THEPOWERGAME
![ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ](https://www.powergame.gr/wp-content/uploads/2025/01/stylianidis-1.jpg)
Την έγκριση του αναπτυξιακού προγράμματος (Master Plan) του λιμένα της Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ) με σχετικό Προεδρικό Διάταγμα (ΦΕΚ 18/Α/10.02.2025) σχολίασε ο υπουργός Ναυτιλίας, Χρήστος Στυλιανίδης. Υπενθυμίζεται πως μέσω του διατάγματος εγκρίνεται τόσο το επικαιροποιημένο σχέδιο Master Plan, όσο και η απαραίτητη Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων. Με τον τρόπο αυτόν, δίδεται η δυνατότητα στην ΟΛΘ Α.Ε. να ικανοποιήσει τις υποχρεώσεις της, χωρίς καθυστερήσεις, όπως αυτές προκύπτουν από την= σύμβαση παραχώρησης.
Βάσει των όρων της εν λόγω σύμβασης, η ΟΛΘ Α.Ε. υποχρεούται να υλοποιήσει επενδύσεις αξίας 180 εκατ. ευρώ, με πρωταγωνιστή το εμβληματικό έργο επέκτασης του 6ου Προβλήτα, μία παρέμβαση που θα πολλαπλασιάσει τη δυναμικότητα του λιμένα. Μεταξύ άλλων, το τεχνικό πρόγραμμα της ΟΛΘ Α.Ε. περιλαμβάνει το έργο «Αποκατάστασης και Αξιοποίησης των Εγκαταστάσεων του Παλαιού Τελωνειακού Σταθμού», καθώς επίσης έργα βελτίωσης, επισκευής, συντήρησης, αναβάθμισης και ανακατασκευής των υφιστάμενων υποδομών του λιμένα.
Στυλιανίδης για ΟΛΘ: «Ορόσημο για την ιστορία η έγκριση του διατάγματος»
Ο κ. Χρήστος Στυλιανίδης δήλωσε σχετικά: «Η έκδοση του Προεδρικού Διατάγματος με το οποίο εγκρίνεται το αναπτυξιακό πρόγραμμα (Master Plan) του λιμένα της Θεσσαλονίκης αποτελεί ορόσημο για την ιστορία αλλά και το μέλλον του λιμένα της Θεσσαλονίκης. Είναι η εκκίνηση μιας νέας εποχής, που προβλέπει επενδύσεις εκατομμυρίων ευρώ, οι οποίες -τα επόμενα χρόνια- αναμένεται να εξασφαλίσουν μία ευοίωνη πορεία για την οικονομία και την απασχόληση των εργαζομένων, τόσο σε τοπικό, όσο και σε εθνικό επίπεδο. Η Θεσσαλονίκη κατέχει σημαίνοντα ρόλο στη “Θαλάσσια Εγνατία”, αλλά και στη χάραξη της Εθνικής Λιμενικής Πολιτικής, όπως αυτή υλοποιείται από το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και τη Γενική Γραμματεία Ναυτιλίας και Λιμένων. Φιλοδοξούμε η Θεσσαλονίκη να πρωταγωνιστήσει ως κύριος λιμένας των Βαλκανίων».
Σημειώνεται ότι για την υλοποίηση της σύνθεσης επιστημονικής και διοικητικής διαδικασίας σύνταξης και έκδοσης του εν λόγω Προεδρικού Διατάγματος, συνεργάστηκαν στελέχη από τον λιμένα της Θεσσαλονίκης και το Υπερταμείο (πρώην ΤΑΙΠΕΔ), το οποίο λειτούργησε ως «Αρχή Σχεδιασμού». Η Επιτροπή Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων (ΕΣΑΛ) εξέδωσε τον Φεβρουάριο του 2023 την αρχική έγκριση του σχεδίου Master Plan, ενώ το σχέδιο του Προεδρικού Διατάγματος κατατέθηκε στο Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ) για προέλεγχο τον Αύγουστο του 2024. Ο συντονισμός, η επεξεργασία και η προώθηση όλης της διαδικασίας έγινε από τα στελέχη της Γενικής Γραμματείας Ναυτιλίας και Λιμένων του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.
Διαβάστε επίσης
Οι γυναίκες CEOs που σπάνε τη “γυάλινη οροφή” στη μόδα
Μπερλινάλε: Με Κάλλας και Κεκάτο το 75ο Φεστιβάλ Βερολίνου
Πώς βλέπουν οι τράπεζες το νέο τοπίο στην αγορά των ΑΠΕ