Γ.Δ.
1603.96 -0,88%
ACAG
-1,79%
6.05
AEM
-0,78%
4.5095
AKTR
-2,75%
5.3
BOCHGR
+1,12%
5.4
CENER
-0,63%
9.44
CNLCAP
-1,38%
7.15
DIMAND
+0,36%
8.27
EVR
-1,72%
1.715
NOVAL
-0,79%
2.52
OPTIMA
+0,57%
14.12
TITC
-1,68%
40.95
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+0,22%
2.255
ΑΒΕ
-0,23%
0.428
ΑΔΜΗΕ
+0,36%
2.825
ΑΚΡΙΤ
+0,67%
0.755
ΑΛΜΥ
-0,58%
4.285
ΑΛΦΑ
-2,35%
1.8455
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.5
ΑΡΑΙΓ
-2,46%
11.12
ΑΣΚΟ
-0,93%
3.19
ΑΣΤΑΚ
+0,27%
7.3
ΑΤΕΚ
-9,27%
1.37
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,86%
0.692
ΑΤΤΙΚΑ
-2,08%
2.35
ΒΙΟ
-1,20%
5.76
ΒΙΟΚΑ
-4,16%
1.845
ΒΙΟΣΚ
-1,29%
1.53
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
-0,81%
2.46
ΓΕΒΚΑ
-1,27%
1.55
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,63%
18.78
ΔΑΑ
+8,04%
8.98
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-2,55%
12.99
ΔΟΜΙΚ
-1,24%
2.785
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,53%
0.378
ΕΒΡΟΦ
-2,05%
1.915
ΕΕΕ
+2,04%
40
ΕΚΤΕΡ
-2,18%
2.015
ΕΛΒΕ
-1,82%
5.4
ΕΛΙΝ
-0,46%
2.17
ΕΛΛ
-1,01%
14.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,22%
2.27
ΕΛΠΕ
-2,24%
7.86
ΕΛΣΤΡ
-1,24%
2.39
ΕΛΤΟΝ
-1,29%
1.834
ΕΛΧΑ
-1,62%
2.13
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,89%
1.115
ΕΤΕ
-2,98%
8.39
ΕΥΑΠΣ
-1,45%
3.4
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.08
ΕΥΡΩΒ
-0,40%
2.474
ΕΧΑΕ
0,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-2,44%
2
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.36
ΙΛΥΔΑ
-1,13%
1.745
ΙΝΛΙΦ
-1,65%
4.77
ΙΝΛΟΤ
-0,19%
1.07
ΙΝΤΕΚ
-0,17%
5.89
ΙΝΤΕΤ
-3,13%
1.085
ΙΝΤΚΑ
-2,79%
3.14
ΚΑΡΕΛ
-1,84%
320
ΚΕΚΡ
-0,39%
1.27
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
-1,09%
0.454
ΚΟΥΑΛ
-0,31%
1.306
ΚΟΥΕΣ
-1,27%
6.22
ΚΡΙ
-1,52%
16.25
ΚΤΗΛΑ
-1,52%
1.95
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.02
ΛΑΒΙ
-2,22%
0.794
ΛΑΜΔΑ
-2,72%
6.8
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
-3,64%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
0,00%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-2,06%
3.33
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
0,00%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-0,44%
2.24
ΜΕΡΚΟ
-1,01%
39.2
ΜΙΓ
-0,70%
2.845
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
-0,63%
22.26
ΜΟΝΤΑ
+1,59%
3.84
ΜΟΤΟ
-2,30%
2.76
ΜΟΥΖΚ
-1,59%
0.62
ΜΠΕΛΑ
-2,00%
27.38
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-1,24%
2.39
ΜΠΤΚ
0,00%
0.615
ΜΥΤΙΛ
-0,54%
36.76
ΝΑΚΑΣ
-1,27%
3.1
ΝΑΥΠ
-2,17%
0.81
ΞΥΛΚ
-0,38%
0.261
ΞΥΛΠ
-5,56%
0.374
ΟΛΘ
-0,35%
28.4
ΟΛΠ
0,00%
33.65
ΟΛΥΜΠ
-0,38%
2.59
ΟΠΑΠ
-1,58%
16.87
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.8
ΟΤΕ
-0,67%
14.9
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.02
ΠΑΙΡ
-3,88%
0.966
ΠΑΠ
-1,53%
2.57
ΠΕΙΡ
-1,62%
4.73
ΠΕΡΦ
-1,85%
5.3
ΠΕΤΡΟ
-2,00%
7.84
ΠΛΑΘ
-2,10%
3.965
ΠΛΑΚΡ
-0,66%
15.1
ΠΡΔ
0,00%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,31%
1.276
ΠΡΟΝΤΕΑ
+2,56%
6
ΠΡΟΦ
-1,90%
5.17
ΡΕΒΟΙΛ
-2,56%
1.71
ΣΑΡ
-1,75%
12.36
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,57%
0.352
ΣΙΔΜΑ
+1,60%
1.59
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.64
ΣΠΙ
-3,17%
0.61
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
+0,77%
1.31
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,84%
1.648
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+7,56%
0.256
ΦΡΛΚ
-2,10%
4.19
ΧΑΙΔΕ
-6,25%
0.75

