THEPOWERGAME
Στην ικανοποίηση των πολιτών για το νέο τηλεφωνικό κέντρο του ΕΦΚΑ, το 1555, αναφέρθηκε ο Γιάννης Οικονόμου.
«8 στους 10 πολίτες δηλώνουν ικανοποιημένοι από τον Αριθμό Εξυπηρέτησης 1555, για θέματα ΕΦΚΑ, ΟΑΕΔ & ΟΠΕΚΑ», λέει σε ανάρτησή του στο Twitter, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.
«Σε 6 μόλις μήνες απαντήθηκαν πάνω από 1 εκατ. κλήσεις με τους πολίτες να αναγνωρίζουν την πρόοδο», προσθέτει ο κ. Οικονόμου και καταλήγει: «#Με_σχέδιο κάνουμε πιο απλή την καθημερινότητα όλων.
8 στους 10 πολίτες δηλώνουν ικανοποιημένοι από τον Αριθμό Εξυπηρέτησης 1555, για θέματα ΕΦΚΑ, ΟΑΕΔ & ΟΠΕΚΑ. Σε 6 μόλις μήνες απαντήθηκαν πάνω από 1 εκατ. κλήσεις με τους πολίτες να αναγνωρίζουν την πρόοδο. #Με_σχέδιο κάνουμε πιο απλή την καθημερινότητα όλων.@K_Hatzidakis
— Γιάννης Οικονόμου (@joikonomou) February 11, 2022
Υπενθυμίζουμε ότι σχεδόν 8 στους 10 πολίτες που εξυπηρετήθηκαν από τον Ενιαίο Αριθμό Εξυπηρέτησης 1555, για θέματα του ΕΦΚΑ, του ΟΑΕΔ και του ΟΠΕΚΑ δηλώνουν απόλυτα ή πολύ ικανοποιημένοι από τη λειτουργία του, όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα σχετικής έρευνας, γνωστοποίησε την Πέμπτη με ανακοίνωσή του το υπουργείο Εργασίας.
Η έρευνα ικανοποίησης πολιτών για το 1555 πραγματοποιήθηκε πανελλαδικά τον Δεκέμβριο του 2021 και διεξήχθη εσωτερικά, μέσω του τηλεφωνικού κέντρου και σύμφωνα με συγκεκριμένα μεθοδολογικά πρότυπα, τα οποία εξασφαλίζουν υψηλό επίπεδο εγκυρότητας και αξιοπιστίας, υποστηρίζει. Η έρευνα αυτή κινήθηκε στο πλαίσιο μιας πρακτικής που ακολουθείται από όλες τις μεγάλες επιχειρήσεις με αντίστοιχες υπηρεσίες.
Η συγκεκριμένη έρευνα ικανοποίησης αποτελεί ουσιαστικό εργαλείο αξιολόγησης, με στόχο τη διαρκή αναβάθμιση της λειτουργίας του 1555 και τη βελτίωση των υπηρεσιών προς τον πολίτη.