Γ.Δ.
1503.73 -0,48%
ACAG
+0,51%
5.95
BOCHGR
+0,42%
4.77
CENER
+0,40%
10.04
CNLCAP
-0,69%
7.2
DIMAND
-0,24%
8.25
EVR
-1,66%
1.48
NOVAL
+0,63%
2.385
OPTIMA
+0,31%
12.8
TITC
+1,39%
40.2
ΑΑΑΚ
+7,14%
4.8
ΑΒΑΞ
-1,85%
1.698
ΑΒΕ
+2,72%
0.453
ΑΔΜΗΕ
-1,07%
2.77
ΑΚΡΙΤ
+7,89%
0.82
ΑΛΜΥ
-1,12%
4.425
ΑΛΦΑ
-0,29%
1.718
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
-0,10%
10.37
ΑΣΚΟ
+0,31%
3.2
ΑΣΤΑΚ
-3,02%
7.06
ΑΤΕΚ
+9,33%
0.492
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-0,77%
0.774
ΑΤΤΙΚΑ
-0,44%
2.25
ΒΙΟ
-1,19%
5.8
ΒΙΟΚΑ
+0,25%
1.995
ΒΙΟΣΚ
-1,84%
1.6
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.26
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.41
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,54%
18.48
ΔΑΑ
-0,10%
8.22
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-1,26%
12.51
ΔΟΜΙΚ
+2,01%
3.045
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,90%
0.332
ΕΒΡΟΦ
-3,29%
2.06
ΕΕΕ
-1,37%
33.12
ΕΚΤΕΡ
+0,97%
1.868
ΕΛΒΕ
-1,78%
4.96
ΕΛΙΝ
-0,43%
2.3
ΕΛΛ
0,00%
14.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,35%
2.19
ΕΛΠΕ
-1,30%
7.6
ΕΛΣΤΡ
-2,36%
2.07
ΕΛΤΟΝ
+0,21%
1.886
ΕΛΧΑ
-3,80%
2.15
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+1,20%
1.26
ΕΤΕ
+0,02%
8.05
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.38
ΕΥΔΑΠ
-0,34%
5.9
ΕΥΡΩΒ
-0,59%
2.343
ΕΧΑΕ
-2,06%
4.75
ΙΑΤΡ
+1,21%
1.675
ΙΚΤΙΝ
-3,75%
0.359
ΙΛΥΔΑ
-1,58%
1.87
ΙΝΚΑΤ
-1,66%
4.74
ΙΝΚΑΤΔ
-47,99%
0.031
ΙΝΛΙΦ
-0,85%
4.66
ΙΝΛΟΤ
-1,87%
1.052
ΙΝΤΕΚ
-0,33%
6.12
ΙΝΤΕΤ
+0,41%
1.23
ΙΝΤΚΑ
-2,68%
3.09
ΚΑΡΕΛ
+0,57%
350
ΚΕΚΡ
-3,62%
1.33
ΚΕΠΕΝ
+0,58%
1.74
ΚΟΡΔΕ
-1,64%
0.479
ΚΟΥΑΛ
+2,00%
1.428
ΚΟΥΕΣ
-1,62%
6.06
ΚΡΙ
-1,25%
15.8
ΚΤΗΛΑ
-0,54%
1.85
ΚΥΡΙΟ
-2,39%
1.02
ΛΑΒΙ
-1,60%
0.802
ΛΑΜΔΑ
-2,04%
7.22
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
+0,99%
1.02
ΛΕΒΚ
+7,52%
0.286
ΛΕΒΠ
0,00%
0.27
ΛΟΓΟΣ
-0,63%
1.59
ΛΟΥΛΗ
+0,69%
2.91
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
+0,79%
3.83
ΜΕΝΤΙ
-0,84%
2.36
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
0,00%
3.03
ΜΙΝ
0,00%
0.515
ΜΟΗ
+0,47%
21.3
ΜΟΝΤΑ
-2,13%
3.68
ΜΟΤΟ
+1,47%
2.76
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.665
ΜΠΕΛΑ
+0,78%
25.7
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.15
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-0,88%
33.88
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3
ΝΑΥΠ
+2,02%
0.808
ΞΥΛΚ
+4,91%
0.299
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
+8,64%
23.9
ΟΛΠ
-0,17%
30.2
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.59
ΟΠΑΠ
-0,89%
15.56
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.8
ΟΤΕ
-1,79%
14.83
ΟΤΟΕΛ
+0,36%
11.14
ΠΑΙΡ
+0,93%
1.09
ΠΑΠ
-0,78%
2.55
ΠΕΙΡ
-0,12%
4.19
ΠΕΡΦ
-0,51%
5.82
ΠΕΤΡΟ
+0,48%
8.34
ΠΛΑΘ
-1,66%
4.15
ΠΛΑΚΡ
-2,05%
14.3
ΠΡΔ
0,00%
0.288
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.24
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
+0,19%
5.41
ΡΕΒΟΙΛ
-0,57%
1.73
ΣΑΡ
+0,55%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,37%
0.36
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.59
ΣΠΕΙΣ
-1,29%
6.1
ΣΠΙ
-2,74%
0.64
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20.04
ΤΖΚΑ
-2,34%
1.67
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.22
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,85%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
+0,98%
0.206
ΦΡΛΚ
-1,13%
3.955
ΧΑΙΔΕ
-6,25%
0.6

