Γ.Δ.
1466.73 -0,91%
ACAG
-1,53%
5.8
CENER
-0,72%
9.6
CNLCAP
0,00%
7.1
DIMAND
+0,11%
8.98
NOVAL
0,00%
2.77
OPTIMA
+0,98%
12.32
TITC
+3,41%
31.8
ΑΑΑΚ
-8,55%
5.35
ΑΒΑΞ
-0,97%
1.434
ΑΒΕ
0,00%
0.476
ΑΔΜΗΕ
-1,32%
2.24
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
-4,06%
2.955
ΑΛΦΑ
-2,29%
1.685
ΑΝΔΡΟ
-1,81%
6.5
ΑΡΑΙΓ
-1,28%
11.55
ΑΣΚΟ
-1,41%
2.8
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.64
ΑΤΤ
-5,18%
8.78
ΑΤΤΙΚΑ
+3,54%
2.63
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-1,68%
5.87
ΒΙΟΚΑ
-0,42%
2.36
ΒΙΟΣΚ
-2,11%
1.39
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.38
ΓΕΒΚΑ
+0,92%
1.645
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,45%
17.68
ΔΑΑ
-1,26%
7.82
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
-1,45%
11.53
ΔΟΜΙΚ
-2,44%
3.8
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.321
ΕΒΡΟΦ
-0,62%
1.6
ΕΕΕ
+0,12%
33.14
ΕΚΤΕΡ
+4,65%
2.25
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
-1,75%
2.25
ΕΛΛ
-0,72%
13.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,24%
2.08
ΕΛΠΕ
-1,85%
7.42
ΕΛΣΤΡ
+2,68%
2.3
ΕΛΤΟΝ
-3,30%
1.702
ΕΛΧΑ
-2,23%
1.84
ΕΝΤΕΡ
-0,37%
8.05
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
+0,17%
12.02
ΕΣΥΜΒ
-2,29%
1.28
ΕΤΕ
-1,18%
8.35
ΕΥΑΠΣ
-0,30%
3.35
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.76
ΕΥΡΩΒ
-2,65%
2.17
ΕΧΑΕ
-1,67%
4.7
ΙΑΤΡ
-2,90%
1.675
ΙΚΤΙΝ
-1,93%
0.406
ΙΛΥΔΑ
-0,82%
1.815
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5
ΙΝΛΙΦ
-1,16%
5.1
ΙΝΛΟΤ
-0,16%
1.248
ΙΝΤΕΚ
-0,49%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.44
ΙΝΤΕΤ
+0,80%
1.26
ΙΝΤΚΑ
-0,44%
3.375
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
+1,72%
1.48
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
+1,22%
0.497
ΚΟΥΑΛ
-0,84%
1.186
ΚΟΥΕΣ
-1,67%
5.31
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-1,74%
11.3
ΚΤΗΛΑ
-2,35%
1.66
ΚΥΡΙΟ
-1,68%
1.17
ΛΑΒΙ
-1,33%
0.888
ΛΑΜΔΑ
-0,94%
7.35
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.38
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.69
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
-1,10%
2.69
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
-1,90%
3.62
ΜΙΝ
-1,65%
0.595
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,94%
23.24
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.7
ΜΟΤΟ
-2,65%
2.755
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
+1,05%
24.98
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
-1,77%
1.94
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
-1,10%
36
ΝΑΚΑΣ
+1,47%
2.76
ΝΑΥΠ
0,00%
0.932
ΞΥΛΚ
+0,71%
0.283
ΞΥΛΠ
+1,46%
0.416
ΟΛΘ
-0,48%
20.9
ΟΛΠ
+0,18%
27.6
ΟΛΥΜΠ
-0,77%
2.57
ΟΠΑΠ
-0,44%
15.96
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,22%
0.895
ΟΤΕ
-2,13%
14.23
ΟΤΟΕΛ
-0,17%
11.78
ΠΑΙΡ
-1,37%
1.08
ΠΑΠ
-0,43%
2.34
ΠΕΙΡ
-2,81%
3.81
ΠΕΤΡΟ
-0,90%
8.8
ΠΛΑΘ
-0,58%
4.29
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-0,68%
1.16
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,58%
5.17
ΡΕΒΟΙΛ
-3,40%
1.99
ΣΑΡ
-1,26%
11
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,57%
0.347
ΣΙΔΜΑ
-0,59%
1.68
ΣΠΕΙΣ
+1,17%
6.92
ΣΠΙ
-1,76%
0.668
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
+0,16%
19.25
ΤΖΚΑ
+1,00%
1.515
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,37%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.21
ΦΡΛΚ
-0,25%
4.06
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Υπ. Μεταφορών: Ξεκινά την ανοικτή διαβούλευση για την Οδική Ασφάλεια

