Γ.Δ.
1493.11 +0,19%
ACAG
+1,52%
6.03
BOCHGR
+0,42%
4.78
CENER
-1,01%
9.81
CNLCAP
0,00%
7.2
DIMAND
-0,61%
8.15
EVR
0,00%
1.475
NOVAL
+0,21%
2.345
OPTIMA
+1,57%
12.9
TITC
+3,49%
41.5
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
+6,89%
1.8
ΑΒΕ
+1,53%
0.466
ΑΔΜΗΕ
+1,28%
2.76
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.8
ΑΛΜΥ
+0,35%
4.285
ΑΛΦΑ
+0,09%
1.7005
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.42
ΑΡΑΙΓ
-0,10%
10.23
ΑΣΚΟ
-0,63%
3.18
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.3
ΑΤΕΚ
+9,26%
0.59
ΑΤΡΑΣΤ
+0,23%
8.78
ΑΤΤ
+2,60%
0.79
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.22
ΒΙΟ
+0,35%
5.71
ΒΙΟΚΑ
-1,52%
1.945
ΒΙΟΣΚ
-1,27%
1.56
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
-1,79%
2.2
ΓΕΒΚΑ
+1,74%
1.465
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,33%
18.4
ΔΑΑ
-0,74%
8.1
ΔΑΙΟΣ
+0,58%
3.44
ΔΕΗ
+0,24%
12.29
ΔΟΜΙΚ
+1,18%
2.995
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,42%
0.322
ΕΒΡΟΦ
-2,01%
1.95
ΕΕΕ
-0,86%
32.22
ΕΚΤΕΡ
-1,43%
1.796
ΕΛΒΕ
0,00%
4.96
ΕΛΙΝ
+0,89%
2.27
ΕΛΛ
+0,34%
14.7
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,68%
2.2
ΕΛΠΕ
-0,26%
7.68
ΕΛΣΤΡ
-0,95%
2.08
ΕΛΤΟΝ
-0,63%
1.88
ΕΛΧΑ
-0,70%
2.135
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-2,42%
1.21
ΕΤΕ
0,00%
8.02
ΕΥΑΠΣ
-0,30%
3.38
ΕΥΔΑΠ
+0,34%
5.94
ΕΥΡΩΒ
+2,06%
2.333
ΕΧΑΕ
+0,43%
4.72
ΙΑΤΡ
+0,63%
1.605
ΙΚΤΙΝ
+1,54%
0.3635
ΙΛΥΔΑ
-1,63%
1.815
ΙΝΚΑΤ
-0,11%
4.695
ΙΝΚΑΤΔ
+3,47%
0.0209
ΙΝΛΙΦ
-0,87%
4.56
ΙΝΛΟΤ
+0,74%
1.086
ΙΝΤΕΚ
+0,67%
6.05
ΙΝΤΕΤ
-1,63%
1.21
ΙΝΤΚΑ
+1,13%
3.13
ΚΑΡΕΛ
0,00%
350
ΚΕΚΡ
+1,12%
1.35
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.74
ΚΟΡΔΕ
+0,65%
0.466
ΚΟΥΑΛ
+0,14%
1.42
ΚΟΥΕΣ
-0,82%
6.05
ΚΡΙ
-0,63%
15.8
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.85
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,13%
0.78
ΛΑΜΔΑ
-1,93%
7.1
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
+2,80%
1.1
ΛΕΒΚ
-0,72%
0.274
ΛΕΒΠ
0,00%
0.27
ΛΟΓΟΣ
+0,63%
1.6
ΛΟΥΛΗ
+3,16%
2.94
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
0,00%
3.89
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.35
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
+0,68%
2.95
ΜΙΝ
-4,67%
0.51
ΜΟΗ
-0,38%
21
ΜΟΝΤΑ
+4,13%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,89%
2.795
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.665
ΜΠΕΛΑ
+0,24%
25.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
+2,34%
2.19
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-0,97%
32.82
ΝΑΚΑΣ
+2,68%
3.06
ΝΑΥΠ
-0,50%
0.8
ΞΥΛΚ
-0,67%
0.296
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
+1,11%
27.3
ΟΛΠ
-1,84%
29.35
ΟΛΥΜΠ
-0,78%
2.54
ΟΠΑΠ
+2,18%
15.94
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,13%
0.799
ΟΤΕ
-1,15%
14.58
ΟΤΟΕΛ
+0,36%
11.14
ΠΑΙΡ
+0,92%
1.1
ΠΑΠ
-0,78%
2.53
ΠΕΙΡ
-0,27%
4.11
ΠΕΡΦ
-1,74%
5.64
ΠΕΤΡΟ
-1,20%
8.22
ΠΛΑΘ
+1,22%
4.165
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.1
ΠΡΔ
-3,70%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
-0,65%
1.22
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
-0,56%
5.29
ΡΕΒΟΙΛ
-0,88%
1.685
ΣΑΡ
+0,93%
10.88
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,56%
0.358
ΣΙΔΜΑ
+0,32%
1.585
ΣΠΕΙΣ
-1,67%
5.9
ΣΠΙ
+1,61%
0.632
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
+1,91%
1.6
ΤΡΑΣΤΟΡ
+0,82%
1.23
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+1,10%
1.656
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
+3,96%
0.21
ΦΡΛΚ
-1,00%
3.96
ΧΑΙΔΕ
+6,19%
0.6

Καραμανλής: Αλλάξαμε τη λογική με την οποία γίνονται τα έργα

«Δουλεύουμε με σχέδιο και συνέπεια και επενδύουμε στη δουλειά που φέρνει αποτελέσματα σε βάθος χρόνου. Έχουμε κερδίσει την εμπιστοσύνη των πολιτών και των εταίρων μας γιατί δεν δίνουμε υποσχέσεις χωρίς αντίκρισμα» ανέφερε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, κατά τη συζήτηση του προϋπολογισμού στην Βουλή.