Καραγιάννης: Η Θεσσαλονίκη τα επόμενα χρόνια θα είναι success story

Στο ολιστικό πρόγραμμα έργων που υλοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών στη Θεσσαλονίκη και τα επόμενα χρόνια θα αναδείξει την πόλη σε success story, αναφέρθηκε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, κ. Γιώργος Καραγιάννης, σε συνέντευξή του στον ραδιοφωνικό σταθμό FM100.

Στον απόηχο και της επίσκεψης του Πρωθυπουργού, κ. Κυριάκου Μητσοτάκη στη Θεσσαλονίκη, ο Υφυπουργός επισήμανε ότι η κυβέρνηση πραγματοποιεί ένα ευρύ πρόγραμμα έργων το οποίο είναι συνεκτικό και αντιμετωπίζει παθογένειες ετών.

Μάλιστα, αναγνώρισε την δυσπιστία των κατοίκων σε ό, τι αφορά τα έργα με αφορμή την κατασκευή του Μετρό και τόνισε ότι επιδίωξη της κυβέρνησης είναι να προχωρήσει η υλοποίηση του ολιστικού και συνεκτικού προγράμματος έργων που περιλαμβάνει το σύνολο των υποδομών της πόλης.

«Στήνουμε εργοτάξια και παραδίδουμε έργα ολοκληρωμένα γιατί μόνο έτσι θα καταφέρουμε να αντιμετωπίσουμε την δικαιολογημένη δυσπιστία» εξήγησε.

Θεσμοθετείται για πρώτη φορά η διοικητική Αρχή Γεφυρών

Ο κ. Καραγιάννης προανήγγειλε τη θεσμοθέτηση για πρώτη φορά της διοικητικής Αρχής Γεφυρών. Η ρύθμιση αναμένεται να κατατεθεί την επόμενη εβδομάδα και αποτελεί μία σημαντική πρωτοβουλία του Υπουργείου καθώς η Αρχή θα επιβλέπει και θα ελέγχει την ασφάλεια των γεφυρών.

Ειδικότερα για τη γέφυρα του Αλιάκμονα, τα έργα ανακατασκευής της οποίας επιθεώρησε ο Πρωθυπουργός την Τρίτη, ο κ. Καραγιάννης τόνισε πως: «Με την επίσκεψη στο εργοτάξιο θέλαμε να στείλουμε και ένα πολιτικό μήνυμα, ότι οι γηρασμένες υποδομές αποτελούν ζήτημα στο οποίο δίνουμε ιδιαίτερο βάρος».

Υπογράμμισε ότι η συγκεκριμένη γέφυρα είναι από τις μεγαλύτερες στον αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ και στόχος είναι η ανακατασκευή της να έχει ολοκληρωθεί έως το τέλος του 2022, ενώ θα ακολουθήσει και ο αριστερός κλάδος.

