Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Καραγιάννης: Η Θεσσαλονίκη θα γίνει μία μητρόπολη υποδομών

Στο ευρύ, συνεκτικό και εξασφαλισμένο πλάνο έργων που εξελίσσεται στη Θεσσαλονίκη αναφέρθηκε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για θέματα Υποδομών, κ. Γιώργος Καραγιάννης, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο τηλεοπτικό κανάλι «TV 100» της Θεσσαλονίκης.

«Η Θεσσαλονίκη πρέπει και θα γίνει η Μητρόπολη των Βαλκανίων και αυτή τη στιγμή γίνεται η “μητρόπολη των υποδομών”», όπως είπε ο Υφυπουργός Υποδομών.

Ο κ. Καραγιάννης, με αφορμή και την παράδοση ενός κυρίου τμήματος του οδικού άξονα «Θέρμη – Γαλάτιστα», υπογράμμισε ότι το καλοκαίρι του 2022, ένα χρόνο νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμα, αναμένεται να δοθεί σε λειτουργία ολόκληρο το έργο, κάτι που όπως τόνισε «σπάνια συναντάμε στα μεγάλα, δημόσια έργα».

«Πλέον, κάτοικοι και επισκέπτες θα έχουν στη διάθεσή τους έναν ασφαλή δρόμο, ο οποίος θα τους οδηγεί συντομότερα στη Χαλκιδική», τόνισε ο κ. Καραγιάννης. Έκανε ιδιαίτερη αναφορά στα ζητήματα οδικής ασφάλειας, τα οποία αποτελούν πρώτη προτεραιότητα για την κυβέρνηση  του Κυριάκου Μητσοτάκη. Όπως έκανε γνωστό, στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας το επόμενο διάστημα θα δημοπρατηθούν έργα ύψους 64 εκατομμυρίων ευρώ για την αναβάθμιση της οδικής ασφάλειας.

Στη συνέχεια υπογράμμισε το πλέγμα μεγάλων έργων που περιλαμβάνει ο προγραμματισμός του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την πόλη τονίζοντας ότι: «Ουσιαστικά, η Θεσσαλονίκη τα επόμενα χρόνια θα είναι μία άλλη πόλη. Μία πόλη βιώσιμη και ποιοτική για τους πολίτες της».

«Δουλεύουμε μεθοδικά και στην κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη με τον Κώστα Καραμανλή έχουμε πρώτη προτεραιότητα τη Θεσσαλονίκη. Σκοπός μας είναι να γίνει μία Μητρόπολη των υποδομών που θα έλκει επενδύσεις» σημείωσε ο κ. Καραγιάννης.

Flyover: Εντός του 2022 θα έχουμε μπουλντόζες

Ο Υφυπουργός Υποδομών αναφερόμενος στο FlyOver τόνισε ότι «έως το τέλος του 2022 θα έχουμε μπουλντόζες, καθώς τον Ιανουάριο θα υπάρχει προσωρινός ανάδοχος για το έργο».

Όπως σημείωσε, το έργο θα απελευθερώσει όλες τις διελεύσεις και θα ανακατασκευαστούν σχεδόν όλοι οι κόμβοι, ενώ τόνισε χαρακτηριστικά ότι: «πρόκειται για ένα έργο που θα έχει να ζηλέψει όλη η Ευρώπη».

Σε λειτουργία το Μετρό Θεσσαλονίκης στο τέλος του 2023

Σε ό,τι αφορά το Μετρό της Θεσσαλονίκης, ο κ. Καραγιάννης ξεκαθάρισε ότι: «Το έργο πραγματικά “τρέχει” και στόχος μας είναι να παραδώσουμε, στο τέλος του 2023, ένα λειτουργικό μετρό, όπου ο πολίτης θα μπαίνει και θα κάνει όλες τις στάσεις. Δεν θα παραδώσουμε ένα κουτσουρεμένο μετρό» και τόνισε ότι το 40% της επιδομής του έργου κατασκευάστηκε στα δύο χρόνια διακυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας.

Έστειλε σαφές μήνυμα ότι: «Τα έργα υποδομών δεν πρέπει να μπαίνουν στο πεδίο της πολιτικής αντιπαράθεσης. Μας ενοχλεί ότι κάποιοι επιδιώκουν να διχάσουν την πόλη, όταν, για πρώτη φορά, είναι όλοι συντεταγμένοι με τη λύση που προτείναμε».

Υλοποιούμε ένα ευρύ πλάνο έργων για τη Θεσσαλονίκη

Ο κ. Καραγιάννης έκανε εκτενή αναφορά σε όλο το πλάνο των υποδομών που υλοποιούνται στη Θεσσαλονίκη και καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα.

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στα σιδηροδρομικά έργα ύψους 4 δισ. ευρώ που προκηρύχθηκαν, εκ των οποίων τα δύο αφορούν τη Θεσσαλονίκη.

«Προκηρύξαμε τη σιδηροδρομική σύνδεση για το λιμάνι και τον Προαστιακό της Δυτικής Θεσσαλονίκης, ενώ σε 30 μήνες θα τελειώσει η οδική σύνδεση του 6ου προβλήτα. Τρία πολύ σημαντικά έργα που θα αλλάξουν συνολικά την πόλη», τόνισε.

Σύμφωνα με τον Υφυπουργό Υποδομών: «Τις επόμενες ημέρες θα περάσει από την Διυπουργική Επιτροπή για τα ΣΔΙΤ ο άξονας Θεσσαλονίκης – Έδεσσας και μέχρι το καλοκαίρι τελειώνει η Ποτίδαια».

Στη συνέχεια τόνισε ότι: «Εντός του 2022 θα έχουμε ανάδοχο για το Δικαστικό Μέγαρο, ενώ σε εξέλιξη είναι ο διαγωνισμός για  το ΣΔΙΤ των 17 σχολείων και η κατασκευή θα αρχίσει το 2022».

«Είμαστε επιμελείς, συστηματικοί και τηρούμε τα χρονοδιαγράμματα. Η παρέμβασή μας δεν είναι μονοδιάστατη» σημείωσε.

Κλείνοντας ο κ. Καραγιάννης υπογράμμισε ότι: «Οι οδικοί και σιδηροδρομικοί άξονες, αλλά και συνολικά τα έργα υποδομών είναι πάρα πολύ χρήσιμα έργα. Σημαίνουν νέες θέσεις εργασίας, καλύτερες δουλειές και καλύτερη ποιότητα ζωής για τους πολίτες.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!