Γ.Δ.
1482.43 0,00%
ACAG
0,00%
5.86
CENER
0,00%
9.7
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
0,00%
8.89
NOVAL
0,00%
2.77
OPTIMA
0,00%
12.1
TITC
0,00%
30.75
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
0,00%
1.464
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.255
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
0,00%
3.07
ΑΛΦΑ
0,00%
1.7225
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.62
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.89
ΑΣΚΟ
0,00%
2.79
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.64
ΑΤΤ
0,00%
9.1
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.54
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.98
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.37
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.385
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.1
ΔΑΑ
0,00%
7.998
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
0,00%
11.5
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.64
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.321
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.55
ΕΕΕ
0,00%
33.22
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.32
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
0,00%
2.25
ΕΛΛ
0,00%
13.95
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.09
ΕΛΠΕ
0,00%
7.62
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.25
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.752
ΕΛΧΑ
0,00%
1.892
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.295
ΕΤΕ
0,00%
8.414
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.37
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.78
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.24
ΕΧΑΕ
0,00%
4.82
ΙΑΤΡ
0,00%
1.74
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.419
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.73
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.99
ΙΝΛΙΦ
0,00%
5.14
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.48
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.41
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
0,00%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
0,00%
1.505
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.497
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.198
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.33
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.15
ΛΑΒΙ
0,00%
0.894
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.41
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36.6
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.67
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.67
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
0,00%
3.73
ΜΙΝ
0,00%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
23.58
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.7
ΜΟΤΟ
0,00%
2.81
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
0,00%
36.5
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
0,00%
0.93
ΞΥΛΚ
0,00%
0.276
ΞΥΛΠ
0,00%
0.426
ΟΛΘ
0,00%
21.2
ΟΛΠ
0,00%
27.55
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.58
ΟΠΑΠ
0,00%
16.01
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.899
ΟΤΕ
0,00%
14.55
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.7
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
0,00%
3.989
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.86
ΠΛΑΘ
0,00%
4.245
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
0,00%
5.18
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.945
ΣΑΡ
0,00%
11.18
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.345
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.675
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.9
ΣΠΙ
0,00%
0.666
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.22
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.21
ΦΡΛΚ
0,00%
4.075
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Παπαδόπουλος: Προς μονιμοποίηση το χαμηλότερο ΦΠΑ στις μεταφορές

Στο 69ο πανελλήνιο συνέδριο των ΚΤΕΛ στο Βόλο μίλησε και ο υφυπουργός Μεταφορών, Μιχάλης Παπαδόπουλος, οποίος αναφέρθηκε στις προτεραιότητες και τις δράσεις του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Νωρίτερα, μίλησε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης.

Ειδικότερα, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος, στην Ετήσια Γενική Συνέλευση της Ομοσπονδίας των Υπεραστικών ΚΤΕΛ ΑΕ και ΚΤΕΛ περιέγραψε τις πρωτοβουλίες που έχει αναλάβει η παρούσα κυβέρνηση με σκοπό τη διευκόλυνση του έργου των ΚΤΕΛ, που παρέχουν συγκοινωνία και στους πιο απομακρυσμένους προορισμούς, κρατώντας ζωντανή την ελληνική επαρχία. Όπως είπε:

«Οι επιχειρήσεις αυτές ανήκουν σε ιδιώτες, αλλά η προηγούμενη Κυβέρνηση είχε επιβάλλει τόσο μεγάλα διοικητικά εμπόδια τα οποία δημιουργούσαν προσχώματα στην ανάπτυξή τους.
Και εδώ η Κυβέρνησή μας και ιδιαίτερα ο Υπουργός, κ. Κώστας Καραμανλής, αλλά και ο προκάτοχός μου, Υφυπουργός κ. Γιάννης Κεφαλογιάννης, με νομοθετικές πρωτοβουλίες εξάλειψαν σχεδόν όλα αυτά, με αποτέλεσμα σήμερα τα ΚΤΕΛ να μπορούν να λειτουργούν σαν ιδιωτικές επιχειρήσεις.