«Η ανάπτυξη του λιμανιού της Θεσσαλονίκης σημαίνει ανάπτυξη όλης της πόλης»

Σε ό, τι αφορά την οδική σύνδεση του 6ο προβλήτα του Λιμένα Θεσσαλονίκης με τον ΠΑΘΕ και την Εγνατία Οδό, ο Υφυπουργός τόνισε ότι κατασκευή έχει ήδη ξεκινήσει και βρίσκεται σε εξέλιξη για ένα έργο που βρισκόταν για χρόνια στον «αέρα».

«Παράλληλα προκηρύξαμε διαγωνισμό και για τη σιδηροδρομική σύνδεση με στόχο να μετατρέψουμε το λιμάνι της Θεσσαλονίκης σε εμπορευματικό κόμβο μεταφορών και logistics» σημείωσε και πρόσθεσε ότι «η ανάπτυξη του λιμανιού σημαίνει ανάπτυξη της πόλης, σημαίνει μεγάλες επενδύσεις και θέσεις εργασίας».

«Σε χρόνο ρεκόρ ο διαγωνισμός για το FlyOver»

Σχετικά με την κατασκευή του υπερσύγχρονου αυτοκινητοδρόμου FlyOver, έργο το οποίο έχει ήδη προσωρινό ανάδοχο, ο κ. Καραγιάννης υπογράμμισε ότι «ο διαγωνισμός έτρεξε σε χρόνο ρεκόρ όπως πολύ γρήγορα θα προχωρήσουν και οι διαδικασίες για να στηθούν τα πρώτα εργοτάξια και να αρχίσουν τα έργα το 2022».

Επισήμανε ότι, το Υπουργείο Υποδομών έχει δώσει σημασία σε όλες τις υποδομές της Θεσσαλονίκης και η δουλειά που έχει γίνει είναι πάρα πολύ ουσιαστική.

Μάλιστα, έφερε σαν παράδειγμα το τμήμα Θέρμη-Γαλάτιστα που θα παραδοθεί νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμα, στις αρχές του φθινοπώρου, ενώ ήδη έχουν δοθεί στην κυκλοφορία τα πρώτα χιλιόμετρα, καθώς και το λεγόμενο «ορφανό» χιλιόμετρο στην Ποτίδαια που παραδίδεται στις αρχές του καλοκαιριού. Και τα δύο είναι έργα που θα κάνουν ταχύτερες και ασφαλέστερες τις μετακινήσεις από και προς τη Χαλκιδική.

Μετρό Θεσσαλονίκης: Τις επόμενες ημέρες η παραλαβή του 18ου συρμού

Ερωτηθείς για την εξέλιξη των εργασιών για το Μετρό της Θεσσαλονίκης ο Υφυπουργός σημείωσε ότι τελειώνει η απόσπαση των αρχαιοτήτων από τον σταθμό της Βενιζέλου.

Όπως έκανε γνωστό τις επόμενες ημέρες θα γίνει και η παραλαβή του 18ου συρμού, ενώ παράλληλα έτρεξε ο διαγωνισμός για την προμήθεια επιπλέον 15 συρμών.

Ξεκαθάρισε ότι κύριο μέλημα της κυβέρνησης είναι να προχωρήσει και με Μετρό και με αρχαία, ενώ επανέλαβε ότι «το Μετρό της Θεσσαλονίκης θα έχει τελειώσει στα τέλη του 2023».

Κλείνοντας, ο κ. Καραγιάννης τόνισε ότι «κάνουμε παρεμβάσεις που τόσα χρόνια χρειαζόταν η πόλη, ωστόσο, παρέμεναν σε μία ατζέντα που μεταφερόταν. Τώρα τις κάνουμε πράξη. Η Θεσσαλονίκη τα επόμενα χρόνια θα είναι ένα success story που θα προσελκύει μεγάλες επενδύσεις, κάτι που ήδη γίνεται, ενώ θα ανοίγουν νέες θέσεις εργασίας».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!