Καραγιάννης: Θα λειτουργήσει τις επόμενες ημέρες το τραμ στον Πειραιά

Για το τραμ του Πειραιά που πρόκειται να λειτουργήσει κανονικά τις επόμενες μέρες, για τις καθυστερήσεις  που υπάρχουν στο μετρό της Θεσσαλονίκης, αλλά και για τα άλλα σιδηροδρομικά έργα μίλησε ο υφυπουργός Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης.

Αναφορικά με τη λειτουργία του τραμ και του μετρό στον Πειραιά

Ο ίδιος μιλώντας στα Παραπολιτικά 90,1, τόνισε ότι: «Είμαστε έτοιμοι τις επόμενες μέρες να δώσουμε σε λειτουργία το τραμ στον Πειραιά. Αντιλαμβάνονται οι Πειραιώτες ότι στον Πειραιά έχουμε ένα ολοκληρωμένο, ένα στοχευμένο σχέδιο θα βάλουμε το τραμ σε λειτουργία, οι σταθμοί του μετρό  εξακολουθεί να ισχύει  η δέσμευση  αυτό που έχει πει ο κ. Καραμανλής ότι το καλοκαίρι του 2022 οι τρεις  νέοι σταθμοί τα Μανιάτικα,  ο Πειραιάς και το Δημοτικό Θέατρο θα είναι σε λειτουργία. Αυτή τη στιγμή υπάρχει μια τεράστια ανατίμηση υλικών και μια τεράστια κρίση στον τομέα των logistics για να καταφέρουμε αυτούς τους στόχους μας χρειάζεται και εμείς και η Αττικό μετρό και ο ανάδοχος να κάνουμε μια μεγάλη προσπάθεια για να το πετύχουμε. Είμαστε στα χρονοδιαγράμματά μας, τα θα πετύχουμε και ο Πειραιάς πλέον θα έχει και τραμ και μετρό.»

Ερωτηθείς αν επηρεάζουν οι ανατιμήσεις τα έργα δήλωσε το εξής: «Σαφέστατα. Τις επόμενες μέρες θα βγει μια υπουργική απόφαση  η οποία θα αναθεωρεί τους συντελεστές σε ότι  αφορά τις τιμές των υλικών, είναι έτοιμο να υπογραφεί οπότε και αυτή τη στρέβλωση θα τη λύσουμε. Θα έχουμε ανατιμήσεις, είναι μια κρίση παγκόσμια  δεν είναι ελληνική αλλά είμαστε έτοιμοι να την αντιμετωπίσουμε. Την αντιμετωπίσαμε όλο αυτό το διάστημα είμαστε δίπλα στην αγορά».

Πρόσθεσε επίσης: «Εμείς πιστεύουμε πάρα πολύ στον τομέα των υποδομών, πιστεύουμε γιατί έτσι θα βελτιώσουμε τη ζωή των πολιτών, έτσι θα δημιουργήσουμε νέες θέσεις εργασίας και το σημαντικότερο είναι ότι θα βάλουμε τη χώρα μας στον πανευρωπαϊκό  και τον παγκόσμιο χάρτη ως ένα κέντρο διακομιστικό, μεταφορών αλλά και ένα κέντρο που θα έρχονται οι  τουρίστες και θα έχουμε τις υποδομές που τους αξίζουν.  Σύγχρονα αεροδρόμια, σύγχρονα λιμάνια, βλέπετε τι γίνεται και στον Πειραιά και στη Θεσσαλονίκη, βλέπετε με τις αξιοποιήσεις των λιμένων που γίνονται από το ΤΑΙΠΕΔ. Εμπορευματικές μεταφορές  με τα σιδηροδρομικά, έχουμε εξαγγείλει το μεγαλύτερο σιδηροδρομικό πακέτο που έχει γίνει ποτέ στη χώρα μας.  Βελτιστοποίηση όσο μπορούμε της κεντρικής γραμμής της ΠΑΘΕ Αθήνας –Θεσσαλονίκη οπότε οι παρεμβάσεις μας έχουν ένα συνολικό σχέδιο το οποίο το υπηρετούμε».

