Γ.Δ.
1597.85 -0,15%
ACAG
-1,64%
6
AEM
-0,53%
4.5655
AKTR
+0,56%
5.38
BOCHGR
0,00%
5.38
CENER
-0,33%
9
CNLCAP
-0,70%
7.1
DIMAND
-0,12%
8.32
EVR
-0,29%
1.72
NOVAL
-0,99%
2.5
OPTIMA
-1,53%
14.16
TITC
-1,58%
40.6
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
-4,21%
2.275
ΑΒΕ
-0,71%
0.422
ΑΔΜΗΕ
+0,18%
2.82
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.74
ΑΛΜΥ
-0,35%
4.265
ΑΛΦΑ
-0,22%
1.84
ΑΝΔΡΟ
-1,54%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-0,55%
10.82
ΑΣΚΟ
-2,52%
3.1
ΑΣΤΑΚ
-2,97%
7.18
ΑΤΕΚ
0,00%
1.37
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-0,57%
0.7
ΑΤΤΙΚΑ
+0,87%
2.33
ΒΙΟ
-0,53%
5.58
ΒΙΟΚΑ
-2,25%
1.735
ΒΙΟΣΚ
-1,66%
1.48
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.38
ΓΕΒΚΑ
-0,33%
1.505
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,20%
18.5
ΔΑΑ
-0,09%
8.894
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
+1,17%
12.93
ΔΟΜΙΚ
-1,10%
2.69
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,82%
0.37
ΕΒΡΟΦ
-0,80%
1.87
ΕΕΕ
-0,72%
41.1
ΕΚΤΕΡ
-3,12%
2.02
ΕΛΒΕ
-1,92%
5.1
ΕΛΙΝ
-0,92%
2.15
ΕΛΛ
0,00%
14.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,22%
2.26
ΕΛΠΕ
+0,26%
7.75
ΕΛΣΤΡ
-0,43%
2.3
ΕΛΤΟΝ
-0,78%
1.786
ΕΛΧΑ
+0,94%
2.14
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+1,38%
1.105
ΕΤΕ
+1,89%
8.62
ΕΥΑΠΣ
+1,19%
3.4
ΕΥΔΑΠ
-1,86%
5.82
ΕΥΡΩΒ
-0,24%
2.5
ΕΧΑΕ
-1,22%
4.85
ΙΑΤΡ
-0,51%
1.97
ΙΚΤΙΝ
-0,97%
0.3555
ΙΛΥΔΑ
-0,30%
1.675
ΙΝΛΙΦ
-2,08%
4.7
ΙΝΛΟΤ
-0,38%
1.04
ΙΝΤΕΚ
-0,85%
5.84
ΙΝΤΕΤ
+0,85%
1.19
ΙΝΤΚΑ
-1,61%
3.05
ΚΑΡΕΛ
-1,23%
320
ΚΕΚΡ
-0,40%
1.245
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
-0,23%
0.439
ΚΟΥΑΛ
-0,93%
1.278
ΚΟΥΕΣ
-0,65%
6.16
ΚΡΙ
+0,31%
16.3
ΚΤΗΛΑ
-3,02%
1.93
ΚΥΡΙΟ
-3,31%
0.934
ΛΑΒΙ
-0,25%
0.784
ΛΑΜΔΑ
-1,36%
6.52
ΛΑΜΨΑ
-0,54%
36.8
ΛΑΝΑΚ
-5,00%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
0,00%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
0,00%
3.35
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.752
ΜΕΒΑ
-1,02%
3.88
ΜΕΝΤΙ
-2,61%
2.24
ΜΕΡΚΟ
+2,09%
39
ΜΙΓ
-0,88%
2.81
ΜΙΝ
+2,04%
0.5
ΜΟΗ
-0,55%
21.78
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.74
ΜΟΤΟ
+0,73%
2.77
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.62
ΜΠΕΛΑ
-2,60%
26.22
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.82
ΜΠΡΙΚ
-0,83%
2.39
ΜΠΤΚ
0,00%
0.615
ΜΥΤΙΛ
-1,79%
36.14
ΝΑΚΑΣ
-1,97%
2.98
ΝΑΥΠ
+2,44%
0.84
ΞΥΛΚ
+0,38%
0.261
ΞΥΛΠ
0,00%
0.37
ΟΛΘ
-0,35%
28.4
ΟΛΠ
-1,21%
32.75
ΟΛΥΜΠ
-0,78%
2.56
ΟΠΑΠ
+0,47%
17.08
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,84%
0.8
ΟΤΕ
+1,66%
14.74
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.74
ΠΑΙΡ
+1,66%
0.98
ΠΑΠ
0,00%
2.61
ΠΕΙΡ
+0,22%
4.56
ΠΕΡΦ
-1,15%
5.16
ΠΕΤΡΟ
+1,27%
7.98
ΠΛΑΘ
-1,14%
3.895
ΠΛΑΚΡ
+0,66%
15.2
ΠΡΔ
+0,77%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-2,16%
1.27
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.15
ΠΡΟΦ
+0,39%
5.09
ΡΕΒΟΙΛ
-0,30%
1.685
ΣΑΡ
+0,31%
12.92
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,17%
0.339
ΣΙΔΜΑ
+2,29%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-0,36%
5.56
ΣΠΙ
+2,75%
0.598
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
-0,69%
1.445
ΤΡΑΣΤΟΡ
-0,77%
1.29
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.638
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
-1,64%
0.24
ΦΡΛΚ
0,00%
4.11
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.82

