Γ.Δ.
1406.2 +0,33%
ACAG
0,00%
5.35
BOCHGR
+1,83%
4.44
CENER
+2,38%
8.6
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,98%
8.28
NOVAL
-1,52%
2.275
OPTIMA
+2,36%
13.02
TITC
+0,93%
38
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+0,14%
1.398
ΑΒΕ
-1,52%
0.453
ΑΔΜΗΕ
+1,07%
2.37
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
-0,41%
3.645
ΑΛΦΑ
-0,52%
1.5225
ΑΝΔΡΟ
+0,63%
6.42
ΑΡΑΙΓ
+1,88%
9.76
ΑΣΚΟ
+2,77%
2.6
ΑΣΤΑΚ
+0,87%
6.94
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
+0,46%
8.78
ΑΤΤ
-2,28%
0.6
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.21
ΒΙΟΚΑ
+1,99%
1.79
ΒΙΟΣΚ
+1,10%
1.38
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
-0,76%
1.305
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,68%
18.2
ΔΑΑ
+0,88%
8.06
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.6
ΔΕΗ
+0,52%
11.71
ΔΟΜΙΚ
-0,37%
2.69
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+2,07%
0.296
ΕΒΡΟΦ
-2,84%
1.37
ΕΕΕ
+0,24%
33.82
ΕΚΤΕΡ
+3,04%
1.49
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
-1,01%
1.96
ΕΛΛ
0,00%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,94%
1.68
ΕΛΠΕ
+0,52%
6.71
ΕΛΣΤΡ
-1,46%
2.02
ΕΛΤΟΝ
+0,76%
1.852
ΕΛΧΑ
+2,56%
1.846
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,33%
1.115
ΕΤΕ
-0,61%
6.882
ΕΥΑΠΣ
-0,96%
3.11
ΕΥΔΑΠ
+0,52%
5.78
ΕΥΡΩΒ
+0,44%
2.045
ΕΧΑΕ
+0,23%
4.31
ΙΑΤΡ
0,00%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,16%
0.305
ΙΛΥΔΑ
+6,90%
1.86
ΙΝΚΑΤ
+1,68%
4.83
ΙΝΛΙΦ
+0,93%
4.32
ΙΝΛΟΤ
+4,49%
0.93
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.7
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
+1,85%
0.992
ΙΝΤΚΑ
+3,96%
2.755
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
+2,14%
1.195
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+2,20%
0.419
ΚΟΥΑΛ
+4,12%
1.062
ΚΟΥΕΣ
+0,36%
5.54
ΚΡΙ
0,00%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+2,38%
0.946
ΛΑΒΙ
+0,97%
0.726
ΛΑΜΔΑ
-1,38%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-1,10%
2.7
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.594
ΜΕΒΑ
-1,66%
3.56
ΜΕΝΤΙ
+0,99%
2.04
ΜΕΡΚΟ
+7,80%
44.2
ΜΙΓ
+2,36%
3.04
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
19.35
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.75
ΜΟΤΟ
+3,88%
2.545
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,16%
24.7
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.7
ΜΠΡΙΚ
+0,96%
2.1
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-0,57%
31.52
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
-1,20%
0.82
ΞΥΛΚ
-1,56%
0.252
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+1,91%
21.3
ΟΛΠ
+3,85%
31
ΟΛΥΜΠ
+2,22%
2.3
ΟΠΑΠ
-1,52%
15.56
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,13%
0.791
ΟΤΕ
-0,53%
15.13
ΟΤΟΕΛ
+0,20%
10.12
ΠΑΙΡ
+3,78%
0.988
ΠΑΠ
-0,84%
2.36
ΠΕΙΡ
+0,72%
3.615
ΠΕΡΦ
+1,49%
5.46
ΠΕΤΡΟ
+0,51%
7.9
ΠΛΑΘ
-0,63%
3.935
ΠΛΑΚΡ
-3,60%
13.4
ΠΡΔ
+8,00%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
-0,51%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,19%
5.12
ΡΕΒΟΙΛ
-1,57%
1.57
ΣΑΡ
-0,37%
10.68
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,61%
0.329
ΣΙΔΜΑ
-1,64%
1.5
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.64
ΣΠΙ
-3,09%
0.502
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.8
ΤΖΚΑ
-0,35%
1.415
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-1,89%
0.208
ΦΡΛΚ
+1,69%
3.61
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.56

Καραμανλής: Δημοπρατείται το Μπράλος- Άμφισσα

Σε εκδήλωση για την επικείμενη δημοπράτηση του τμήματος του διαγώνιου Οδικού Άξονα Λαμία – Ιτέα – Αντίρριο, «Μπράλος – Άμφισσα», μίλησε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής.

