THEPOWERGAME
«Η πρόταση δυσπιστίας δεν είναι στιγμή αδυναμίας ή άμυνας για την κυβερνητική πλειοψηφία. Είναι στιγμή εξωτερίκευσης της απειλής που αισθάνεται ο ΣΥΡΙΖΑ από το Κίνημα Αλλαγής» τόνισε ο υπουργός Επικρατείας Ακης Σκέρτσος μιλώντας στην Ολομέλεια της Βουλής.
Είναι μια ευκαιρία να παρουσιάσουμε με ήπιο λόγο τα αποτελέσματα της δουλείας μας συνέχισε ο υπουργός.
«Ξεκινάω από μια ομολογία. Όσα ζήσαμε την προηγουμένη εβδομάδα μας πληγώνουν και για αυτό οφείλουμε μια συγνώμη στους συμπολίτες μας. Η συγνώμη δεν είναι κίνηση αδυναμίας. Λέμε «συγνώμη» γιατί αναγνωρίζουμε και γνωρίζουμε πως στο πυρήνα του κράτους βρίσκεται η ασφάλεια των πολίτων.
«Συγγνώμη» στην κοινωνία και «ευχαριστώ» σε όλους τους υπαλλήλους που αγωνίστηκαν να αποτραπούν τα χειρότερα. Η «συγγνώμη» είναι έντιμη αναγνώριση για όσα δεν έγιναν καλά. Δεν πρέπει να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας ή από άλλους, όταν δεν τα κάνουμε καλά.
Το αίσθημα ασφάλειας κλονίστηκε αλλά δεν γκρεμίστηκε. Ευτυχώς δεν είχαμε σοβαρούς τραυματισμούς και νεκρούς».
Η απόφαση απαγόρευσης της κυκλοφορίας δεν εφαρμόστηκε, με ευθύνη της Αττικής Οδού
Απαντώντας στην παρέμβαση του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου του ΣΥΡΙΖΑ Γιάννη Ραγκούση ο οποίος μεταξύ άλλων κάλεσε τον Υπουργό Επικρατείας να απαντήσει εάν συμμετείχε στην επίμαχη σύσκεψη, τι αποφασίστηκε και αν κρατήθηκαν πρακτικά , τόνισε «πως θέμα της κακοκαιρίας τόνισε πως στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε την περασμένη Κυριακή για την αντιμετώπιση της κακοκαιρίας με την συμμετοχή υπουργών της κυβέρνησης, της τροχαίας, της Πολιτικής Προστασίας και όλων των παραχωρησιούχων οδικών δικτύων αποφασίστηκε η απαγόρευση της κυκλοφορίας των βαρέων οχημάτων.
Απόφαση ωστόσο που δεν εφαρμόστηκε – όπως είπε – από τους διαχειριστές της Αττικής Οδού».
Ο υπουργός συνέχισε: «Έχει βγει Δελτίο Τύπου που αναφέρει αναλυτικά το ποιοι συμμετείχαν κ. Ραγκούση» απάντησε αρχικά ο κ. Σκέρτσος για να προσθέσει «Όχι η εταιρεία της Αττικής Οδού δεν ζήτησε (το κλείσιμο του δρόμου). Αυτό που συμφωνήθηκε με Τροχαία, Πολιτική Προστασία και όλους τους παραχωρησιούχους ήταν αυτό που εφαρμόστηκε και εφαρμόστηκε ορθά στις εθνικές οδούς και έκλεισαν οι δρόμοι για βαρέα οχήματα. Αλλά δεν εφαρμόστηκε με ευθύνη της εταιρείας στην Αττική Οδό».
«Η «συγγνώμη» είναι εφαλτήριο αυτογνωσίας και διόρθωσης. Χωρίς αυτήν, δεν μπορούμε να πάμε παρακάτω γιατί αναγνωρίζει την ανθρώπινη λύση και αποτελεί ένα χρήσιμο παιδαγωγικό υπόδειγμα για όλους.
Βαθιά παρανόηση σχετικά με το επιτελικό κράτος
Όσοι χαρακτηρίζουν το επιτελικό κράτος επιτελικό «μπάχαλο», δεν γνωρίζουν τι ακριβώς κάνει. Υπάρχει μια βαθιά παρανόηση και διαστρέβλωση για το επιτελικό κράτος και πρέπει να ειπωθεί.
«Επιτελικό κράτος δεν σημαίνει υπερσυγκέντρωση αρμοδιοτήτων αλλά το αντίθετο. Φεύγουμε από το υδροκέφαλο κράτος, η κυβέρνηση θέτει στόχους και τους αναθέτει σε αρμόδιους φορείς και ελέγχει αν εκτελούνται»>
Εξήγησε πως επιτελικό κράτος είναι :
Μηνιαία υπουργικό συμβούλιο.
Το ετήσιο κυβερνητικό σχέδιο δράσης που αναρτάται δημόσια.
Ευρεία κωδικοποίηση της νομοθεσίας.
Ο κεντρικός ετήσιος προγραμματισμός προσλήψεων από το Υπ. Εσωτερικών.
Η αποκομματικοποιήση της δημοσίας διοίκησης.
Το μακροπρόθεσμο στρατηγικό σχέδιο Ελλάδα 2.0.
Ο αναγκαίος νέος χάρτης για τα νοσοκομεία.
Η εμβολιαστική μας εκστρατεία που καταφέραμε να εμβολιαστεί το 84% του πληθυσμού.
Η μέριμνά για την άρση κάθε είδος ανισοτήτων.