Γ.Δ.
1503.15 0,00%
ACAG
-0,66%
6.06
BOCHGR
+2,50%
4.92
CENER
-1,61%
9.77
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
+0,85%
8.27
EVR
+0,34%
1.49
NOVAL
-0,64%
2.34
OPTIMA
-0,31%
12.76
TITC
-0,12%
41.95
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-1,33%
1.774
ΑΒΕ
+0,21%
0.47
ΑΔΜΗΕ
-1,06%
2.8
ΑΚΡΙΤ
-0,63%
0.795
ΑΛΜΥ
-1,21%
4.085
ΑΛΦΑ
+0,14%
1.7325
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.42
ΑΡΑΙΓ
-1,17%
10.12
ΑΣΚΟ
-0,94%
3.17
ΑΣΤΑΚ
-0,56%
7.1
ΑΤΕΚ
+2,33%
0.66
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.78
ΑΤΤ
-0,51%
0.78
ΑΤΤΙΚΑ
-0,90%
2.21
ΒΙΟ
-0,35%
5.77
ΒΙΟΚΑ
-0,77%
1.945
ΒΙΟΣΚ
-0,63%
1.57
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.2
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.43
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,44%
18.28
ΔΑΑ
-0,46%
8.18
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
-0,32%
12.5
ΔΟΜΙΚ
+1,51%
3.02
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-1,53%
0.322
ΕΒΡΟΦ
-1,06%
1.87
ΕΕΕ
+0,87%
32.5
ΕΚΤΕΡ
+0,77%
1.824
ΕΛΒΕ
+2,04%
5
ΕΛΙΝ
-0,89%
2.23
ΕΛΛ
+1,03%
14.75
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,45%
2.19
ΕΛΠΕ
-0,71%
7.645
ΕΛΣΤΡ
-1,43%
2.07
ΕΛΤΟΝ
-0,32%
1.898
ΕΛΧΑ
-0,90%
2.195
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,84%
1.2
ΕΤΕ
+0,64%
8.18
ΕΥΑΠΣ
+0,89%
3.42
ΕΥΔΑΠ
-0,17%
5.96
ΕΥΡΩΒ
+0,51%
2.352
ΕΧΑΕ
+0,43%
4.69
ΙΑΤΡ
+3,36%
1.69
ΙΚΤΙΝ
-1,37%
0.3605
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.83
ΙΝΚΑΤ
-0,64%
4.67
ΙΝΚΑΤΔ
-62,42%
0.0062
ΙΝΛΙΦ
+0,87%
4.64
ΙΝΛΟΤ
-0,93%
1.066
ΙΝΤΕΚ
-1,82%
5.95
ΙΝΤΕΤ
-3,39%
1.14
ΙΝΤΚΑ
-0,32%
3.12
ΚΑΡΕΛ
-2,29%
342
ΚΕΚΡ
-2,21%
1.325
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.74
ΚΟΡΔΕ
-1,72%
0.457
ΚΟΥΑΛ
-0,97%
1.424
ΚΟΥΕΣ
-0,32%
6.15
ΚΡΙ
-0,94%
15.75
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.85
ΚΥΡΙΟ
-0,49%
1.015
ΛΑΒΙ
-0,64%
0.782
ΛΑΜΔΑ
-0,70%
7.11
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
+2,83%
1.09
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
0,00%
0.27
ΛΟΓΟΣ
-1,84%
1.6
ΛΟΥΛΗ
+1,69%
3
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
-2,32%
3.79
ΜΕΝΤΙ
-0,87%
2.28
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
0,00%
2.94
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΟΗ
-0,47%
21.04
ΜΟΝΤΑ
-3,20%
3.63
ΜΟΤΟ
+0,35%
2.89
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.665
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
+0,45%
2.21
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-0,12%
33.04
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.04
ΝΑΥΠ
0,00%
0.772
ΞΥΛΚ
-3,39%
0.285
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
+1,06%
28.5
ΟΛΠ
+0,85%
29.55
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.52
ΟΠΑΠ
-0,19%
15.97
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.799
ΟΤΕ
+0,14%
14.69
ΟΤΟΕΛ
-0,92%
10.8
ΠΑΙΡ
+3,20%
1.13
ΠΑΠ
+0,79%
2.54
ΠΕΙΡ
-0,38%
4.182
ΠΕΡΦ
0,00%
5.65
ΠΕΤΡΟ
-0,24%
8.28
ΠΛΑΘ
0,00%
4.145
ΠΛΑΚΡ
-2,08%
14.1
ΠΡΔ
+2,14%
0.286
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.226
ΠΡΟΝΤΕΑ
-3,88%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,19%
5.29
ΡΕΒΟΙΛ
+0,59%
1.705
ΣΑΡ
-1,29%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.358
ΣΙΔΜΑ
-0,96%
1.555
ΣΠΕΙΣ
+0,68%
5.92
ΣΠΙ
-0,95%
0.624
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
20
ΤΖΚΑ
-0,32%
1.58
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.22
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,49%
1.64
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
-4,95%
0.192
ΦΡΛΚ
+1,27%
3.99
ΧΑΙΔΕ
-3,33%
0.58