Επιγραμματικά η παρούσα κυβέρνηση:

  • Κατήργησε τον απαρχαιωμένο Κανονισμό λειτουργίας των ΚΤΕΛ, όπου σε πολλές περιπτώσεις οι διοικήσεις των ΚΤΕΛ υποχρεώνονταν να πληρώνουν προσωπικό χωρίς να προσφέρει καμία εργασία.
  • Έδωσε τη δυνατότητα στους μετόχους των ΚΤΕΛ να διατηρήσουν ποσοστά μετοχών που αντιστοιχούν σε δύο λεωφορεία ακόμη και μετά τη συνταξιοδότησή τους.
  • Διευκόλυνε τη διενέργεια Γενικών Συνελεύσεων με τη δυνατότητα χρησιμοποίησης των εξουσιοδοτήσεων, αφού η επίτευξη των προβλεπομένων ποσοστών παρουσίας ήταν αδύνατο να επιτευχθεί λόγω του μεγάλου αριθμού των μετόχων.
  • Εμπιστεύθηκε τα ΚΤΕΛ για την αντιμετώπιση της απαράδεκτης κατάστασης που παρέλαβε στις αστικές συγκοινωνίες Αθηνών και Θεσσαλονίκης».

Όσον αφορά στην ενίσχυση των ΚΤΕΛ, προκειμένου να συνεχίσουν να προσφέρουν το έργο τους σε όλους τους πολίτες, αλλά και στις ευπαθείς ομάδες, ο κ. Παπαδόπουλος ανέφερε:

«Προχωρά προς το Υπουργείο Οικονομικών η έκδοση της κοινής απόφασης για την καταβολή της επιδότησης σχετικά με τη μεταφορά πολυτέκνων και Ατόμων με Αναπηρία.
Επίσης, μετά από νομοθετική παρέμβαση εκδίδεται η απόφαση των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων για τον καθορισμό των δικαιούχων φοιτητών, που δικαιούνται μειωμένο εισιτήριο και στη συνέχεια θα καταβληθούν οι προβλεπόμενες αποζημιώσεις.
Το μειωμένο ΦΠΑ στο 13% θα συνεχίσει να ισχύει και για το έτος 2022 και πρόθεσή μας είναι με παρεμβάσεις μας να μπορέσουμε να μονιμοποιήσουμε το χαμηλό ΦΠΑ στις μεταφορές, δεδομένου ότι αυτές χρησιμοποιούνται από τα μεσαία και κατώτερα οικονομικά στρώματα της κοινωνίας».

«Το συντομότερο δυνατό ο νέος σταθμός των ΚΤΕΛ στον Ελαιώνα»

Ο κ. Παπαδόπουλος είπε ότι η Ελλάδα, ως μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, έχει την υποχρέωση να ακολουθήσει το ευρωπαϊκό νομοθετικό πλαίσιο, που έχει διαμορφωθεί και ο Κανονισμός 1370/2007 είναι δεσμευτικός.

Αναφέρθηκε στο ν. 4199/2013, ο οποίος ψηφίστηκε κατά την προηγούμενη θητεία του στο Υπουργείο, προαναγγέλλοντας νομοθετικές βελτιώσεις σε ορισμένες διατάξεις οι οποίες καθιστούσαν τον νόμο μη λειτουργικό, ώστε να ολοκληρωθεί η πλήρης μετάβαση στο νέο καθεστώς. Όπως είπε ο κ. Παπαδόπουλος:

«Σε συνεννόηση με τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστα Καραμανλή, αφού προηγηθεί ένας γόνιμος διάλογος, ώστε να βρεθούν οι καλύτερες δυνατές λύσεις, τόσο για τις επιχειρήσεις σας, αλλά κυρίως για την εξυπηρέτηση των πολιτών θα προσαρμόσουμε τον νόμο αυτό στις προβλέψεις του Κανονισμού 1370/2007».

Τέλος, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών αναφέρθηκε στην αναγκαιότητα της κατασκευής του νέου σταθμού υπεραστικών λεωφορείων στον Ελαιώνα, με στόχο η κατασκευή του έργου να ξεκινήσει το συντομότερο δυνατόν.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!