Γ.Δ.
1448.86 -0,25%
ACAG
-2,05%
5.72
BOCHGR
-0,44%
4.52
CENER
+2,09%
9.3
CNLCAP
-0,69%
7.2
DIMAND
+2,30%
8
NOVAL
+0,66%
2.3
OPTIMA
+1,75%
12.78
TITC
+1,01%
40
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,74%
1.52
ΑΒΕ
-2,45%
0.438
ΑΔΜΗΕ
-0,38%
2.59
ΑΚΡΙΤ
+2,17%
0.705
ΑΛΜΥ
0,00%
4.56
ΑΛΦΑ
-0,22%
1.576
ΑΝΔΡΟ
-1,25%
6.32
ΑΡΑΙΓ
+0,10%
10.08
ΑΣΚΟ
-0,71%
2.81
ΑΣΤΑΚ
-1,96%
7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-1,19%
0.662
ΑΤΤΙΚΑ
+1,83%
2.23
ΒΙΟ
+1,14%
5.33
ΒΙΟΚΑ
+1,34%
1.89
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.6
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
-0,72%
1.38
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,21%
18.42
ΔΑΑ
-0,33%
7.974
ΔΑΙΟΣ
-1,68%
3.52
ΔΕΗ
+2,33%
11.87
ΔΟΜΙΚ
+1,08%
2.8
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,65%
0.306
ΕΒΡΟΦ
-1,99%
1.72
ΕΕΕ
+1,37%
32.62
ΕΚΤΕΡ
+4,00%
1.82
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+2,29%
2.23
ΕΛΛ
+2,07%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,65%
1.97
ΕΛΠΕ
-1,58%
7.185
ΕΛΣΤΡ
-2,88%
2.02
ΕΛΤΟΝ
-0,22%
1.852
ΕΛΧΑ
-0,53%
1.87
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,84%
1.195
ΕΤΕ
-3,16%
7.592
ΕΥΑΠΣ
+2,18%
3.28
ΕΥΔΑΠ
+1,03%
5.86
ΕΥΡΩΒ
-1,16%
2.224
ΕΧΑΕ
+1,12%
4.52
ΙΑΤΡ
+0,33%
1.505
ΙΚΤΙΝ
+0,60%
0.336
ΙΛΥΔΑ
+0,25%
1.98
ΙΝΚΑΤ
+1,24%
4.89
ΙΝΛΙΦ
-1,05%
4.7
ΙΝΛΟΤ
+2,20%
1.02
ΙΝΤΕΚ
+0,68%
5.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
+3,25%
2.54
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,70%
2.84
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
-0,83%
1.2
ΚΕΠΕΝ
-8,11%
2.04
ΚΛΜ
-2,33%
1.465
ΚΟΡΔΕ
-0,70%
0.426
ΚΟΥΑΛ
+0,51%
1.186
ΚΟΥΕΣ
-0,34%
5.84
ΚΡΙ
-2,61%
14.95
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
+0,40%
0.994
ΛΑΒΙ
+3,12%
0.76
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.16
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.52
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
0,00%
3.99
ΜΕΝΤΙ
+1,90%
2.15
ΜΕΡΚΟ
-5,00%
38
ΜΙΓ
-0,53%
2.84
ΜΙΝ
+1,21%
0.5
ΜΟΗ
-1,95%
20.16
ΜΟΝΤΑ
+3,65%
3.69
ΜΟΤΟ
0,00%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,08%
25.16
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,46%
2.17
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-0,66%
33.18
ΝΑΚΑΣ
+1,42%
2.86
ΝΑΥΠ
-1,70%
0.808
ΞΥΛΚ
-0,74%
0.269
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
-0,45%
21.9
ΟΛΠ
+1,00%
30.35
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.34
ΟΠΑΠ
-1,21%
15.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,75%
0.812
ΟΤΕ
-0,88%
14.72
ΟΤΟΕΛ
-0,97%
10.26
ΠΑΙΡ
0,00%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-0,95%
3.854
ΠΕΡΦ
+0,37%
5.41
ΠΕΤΡΟ
+0,49%
8.28
ΠΛΑΘ
+0,51%
3.94
ΠΛΑΚΡ
-4,76%
14
ΠΡΔ
+8,00%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
+6,34%
1.274
ΠΡΟΝΤΕΑ
+3,82%
6.8
ΠΡΟΦ
-0,38%
5.22
ΡΕΒΟΙΛ
+2,34%
1.75
ΣΑΡ
+1,49%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+0,63%
1.585
ΣΠΕΙΣ
-0,67%
5.9
ΣΠΙ
-3,08%
0.504
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
-0,15%
19.99
ΤΖΚΑ
+1,69%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,49%
1.628
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-1,74%
0.226
ΦΡΛΚ
+0,95%
3.735
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.6