Καραμανλής: Υλοποιούμε σιδηροδρομικά έργα ύψους 3,3 δισ.

Για την υλοποίηση του μεγαλύτερου προγράμματος στα σιδηροδρομικά έργα που έχει γίνει ποτέ στη χώρα, που φτάνει τα 3,3 δισ . ευρώ, μίλησε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής στην εκδήλωση του ΟΣΕ για το Ευρωπαϊκό Έτος Σιδηροδρόμων.

Ο κ. Καραμανλής σημείωσε ότι η εύστοχη απόφαση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου να ανακηρύξει το 2021 ως Ευρωπαϊκό Έτος Σιδηροδρόμων, έχει διπλή σημασία για την Ελλάδα, καθώς στη χώρα μας ο σιδηρόδρομος έχει μείνει πίσω και είναι επιτακτική η ανάγκη να καλυφθεί το χαμένο έδαφος.

«Γι’ αυτό και η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη έχει ήδη λάβει την πολιτική απόφαση, το 2021 να είναι στην πράξη το Ελληνικό Έτος Σιδηροδρόμων», τόνισε και πρόσθεσε:

«Το συμβολικό 2021, εκπονούμε το πλέον φιλόδοξο έργο της τελευταίας 15ετίας όσο στα σιδηροδρομικά όσο και στα άλλη δημόσια έργα. Όπως η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας το 2008 έκανε τις συμβάσεις παραχώρησης στα οδικά έργα, ανοίγοντας το δρόμο για να αλλάξει ο οδικός χάρτης της χώρας με σύγχρονους αυτοκινητοδρόμους, έτσι και σήμερα, με μια άλλη Κυβέρνηση της ΝΔ έχουμε εκπονήσει ένα ολοκληρωμένο πλάνο έργων συνολικού ύψους 13 δις.».

Ο κ. Καραμανλής υπογράμμισε ότι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών προχωρά μεθοδικά στην υλοποίηση αυτού του προγράμματος έργων, όχι στα λόγια, αλλά με πράξεις. Και αυτό καθώς από αυτά τα 13 δισ. ήδη έχουν συμβασιοποιηθεί έργα πάνω από 3,2 δισ. ευρώ.

«Μέσα σε αυτό το πρόγραμμα έργων, κεντρική και ιδιαίτερα κρίσιμη θέση έχουν τα σιδηροδρομικά έργα. Έχουμε βάλει μπρος το μεγαλύτερο πρόγραμμα σιδηροδρομικών έργων που έχει γίνει ποτέ στη χώρα. Ύψους 3,3 δισ. ευρώ. Όταν ολοκληρωθεί θα αλλάξει τον χάρτη των μεταφορών στη χώρα», τόνισε ο κ. Καραμανλής.

