Γ.Δ.
1428.52 +0,35%
ACAG
-1,02%
5.84
CENER
-0,20%
9.88
CNLCAP
0,00%
7.4
DIMAND
+1,18%
8.6
NOVAL
-0,72%
2.7
OPTIMA
-0,17%
11.82
TITC
-0,52%
28.75
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
-0,42%
1.42
ΑΒΕ
+1,10%
0.458
ΑΔΜΗΕ
-0,89%
2.215
ΑΚΡΙΤ
-9,09%
0.8
ΑΛΜΥ
+0,94%
2.69
ΑΛΦΑ
-0,56%
1.601
ΑΝΔΡΟ
-1,55%
6.36
ΑΡΑΙΓ
+0,87%
11.62
ΑΣΚΟ
+1,68%
3.03
ΑΣΤΑΚ
+0,90%
6.76
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.5
ΑΤΤ
+0,91%
11.15
ΑΤΤΙΚΑ
-1,16%
2.56
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,34%
5.95
ΒΙΟΚΑ
-1,22%
2.42
ΒΙΟΣΚ
+0,39%
1.3
ΒΙΟΤ
-9,48%
0.21
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
+4,76%
1.54
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,36%
16.66
ΔΑΑ
+0,18%
7.774
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
0,00%
11.32
ΔΟΜΙΚ
+0,39%
3.825
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.323
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.505
ΕΕΕ
+0,31%
32.1
ΕΚΤΕΡ
+1,07%
4.25
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
+0,87%
2.32
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,18%
2.57
ΕΛΠΕ
+0,51%
7.89
ΕΛΣΤΡ
+5,07%
2.28
ΕΛΤΟΝ
+1,42%
1.71
ΕΛΧΑ
+0,53%
1.88
ΕΝΤΕΡ
+0,64%
7.9
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+3,94%
1.32
ΕΤΕ
+0,77%
7.84
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.1
ΕΥΔΑΠ
+2,03%
5.53
ΕΥΡΩΒ
+1,02%
2.076
ΕΧΑΕ
+0,32%
4.77
ΙΑΤΡ
+2,29%
1.565
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,57%
1.75
ΙΝΚΑΤ
-0,59%
5.03
ΙΝΛΙΦ
-1,69%
4.65
ΙΝΛΟΤ
+0,33%
1.204
ΙΝΤΕΚ
+0,36%
5.57
ΙΝΤΕΡΚΟ
-1,65%
2.38
ΙΝΤΕΤ
-1,20%
1.24
ΙΝΤΚΑ
+1,95%
3.39
ΚΑΡΕΛ
+2,96%
348
ΚΕΚΡ
0,00%
1.35
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
+2,55%
1.61
ΚΟΡΔΕ
-0,84%
0.475
ΚΟΥΑΛ
+0,49%
1.22
ΚΟΥΕΣ
-0,38%
5.26
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,44%
11.5
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.14
ΛΑΒΙ
+1,51%
0.872
ΛΑΜΔΑ
+1,88%
7.03
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.94
ΛΕΒΚ
-9,46%
0.268
ΛΕΒΠ
0,00%
0.286
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.4
ΛΟΥΛΗ
+1,15%
2.63
ΜΑΘΙΟ
-3,94%
0.78
ΜΕΒΑ
+1,50%
4.05
ΜΕΝΤΙ
+3,00%
2.75
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
-0,83%
3.6
ΜΙΝ
+1,64%
0.62
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
23
ΜΟΝΤΑ
+1,84%
3.32
ΜΟΤΟ
+0,55%
2.74
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
+0,37%
27.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,58%
3.41
ΜΠΡΙΚ
-0,80%
1.86
ΜΠΤΚ
-9,48%
0.525
ΜΥΤΙΛ
0,00%
36.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
+4,26%
0.98
ΞΥΛΚ
+3,44%
0.271
ΞΥΛΠ
+2,82%
0.51
ΟΛΘ
-2,39%
20.4
ΟΛΠ
+0,20%
25.35
ΟΛΥΜΠ
-1,22%
2.43
ΟΠΑΠ
+0,61%
14.89
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,22%
0.896
ΟΤΕ
-3,55%
13.31
ΟΤΟΕΛ
+0,35%
11.52
ΠΑΙΡ
0,00%
1.13
ΠΑΠ
-0,81%
2.46
ΠΕΙΡ
+0,97%
3.627
ΠΕΤΡΟ
+1,19%
8.48
ΠΛΑΘ
0,00%
3.825
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
+0,70%
1.144
ΠΡΟΝΤΕΑ
+0,73%
6.9
ΠΡΟΦ
-0,11%
4.64
ΡΕΒΟΙΛ
+5,00%
2.1
ΣΑΡ
+1,10%
11.02
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.339
ΣΙΔΜΑ
+3,21%
1.61
ΣΠΕΙΣ
+0,92%
6.6
ΣΠΙ
+3,40%
0.67
ΣΠΥΡ
-9,68%
0.14
ΤΕΝΕΡΓ
-0,30%
19.64
ΤΖΚΑ
0,00%
1.49
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.2
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
+3,48%
0.238
ΦΡΛΚ
-0,51%
3.88
ΧΑΙΔΕ
+3,10%
0.665

