνια στην εξουσία»; Είναι δυνατόν όταν συμπεριφορές που εκφράζουν απόψεις αδιανόητες του στυλ ότι πρέπει να δημιουργήσουμε τους «συριζοφρουρούς» για να ελέγξουμε την εξουσία και να παραμείνουμε πολύ καιρό», να μην τυγχάνουν καμίας κριτικής από το εσωτερικό του ΣΥΡΙΖΑ; Ή από την άλλη πλευρά είναι δυνατόν να υπάρχει ένας «εξέχον» πολιτικός της αντιπολίτευσης ο οποίος λέει ότι δεν τους θέλουμε αυτούς τους δικαστές θα τους καταργήσουμε, δεν την θέλουμε αυτή την εθνική σχολή δικαστών θα την καταργήσουμε και θα φτιάξουμε μια στα δικά μας μέτρα;

  • Κατηγορείτε το ΣΥΡΙΖΑ ότι έχει συγκεκριμένο σχέδιο για να αλώσει το κράτος τη δεύτερη φορά διότι δεν είναι μια και δύο οι δηλώσεις και όπως λέτε δεν τις έχει καταδικάσει

Πιστεύω και εύχομαι ότι δεν θα υπάρξει δεύτερη φορά γιατί η πρώτη φορά ήταν ικανή για να κατανοήσουν οι έλληνες πολίτες σε τι παρακμή έπεσε η χώρα, πόσο μεγάλη οπισθοδρόμηση υπήρξε, πόσο μεγάλη απαξίωση και πόσο μεγάλη εγκατάλειψη από όλους τους ευρωπαϊκούς θεσμούς αλλά γενικότερα από όλη αυτή τη μεγάλη προσπάθεια που γίνεται πανευρωπαϊκά προκειμένου να κερδίσουμε αυτή τη δύσκολη εποχή. Από εκεί και πέρα όμως το γεγονός ότι ο ΣΥΡΙΖΑ την προηγούμενη περίοδο όχι μόνο προσπάθησε να εργαλειοποιήσει τη Δικαιοσύνη αλλά τουλάχιστον με βάση τις ρήσεις των στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ αλλά να ελέγξει τους αρμούς της εξουσίας αντιλαμβάνεσθε ότι από μόνα τους όλα αυτά είναι ζητήματα τα οποία μας παραπέμπουν σε μια άλλη εποχή. Ευτυχώς η δημοκρατία δεν έχει αδιέξοδα, όσο και αν κάποιοι χρησιμοποιούν αυτή τη φράση προκειμένου να την προσαρμόσουν στη δική τους επιχειρηματολογία ή στα δικά τους ρητορικά σχήματα σας λέω ειλικρινά ότι ευτυχώς στη δημοκρατία δεν υπάρχουν αδιέξοδα, οι έλληνες πολίτες είναι εδώ, είναι απέναντι μας, μας κρίνουν και αυτοί επιλέγουν. Νομίζω ότι ειδικά αυτή την περίοδο που συνέβησαν τα πλέον απίθανα πράγματα, βρισκόμαστε για 2 και πλέον χρόνια στη δίνη μιας πρωτόγνωρης πανδημίας, βρισκόμαστε αντιμέτωποι με τη κλιματική αλλαγή , με φαινόμενα που είναι αδιανόητα, με πυρκαγιές, με πλημμύρες, με σεισμούς πράγματα τα οποία δυστυχώς έχουν δημιουργήσει μεγάλες εντάσεις και έχουν απορροφήσει σε ένα πολύ μεγάλο βαθμό τη δράση και την προσπάθεια του κρατικού μηχανισμού. Βρισκόμαστε αντιμέτωποι με την ενεργειακή κρίση που ταλαιπωρεί όλη την Ευρώπη, με ένα κύμα ακρίβειας που υπάρχει παντού και βλέπει κανείς ότι αυτή η κυβέρνηση κάνει ότι είναι δυνατόν να στηρίξει τους ευάλωτους, να κρατήσει όρθιο το φρόνημα και την πραγματικότητα στην ελληνική κοινωνία και κυρίως να δείξει ότι η Ελλάδα είναι παρούσα απέναντι στους ευρωπαϊκού θεσμούς, απέναντι στα ευρωπαϊκά κράτη και απέναντι στην παγκόσμια κοινότητα με μια παρουσία και μια συμμετοχή η οποία μας ξαναβάζει στο χάρτη του ενδιαφέροντος και στο επίκεντρο του πολιτικού γίγνεσθαι πανευρωπαϊκά.

