Γ.Δ.
1597.66 -0,39%
ACAG
+0,17%
6.06
AEM
-0,43%
4.49
AKTR
+0,57%
5.33
BOCHGR
-0,37%
5.38
CENER
-2,12%
9.24
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
+0,12%
8.28
EVR
-0,87%
1.7
NOVAL
+1,19%
2.55
OPTIMA
0,00%
14.12
TITC
+1,10%
41.4
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
-0,22%
2.25
ΑΒΕ
-2,34%
0.418
ΑΔΜΗΕ
-1,24%
2.79
ΑΚΡΙΤ
-1,99%
0.74
ΑΛΜΥ
-0,58%
4.26
ΑΛΦΑ
-0,05%
1.8445
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.48
ΑΡΑΙΓ
-0,36%
11.08
ΑΣΚΟ
-0,63%
3.17
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.3
ΑΤΕΚ
0,00%
1.37
ΑΤΡΑΣΤ
+0,23%
8.7
ΑΤΤ
+2,31%
0.708
ΑΤΤΙΚΑ
-1,28%
2.32
ΒΙΟ
-1,22%
5.69
ΒΙΟΚΑ
-1,08%
1.825
ΒΙΟΣΚ
-1,31%
1.51
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
-0,65%
1.54
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,96%
18.6
ΔΑΑ
-0,16%
8.966
ΔΑΙΟΣ
+3,51%
3.54
ΔΕΗ
+0,23%
13.02
ΔΟΜΙΚ
-1,62%
2.74
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-5,03%
0.359
ΕΒΡΟΦ
-0,78%
1.9
ΕΕΕ
+0,85%
40.34
ΕΚΤΕΡ
+0,99%
2.035
ΕΛΒΕ
0,00%
5.4
ΕΛΙΝ
0,00%
2.17
ΕΛΛ
+0,68%
14.75
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,44%
2.26
ΕΛΠΕ
-0,70%
7.805
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.39
ΕΛΤΟΝ
-0,33%
1.828
ΕΛΧΑ
-1,64%
2.095
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,45%
1.11
ΕΤΕ
-0,43%
8.354
ΕΥΑΠΣ
+0,88%
3.43
ΕΥΔΑΠ
-1,32%
6
ΕΥΡΩΒ
+0,24%
2.48
ΕΧΑΕ
-1,01%
4.9
ΙΑΤΡ
-0,75%
1.985
ΙΚΤΙΝ
+0,56%
0.362
ΙΛΥΔΑ
-0,57%
1.735
ΙΝΛΙΦ
-1,26%
4.71
ΙΝΛΟΤ
-1,87%
1.05
ΙΝΤΕΚ
-1,36%
5.81
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.085
ΙΝΤΚΑ
-1,59%
3.09
ΚΑΡΕΛ
+1,88%
326
ΚΕΚΡ
-1,97%
1.245
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.454
ΚΟΥΑΛ
-0,77%
1.296
ΚΟΥΕΣ
-1,13%
6.15
ΚΡΙ
+0,62%
16.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.95
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,50%
0.79
ΛΑΜΔΑ
-1,62%
6.69
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.06
ΛΕΒΚ
+3,48%
0.238
ΛΕΒΠ
0,00%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
0,00%
3.33
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
0,00%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-0,89%
2.22
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39.2
ΜΙΓ
-0,18%
2.84
ΜΙΝ
+0,41%
0.494
ΜΟΗ
-0,63%
22.12
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.84
ΜΟΤΟ
+1,99%
2.815
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.62
ΜΠΕΛΑ
-0,51%
27.24
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,26%
3.82
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.39
ΜΠΤΚ
-8,94%
0.56
ΜΥΤΙΛ
-0,65%
36.52
ΝΑΚΑΣ
-1,94%
3.04
ΝΑΥΠ
+1,98%
0.826
ΞΥΛΚ
-0,38%
0.26
ΞΥΛΠ
+9,63%
0.41
ΟΛΘ
0,00%
28.4
ΟΛΠ
-1,34%
33.2
ΟΛΥΜΠ
-1,16%
2.56
ΟΠΑΠ
+0,71%
16.99
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.799
ΟΤΕ
-0,60%
14.81
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
10.98
ΠΑΙΡ
+4,04%
1.005
ΠΑΠ
-0,39%
2.56
ΠΕΙΡ
-3,28%
4.575
ΠΕΡΦ
-0,57%
5.27
ΠΕΤΡΟ
-0,26%
7.82
ΠΛΑΘ
+0,38%
3.98
ΠΛΑΚΡ
+0,66%
15.2
ΠΡΔ
0,00%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
+0,31%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6
ΠΡΟΦ
-1,55%
5.09
ΡΕΒΟΙΛ
+0,88%
1.725
ΣΑΡ
-0,65%
12.28
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,99%
0.345
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.58
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.68
ΣΠΙ
-3,61%
0.588
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
+0,20%
20.04
ΤΖΚΑ
+1,01%
1.495
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.31
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,12%
1.65
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+3,91%
0.266
ΦΡΛΚ
-0,72%
4.16
ΧΑΙΔΕ
-3,33%
0.725