Την εκδήλωση διοργάνωσε το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Φωκίδας, στο Πνευματικό Κέντρο Άμφισσας.

«Με την επικείμενη δημοπράτηση του ”Μπράλος – Άμφισσα”, τμήματος του διαγώνιου Οδικού Άξονα ”Λαμία – Ιτέα – Αντίρριο”, ετοιμαζόμαστε να προσθέσουμε ένα ακόμη σημαντικό κομμάτι στο συνολικό παζλ του οδικού δικτύου της χώρας», επισήμανε ο κ.Καραμανλής.

Το «Μπράλος – Άμφισσα», μήκους περίπου 25 χιλιομέτρων με δύο σήραγγες, οκτώ γέφυρες και οκτώ ισόπεδους κόμβους, αφορά την κατασκευή του τμήματος από το Μπράλο μέχρι την αρχή της παράκαμψης Γραβιάς και από τον Ισόπεδο Κόμβο Μεταλλείων Βωξίτη έως την Άμφισσα. Ενδιάμεσα έχει ήδη κατασκευαστεί η παράκαμψη της Γραβιάς. Το μήκος της συνολικής διαδρομής θα μειωθεί κατά τέσσερα χιλιόμετρα.

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, μιλώντας για το ευρύτερο έργο, επισήμανε ότι ο διαγώνιος οδικός άξονας «Λαμία – Ιτέα – Αντίρριο» αποτελεί ένα ιδιαίτερα σημαντικό κομμάτι του Ε65.

Συνδέει την ΠΑΘΕ με την Ιονία Οδό. Φέρνει πιο κοντά τη νοτιοδυτική Ελλάδα με την Κεντρική Στερεά, τη Θεσσαλία και τη Μακεδονία. Μειώνει το χρόνο της διαδρομής από Πάτρα και Αντίρριο έως τη Λαμία.

«Έργο που θα αλλάξει εντελώς τις οδικές μεταφορές και μετακινήσεις»

«Είναι ένα έργο που θα αλλάξει εντελώς τις οδικές μεταφορές και μετακινήσεις. Γιατί όχι μόνο θα επιτρέψει την ταχύτερη μετακίνηση από τη Στερεά Ελλάδα και τη Θεσσαλία απευθείας προς τη Δυτική Ελλάδα. Αλλά και θα συνδέσει το λιμάνι της Πάτρας με αυτό του Βόλου. Και θα αναβαθμίσει τη γέφυρα Ρίου Αντιρρίου, που θα μπορεί στο εξής να εξυπηρετεί τρεις μείζονες οδικούς άξονες», τόνισε ο κ. Καραμανλής και πρόσθεσε:

«Τι σημαίνουν όλα αυτά; Καλύτερη και ευκολότερη καθημερινότητα για χιλιάδες πολίτες. Αλλά και νέα, σημαντική οικονομική προοπτική. Για όλη τη χώρα και ιδίως -φυσικά- για την ευρύτερη περιοχή. Και ειδικότερα, νέες δυνατότητες τουριστικής ανάπτυξης για τα βόρεια παράλια του Κορινθιακού και του Πατραϊκού κόλπου».

«Αν κάτι χαρακτηρίζει διαχρονικά τον ΣΥΡΙΖΑ, είναι ένα απίστευτο πολιτικό θράσος»

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών σχολίασε, με αφορμή και την πρόσφατη συζήτηση στη Βουλή και την αντιπαράθεση για τις ΜΕΘ, ότι «αν κάτι χαρακτηρίζει διαχρονικά τον ΣΥΡΙΖΑ, είναι ένα απίστευτο πολιτικό θράσος».

Υπενθύμισε εξάλλου ότι ο ΣΥΡΙΖΑ που ως Κυβέρνηση δεν πήρε ούτε ένα λεωφορείο, έχει το θράσος να κατηγορεί τη ΝΔ, που τα έχει αυξήσει 55% στην Αθήνα και τα έχει διπλασιάσει στη Θεσσαλονίκη. Αλλά και ότι ενώ ο ΣΥΡΙΖΑ είχε κολλήσει όλα τα μεγάλα έργα, κατηγορεί τη ΝΔ που τα ξεμπλοκάρει ένα-ένα. «Πάντα με το ίδιο πολιτικό θράσος. Με την ίδια κυνική εμμονή στο επικοινωνιακό ψεύδος», πρόσθεσε ο κ. Καραμανλής.

