THEPOWERGAME
![Ανδρέας Στυλιανόπουλος, ιδιοκτήτης του Navigator Travel & Tourist Services, του αποκλειστικού αντιπροσώπου πωλήσεων σε Ελλάδα και Βουλγαρία της Royal Caribbean International © linkedin.com/in/andreas-stylianopoulos-65994515/](https://www.powergame.gr/wp-content/uploads/2025/02/andreas-stylianopoulos-910x521.jpg)
Το λιμάνι του Πειραιά βάζει για πρώτη φορά ως home port η Royal Caribbean International, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες κρουαζιέρας παγκοσμίως. Το κρουαζιερόπλοιο Brilliance of the Seas θα αναχωρεί από τον Πειραιά από τις 23 Μαΐου έως και τις 8 Αυγούστου και θα κάνει επταήμερες κρουαζιέρες προς ελληνικά λιμάνια, όπως τη Μύκονο, τη Σαντορίνη, τη Ρόδο, ενώ θα προσεγγίσει και λιμάνια της Τουρκίας και της Κύπρου, όπως Έφεσος, Μπόντρουμ, Κωνσταντινούπολη και Λεμεσός.
Αλλά και το Voyager of the Seas θα βρίσκεται το φετινό καλοκαίρι στη Μεσόγειο, με δρομολόγια σε Ελλάδα και Ιταλία. Μερικά από τα δρομολόγια αυτά θα ξεκινούν ή θα τελειώνουν στον Πειραιά, ενώ άλλα θα ξεκινούν από τη Ραβένα της Ιταλίας.
Έτσι, ο Πειραιάς ενισχύει τη θέση του ως λιμάνι κρουαζιέρας. Είναι χαρακτηριστικό ότι το 2024 σημειώθηκε αριθμός-ρεκόρ επιβατών, καθώς εξυπηρετήθηκαν περισσότεροι από 1,7 εκατ. επιβάτες (έναντι 1,3 εκατ. το 2023), με το 1 εκατομμύριο εξ αυτών να αποτελούν επιβάτες αποεπιβίβασης (homeport). Συνολικά 810 κρουαζιερόπλοια προσέγγισαν το λιμάνι του Πειραιά πέρυσι, εκ των οποίων πάνω από 600 ήταν homeport, ενώ το 2025 δείχνει να αποτελεί μια ακόμα πιο δυναμική χρονιά, καθώς οι προκρατήσεις σημειώνουν μεγάλη αύξηση και πλέον ανέρχονται σε περίπου 940 αφίξεις πλοίων.
Παραμένει στο πρόγραμμα η Σαντορίνη
Σύμφωνα με τον Ανδρέα Στυλιανόπουλο, ιδιοκτήτη του Navigator Travel & Tourist Services, που είναι αποκλειστικός αντιπρόσωπος πωλήσεων σε Ελλάδα και Βουλγαρία της Royal Caribbean International, προς το παρόν δεν έχουν σημειωθεί ακυρώσεις για τη Σαντορίνη, εξαιτίας της σεισμικής δραστηριότητας. Μάλιστα, η Royal Caribbean δεν έχει εξετάσει ακόμα το ενδεχόμενο αναδρομολογήσεων, εφόσον όμως απαιτηθεί, η πιο πιθανή εναλλακτική είναι το λιμάνι των Χανίων.
Τα πλοία της Royal Caribbean
Το Brilliance of the Seas ανήκει στην κατηγορία Radiance, έχει μεικτή χωρητικότητα 90.090 τόνων, 13 καταστρώματα και μήκος 293 μέτρα. Μπορεί να φιλοξενήσει 2.142 επιβάτες σε δίκλινες καμπίνες.
Το Voyager of the Seas ανήκει στην κατηγορία Voyager, έχει μεικτή χωρητικότητα 137.276 τόνων, 15 καταστρώματα και μήκος 311 μέτρα. Μπορεί να φιλοξενήσει 3.600 επιβάτες σε δίκλινες καμπίνες.
Στη Δυτική Μεσόγειο θα βρίσκεται επίσης το Allure of the Seas, το οποίο θα ανακαινισθεί και θα αναχωρεί από Βαρκελώνη ή Τσιβιταβέκια για επταήμερες κρουαζιέρες σε Γαλλία, Ιταλία και Ισπανία.
Το 2025 η Royal Caribbean International προσφέρει κρουαζιέρες σε κορυφαίους προορισμούς παγκοσμίως. Στην Καραϊβική, 24 πλοία θα εξερευνήσουν την Ανατολική, Δυτική και Νότια Καραϊβική. Στην Ευρώπη, 6 πλοία θα ταξιδεύουν σε Μεσόγειο, Αδριατική, Βαλτική και Νορβηγικά Φιόρδ. Η Αλάσκα θα φιλοξενήσει 4 πλοία, ενώ στην Ασία 3 πλοία θα καλύψουν προορισμούς όπως η Ιαπωνία και η Νοτιοανατολική Ασία. Στην Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία, 4 πλοία θα προσφέρουν ταξίδια στο Νότιο Ημισφαίριο, ενώ 3 πλοία από τη Δυτική Ακτή των ΗΠΑ θα πλεύσουν στο Μεξικό και τη Χαβάη.
Το νέο κρουαζιερόπλοιο – Star of the Seas
Τον Αύγουστο του 2025 δρομολογείται το δεύτερο πλοίο της κατηγορίας Icon, το Star of the Seas, το μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο στον κόσμο μαζί με το Icon of The Seas, αφού και αυτό θα έχει μήκος 365 μέτρων. Το πλοίο θα έχει 20 καταστρώματα και θα μπορεί να φιλοξενήσει έως 7,514 άτομα.
Το Star of the Seas θα ξεκινήσει την πρώτη του κρουαζιέρα τον Αύγουστο του 2025 και όλη τη χρονιά θα αναχωρεί από το Port Canaveral της Φλόριντα, προσφέροντας επταήμερες κρουαζιέρες εναλλάξ στην Ανατολική και Δυτική Καραϊβική, επισκεπτόμενο προορισμούς όπως το Κοζουμέλ και το Πουέρτο Κόστα Μάγια στο Μεξικό, το Σεν Μαρτέν και Σεντ Tόμας, αλλά και το ιδιόκτητο νησί της Royal Caribbean στις Μπαχάμες, το Perfect Day at CocoCay.
Διαβάστε επίσης
United Group: Το deal στη Σερβία και το παζάρι για τη Nova
Σούπερ Μάρκετ: Οι πρωταγωνιστές της ακρίβειας το 2024 και ο τζίρος 12 δισ. ευρώ
Μπλε τιμολόγια: Τι θα κρίνει τη μαζικότερη στροφή των καταναλωτών