Καραγιάννης: Έργα 13 δισ. ευρώ και 200.000 θέσεις εργασίας το 2022

Τη διαβεβαίωση ότι η Ελλάδα το 2022 θα γίνει ένα απέραντο εργοτάξιο, έδωσε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για θέματα Υποδομών, κ. Γιώργος Καραγιάννης.

Σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα RealNews, από το μεγάλο πλάνο έργων που έχει δρομολογηθεί, ύψους 13 δισεκατομμυρίων ευρώ, θα δημιουργηθούν περίπου 200.000 νέες θέσεις εργασίας, άμεσες και έμμεσες, ενώ τα οφέλη θα είναι απτά οικονομικά, κοινωνικά και περιβαλλοντικά.

«Δώσαμε μία μάχη με το χρόνο για να υπερβούμε χρόνιες παθογένειες και το 2021 ξεκίνησαν πολλά έργα που ήταν κολλημένα είτε σε διαγωνιστικές διαδικασίες, είτε παρέμεναν για χρόνια στα συρτάρια με χαρακτηριστικό παράδειγμα τον αυτοκινητόδρομο Πάτρα – Πύργος στην Πελοπόννησο και τον ΒΟΑΚ στην Κρήτη» τόνισε ο κ. Καραγιάννης.

Ποια έργα θα δημοπρατηθούν άμεσα

Ο κ. Καραγιάννης αναφέρθηκε και στα έργα που θα δημοπρατηθούν άμεσα και αφορούν, την Παράκαμψη Χαλκίδας και Ψαχνών, τη σύνδεση της Λεωφόρου Κύμης με τον ΠΑΘΕ, το Μπράλος – Άμφισσα και το Νεάπολη – Αγ. Νικόλαος του ΒΟΑΚ, συνολικού προϋπολογισμού 1 δισ. ευρώ.

Σημείωσε ότι, έως το τέλος του έτους θα κατατεθούν δεσμευτικές προσφορές για τρία μεγάλα έργα ΣΔΙΤ ύψους 1 δισ. ευρώ. Πρόκειται για τα έργα Χερσόνησος – Νεάπολη του ΒΟΑΚ, το Flyover στη Θεσσαλονίκη και το Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη.

«Μιλάμε για συγκεκριμένα αποτελέσματα μιας πολιτικής που εφαρμόζεται με ευθύνη του Υπουργού Κώστα Καραμανλή εδώ και 2,5 χρόνια» πρόσθεσε.

Μεγάλα Έργα Υποδομών αλλάζουν την εικόνα της Αττικής

Ειδικά για την Αττική, όπου συγκεντρώνεται ο μισός πληθυσμός της χώρας, ο κ. Καραγιάννης τόνισε ότι «είναι η ώρα για νέα έργα», σημειώνοντας ότι «το τελευταίο μεγάλο συγκοινωνιακό έργο που υλοποιήθηκε, ήταν η Αττική Οδός πριν από 20 περίπου χρόνια».

Σύμφωνα με τον Υφυπουργό Υποδομών, οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού είναι συγκεκριμένα έργα που δουλεύονται μεθοδικά εδώ και αρκετό καιρό. Ήδη τις επόμενες ημέρες δημοπρατείται η σύνδεση της Λεωφόρου Κύμης με τον ΠΑΘΕ, ένα έργο 350 εκατομμυρίων ευρώ.

«Συνεχίζουμε το επόμενο διάστημα με τις επεκτάσεις προς Λαύριο, Ραφήνα και φυσικά το μεγάλο έργο της Περιφερειακής Υμηττού, με τη μεγάλη σήραγγα στην Ηλιούπολη που θα καταλήγει στη λεωφόρο Βουλιαγμένης» υπογράμμισε.