Καραγιάννης: Στην τελική φάση ο ΒΟΑΚ – Πώς θα λειτουργήσει

Τη διαβεβαίωση ότι οι κάτοικοι της Κρήτης, με την κατασκευή του Βόρειου Οδικού Άξονα, θα μετακινούνται φθηνότερα και, το κυριότερο, ασφαλέστερα, έδωσε από το βήμα της Βουλής ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, με αρμοδιότητα τις Υποδομές, Γιώργος Καραγιάννης, απαντώντας σε σχετική ερώτηση του κ. Χ. Μαμουλάκη (ΣΥΡΙΖΑ) στα πλαίσια του κοινοβουλευτικού ελέγχου.

Επιπροσθέτως, ο κ. Καραγιάννης, τόνισε ότι το 2022 θα ανοίξουν τα πρώτα εργοτάξια στον ΒΟΑΚ, γεγονός που αποτελεί μια πραγματικότητα που ξεπερνάει κάθε μικροπολιτική σκοπιμότητα από την πλευρά του ΣΥΡΙΖΑ.

«Τα έργα είναι πάνω από τις αντιπαραθέσεις, είναι η παρακαταθήκη της πολιτικής μας παρουσίας», είπε χαρακτηριστικά ο Υφυπουργός Υποδομών.

Ηλεκτρονικά διόδια – Αναλογική χρέωση

Ο κ. Καραγιάννης, μάλιστα, επισήμανε ότι ο ΒΟΑΚ, ως σύγχρονος αυτοκινητόδρομος, θα διαθέτει ηλεκτρονικά διόδια και αναλογική χρέωση βάσει της χρήσης, χωρίς να διαταράσσεται το χρηματοδοτικό μοντέλο του έργου και χωρίς να επιβαρύνονται οι Έλληνες φορολογούμενοι με μεγάλα ποσά για πληρωμή «σκιωδών» διοδίων.

«Το Υπουργείο μας, με εντολή του Υπουργού Κώστα Καραμανλή, έχει ήδη μεριμνήσει και το σύστημα αυτό παρέχει την τεχνική δυνατότητα διαφορετικής αντιμετώπισης κατά τη διέλευση από τα τμήματα που θα επιλεγούν να εξαιρεθούν».

Όπως είπε ο κ. Καραγιάννης, «ήδη η κυβέρνηση έχει πάρει την απόφαση να εξεταστεί η απαλλαγή της υποχρέωσης πληρωμής διοδίων, μπροστά από το αμιγώς αστικό τμήμα του Ηρακλείου. Αυτό θα γίνει κατά τη Β’ Φάση του Διαγωνισμού, μετά ακριβώς από την έγκριση των περιβαλλοντικών όρων του έργου».

Ο Υφυπουργός Υποδομών, αναφέρθηκε και στην εξαιρετικά σημαντική, θετική γνωμοδότηση του Περιφερειακού Συμβουλίου της Κρήτης στο μεγάλο έργο, Χανιά – Ηράκλειο και πρόσθεσε ότι «η κυβέρνηση προχωρά το έργο, κάτι που φαίνεται από τις συνεχείς ερωτήσεις για τον ΒΟΑΚ».

«Δεν υπάρχει καμία σύμβαση παραχώρησης στον κόσμο που να μην έχει διόδια ή να έχει επιλεκτικά διόδια, αν είσαι από την ”Πάνω Ραχούλα” πληρώνεις αν είσαι από την ”Κάτω Ραχούλα” δεν πληρώνεις» τόνισε ο κ. Καραγιάννης.

Από την πλευρά του, ο Υφυπουργός Υποδομών ξεκαθάρισε: «Σε κάθε περίπτωση τα διόδια θα λειτουργήσουν μετά την κατασκευή του δρόμου».

Ο ΒΟΑΚ μπαίνει στην τελική φάση

Κατόπιν, ο κ. Καραγιάννης αναφέρθηκε στην πορεία του έργου, που θα αλλάξει συνολικά την εικόνα της Κρήτης και το οποίο θα παραδοθεί ολοκληρωμένο το 2028, επισημαίνοντας ότι ο δρόμος μπαίνει με ταχείς ρυθμούς την τελική του φάση είτε είναι παραχώρηση, είτε ΣΔΙΤ είτε Δημόσιο έργο.

«Εργαζόμαστε σκληρά, στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ώστε ο Πρωθυπουργός της χώρας Κυριάκος Μητσοτάκης, να παραδώσει προς χρήση ολοκληρωμένο το έργο στον Κρητικό λαό το 2028. Mας παραδώσατε μια μολυβιά και θα παραδώσουμε ένα μεγάλο έργο! Και μην αναρωτιέστε για το αν θα προσκληθείτε στα εγκαίνια ως αντιπολίτευση. Σας προσκαλούμε από τώρα…», είπε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Γιώργος Καραγιάννης.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!