Γ.Δ.
1503.73 -0,48%
ACAG
+0,51%
5.95
BOCHGR
+0,42%
4.77
CENER
+0,40%
10.04
CNLCAP
-0,69%
7.2
DIMAND
-0,24%
8.25
EVR
-1,66%
1.48
NOVAL
+0,63%
2.385
OPTIMA
+0,31%
12.8
TITC
+1,39%
40.2
ΑΑΑΚ
+7,14%
4.8
ΑΒΑΞ
-1,85%
1.698
ΑΒΕ
+2,72%
0.453
ΑΔΜΗΕ
-1,07%
2.77
ΑΚΡΙΤ
+7,89%
0.82
ΑΛΜΥ
-1,12%
4.425
ΑΛΦΑ
-0,29%
1.718
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
-0,10%
10.37
ΑΣΚΟ
+0,31%
3.2
ΑΣΤΑΚ
-3,02%
7.06
ΑΤΕΚ
+9,33%
0.492
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-0,77%
0.774
ΑΤΤΙΚΑ
-0,44%
2.25
ΒΙΟ
-1,19%
5.8
ΒΙΟΚΑ
+0,25%
1.995
ΒΙΟΣΚ
-1,84%
1.6
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.26
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.41
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,54%
18.48
ΔΑΑ
-0,10%
8.22
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-1,26%
12.51
ΔΟΜΙΚ
+2,01%
3.045
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,90%
0.332
ΕΒΡΟΦ
-3,29%
2.06
ΕΕΕ
-1,37%
33.12
ΕΚΤΕΡ
+0,97%
1.868
ΕΛΒΕ
-1,78%
4.96
ΕΛΙΝ
-0,43%
2.3
ΕΛΛ
0,00%
14.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,35%
2.19
ΕΛΠΕ
-1,30%
7.6
ΕΛΣΤΡ
-2,36%
2.07
ΕΛΤΟΝ
+0,21%
1.886
ΕΛΧΑ
-3,80%
2.15
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+1,20%
1.26
ΕΤΕ
+0,02%
8.05
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.38
ΕΥΔΑΠ
-0,34%
5.9
ΕΥΡΩΒ
-0,59%
2.343
ΕΧΑΕ
-2,06%
4.75
ΙΑΤΡ
+1,21%
1.675
ΙΚΤΙΝ
-3,75%
0.359
ΙΛΥΔΑ
-1,58%
1.87
ΙΝΚΑΤ
-1,66%
4.74
ΙΝΚΑΤΔ
-47,99%
0.031
ΙΝΛΙΦ
-0,85%
4.66
ΙΝΛΟΤ
-1,87%
1.052
ΙΝΤΕΚ
-0,33%
6.12
ΙΝΤΕΤ
+0,41%
1.23
ΙΝΤΚΑ
-2,68%
3.09
ΚΑΡΕΛ
+0,57%
350
ΚΕΚΡ
-3,62%
1.33
ΚΕΠΕΝ
+0,58%
1.74
ΚΟΡΔΕ
-1,64%
0.479
ΚΟΥΑΛ
+2,00%
1.428
ΚΟΥΕΣ
-1,62%
6.06
ΚΡΙ
-1,25%
15.8
ΚΤΗΛΑ
-0,54%
1.85
ΚΥΡΙΟ
-2,39%
1.02
ΛΑΒΙ
-1,60%
0.802
ΛΑΜΔΑ
-2,04%
7.22
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
+0,99%
1.02
ΛΕΒΚ
+7,52%
0.286
ΛΕΒΠ
0,00%
0.27
ΛΟΓΟΣ
-0,63%
1.59
ΛΟΥΛΗ
+0,69%
2.91
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
+0,79%
3.83
ΜΕΝΤΙ
-0,84%
2.36
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
0,00%
3.03
ΜΙΝ
0,00%
0.515
ΜΟΗ
+0,47%
21.3
ΜΟΝΤΑ
-2,13%
3.68
ΜΟΤΟ
+1,47%
2.76
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.665
ΜΠΕΛΑ
+0,78%
25.7
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.15
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-0,88%
33.88
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3
ΝΑΥΠ
+2,02%
0.808
ΞΥΛΚ
+4,91%
0.299
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
+8,64%
23.9
ΟΛΠ
-0,17%
30.2
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.59
ΟΠΑΠ
-0,89%
15.56
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.8
ΟΤΕ
-1,79%
14.83
ΟΤΟΕΛ
+0,36%
11.14
ΠΑΙΡ
+0,93%
1.09
ΠΑΠ
-0,78%
2.55
ΠΕΙΡ
-0,12%
4.19
ΠΕΡΦ
-0,51%
5.82
ΠΕΤΡΟ
+0,48%
8.34
ΠΛΑΘ
-1,66%
4.15
ΠΛΑΚΡ
-2,05%
14.3
ΠΡΔ
0,00%
0.288
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.24
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
+0,19%
5.41
ΡΕΒΟΙΛ
-0,57%
1.73
ΣΑΡ
+0,55%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,37%
0.36
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.59
ΣΠΕΙΣ
-1,29%
6.1
ΣΠΙ
-2,74%
0.64
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20.04
ΤΖΚΑ
-2,34%
1.67
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.22
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,85%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
+0,98%
0.206
ΦΡΛΚ
-1,13%
3.955
ΧΑΙΔΕ
-6,25%
0.6