Έκανε ιδιαίτερη αναφορά στη νέα Γραμμή 4 του Μετρό με 15 νέους σταθμούς που συμβασιοποιήθηκε και ήδη ξεκίνησε με εργοτάξια να έχουν στηθεί σε αρκετούς σταθμούς.

Σημαντικά για το Λεκανοπέδιο θα είναι και τα σιδηροδρομικά έργα που ξεκίνησαν πρόσφατα και αφορούν τις σιδηροδρομικές συνδέσεις των λιμένων Λαυρίου και Ραφήνας που περιέχονται στο μεγάλο πρόγραμμα νέων έργων της ΕΡΓΟΣΕ, ύψους 4 δισ. ευρώ.

«Με τα μεγάλα έργα υποδομών, που σχεδιάζουμε και υλοποιούμε, η Αττική θα αλλάξει εικόνα τα επόμενα χρόνια» διαβεβαίωσε ο κ. Καραγιάννης.

Αναβαθμίζεται η Δυτική Αττική

Στη συνέχεια, εστίασε στα έργα που αφορούν στη Δυτική Αττική, τονίζοντας ότι: «Στις αρχές του επόμενου έτους δημοπρατείται ο Προαστιακός Δυτικής Αττικής με προϋπολογισμό 100 εκατομμύρια ευρώ και χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης, ένα έργο ιδιαίτερα σημαντικό, αφού θα εξασφαλίσει τη σιδηροδρομική σύνδεση με την Αθήνα, το αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος, τον Πειραιά και το υπόλοιπο δίκτυο για τις περιοχές των Άνω Λιοσίων, των Μεγάρων, του Ασπροπύργου, της Ελευσίνας και πολλές μικρότερες που διαπερνά».

Επίσης, εντός του 2022 θα ολοκληρωθούν και οι μελέτες για την επέκταση της Γραμμής 2 προς Ίλιον με τρεις νέους σταθμούς. Ενώ, μίλησε και για τη Σύνδεση της Δυτικής Περιφερειακής Λεωφόρου Αιγάλεω με την Εθνική Οδό και την ολοκλήρωση του Κόμβου Σκαραμαγκά, ένα έργο που θα βελτιώσει την κυκλοφορία στην Εθνική Οδό και θα δώσει λύσεις στο πρόβλημα της κίνησης.

Με Μετρό και Τραμ Συγκοινωνιακός κόμβος ο Πειραιάς

Στον χάρτη των σημαντικών έργων υποδομών, ξεχωριστή θέση έχει και ο Πειραιάς.

Σύμφωνα με τον Υφυπουργό Υποδομών: «Ο Πειραιάς είχε μείνει πίσω για δεκαετίες σε επίπεδο υποδομών, με αποτέλεσμα να έχουμε φτάσει στο 2021 και το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας να μη συνδέεται με το μετρό. Το καλοκαίρι του 2022 αυτό αλλάζει και με την παράδοση των σταθμών σε Μανιάτικα, Πειραιά και Δημοτικό Θέατρο θα εξυπηρετούνται 132.000 επιβάτες ημερησίως και θα μειωθούν κατά 23.000 τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στου δρόμους».

Από την άλλη πλευρά, το Τραμ που έχει ήδη φτάσει στον Πειραιά θα διευκολύνει κυρίως τους πολίτες που έρχονται από το Νέο Φάληρο, το Μοσχάτο, τη Καλλιθέα και τα υπόλοιπα Νότια προάστια.

«Με το Τραμ και το Μετρό, ο Πειραιάς θα μετατραπεί σε σημαντικό συγκοινωνιακό κόμβο» σημείωσε.

Εξάλλου, προχωράει και η υποθαλάσσια ζεύξη Σαλαμίνας – Περάματος για την οποία αναμένεται η έγκριση των περιβαλλοντικών όρων.

«Έχουμε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για την υλοποίηση έργων που θα αναβαθμίσει την ποιότητα ζωής και θα αλλάξει την εικόνα όλου του λεκανοπεδίου» κατέληξε ο κ. Καραγιάννης.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!