Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Σταϊκούρας: Έργο μεγάλης οικονομικής σημασίας ο αυτοκινητόδρομος Ε65

Έργο μεγάλης οικονομικής και κοινωνικής σημασίας χαρακτήρισε το νότιο τμήμα του Αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδας, δηλαδή το τμήμα του δρόμου Ε65 από την ένωσή του με τον Αυτοκινητόδρομο Αθηνών – Θεσσαλονίκης έως τον Κόμβο Ξυνιάδας, ο  υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας, σημειώνοντας πως μηδενίζει την απομόνωση κρίσιμων περιοχών του ελλαδικού χώρου, φέρνοντάς τες, με ασφάλεια και ταχύτητα, στον λοιπό χώρο.

«Μια οδική υποδομή κομβικής σημασίας, που αλλάζει τις κλίμακες του χώρου και του χρόνου για την κοινωνική και οικονομική ζωή στην Κεντρική Ελλάδα, στη Θεσσαλία, στη Δυτική Μακεδονία και στην Ήπειρο, αλλά και ευρύτερα, σε όλη την Ελλάδα. Είναι σαφές ότι ο Ε65 θα δημιουργήσει σημαντικά οφέλη για τη γεωργική και την κτηνοτροφική παραγωγή, τη μεταποίηση, τη βιομηχανική παραγωγή και τις υπηρεσίες. Το έργο αυτό θα δημιουργήσει πολλές νέες, άμεσες και έμμεσες θέσεις εργασίας, τόσο κατά την κατασκευή του όσο, κυρίως, κατά τη λειτουργία του», συνέχισε ο υπουργός Οικονομικών.

Παράληλα, ο κ. Σταϊκούρας υπενθύμισε ότι ο Ε65 σχεδιάσθηκε, υπεγράφη η πρώτη σύμβαση παραχώρησης, έγιναν πρόδρομες εργασίες και άρχισε η κατασκευή του την περίοδο 2005-2009, από την τότε Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, υπό τον Κώστα Καραμανλή. Ωστόσο, με τις περιοριστικές πολιτικές που ξεκίνησαν το 2010, οι εργασίες διεκόπησαν.

«Η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας – ΠΑΣΟΚ, υπό τον Αντώνη Σαμαρά, το 2013, επαναδιαπραγματεύθηκε τη σύμβαση παραχώρησης. Τότε επιλέχθηκε να προχωρήσει το πιο ώριμο από πλευράς απαλλοτριώσεων τμήμα, αυτό το οποίο συνδέει την Ξυνιάδα με τα Τρίκαλα. Από τις αρχές του 2015, το έργο συνεχίστηκε με Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, υπό τον Αλέξη Τσίπρα. Το ανωτέρω τμήμα παραδόθηκε τα Χριστούγεννα του 2017, και στις αρχές του 2019, ξεκίνησαν οι εργασίες για το νότιο κομμάτι, που ενώνει την πόλη της Λαμίας με την Ξυνιάδα», πρόσθεσε.

«Τα σημερινά εγκαίνια του έργου πιστοποιούν τη βούληση, την αποφασιστικότητα και την αποτελεσματικότητα της Κυβέρνησης για τη διαμόρφωση των όρων προώθησης της βιώσιμης ανάπτυξης, ισόρροπα, σε όλες τις περιοχές της πατρίδας μας. Προς αυτό το στόχο προχωρούμε όλοι μαζί, αταλάντευτα, συνεκτικά, συντονισμένα, αποτελεσματικά και δίκαια», τόνισε και πρόσθεσε «με την ολοκλήρωση και αυτού του τμήματος, η Λαμία, η Κεντρική Ελλάδα και όχι μόνο, πέραν των άλλων, συνδέεται ταχύτερα και ασφαλέστερα με την Ιταλία, την Κεντρική, Δυτική και Βόρεια Ευρώπη».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!