Καραγιάννης: Η Θεσσαλονίκη θα γίνει μία μητρόπολη υποδομών

Στο ευρύ, συνεκτικό και εξασφαλισμένο πλάνο έργων που εξελίσσεται στη Θεσσαλονίκη αναφέρθηκε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για θέματα Υποδομών, κ. Γιώργος Καραγιάννης, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο τηλεοπτικό κανάλι «TV 100» της Θεσσαλονίκης.

«Η Θεσσαλονίκη πρέπει και θα γίνει η Μητρόπολη των Βαλκανίων και αυτή τη στιγμή γίνεται η “μητρόπολη των υποδομών”», όπως είπε ο Υφυπουργός Υποδομών.

Ο κ. Καραγιάννης, με αφορμή και την παράδοση ενός κυρίου τμήματος του οδικού άξονα «Θέρμη – Γαλάτιστα», υπογράμμισε ότι το καλοκαίρι του 2022, ένα χρόνο νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμα, αναμένεται να δοθεί σε λειτουργία ολόκληρο το έργο, κάτι που όπως τόνισε «σπάνια συναντάμε στα μεγάλα, δημόσια έργα».

«Πλέον, κάτοικοι και επισκέπτες θα έχουν στη διάθεσή τους έναν ασφαλή δρόμο, ο οποίος θα τους οδηγεί συντομότερα στη Χαλκιδική», τόνισε ο κ. Καραγιάννης. Έκανε ιδιαίτερη αναφορά στα ζητήματα οδικής ασφάλειας, τα οποία αποτελούν πρώτη προτεραιότητα για την κυβέρνηση  του Κυριάκου Μητσοτάκη. Όπως έκανε γνωστό, στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας το επόμενο διάστημα θα δημοπρατηθούν έργα ύψους 64 εκατομμυρίων ευρώ για την αναβάθμιση της οδικής ασφάλειας.

Στη συνέχεια υπογράμμισε το πλέγμα μεγάλων έργων που περιλαμβάνει ο προγραμματισμός του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την πόλη τονίζοντας ότι: «Ουσιαστικά, η Θεσσαλονίκη τα επόμενα χρόνια θα είναι μία άλλη πόλη. Μία πόλη βιώσιμη και ποιοτική για τους πολίτες της».

«Δουλεύουμε μεθοδικά και στην κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη με τον Κώστα Καραμανλή έχουμε πρώτη προτεραιότητα τη Θεσσαλονίκη. Σκοπός μας είναι να γίνει μία Μητρόπολη των υποδομών που θα έλκει επενδύσεις» σημείωσε ο κ. Καραγιάννης.

