Γ.Δ.
1406.2 +0,33%
ACAG
0,00%
5.35
BOCHGR
+1,83%
4.44
CENER
+2,38%
8.6
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,98%
8.28
NOVAL
-1,52%
2.275
OPTIMA
+2,36%
13.02
TITC
+0,93%
38
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+0,14%
1.398
ΑΒΕ
-1,52%
0.453
ΑΔΜΗΕ
+1,07%
2.37
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
-0,41%
3.645
ΑΛΦΑ
-0,52%
1.5225
ΑΝΔΡΟ
+0,63%
6.42
ΑΡΑΙΓ
+1,88%
9.76
ΑΣΚΟ
+2,77%
2.6
ΑΣΤΑΚ
+0,87%
6.94
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
+0,46%
8.78
ΑΤΤ
-2,28%
0.6
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.21
ΒΙΟΚΑ
+1,99%
1.79
ΒΙΟΣΚ
+1,10%
1.38
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
-0,76%
1.305
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,68%
18.2
ΔΑΑ
+0,88%
8.06
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.6
ΔΕΗ
+0,52%
11.71
ΔΟΜΙΚ
-0,37%
2.69
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+2,07%
0.296
ΕΒΡΟΦ
-2,84%
1.37
ΕΕΕ
+0,24%
33.82
ΕΚΤΕΡ
+3,04%
1.49
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
-1,01%
1.96
ΕΛΛ
0,00%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,94%
1.68
ΕΛΠΕ
+0,52%
6.71
ΕΛΣΤΡ
-1,46%
2.02
ΕΛΤΟΝ
+0,76%
1.852
ΕΛΧΑ
+2,56%
1.846
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,33%
1.115
ΕΤΕ
-0,61%
6.882
ΕΥΑΠΣ
-0,96%
3.11
ΕΥΔΑΠ
+0,52%
5.78
ΕΥΡΩΒ
+0,44%
2.045
ΕΧΑΕ
+0,23%
4.31
ΙΑΤΡ
0,00%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,16%
0.305
ΙΛΥΔΑ
+6,90%
1.86
ΙΝΚΑΤ
+1,68%
4.83
ΙΝΛΙΦ
+0,93%
4.32
ΙΝΛΟΤ
+4,49%
0.93
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.7
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
+1,85%
0.992
ΙΝΤΚΑ
+3,96%
2.755
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
+2,14%
1.195
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+2,20%
0.419
ΚΟΥΑΛ
+4,12%
1.062
ΚΟΥΕΣ
+0,36%
5.54
ΚΡΙ
0,00%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+2,38%
0.946
ΛΑΒΙ
+0,97%
0.726
ΛΑΜΔΑ
-1,38%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-1,10%
2.7
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.594
ΜΕΒΑ
-1,66%
3.56
ΜΕΝΤΙ
+0,99%
2.04
ΜΕΡΚΟ
+7,80%
44.2
ΜΙΓ
+2,36%
3.04
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
19.35
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.75
ΜΟΤΟ
+3,88%
2.545
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,16%
24.7
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.7
ΜΠΡΙΚ
+0,96%
2.1
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-0,57%
31.52
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
-1,20%
0.82
ΞΥΛΚ
-1,56%
0.252
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+1,91%
21.3
ΟΛΠ
+3,85%
31
ΟΛΥΜΠ
+2,22%
2.3
ΟΠΑΠ
-1,52%
15.56
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,13%
0.791
ΟΤΕ
-0,53%
15.13
ΟΤΟΕΛ
+0,20%
10.12
ΠΑΙΡ
+3,78%
0.988
ΠΑΠ
-0,84%
2.36
ΠΕΙΡ
+0,72%
3.615
ΠΕΡΦ
+1,49%
5.46
ΠΕΤΡΟ
+0,51%
7.9
ΠΛΑΘ
-0,63%
3.935
ΠΛΑΚΡ
-3,60%
13.4
ΠΡΔ
+8,00%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
-0,51%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,19%
5.12
ΡΕΒΟΙΛ
-1,57%
1.57
ΣΑΡ
-0,37%
10.68
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,61%
0.329
ΣΙΔΜΑ
-1,64%
1.5
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.64
ΣΠΙ
-3,09%
0.502
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.8
ΤΖΚΑ
-0,35%
1.415
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-1,89%
0.208
ΦΡΛΚ
+1,69%
3.61
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.56

Καραμανλής: Ο ιός του διχασμού δεν έχει εμβόλιο για τον ΣΥΡΙΖΑ

«Ο ιός του διχασμού και του τοξικού πολιτικού λόγου δεν έχει καμία γιατρειά και κανένα εμβόλιο για τον ΣΥΡΙΖΑ», τονίζει ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστας Καραμανλής, επισημαίνοντας ότι ενώ σε όλο τον κόσμο, η πανδημία ένωσε πολιτικές δυνάμεις, εδώ στην Ελλάδα ο ΣΥΡΙΖΑ δυστυχώς βρίσκει αφορμή για να διχάζει.

