Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Προκοπίου: Πώληση και επαναμίσθωση 5 πλοίων LNG έναντι 1,1 δισ.

Συμφωνία πώλησης και επαναμίσθωσης ύψους 1,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων για πέντε LNG carriers υπέγραψε η Pure Energy, υπό τον έλεγχο του Γιώργου Προκοπίου, με τη CMB Financial Leasing (CMBFL) από την Κίνα.

Πιο αναλυτικά, η εταιρεία νομικών υπηρεσιών Watson Farley & Williams (WFW), με έδρα το Λονδίνο, που συμβούλεψε τη CMBFL στη συναλλαγή, ανακοίνωσε τη συμφωνία με δήλωσή της την Πέμπτη. Σύμφωνα με τη δήλωση, η συμφωνία περιλαμβάνει πέντε LNG carriers χωρητικότητας 200.000 κυβικών μέτρων το καθένα.

Η συμφωνία περιλαμβάνει επίσης χρηματοδοτικές ρυθμίσεις τόσο πριν όσο και μετά την παράδοση των πλοίων, τα οποία θα απασχοληθούν μακροπρόθεσμα από «πολλές αξιόπιστες ηγέτιδες ναυλωτικές ομάδες της αγοράς», σύμφωνα με την WFW. Δεν δόθηκαν περισσότερες πληροφορίες για τη συμφωνία.

Η Pure Energy ελέγχεται από τον Γιώργο Προκοπίου, ο οποίος είναι επίσης ιδρυτής των Dynacom Tankers, Sea Traders και Dynagas. Το 2022, η Pure Energy είχε επίσης υπογράψει συμφωνία πώλησης και επαναμίσθωσης ύψους 813 εκατομμυρίων δολαρίων για τρία LNG carriers με τη China Development Bank Financial Leasing (CDB Leasing).

Νωρίτερα φέτος, η Dynagas παρέλαβε το LNG carrier Clean Vitality χωρητικότητας 200.000 κυβικών μέτρων από τη νοτιοκορεατική HD Hyundai Heavy. Το Clean Vitality εξυπηρετεί δεκαετή χρονοναύλωση με την αμερικανική εταιρεία εξαγωγών LNG Cheniere.

Τον Ιούνιο του 2021, η Dynagas είχε παραγγείλει τέσσερα LNG carriers χωρητικότητας 200.000 κυβικών μέτρων το καθένα, με κόστος περίπου 199 εκατομμύρια δολάρια ανά πλοίο. Το Clean Vitality ήταν το τρίτο από αυτή την παραγγελία. Το πρώτο πλοίο, το Clean Resolution, παραδόθηκε τον Σεπτέμβριο του 2023 και εξυπηρετεί επίσης τη Cheniere, όπως και το Clean Destiny, που εντάχθηκε στον στόλο τον Δεκέμβριο του περασμένου έτους.

Μετά την παραγγελία του 2021, η Dynagas προχώρησε το 2022 σε νέες παραγγελίες για τρία ακόμη LNG carriers παρόμοιου μεγέθους στη HD Hyundai Heavy, ενώ το 2023 προστέθηκαν τρία ακόμη πλοία τον Ιανουάριο και δύο τον Μάιο. Αυτή η συναλλαγή ενδέχεται να σχετίζεται με τα πέντε πλοία που παραγγέλθηκαν πέρυσι.

Τα πλοία διαθέτουν το σύστημα Mark III Flex+ membrane containment της GTT, έχουν μήκος 299,8 μέτρα και πλάτος 48,9 μέτρα. Η Dynagas αναμένεται να παραλάβει όλα τα πλοία αυτά έως το τέλος του 2027.

Διαβάστε επίσης

Τράπεζες: Μειώνουν προμήθειες και χρεώσεις από το 2025

Νικ Κάντι: Ο μεγιστάνας ακινήτων λανσάρει κρασί μηδενικού αλκοόλ

Έξυπνες Γέφυρες: Υπεγράφη η πέμπτη σύμβαση, στο τιμόνι η ΤΕΡΝΑ

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!