Γ.Δ.
1466.73 -0,91%
ACAG
-1,53%
5.8
CENER
-0,72%
9.6
CNLCAP
0,00%
7.1
DIMAND
+0,11%
8.98
NOVAL
0,00%
2.77
OPTIMA
+0,98%
12.32
TITC
+3,41%
31.8
ΑΑΑΚ
-8,55%
5.35
ΑΒΑΞ
-0,97%
1.434
ΑΒΕ
0,00%
0.476
ΑΔΜΗΕ
-1,32%
2.24
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
-4,06%
2.955
ΑΛΦΑ
-2,29%
1.685
ΑΝΔΡΟ
-1,81%
6.5
ΑΡΑΙΓ
-1,28%
11.55
ΑΣΚΟ
-1,41%
2.8
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.64
ΑΤΤ
-5,18%
8.78
ΑΤΤΙΚΑ
+3,54%
2.63
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-1,68%
5.87
ΒΙΟΚΑ
-0,42%
2.36
ΒΙΟΣΚ
-2,11%
1.39
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.38
ΓΕΒΚΑ
+0,92%
1.645
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,45%
17.68
ΔΑΑ
-1,26%
7.82
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
-1,45%
11.53
ΔΟΜΙΚ
-2,44%
3.8
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.321
ΕΒΡΟΦ
-0,62%
1.6
ΕΕΕ
+0,12%
33.14
ΕΚΤΕΡ
+4,65%
2.25
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
-1,75%
2.25
ΕΛΛ
-0,72%
13.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,24%
2.08
ΕΛΠΕ
-1,85%
7.42
ΕΛΣΤΡ
+2,68%
2.3
ΕΛΤΟΝ
-3,30%
1.702
ΕΛΧΑ
-2,23%
1.84
ΕΝΤΕΡ
-0,37%
8.05
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
+0,17%
12.02
ΕΣΥΜΒ
-2,29%
1.28
ΕΤΕ
-1,18%
8.35
ΕΥΑΠΣ
-0,30%
3.35
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.76
ΕΥΡΩΒ
-2,65%
2.17
ΕΧΑΕ
-1,67%
4.7
ΙΑΤΡ
-2,90%
1.675
ΙΚΤΙΝ
-1,93%
0.406
ΙΛΥΔΑ
-0,82%
1.815
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5
ΙΝΛΙΦ
-1,16%
5.1
ΙΝΛΟΤ
-0,16%
1.248
ΙΝΤΕΚ
-0,49%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.44
ΙΝΤΕΤ
+0,80%
1.26
ΙΝΤΚΑ
-0,44%
3.375
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
+1,72%
1.48
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
+1,22%
0.497
ΚΟΥΑΛ
-0,84%
1.186
ΚΟΥΕΣ
-1,67%
5.31
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-1,74%
11.3
ΚΤΗΛΑ
-2,35%
1.66
ΚΥΡΙΟ
-1,68%
1.17
ΛΑΒΙ
-1,33%
0.888
ΛΑΜΔΑ
-0,94%
7.35
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.38
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.69
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
-1,10%
2.69
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
-1,90%
3.62
ΜΙΝ
-1,65%
0.595
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,94%
23.24
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.7
ΜΟΤΟ
-2,65%
2.755
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
+1,05%
24.98
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
-1,77%
1.94
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
-1,10%
36
ΝΑΚΑΣ
+1,47%
2.76
ΝΑΥΠ
0,00%
0.932
ΞΥΛΚ
+0,71%
0.283
ΞΥΛΠ
+1,46%
0.416
ΟΛΘ
-0,48%
20.9
ΟΛΠ
+0,18%
27.6
ΟΛΥΜΠ
-0,77%
2.57
ΟΠΑΠ
-0,44%
15.96
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,22%
0.895
ΟΤΕ
-2,13%
14.23
ΟΤΟΕΛ
-0,17%
11.78
ΠΑΙΡ
-1,37%
1.08
ΠΑΠ
-0,43%
2.34
ΠΕΙΡ
-2,81%
3.81
ΠΕΤΡΟ
-0,90%
8.8
ΠΛΑΘ
-0,58%
4.29
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-0,68%
1.16
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,58%
5.17
ΡΕΒΟΙΛ
-3,40%
1.99
ΣΑΡ
-1,26%
11
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,57%
0.347
ΣΙΔΜΑ
-0,59%
1.68
ΣΠΕΙΣ
+1,17%
6.92
ΣΠΙ
-1,76%
0.668
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
+0,16%
19.25
ΤΖΚΑ
+1,00%
1.515
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,37%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.21
ΦΡΛΚ
-0,25%
4.06
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Καραμανλής: Αντιμετωπίζουμε το κυκλοφοριακό – Ενισχύουμε τα ΜΜΜ

Στην ενίσχυση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς και την εφαρμογή του «καθαρού» δακτυλίου αναφέρθηκε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστας Καραμανλής, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση για το κυκλοφοριακό ζήτημα στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου.