  • Αναφορικά με την υπόθεση Novartis

Εδώ πρέπει κανείς να αφήσει τη Δικαιοσύνη αβίαστα να λειτουργεί μέσα από το ρόλο της και χωρίς να υπάρχουν ούτε πιέσεις ούτε πολύ περισσότερο προσπάθεια κατεύθυνσης των όποιων δικαστικών αποφάσεων. Τα πράγματα είναι απολύτως σαφή, όταν κατηγορηθήκανε τόσα πολιτικά πρόσωπα των οποίων οι υποθέσεις έχουν αρχειοθετηθεί εκεί αντιλαμβάνεται κανείς ότι ενδεχομένως κάτι υπήρχε πίσω από αυτή την υπόθεση. Επειδή υπήρχε μια γενικότερη φιλοσοφική προσέγγιση από την πλευρά του ΣΥΡΙΖΑ ότι μετά τις εκλογές θα φρόντιζε κάποιος να κλείσει αυτές τις υποθέσεις η απάντηση είναι ότι αυτές οι υποθέσεις αρχειοθετηθήκαν 2,5 και πλέον χρόνια μετά τις εκλογές που σημαίνει ότι η Δικαιοσύνη ούτε πιέστηκε, ούτε επηρεάστηκε ούτε υπήρξε κανένα απολύτως ζήτημα το οποίο σε ένα πολύ μεγάλο βαθμό θα δημιουργούσε τις όποιες υποψίες ή τα οποία θέματα. Είναι προφανές ότι η παράταξη της αντιπολίτευσης όταν υπάρχουν ζητήματα τα οποία αφορούν στους θεσμούς και δεν βρίσκονται στη σφαίρα της δικής της ευαρέσκειας πάντα υπάρχει μια αντίδραση είτε αμφισβήτησης του ρόλου ή της λειτουργίας της Δικαιοσύνης. Το είδαμε ακόμα και την περίοδο που ο ΣΥΡΙΖΑ ήταν στην κυβέρνηση της χώρας. Αν όμως μια πολιτεία πρέπει να υποστηρίζει τη θεσμική της λειτουργία, τους ανεξάρτητους συνταγματικούς πυλώνες της δημοκρατίας και βεβαίως να διασφαλίζει την απρόσκοπτη και ανεξάρτητη λειτουργία των θεσμών τότε θα πρέπει βρεθεί αντιμέτωπη με μια πολύ διαφορετική πραγματικότητα από αυτή που ονειρεύεται ή από αυτή που θέλει να φέρει ο ΣΥΡΙΖΑ όταν ήταν στην κυβέρνηση.

  • Αναφορικά με τη διεκδίκηση των αποζημιώσεων από τη Novartis

Καταρχήν είναι ένα θέμα που αφορά το υπουργείο Οικονομικών και το υπουργείο Υγείας, το υπουργείο Δικαιοσύνης απλά συνεπικουρεί για τα ζητήματα των δικαστικών συνδρομών. Αυτό για το οποίο μπορώ να σας διαβεβαιώσω είναι ότι από τη δική μας πλευρά έχει σταλεί όλη η υπόθεση προς τις αμερικανικές δικαστικές αρχές και βρισκόμαστε σε αναμονή. Τα απαραίτητα βήματα τα οποία έπρεπε να γίνουν από τη δική μας πλευρά προκειμένου να εγερθούν οι αξιώσεις για όλα αυτά τα ζητήματα σας διαβεβαιώνω ότι έχουνε γίνει. Συνήθως απαιτείται κάποιος χρόνος που απαιτείται κυρίως από την πλευρά των ΗΠΑ, είναι μια πρακτική την οποία την έχουμε επισημάνει εδώ και καιρό. Άλλωστε νομίζω ότι και η ίδια η υπόθεση που αφορούσε στην υπόθεση Novartis επειδή ακριβώς είχε αυτή τη δικαστική συνδρομή ήταν ένα λόγος για τον οποίο καθυστέρησα πολλά ζητήματα να εξελιχθούν