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών χαρακτήρισε την ύπαρξη ενός σοβαρού και αξιόπιστου σιδηροδρομικού δικτύου αναγκαία για να κερδίσει η Ελλάδα τον διεθνή ρόλο που της αξίζει.

«Γι’ αυτό και είναι η ώρα πλέον η νέα γενιά των «μεγάλων έργων» να συμπεριλάβει και τα σιδηροδρομικά έργα. Γιατί υπηρετούν τον μεγάλο στρατηγικό στόχο που έχουμε θέσει για την Ελλάδα τα επόμενα χρόνια: Να γίνει ένας πραγματικός κόμβος υποδομών της Νοτιοανατολικής Ευρώπης» πρόσθεσε και εξήγησε ότι με την ανάπτυξη του σιδηροδρομικού δικτύου μπορεί για παράδειγμα να επεκταθεί ο θαλάσσιος διάδρομος, που ενώνει τις ασιατικές αγορές με τον Πειραιά, σε έναν χερσαίο διάδρομο μεταφοράς προϊόντων στην Κεντρική Ευρώπη.

Ο κ. Καραμανλής επισήμανε ότι επιπλέον τα σιδηροδρομικά έργα, είναι τα έργα της εποχής μας, γιατί σημαίνουν μετακινήσεις με ασφάλεια, ταχύτητα, σεβασμό στο περιβάλλον. Σημαίνουν πρόοδο, ανάπτυξη και ποιότητα ζωής.

Ανέφερε ότι ο σχεδιασμός του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών δίνει έμφαση ιδίως στην εμπορική μεταφορά, με συνδέσεις σε λιμάνια και αεροδρόμια και στην ολοκλήρωση του κορμού του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας στον άξονα της ΠΑΘΕ.

«Πιο συγκεκριμένα, προχωράμε στη σύνδεση του σιδηροδρομικού δικτύου με τα 6 μεγάλα μας λιμάνια: Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Λαύριο, Ραφήνα, Καβάλα, Αλεξανδρούπολη.

Αλλά αναβαθμίζουμε και το υφιστάμενο δίκτυο και εγκαθιστούμε συστήματα ηλεκτροκίνησης.

Επιπλέον, προχωράμε με Μνημόνιο Συνεργασίας 10+5 ετών με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, για εκτέλεση υπηρεσιών Υποχρέωσης Δημόσιας Υπηρεσίας. Κάτι που αποτελεί μια σπουδαία επένδυση”, τόνισε ο κ. Καραμανλής.

«Προχωράμε πέρα από τα ευχολόγια και τα σχέδια επί χάρτου. Προχωράμε σε λύσεις στην πράξη», δήλωσε, υπογραμμίζοντας ότι για πρώτη φορά το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών βρήκε τον τρόπο να δημοπρατήσει σιδηροδρομικά έργα πακέτο, ή αλλιώς “turn-key”, χωρίς κατατμήσεις, που οδηγούν σε εγκληματικές καθυστερήσεις και σε υπερβάσεις προϋπολογισμών.

«Σε συνεννόηση με τους ευρωπαϊκούς θεσμούς, αλλάζουμε το σύστημα παραγωγής σιδηροδρομικών έργων της Ελλάδας», τόνισε ο κ. Καραμανλής.

Εξήγησε ότι πολλά σιδηροδρομικά έργα στη χώρα μας ήταν παρατημένα επί χρόνια, κυρίως επειδή η αρχιτεκτονική τους και οι διαδικασίες δημοπράτησής τους ήταν προβληματικές.

«Βρίσκουμε λύση σε αυτό το μεγάλο πρόβλημα για να γίνουν αυτή τη φορά πραγματικότητα τα σιδηροδρομικά έργα που έχει ανάγκη ο τόπος με ταχύτητα και διαφάνεια!», κατέληξε ο κ. Καραμανλής.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!