Όπως εξήγησε, μιλώντας στην εφημερίδα «Παραπολιτικά» και τον δημοσιογράφο Κώστα Παπαχλιμίντζο, παντού σε όλον τον κόσμο παρουσιάζονται φαινόμενα με αυξημένο επιβατικό κοινό σε κάποια οχήματα, αλλά μόνο στην Ελλάδα, η Αξιωματική Αντιπολίτευση, εμμονικά επιτίθεται για τα ΜΜΜ.

«Και αυτό το κάνει για να καλύψει την τραγική κατάσταση στην οποία μας παρέδωσε τα ΜΜΜ», είπε ο υπουργός.

Ο κ. Καραμανλής, ανέφερε ότι έχουν γίνει σημαντικές κινήσεις και εν μέσω πανδημίας, η Ελλάδα είναι από τις ελάχιστες χώρες στον κόσμο που μεγάλωσαν τον στόλο των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.

«Αυτή είναι η πραγματικότητα. Εργαζόμαστε για να υπάρξει κι άλλη πρόοδος γι’ αυτό και ακούμε με προσοχή και σεβασμό τις παρατηρήσεις, τους προβληματισμούς των πολιτών. Όχι όμως τη στείρα μικροκομματική αντιπολίτευση εκείνων που 4,5 χρόνια ως κυβέρνηση δεν πήραν ούτε ένα λεωφορείο, δεν έκαναν ούτε μία πρόσληψη και διέλυσαν τα πάντα».

Η πραγματικότητα στα ΜΜΜ εκθέτει τον ΣΥΡΙΖΑ

Επιπροσθέτως, ο υπουργός τόνισε ότι τα στοιχεία είναι αδιαμφισβήτητα στοιχεία και η πραγματικότητα για άλλη μια φορά εκθέτει τον ΣΥΡΙΖΑ.

«Στην Αθήνα παραλάβαμε 850 λεωφορεία, σήμερα έχουμε 1.320 και συνεχίζουμε την προσπάθεια ώστε στο επόμενο εξάμηνο να φτάσουμε τα 1.500. Αυτό σημαίνει ήδη 3.800 περισσότερα δρομολόγια την ημέρα. Και θα φτάσουμε τα 5.500 περισσότερα. Στη Θεσσαλονίκη, παραλάβαμε 235 λεωφορεία στο δρόμο, πλέον βγάζουμε κατά μέσο όρο 460 – σχεδόν διπλάσια – και συνεχίζουμε την προσπάθεια ώστε να ξεπεράσουμε τα 500. Και συνεχίζουμε. Έχουμε στον αέρα διεθνή διαγωνισμό για προμήθεια 770 νέων λεωφορείων χαμηλών και μηδενικών ρύπων για Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ενώ θα ακολουθήσει η προμήθεια επιπλέον 530. Συνολικά δημιουργήσαμε 1.389 νέες θέσεις απασχόλησης σε δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς».

Ανάγκη να εμβολιαστεί όλος ο πληθυσμός

Στη συνέχεια ο κ. Καραμανλής μίλησε για την πορεία των εμβολιασμών στη χώρα μας, εκφράζοντας την άποψη ότι πρέπει να συνεχίσουμε να μιλάμε για την ανάγκη εμβολιασμού όλου του πληθυσμού, ώστε να βγούμε από την πανδημία. Μάλιστα και ο ίδιος, όπως είπε, μεταφέρει σε όσους γνωρίζει την εμπειρία του με τον κορoνοϊο και το πόσο ύπουλη ασθένεια είναι και πόσο τον προστάτευσε το γεγονός ότι ήταν εμβολιασμένος. «Διαπιστώνω ότι ακριβώς επειδή μεταφέρω κάτι που έζησα, τα λόγια μου έχουν απήχηση», είπε χαρακτηριστικά.

«Δεν θα σταματήσουμε μέχρι η Θεσσαλονίκη να αποκτήσει το πιο σύγχρονο μετρό στη Νότια Ευρώπη!»

Στο ερώτημα για το Μετρό της Θεσσαλονίκης ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, υποστήριξε ότι παρά τη λύση που δόθηκε με τη σφραγίδα του ΣτΕ, κάποιοι επιμένουν στις προσφυγές και πάλι στο ΣτΕ!

«Πόσο θα συνεχιστεί αυτό;» αναρωτήθηκε ο κ. Καραμανλής, επισημαίνοντας, όμως, ότι οι εργασίες προχωρούν κανονικά. «Προχωράμε αποφασιστικά για αυτό που θέλει η τεράστια πλειονότητα στη Θεσσαλονίκη: και μετρό και αρχαία. Το έργο έχει μπει σε τροχιά ολοκλήρωσης και το βλέπουν όλοι. Ήδη, απελευθερώνονται ξανά χώροι που ήταν επί χρόνια κατειλημμένοι από εργοτάξια. Δεν θα μας βάλουν άλλα εμπόδια οι οργανωμένες μειοψηφίες που εκδικητικά επιδιώκουν νέες καθυστερήσεις με νομικίστικα τερτίπια… Αρκετός χρόνος χάθηκε εξαιτίας τους. Δεν θα σταματήσουμε μέχρι η Θεσσαλονίκη να αποκτήσει το πιο σύγχρονο μετρό στη Νότια Ευρώπη!».