Ευρεία και ανοιχτή διαβούλευση με δημόσιους φορείς και μη που εμπλέκονται στην οδική ασφάλεια εκκινεί το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, στο πλαίσιο διαμόρφωσης του Εθνικού Στρατηγικού Σχεδίου για την Οδική Ασφάλεια για την περίοδο 2021-2030.

Η μείωση των οδικών τροχαίων ατυχημάτων στην Ελλάδα αποτελεί βασική προτεραιότητα του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη και του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή.

Στο πλαίσιο της εφαρμογής του Σχεδίου συγκροτήθηκε αρμόδια Κυβερνητική Επιτροπή Οδικής Ασφάλειας, με πρόεδρο τον υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Μιχάλη Παπαδόπουλο.

Σε αυτήν συμμετέχουν αρμόδιοι αναπληρωτές υπουργοί και υφυπουργοί από τα υπουργεία Προστασίας του Πολίτη, Εσωτερικών, Υγείας, Παιδείας και Θρησκευμάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Το Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας εναρμονίζεται με την Ευρωπαϊκή Στρατηγική Οδικής Ασφάλειας και με το Σχέδιο Δράσης των Ηνωμένων Εθνών για τη 2η δεκαετία οδικής ασφάλειας, που έχουν θέσει ως στόχο τη μείωση του αριθμού των νεκρών και των σοβαρά τραυματιών, κατά 50% έως το 2030.

Η Ελλάδα, παρά την εντυπωσιακή μείωση (49%) που έχει καταγράψει σε θανάτους από οδικά δυστυχήματα την τελευταία δεκαετία (2011-2020), εξακολουθεί να υπολείπεται του μέσου όρου στην Ευρωπαϊκή Ένωση και κρίνεται απαραίτητη η θεσμοθέτηση και εφαρμογή του νέου Εθνικού Στρατηγικού Σχεδίου, ώστε να αντιμετωπιστεί αποτελεσματικά το μείζον κοινωνικό και εθνικό θέμα των οδικών ατυχημάτων.

Το Σχέδιο αναπτύσσεται από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με την επιστημονική υποστήριξη του Τομέα Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου και βασίζεται σε όλες τις νέες διεθνείς τάσεις, καθώς και στη λεπτομερή ανάλυση των δυνατοτήτων της ελληνικής πραγματικότητας.

Η διαβούλευση υποστηρίζεται από ειδικό διαδραστικό δικτυακό τόπο(www.nrso.ntua.gr/nrss2030) στον οποίο οποιοσδήποτε πολίτης ή φορέας (Δημόσιες Αρχές, Αυτοδιοίκηση, Δημόσιοι και Ιδιωτικοί Οργανισμοί και Επιχειρήσεις, Επαγγελματίες, Επιστήμονες, Σύλλογοι, ΜΚΟ) μπορεί να ενημερώνεται και να υποβάλει παρατηρήσεις, σχόλια και προτάσεις για τις δράσεις βελτίωσης της οδικής ασφάλειας στην Ελλάδα.

Η διαδικασία ανοικτής διαβούλευσης αρχίζει με την ανάρτηση της πρόσκλησης και προβλέπεται να ολοκληρωθεί την άνοιξη του 2022.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!