Ο κ. Καραμανλής επισήμανε ότι σε όλες τις πρωτεύουσες της Ευρώπης το κυκλοφοριακό πρόβλημα έχει επιδεινωθεί τα τελευταία δύο χρόνια, διότι λιγότεροι επιβάτες χρησιμοποιούν τα ΜΜΜ. Για αυτό και αποφασίστηκε, κατόπιν εισήγησης των ειδικών, η εφαρμογή του δακτυλίου, όχι όμως απλά με το σύστημα των μονών- ζυγών.

«Πλέον μιλάμε για έναν ”καθαρό” δακτύλιο, καθώς κυκλοφορούν σε αυτόν ελεύθερα τα οχήματα συγκεκριμένων κατηγοριών, όπως τα ηλεκτρικά, τα εκ κατασκευής φυσικού αερίου και υγραερίου, τα υβριδικά, καθώς και τα οχήματα κατηγορίας Euro6 που εκπέμπουν κάτω από 120 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα. Με αυτόν τον τρόπο προσπαθούμε να αντιμετωπίσουμε όχι μόνο το κυκλοφοριακό πρόβλημα, αλλά και το περιβαλλοντικό», σημείωσε ο κ Καραμανλής. Και υπογράμμισε πως παράλληλα μειώθηκαν στο μισό οι άδειες δακτυλίου.

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ανέφερε πως όλα τα στοιχεία καταδεικνύουν ότι η κατάσταση είναι σαφώς βελτιωμένη μετά την εφαρμογή του μέτρου. «Δεν έχει καμία σχέση το τι γίνεται στο κέντρο της Αθήνας σήμερα με το τι γινόταν πριν εφαρμοστεί αυτή η διαδικασία», τόνισε.

Ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε και στην ενίσχυση των ΜΜΜ με στοιχεία. Υπενθύμισε ότι τον Ιούλιο του 2019, κυκλοφορούσαν 850 λεωφορεία στην Αθήνα και σήμερα ο αριθμός αυτός έχει αυξηθεί στα 1.320.

Υπενθύμισε επίσης ότι το 2019 ήταν εκτός λειτουργίας το ένα τρίτο των συρμών του Μετρό της Αθήνας. Ειδικότερα, το 2019 ήταν σε λειτουργία 32 συρμοί και σήμερα είναι 38.

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών υπογράμμισε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ έκανε μηδέν προσλήψεις στα ΜΜΜ, ενώ η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας έκανε 1.389. Αλλά και ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είχε καταργήσει τρεις στάσεις του Τραμ και είχε παραλάβει μηδέν νέους συρμούς, ενώ η σημερινή Κυβέρνηση έφερε ξανά το Τραμ στο Σύνταγμα, παρέλαβε 25 νέους συρμούς και σύντομα θα επεκταθεί το Τραμ και προς τον Πειραιά.

Ο κ. Καραμανλής υπενθύμισε τέλος ότι η δήθεν φιλολαϊκή αριστερή Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ πήγε το εισιτήριο στο 1,40 και η Νέα Δημοκρατία το επανέφερε στο 1,20.

Επισήμανε ότι το κυκλοφοριακό αντιμετωπίζεται με την ενίσχυση των ΜΜΜ και αυτό κάνει η Κυβέρνηση, ώστε η Ελλάδα να φτάσει το μέσο όρο της Ευρώπης όσον αφορά στις μετακινήσεις με αστικές συγκοινωνίες. Ανέφερε ότι σε όλη την Ευρώπη στόχος είναι το ένα τρίτο των μετακινήσεων στα μεγάλα αστικά κέντρα να γίνονται με ΜΜΜ, όμως στην Ελλάδα το ποσοστό αυτό είχε πέσει στο 25% επί ΣΥΡΙΖΑ και τώρα γίνονται προσπάθειες να φτάσει τουλάχιστον το 30%.

Ο κ. Καραμανλής εξήγησε ότι το κυκλοφοριακό ζήτημα δεν αφορά μόνο την Κυβέρνηση ή μόνο το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, αλλά και το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας και το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, καθώς και την Περιφέρεια Αττικής και το Δήμο Αθηναίων. «Βρισκόμαστε σε αγαστή συνεργασία για να βρούμε λύσεις. Με αυτό τον τρόπο δεν πετάμε το μπαλάκι. Λέμε κάτι πολύ απλό, που προφανώς ο ΣΥΡΙΖΑ αρνείται να καταλάβει: Ότι σε μία κοινοβουλευτική Δημοκρατία, σε ένα σύγχρονο ευρωπαϊκό κράτος, οι φορείς πρέπει να κάθονται μαζί και να συζητούν και αυτό κάνουμε».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!