Louis Dreyfus Armateurs: Στα σκαριά η εξαγορά του 80% από την InfraVia

Η Louis Dreyfus Armateurs, ο ιστορικός γαλλικός ναυτιλιακός όμιλος με ιστορία 170 ετών, ετοιμάζεται να περάσει κατά πλειοψηφία, υπό την ιδιοκτησία της InfraVia, ενός ιδιωτικού επενδυτικού ταμείου, που υπόσχεται να επενδύσει σημαντικά στην ανάπτυξή του. Η εταιρεία ανακοίνωσε την Τετάρτη ότι έχει ξεκινήσει αποκλειστικές διαπραγματεύσεις με τη γαλλική InfraVia, για την πώληση του 80% του μετοχικού της κεφαλαίου.

Η Louis Dreyfus Armateurs, ελέγχεται από μέλη της οικογένειας του Ομίλου Ντρέιφους, το όνομα του οποίου «παίζει» αρκετά στη χώρα μας το τελευταίο διάστημα, αφού πρόσφατα μέλη της οικογένειας κατέθεσαν δημόσια πρόταση μέσω της LeonidsPort για τον ΟΛΘ.

Το εναπομένον 20% θα παραμείνει στην ιδιοκτησία της οικογένειας Louis-Dreyfus, η οποία κατέχει επί του παρόντος το 100% της εταιρείας. Η συμφωνία αναμένεται να ολοκληρωθεί έως τα τέλη Ιουνίου, υπό την προϋπόθεση διαβούλευσης με τους εργαζομένους της LDA και την έγκριση των αρμόδιων ρυθμιστικών αρχών. Μόλις ολοκληρωθεί, η InfraVia σκοπεύει να πραγματοποιήσει σημαντικές επενδύσεις για την επέκταση του διαχειριζόμενου στόλου της LDA, ο οποίος αυτή τη στιγμή αριθμεί 23 πλοία. «Αυτή η συμφωνία θα επιτρέψει στην LDA να επενδύσει 1 δισεκατομμύριο ευρώ τα επόμενα χρόνια, διπλασιάζοντας το μέγεθος του στόλου της και επιταχύνοντας την ανάπτυξή της στην τεχνολογική καινοτομία, την ενεργειακή μετάβαση και τον σχεδιασμό των ναυτιλιακών υπηρεσιών του μέλλοντος,» ανέφεραν η LDA και η InfraVia στην κοινή τους ανακοίνωση.

Η ανακοίνωση Τύπου δεν αποκάλυψε το ποσό που η InfraVia προτίθεται να δώσει για το 80% των μετοχών της LDA. Ο νέος υποψήφιος πλειοψηφικός μέτοχος της εταιρείας, ωστόσο, έδωσε κάποιες πληροφορίες σχετικά με τον στρατηγικό προσανατολισμό της. «Με την InfraVia ως μέτοχο, η LDA θα επιταχύνει τις φιλοδοξίες της να εξελιχθεί σε έναν κορυφαίο όμιλο θαλάσσιων υποδομών, δραστηριοποιούμενο σε τομείς υψηλής προστιθέμενης αξίας και ηγέτη της ενεργειακής μετάβασης στη ναυτιλία,» αναφέρεται στην κοινή ανακοίνωση.

«Μοιραζόμαστε ένα κοινό όραμα με την LDA για το μέλλον του ναυτιλιακού τομέα και στοχεύουμε να υποστηρίξουμε την επιταχυνόμενη ανάπτυξη του ομίλου και τις προσπάθειές του να αναπτύξει τις ναυτιλιακές λύσεις και υπηρεσίες του αύριο,» δήλωσε ο Vincent Levita, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της InfraVia.

Η LDA απασχολεί περισσότερους από 1.800 εργαζομένους παγκοσμίως. Εκτός από τη διαχείριση πλοίων, η εταιρεία παρέχει ναυτιλιακές υπηρεσίες, όπως σχεδιασμό πλοίων, εφοδιαστική αλυσίδα, υποθαλάσσια καλώδια και ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. «Είμαστε πεπεισμένοι ότι μεγάλες ευκαιρίες βρίσκονται μπροστά μας και είναι πλέον εφικτές,» δήλωσε ο πρόεδρος της LDA, Edouard Louis-Dreyfus. Παρόλο που η εταιρεία ελέγχεται από μέλη της ίδιας οικογένειας, η LDA είναι ξεχωριστή από τον κολοσσό αγροτικών εμπορευμάτων Louis Dreyfus. Η διαδικασία πώλησης μεριδίου της LDA σε εξωτερικούς επενδυτές βρίσκεται σε εξέλιξη εδώ και αρκετό καιρό.

Διαβάστε επίσης

Δεν είναι μόνο η τεχνητή νοημοσύνη. Τα φάρμακα της Κίνας επίσης εκπλήσσουν τον κόσμο

Ο Τζιν Χάκμαν χάραξε τη δική του πορεία στο Χόλιγουντ

Οι αστερίσκοι της αγοράς στη νέα πράσινη συμφωνία της Κομισιόν

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!