Flyover: Εντός του 2022 θα έχουμε μπουλντόζες

Ο Υφυπουργός Υποδομών αναφερόμενος στο FlyOver τόνισε ότι «έως το τέλος του 2022 θα έχουμε μπουλντόζες, καθώς τον Ιανουάριο θα υπάρχει προσωρινός ανάδοχος για το έργο».

Όπως σημείωσε, το έργο θα απελευθερώσει όλες τις διελεύσεις και θα ανακατασκευαστούν σχεδόν όλοι οι κόμβοι, ενώ τόνισε χαρακτηριστικά ότι: «πρόκειται για ένα έργο που θα έχει να ζηλέψει όλη η Ευρώπη».

Σε λειτουργία το Μετρό Θεσσαλονίκης στο τέλος του 2023

Σε ό,τι αφορά το Μετρό της Θεσσαλονίκης, ο κ. Καραγιάννης ξεκαθάρισε ότι: «Το έργο πραγματικά “τρέχει” και στόχος μας είναι να παραδώσουμε, στο τέλος του 2023, ένα λειτουργικό μετρό, όπου ο πολίτης θα μπαίνει και θα κάνει όλες τις στάσεις. Δεν θα παραδώσουμε ένα κουτσουρεμένο μετρό» και τόνισε ότι το 40% της επιδομής του έργου κατασκευάστηκε στα δύο χρόνια διακυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας.

Έστειλε σαφές μήνυμα ότι: «Τα έργα υποδομών δεν πρέπει να μπαίνουν στο πεδίο της πολιτικής αντιπαράθεσης. Μας ενοχλεί ότι κάποιοι επιδιώκουν να διχάσουν την πόλη, όταν, για πρώτη φορά, είναι όλοι συντεταγμένοι με τη λύση που προτείναμε».

Υλοποιούμε ένα ευρύ πλάνο έργων για τη Θεσσαλονίκη

Ο κ. Καραγιάννης έκανε εκτενή αναφορά σε όλο το πλάνο των υποδομών που υλοποιούνται στη Θεσσαλονίκη και καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα.

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στα σιδηροδρομικά έργα ύψους 4 δισ. ευρώ που προκηρύχθηκαν, εκ των οποίων τα δύο αφορούν τη Θεσσαλονίκη.

«Προκηρύξαμε τη σιδηροδρομική σύνδεση για το λιμάνι και τον Προαστιακό της Δυτικής Θεσσαλονίκης, ενώ σε 30 μήνες θα τελειώσει η οδική σύνδεση του 6ου προβλήτα. Τρία πολύ σημαντικά έργα που θα αλλάξουν συνολικά την πόλη», τόνισε.

Σύμφωνα με τον Υφυπουργό Υποδομών: «Τις επόμενες ημέρες θα περάσει από την Διυπουργική Επιτροπή για τα ΣΔΙΤ ο άξονας Θεσσαλονίκης – Έδεσσας και μέχρι το καλοκαίρι τελειώνει η Ποτίδαια».

Στη συνέχεια τόνισε ότι: «Εντός του 2022 θα έχουμε ανάδοχο για το Δικαστικό Μέγαρο, ενώ σε εξέλιξη είναι ο διαγωνισμός για  το ΣΔΙΤ των 17 σχολείων και η κατασκευή θα αρχίσει το 2022».

«Είμαστε επιμελείς, συστηματικοί και τηρούμε τα χρονοδιαγράμματα. Η παρέμβασή μας δεν είναι μονοδιάστατη» σημείωσε.

Κλείνοντας ο κ. Καραγιάννης υπογράμμισε ότι: «Οι οδικοί και σιδηροδρομικοί άξονες, αλλά και συνολικά τα έργα υποδομών είναι πάρα πολύ χρήσιμα έργα. Σημαίνουν νέες θέσεις εργασίας, καλύτερες δουλειές και καλύτερη ποιότητα ζωής για τους πολίτες.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!