  • Αναφορικά με την ταχύτητα απονομής και την ψηφιοποίηση της Δικαιοσύνης

Από την πρώτη στιγμή που βρέθηκα στο υπουργείο Δικαιοσύνης οργανώσαμε ένα συγκεκριμένο πλαίσιο μεταρρυθμίσεων αποτέλεσμα των οποίων θα είναι και η επιτάχυνση στην απονομή της Δικαιοσύνης αλλά και οι ποιοτικότερες αποφάσεις. Αυτή τη στιγμή έχουμε στην πραγματικότητα ολοκληρώσει την αναμόρφωση σχεδόν όλων των κωδίκων, με εξαίρεση ένα τελευταίο νομοσχέδιο που αφορά στον κώδικα οργανισμού δικαστηρίων και δικαστικών λειτουργών. Έχουμε καταφέρει με αυτό τον τρόπο αφενός μεν να επιταχύνουμε πολλές δικαστικές διαδικασίες και να δώσουμε τη δυνατότητα στην ψηφιοποίηση να έρθει και να συμβάλλει και αυτή με το δικό της τρόπο. Σκεφτείτε ότι μόνο με το νόμο που αφορά στα υπερχρεωμένα νοικοκυριά του νόμου Κατσέλη έχουμε τη δυνατότητα να εκκαθαρίσουμε περισσότερες από 50 χιλιάδες υποθέσεις μέχρι και το 2023 όταν μέχρι πριν ένα χρόνο αυτές οι υποθέσεις προσδιορίζονταν μετά τα 2032 και το 2033. Σκεφτείτε όμως ότι η όλη υπόθεση που αναφέρεται στην ταχύτητα απονομής της Δικαιοσύνης είναι πολυπαραγοντική υπόθεση που προϋποθέτει τη συμβολή όλων των παραγόντων της δίκης βεβαίως και του υπουργείο Δικαιοσύνης με το δικό του θεσμικό νομοθετικό πλαίσιο. Αυτό που ελπίζω ότι θα συμβεί ειδικά μετά την αναμόρφωση του νόμου που αφορά στην εθνική σχολή δικαστών και με τα θεσμοθετημένα σεμινάρια που θα παρακολουθούν όχι μόνο οι δικαστές που φοιτούν εκεί αλλά και οι εν ενεργεία δικαστές θα καταφέρουμε να εξελίξουμε πολλά ζητήματα στο χώρο της Δικαιοσύνης και επιτέλους με την ολοκλήρωση της ψηφιοποίησης, μέχρι το τέλος του 2025 να έχουμε μια εντελώς διαφορετική λειτουργία Δικαιοσύνης στην Ελλάδα κάτι το οποίο περιμένουν εναγωνίως και με μεγάλες απαιτήσεις οι πολίτες και η κοινωνία.

  • Αναφορικά με την ταχύτερη απονομή της δικαιοσύνης

Σε αυτό υπάρχει συμβολή πάρα πολλών παραγόντων και πρέπει ο καθένας να αναλάβει το κομμάτι της ευθύνης που του αναλογεί . Όταν χρειάζεται να αυξηθεί ο αριθμός των δικαστικών λειτουργών η πολιτεία το κάνει γενναία, υπάρχει ένα ζήτημα με τον αριθμό των δικαστικών υπαλλήλων που προσπαθούμε να λύσουμε γιατί αυτή τη στιγμή είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα στο χώρο της δικαιοσύνης. Το νομοθετικό πλαίσιο το εκσυγχρονίσαμε και το μεταρρυθμίσαμε με τέτοιο τρόπο ώστε όλα να βρίσκονται στα χέρια του δικαστή άρα από εδώ και πέρα είναι θέμα της συμβολής όλων προκειμένου να καταφέρουμε να αντιμετωπίσουμε την μεγαλύτερη παθογένεια στο χώρο της δικαιοσύνης.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!