Το χρονοδιάγραμμα για ΒΟΑΚ, βόρειο τμήμα Ε65 και Πάτρα – Πύργος

Όσον αφορά τους τρεις μεγάλους αυτοκινητόδρομους, τον ΒΟΑΚ, το βόρειο τμήμα του Ε65 και το Πάτρα – Πύργος, ο υπουργός τόνισε ότι και τα τρία γίνονται πραγματικότητα, παρά το ότι ήταν επί χρόνια μπλοκαρισμένα και σχεδόν ξεγραμμένα.

«Το βόρειο τμήμα του Ε65 ολοκληρώνεται το καλοκαίρι του 2024. Ο ΒΟΑΚ θα κατασκευαστεί και θα ολοκληρωθεί τμηματικά. Τα ανατολικά τμήματα (Χερσόνησος – Νεάπολη και Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος) έως τέλος 2025 και η παραχώρηση Κίσσαμος – Ηράκλειο το 2028. Όσο για την Πατρών – Πύργου, καταφέραμε να πάρουμε οριστικά το «πράσινο φως» από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και ξεκινάμε μέσα στο 2022, με χρονοδιάγραμμα κατασκευής 40 μήνες. Όμως τα πρώτα 56 χιλιόμετρα από Πύργο, θα παραδοθούν ακόμα νωρίτερα, πριν τα 3 χρόνια».

Επίσης, διευκρίνισε ότι ο επόμενος στόχος του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών είναι «οι οδηγοί να πληρώνουν διόδια με αναλογική χιλιομετρική χρέωση της απόστασης που έχουν διανύσει».

Τα έργα για να ανασάνει η Αττική

Ο κ. Καραμανλής, επίσης, τόνισε τη σημασία των έργων που προγραμματίζονται ή έχουν ξεκινήσει στην Αττική, για να μην γίνει η κατάσταση στο Λεκανοπέδιο, σε λίγα χρόνια αφόρητη.

«Πιστεύω ότι ”το προλαμβάνειν κρείττον εστί του θεραπεύειν”», είπε ο υπουργός, τονίζοντας ότι μαζί με την επέκταση του Μετρό και την ενίσχυση των αστικών συγκοινωνιών, προχωρούν και μια σειρά από αναγκαία οδικά έργα.

«Ένα είναι η επέκταση της Κύμης, έργο 350 εκατομμυρίων ευρώ που δημοπρατείται τις επόμενες μέρες, το οποίο θα δώσει μεγάλη ανακούφιση σε όσους χρησιμοποιούν την Αττική Οδό. Επίσης τις επεκτάσεις στο Λαύριο και τη Ραφήνα, αλλά και ένα έργο που σήμερα βρίσκεται στο στάδιο της προμελέτης, τη λεγόμενη σήραγγα της Ηλιούπολης, που θα διασφαλίζει την πρόσβαση στα νότια προάστια. Όσο για τον Προαστιακό, αρχές του 2022 δημοπρατείται ο Προαστιακός Δυτικής Αττικής. Όλα αυτά είναι έργα απαραίτητα για να ανασάνει η Αττική».

Επιδίωξη την Νέας Δημοκρατίας είναι η αυτοδυναμία

Τέλος, ερωτηθείς για τις επόμενες εθνικές εκλογές που θα γίνουν με απλή αναλογική, ο υπουργός επισήμανε ότι η επιδίωξη της Νέας Δημοκρατίας θα είναι μία, η συγκρότηση αυτοδύναμης κυβέρνησης. «Γιατί όπως αποδεικνύουμε εδώ και 2,5 χρόνια, έχουμε το πρόγραμμα, τα στελέχη και τη δύναμη να πραγματοποιήσουμε τις μεταρρυθμίσεις που χρειάζεται ο τόπος».

Για τις εξελίξεις στο ΚΙΝΑΛ, είπε ότι περιμένει με ενδιαφέρον να δει πώς θα πορευθεί η νέα ηγεσία, ο Νίκος Ανδρουλάκης, στην πράξη, όχι στις εξαγγελίες.

«Εκείνο όμως που παρατηρώ είναι ότι η συμμετοχή στις εκλογές του ΚΙΝΑΛ/ΠΑΣΟΚ δείχνει πως ο χώρος της κεντροαριστεράς αναζητεί έκφραση που δεν βρήκε στον ΣΥΡΙΖΑ. Ταυτόχρονα επιβεβαιώνει ότι κι εμείς, η μεγάλη πατριωτική κεντροδεξιά παράταξη, οφείλουμε να πορευόμαστε με μέτρο και υπευθυνότητα», κατέληξε.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!