Καραγιάννης: Η Θεσσαλονίκη θα γίνει μία μητρόπολη υποδομών

Στο ευρύ, συνεκτικό και εξασφαλισμένο πλάνο έργων που εξελίσσεται στη Θεσσαλονίκη αναφέρθηκε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για θέματα Υποδομών, κ. Γιώργος Καραγιάννης, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο τηλεοπτικό κανάλι «TV 100» της Θεσσαλονίκης.

«Η Θεσσαλονίκη πρέπει και θα γίνει η Μητρόπολη των Βαλκανίων και αυτή τη στιγμή γίνεται η “μητρόπολη των υποδομών”», όπως είπε ο Υφυπουργός Υποδομών.

Ο κ. Καραγιάννης, με αφορμή και την παράδοση ενός κυρίου τμήματος του οδικού άξονα «Θέρμη – Γαλάτιστα», υπογράμμισε ότι το καλοκαίρι του 2022, ένα χρόνο νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμα, αναμένεται να δοθεί σε λειτουργία ολόκληρο το έργο, κάτι που όπως τόνισε «σπάνια συναντάμε στα μεγάλα, δημόσια έργα».

«Πλέον, κάτοικοι και επισκέπτες θα έχουν στη διάθεσή τους έναν ασφαλή δρόμο, ο οποίος θα τους οδηγεί συντομότερα στη Χαλκιδική», τόνισε ο κ. Καραγιάννης. Έκανε ιδιαίτερη αναφορά στα ζητήματα οδικής ασφάλειας, τα οποία αποτελούν πρώτη προτεραιότητα για την κυβέρνηση  του Κυριάκου Μητσοτάκη. Όπως έκανε γνωστό, στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας το επόμενο διάστημα θα δημοπρατηθούν έργα ύψους 64 εκατομμυρίων ευρώ για την αναβάθμιση της οδικής ασφάλειας.

Στη συνέχεια υπογράμμισε το πλέγμα μεγάλων έργων που περιλαμβάνει ο προγραμματισμός του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την πόλη τονίζοντας ότι: «Ουσιαστικά, η Θεσσαλονίκη τα επόμενα χρόνια θα είναι μία άλλη πόλη. Μία πόλη βιώσιμη και ποιοτική για τους πολίτες της».

«Δουλεύουμε μεθοδικά και στην κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη με τον Κώστα Καραμανλή έχουμε πρώτη προτεραιότητα τη Θεσσαλονίκη. Σκοπός μας είναι να γίνει μία Μητρόπολη των υποδομών που θα έλκει επενδύσεις» σημείωσε ο κ. Καραγιάννης.