«Όπως ακριβώς κάποτε θα καταργούσαν τα μνημόνια με έναν νόμο κι ένα άρθρο… Αλλά τελικά κατήργησαν τους ίδιους τους εαυτούς τους, έκαναν την ”κωλοτούμπα” διεθνή πολιτικό όρο και μας έφεραν το τρίτο και χειρότερο μνημόνιο», σχολίασε και τόνισε: «Δεν είμαστε όλοι ίδιοι λοιπόν. Δεν θα με ακούσετε να λέω λόγια χωρίς αντίκρισμα. Δεν το έκανα χτες στην αντιπολίτευση, δεν το κάνω -δεν το κάνουμε- και σήμερα στην κυβέρνηση».

«Στηρίζουμε τη μεσαία τάξη- Ενισχύουμε με πράξεις όσους έχουν ανάγκη»

Ο κ. Καραμανλής υπογράμμισε άλλωστε ότι: «Εμείς μπορεί να μην λέμε με βαρύγδουπα συνθήματα ότι είμαστε δίπλα στους πολλούς, το κάνουμε όμως στην πράξη. Την κοινωνική ευθύνη και την ευαισθησία μας, τη δείχνουμε στην πράξη».

Αναφέρθηκε ειδικότερα στα μέτρα στήριξης για την πανδημία και την ενεργειακή κρίση, καθώς και στη μείωση της ανεργίας και των φόρων για επιχειρήσεις και νοικοκυριά.

«Στηρίζουμε ουσιαστικά τη μεσαία τάξη, που δοκιμάστηκε τόσο από την κρίση και στοχοποιήθηκε βάναυσα από την προηγούμενη κυβέρνηση. Αλλά και ενισχύουμε με πράξεις τα πιο χαμηλά εισοδήματα και είμαστε -το ξαναλέω: με πράξεις- κοντά σε όσους έχουν μεγαλύτερη ανάγκη. Αυτό θα πει κοινωνικό κράτος», τόνισε ο κ. Καραμανλής, προσθέτοντας ότι την ίδια ώρα η Κυβέρνηση της ΝΔ είναι η υπεύθυνη πατριωτική δύναμη που ενισχύει τη διεθνή θέση της χώρας.

Επισήμανε δε, ότι όλα αυτά είναι η δικαίωση της πολιτικής παρακαταθήκης του Κωνσταντίνου Καραμανλή.

«Το εθνικό συμφέρον μπαίνει πάντα πάνω από το κομματικό. Στον πολίτη μιλάμε με ειλικρίνεια, ακόμα και αν η αλήθεια είναι σκληρή. Η πατρίδα μας ανήκει στη Δύση και ενισχύει τη θέση της σε αυτήν. Στην οικονομία, το κράτος σέβεται τη δύναμη των αγορών αλλά έχει και ρόλο επόπτη, που επεμβαίνει για να εγγυηθεί τον υγιή ανταγωνισμό. Μια ισχυρή οικονομία, στηρίζει όσους χρειάζονται βοήθεια. Ένα βιώσιμο κοινωνικό κράτος, μοιράζει με ευαισθησία και δικαιοσύνη τα αγαθά του. Και όλα αυτά, τα αποδεικνύουμε πάντα στην πράξη με έργα, όχι με λόγια», σημείωσε και υπογράμμισε την κοινωνική διάσταση των έργων υποδομών: «Τελικά αυτό είναι που μετράει. Να κάνουμε έργα που αλλάζουν τις ζωές των ανθρώπων και τον τόπο», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Καραμανλής.

Στην εκδήλωση παρευρέθησαν και απηύθυναν χαιρετισμό οι:

– Χρήστος Σταϊκούρας, Υπουργός Οικονομικών – Βουλευτής Φθιώτιδας

– Γιάννης Τσακίρης, Υφυπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων

– Φάνης Σπανός, Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας

– Γιάννης Μπούγας, Γραμματέας Κ.Ο. ΝΔ – Βουλευτής Φωκίδας

– Βασίλης Αυγερινός, Πρόεδρος Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Φωκίδας

Τέλος, μήνυμα έστειλε ο Γιάννης Οικονόμου, Υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ και Κυβερνητικός Εκπρόσωπος – Βουλευτής Φθιώτιδας.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!