Ο υπουργός ανέφερε πως «δεν είναι υπερβολή να πει κανείς ότι σε 2,5 χρόνια έγιναν πράγματα που δεν είχαν γίνει εδώ και πολλά χρόνια! Όλα όσα κάναμε και όσα σχεδιάζουμε για τα επόμενα χρόνια, έχουν στο επίκεντρο την Ελλάδα και τους Έλληνες. Και όλα, υπηρετούν τους δύο μεγάλους στόχους: ανάπτυξη και καλύτερη καθημερινότητα».

Η Ελλάδα, τόνισε, «από παράδειγμα προς αποφυγή, έχει γίνει πλέον παράδειγμα προς μίμηση και το αναγνωρίζει πλέον όλη η Ευρώπη». Και επέκρινε το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης που είναι «οι μόνοι που δεν το αναγνωρίζουν και επιμένουν στη λογική της μίζερης τοξικής αντιπολίτευσης».

Εμείς, είπε, «μιλάμε με έργα και όχι μεγάλα λόγια». Αλλάξαμε τη λογική με την οποία γίνονται τα έργα στην Ελλάδα». Ο νόμος 4782 αποτελεί μια μεταρρύθμιση με ξεκάθαρους στόχους: έργα και διαγωνισμοί με μεγαλύτερη ταχύτητα, διαφάνεια, ποιότητα και χαμηλότερο κόστος». «Εμείς δεν εξαγγέλλουμε έργο αν δεν διαθέτει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση και συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα», είπε, σημειώνοντας ότι «βάλαμε τέλος σε σκόρπια έργα και χωρίς ένα στρατηγικό σχέδιο. Έτσι έχουμε βάλει μπρος το μεγαλύτερο πρόγραμμα σιδηροδρομικών έργων που έχει γίνει ποτέ στην Ελλάδα, ύψους 4 δισ. ευρώ».

Αναφερόμενος στα «παγωμένα» εμβληματικά έργα, είπε πως μετά από επίμονη προσπάθεια, πριν δυο μέρες πήραμε το οριστικό πράσινο φως για το Πάτρα-Πύργος. Έργο που μετά τις περιπέτειές του επί ΣΥΡΙΖΑ με τις γνωστές κατατμήσεις και τα ακόμα πιο γνωστά «βοσκοτόπια», κινδύνευε να μην γίνει ποτέ. Εμείς, τόνισε «δώσαμε λύση σε μια εκκρεμότητα ετών! Γιατί εμείς επενδύουμε σε νέους κι ασφαλείς οδικούς άξονες, αναγάγοντάς τους σε δρόμους ανάπτυξης».

Αναφέρθηκε σε σειρά έργων στην Στερεά Ελλάδα, την Κρήτη, την Αλεξανδρούπολη, την Εγνατία Οδό. Τα «πράσινα» έργα και για την ΕΥΔΑΠ που επιστρέφουν στα ταμεία της 157 εκατ. ευρώ, όπως είπε, ενώ για το Μετρό Θεσσαλονίκης, ο υπουργός ανέφερε πως «προχωράμε αποφασιστικά με την σφραγίδα του ΣτΕ. Δεν θα σταματήσουμε μέχρι η Θεσσαλονίκη να αποκτήσει το πιο σύγχρονο μετρό στην Ευρώπη». Ο Μητσοτάκης είπε δεν θα κάνει εγκαίνια μουσαμάδων, ούτε θα μπει σε βαγόνια χωρίς ράγες, τόνισε ο κ. Καραμανλής.

Επίσης, αναφέρθηκε και στην Γραμμή 4 του Μετρό, στην Αθήνα, λέγοντας ότι πρόκειται για ένα έργο που θα αλλάξει το λεκανοπέδιο, μαζί με τα έργα στον κόμβο της Κύμης.

Σε ό,τι αφορά τις αστικές συγκοινωνίες, τόνισε ότι στην Αθήνα παραλάβαμε 850 λεωφορεία στο δρόμο, σήμερα έχουμε 1.320 και συνεχίζουμε την προσπάθεια ώστε στο επόμενο εξάμηνο να φτάσουμε τα 1.500. «Αυτό σημαίνει ήδη 3.800 περισσότερα δρομολόγια την ημέρα. Και θα φτάσουμε τα 5.500 περισσότερα. Στη Θεσσαλονίκη, παραλάβαμε 235 λεωφορεία στο δρόμο, πλέον βγάζουμε κατά μέσο όρο 460 -σχεδόν τα διπλάσια- και συνεχίζουμε την προσπάθεια ώστε να ξεπεράσουμε τα 500». Σημείωσε πως «μέσα στην πανδημία, είμαστε από τις ελάχιστες χώρες στον κόσμο που μεγάλωσαν τον στόλο Μέσων Μαζικής Μεταφοράς. Και συνεχίζουμε». Ο κ. Καραμανλής είπε πως «ασφαλώς και δεν λέμε ότι έχουμε λύσει όλα τα προβλήματα, δεν λέμε ότι όλα είναι τέλεια. Αλλά προχωράμε το σχέδιό μας».

Ο υπουργός έκανε αναλυτικές αναφορές και στις θεσμικές μεταρρυθμίσεις τόσο σε έργα Υποδομών όσο και για τις μεταφορές, λέγοντας πως όλα υπηρετούν την Ελλάδα και τους Έλληνες, την ανάπτυξη και την καθημερινότητα.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!