Flyover: Εντός του 2022 θα έχουμε μπουλντόζες

Ο Υφυπουργός Υποδομών αναφερόμενος στο FlyOver τόνισε ότι «έως το τέλος του 2022 θα έχουμε μπουλντόζες, καθώς τον Ιανουάριο θα υπάρχει προσωρινός ανάδοχος για το έργο».

Όπως σημείωσε, το έργο θα απελευθερώσει όλες τις διελεύσεις και θα ανακατασκευαστούν σχεδόν όλοι οι κόμβοι, ενώ τόνισε χαρακτηριστικά ότι: «πρόκειται για ένα έργο που θα έχει να ζηλέψει όλη η Ευρώπη».

Σε λειτουργία το Μετρό Θεσσαλονίκης στο τέλος του 2023

Σε ό,τι αφορά το Μετρό της Θεσσαλονίκης, ο κ. Καραγιάννης ξεκαθάρισε ότι: «Το έργο πραγματικά “τρέχει” και στόχος μας είναι να παραδώσουμε, στο τέλος του 2023, ένα λειτουργικό μετρό, όπου ο πολίτης θα μπαίνει και θα κάνει όλες τις στάσεις. Δεν θα παραδώσουμε ένα κουτσουρεμένο μετρό» και τόνισε ότι το 40% της επιδομής του έργου κατασκευάστηκε στα δύο χρόνια διακυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας.

Έστειλε σαφές μήνυμα ότι: «Τα έργα υποδομών δεν πρέπει να μπαίνουν στο πεδίο της πολιτικής αντιπαράθεσης. Μας ενοχλεί ότι κάποιοι επιδιώκουν να διχάσουν την πόλη, όταν, για πρώτη φορά, είναι όλοι συντεταγμένοι με τη λύση που προτείναμε».

Υλοποιούμε ένα ευρύ πλάνο έργων για τη Θεσσαλονίκη

Ο κ. Καραγιάννης έκανε εκτενή αναφορά σε όλο το πλάνο των υποδομών που υλοποιούνται στη Θεσσαλονίκη και καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα.

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στα σιδηροδρομικά έργα ύψους 4 δισ. ευρώ που προκηρύχθηκαν, εκ των οποίων τα δύο αφορούν τη Θεσσαλονίκη.

«Προκηρύξαμε τη σιδηροδρομική σύνδεση για το λιμάνι και τον Προαστιακό της Δυτικής Θεσσαλονίκης, ενώ σε 30 μήνες θα τελειώσει η οδική σύνδεση του 6ου προβλήτα. Τρία πολύ σημαντικά έργα που θα αλλάξουν συνολικά την πόλη», τόνισε.

Σύμφωνα με τον Υφυπουργό Υποδομών: «Τις επόμενες ημέρες θα περάσει από την Διυπουργική Επιτροπή για τα ΣΔΙΤ ο άξονας Θεσσαλονίκης – Έδεσσας και μέχρι το καλοκαίρι τελειώνει η Ποτίδαια».

Στη συνέχεια τόνισε ότι: «Εντός του 2022 θα έχουμε ανάδοχο για το Δικαστικό Μέγαρο, ενώ σε εξέλιξη είναι ο διαγωνισμός για  το ΣΔΙΤ των 17 σχολείων και η κατασκευή θα αρχίσει το 2022».

«Είμαστε επιμελείς, συστηματικοί και τηρούμε τα χρονοδιαγράμματα. Η παρέμβασή μας δεν είναι μονοδιάστατη» σημείωσε.

Κλείνοντας ο κ. Καραγιάννης υπογράμμισε ότι: «Οι οδικοί και σιδηροδρομικοί άξονες, αλλά και συνολικά τα έργα υποδομών είναι πάρα πολύ χρήσιμα έργα. Σημαίνουν νέες θέσεις εργασίας, καλύτερες δουλειές και καλύτερη ποιότητα ζωής για τους πολίτες.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!