Αναφορικά με τα έργα στη Δυτική Αττική

Για τα έργα στη Δυτική Αττική είπε πως γίνονται στοχευμένες παρεμβάσεις σε προβλήματα χρόνων όπως το Σαλαμίνα – Πέραμα.

Σε ότι αφορά την δυτική περιφερειακή Αιγάλεω και τους τρεις κόμβους στον Σκαραμαγκά , τα ναυπηγεία και στο Σχιστό θα παρέμβουμε και σε αυτό το κομμάτι. Είναι ένα έργο στοιχειωμένο, είχε εξαγγελθεί το 2000 , είναι παρατημένες οι σήραγγες με αυτές τις τρεις παρεμβάσεις που θα κάνουμε με τους τρεις ανισόπεδους κόμβους και  την ολοκλήρωση της Δυτικής περιφερειακής Αιγάλεω καθώς και τη βελτίωση της Αθηνών –Κορίνθου θα απελευθερώσουμε ένα μεγάλο κομμάτι μπλοκαρίσματος που υπάρχει στη Δυτική Αττική

Για τον προαστιακό της Δυτικής Αττικής και τη γραμμή 4

Για τον προαστιακό της Δυτικής Αττικής και τη γραμμή 4 τόνισε στις αρχές του επόμενου χρόνου θα βγει ο προαστιακός Δυτικής Αττικής. Ουσιαστικά είναι ένα έργο που θα ξεκινάει από τα Άνω Λιόσια  και θα φτάνουμε μέχρι τα Μέγαρα και στο Ίλιον θα δημιουργήσουμε άλλους τρεις σταθμούς το Ίλιον, την Παλατιανή και τον Άγιο Νικόλαο που εκτιμούμε ότι μέχρι το τέλος του 2022  θα βγάλουμε και αυτό το έργο στον αέρα. Η γραμμή 4 μόνη της σημαίνει  τουλάχιστον 10.000 νέες θέσεις εργασίας, σημαίνει 340 χιλιάδες επιβάτες που θα χρησιμοποιούν αυτή τη γραμμή  και σημαίνει 53 χιλιάδες οχήματα λιγότερα στους δρόμους της Αττικής.

Η επέκταση της γραμμής 2  προς το Ίλιον -Ανθούπολη σημαίνει καθημερινή χρήση σε περίπου 40 με 45 χιλιαδες, σημαίνει περίπου 3 με 5 χιλιαδες εργασίας και σημαίνει ότι θα μπορεί ένας κάτοικος  από την  Παλατιανή να κατεβαίνει σε 20 λεπτά στο Σύνταγμα. Αυτές όλες οι παρεμβάσεις που κάνουμε διευκολύνουν τη ζωή των πολιτών, δημιουργούν νέες θέσεις εργασίας. Αυτές οι παρεμβάσεις θα μπορέσουν να κάνουν την Αθήνα, τον Πειραιά τα επόμενα χρόνια μια πόλη που να είναι βιώσιμη για τους πολίτες

Αναφορικά με το σιδηροδρομικό δίκτυο

Ακόμα, ο υφυπουργός υπογράμμισε πως στην τελική ευθεία μπαίνουν δύο εμβληματικά οδικά έργα μέσω ΣΔΙΤ σε Θεσσαλονίκη και Πελοπόννησο. όπως το Fly Over και το Καλαμάτα –Ριζόμυλος- Πύλος- Μεθώνη.Ανέφερε πως υπάρχουν πόροι και δουλειά της κυβέρνησης ήταν να απλοποιήσει τις διαδικασίες με διαφάνεια.

Σε ό,τι αφορά τα σιδηροδρομικά έργα, είπε πως υπάρχει ολοκληρωμένη παρέμβαση για την σύνδεση των λιμανιών της χώρας με τους σιδηρόδρομους.

Αναφορικά με το μετρό της Θεσσαλονίκης και τις προσφυγές

Για το μετρό στη Θεσσαλονίκη είπε ότι καθυστερεί λόγω των προσφυγών πολιτών. Τόνισε πως η κυβέρνηση είπε όλη την αλήθεια στους πολίτες της πόλης και απέδωσε τις καθυστερήσεις ειδικά στον σταθμό Βενιζέλου σε οργανωμένες μειοψηφείες.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!