Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Mιχάλης Παπαδόπουλος: Η Κως μπορεί να γίνει το νησί του ποδηλάτου

Στην Κω όπου πραγματοποίησε ομιλία στην εκδήλωση του Δήμου με θέμα την παρουσίαση μελέτης ανάπτυξης του ποδηλατικού τουρισμού βρέθηκε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές,  Μιχάλης Παπαδόπουλος.

Ο κ. Παπαδόπουλος τόνισε ότι η χρήση του ποδηλάτου είναι στοιχείο της καθημερινότητας των κατοίκων της Κω, η οποία υποδέχεται εδώ και δεκαετίες ομάδες τουριστών που απολαμβάνουν τις ειδικές διαδρομές ποδηλασίας του νησιού.

Όπως ανέφερε ο Υφυπουργός Μεταφορών:

«Στην Κω υπάρχουν 6,5 χιλιάδες ποδήλατα προς ενοικίαση και αυτό είναι το συγκριτικό πλεονέκτημα του νησιού, στο θέμα του ποδηλατικού τουρισμού. Η κουλτούρα υπέρ του ποδηλάτου και της μικροκινητικότητας είναι η υποδομή επάνω στην οποία μπορεί να οικοδομηθεί η περαιτέρω ανάπτυξη αυτής της δραστηριότητας.

Βιώνουμε, ταυτόχρονα, μια κλιματική κρίση και η χρήση ήπιων μέσων μετακίνησης είναι ένας από τους τρόπους για να περιοριστούν οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα στον τομέα των μεταφορών.

Σε πολλές περιοχές της Ευρώπης, όπως η Σκανδιναβία, που έχει μακρά σχέση φιλίας με τα Δωδεκάνησα, υπάρχει η τάση στον πράσινο τουρισμό. Ο επισκέπτης, δηλαδή, επιλέγει να ταξιδέψει με μέσα φιλικά προς το περιβάλλον, αλλά και να φτάσει και σε έναν προορισμό που θα του δώσει την αίσθηση ότι σέβεται το περιβάλλον. Η Κως μπορεί να τα προσφέρει όλα αυτά, με όχημα το ποδήλατο».

Ο κ. Παπαδόπουλος υπενθύμισε ότι πρόσφατα, σε συνεργασία με την Υφυπουργό Τουρισμού κα Σοφία Ζαχαράκη, εγκρίθηκε η δημιουργία Εθνικού Συντονιστικού Κέντρου για το EuroVelo στην Ελλάδα, με σκοπό την ανάδειξη του ποδηλατικού τουρισμού.

Σχετικά, ο κ. Παπαδόπουλος τόνισε:

«Την Ελλάδα διατρέχουν σήμερα τρεις ευρωπαϊκές ποδηλατικές διαδρομές και φιλοδοξία μας είναι να ενταχθεί και η Κως στο δίκτυο του Eurovelo, καθώς πληροί όλες τις προϋποθέσεις: το πεδινό ανάγλυφο, πολλούς δρόμους με χαμηλό όριο ταχύτητας και κυκλοφοριακό φόρτο και πάνω απ΄ όλα, το ιδιαίτερο ενδιαφέρον πολλών διαδρομών.

Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει τη βούληση να προσφέρει τεχνογνωσία και υποστήριξη σε αυτή την προσπάθεια ώστε η Κως να γίνει το νησί του ποδηλάτου.

Την ίδια βούληση έχω εκφράσει άλλωστε για την ιδιαίτερη πατρίδα μου, τη Δυτική Μακεδονία, η οποία επίσης προσφέρεται για τη χρήση του ποδηλάτου, με παρόμοια χαρακτηριστικά: το πεδινό ανάγλυφο της Πτολεμαΐδας, η ειδυλλιακή παραλίμνια περιοχή της λίμνης Πολυφύτου και οι ομορφιές της Κοζάνης».

Η μελέτη για την ανάπτυξη του ποδηλάτου στην Κω περιελάμβανε συγκεκριμένες προτάσεις που αφορούσαν κυρίως: στην ανάδειξη των υφιστάμενων ποδηλατικών υποδομών του νησιού, την οργάνωσή τους σε διαδρομές με σημάνσεις και την επέκτασή τους, τη δημιουργία χωμάτινων διαδρομών για την ανάδειξη του ορεινού όγκου, καθώς και τη δημιουργία περιαστικών διαδρομών ώστε να ενταχθούν στη συνέχεια στο Eurovelo. Τονίστηκε, επίσης, η ανάγκη κατάρτισης ενός σχεδίου προώθησης αυτού του τουριστικού προϊόντος στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Ο κ. Παπαδόπουλος πρόσθεσε, τέλος, ότι η υποστήριξη των τουριστικών υπηρεσιών είναι ένα πεδίο που υποστηρίζει το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με πολλούς τρόπους και συνέργειες με την Τοπική Αυτοδιοίκηση και τους Επαγγελματικούς Φορείς.

Ανέφερε ως παράδειγμα την τροπολογία που εισήχθη στον νόμο για το νέο πλαίσιο στις εξετάσεις αδειών οδήγησης, με την οποία η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου είναι η πρώτη στην Ελλάδα που επιτρέπει δικαίωμα ταξινόμησης 7θέσιων – 9θεσιων ταξί, προκειμένου να εκτιμηθεί πιλοτικά η λειτουργία της.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!