Γ.Δ.
1448.86 0,00%
ACAG
0,00%
5.72
BOCHGR
0,00%
4.52
CENER
0,00%
9.3
CNLCAP
0,00%
7.2
DIMAND
0,00%
8
NOVAL
0,00%
2.3
OPTIMA
0,00%
12.78
TITC
0,00%
40
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.52
ΑΒΕ
0,00%
0.438
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.59
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.705
ΑΛΜΥ
0,00%
4.56
ΑΛΦΑ
0,00%
1.576
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.32
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.08
ΑΣΚΟ
0,00%
2.81
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.662
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.23
ΒΙΟ
0,00%
5.33
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.89
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.6
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.38
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.42
ΔΑΑ
0,00%
7.974
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.52
ΔΕΗ
0,00%
11.87
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.8
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.306
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.72
ΕΕΕ
0,00%
32.62
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.82
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
0,00%
2.23
ΕΛΛ
0,00%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.97
ΕΛΠΕ
0,00%
7.185
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.02
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.852
ΕΛΧΑ
0,00%
1.87
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.195
ΕΤΕ
0,00%
7.592
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.28
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.86
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.224
ΕΧΑΕ
0,00%
4.52
ΙΑΤΡ
0,00%
1.505
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.336
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.98
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.89
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.7
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.02
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.54
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.84
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.2
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.04
ΚΛΜ
0,00%
1.465
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.426
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.186
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.84
ΚΡΙ
0,00%
14.95
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.994
ΛΑΒΙ
0,00%
0.76
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.16
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.52
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
0,00%
3.99
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.15
ΜΕΡΚΟ
0,00%
38
ΜΙΓ
0,00%
2.84
ΜΙΝ
0,00%
0.5
ΜΟΗ
0,00%
20.16
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.69
ΜΟΤΟ
0,00%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.16
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.75
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
0,00%
33.18
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.86
ΝΑΥΠ
0,00%
0.808
ΞΥΛΚ
0,00%
0.269
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
21.9
ΟΛΠ
0,00%
30.35
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.34
ΟΠΑΠ
0,00%
15.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.812
ΟΤΕ
0,00%
14.72
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.26
ΠΑΙΡ
0,00%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
0,00%
3.854
ΠΕΡΦ
0,00%
5.41
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.28
ΠΛΑΘ
0,00%
3.94
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14
ΠΡΔ
0,00%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.274
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.8
ΠΡΟΦ
0,00%
5.22
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.75
ΣΑΡ
0,00%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.334
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.585
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.9
ΣΠΙ
0,00%
0.504
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.99
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.628
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.226
ΦΡΛΚ
0,00%
3.735
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.6

Ξενοκώστας (Onex): Πατριωτική κίνηση οι αμυντικές ναυπηγήσεις στην Ελλάδα

Η παραγωγή γεννητριών, η παροχή υπηρεσιών logistics και φυσικά οι αμυντικές ναυπηγοεπισκευές, συμπεριλαμβανομένων των φρεγατών βρίσκονται στο στόχαστρο του ομίλου Onex τα επόμενα χρόνια. Παράλληλα όπως ανέφερε χθες ο αρμόδιος υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος, η πολιτεία θα στηρίξει το έργο των Ελληνικών ναυπηγείων, εντάσσοντας τις επενδύσεις τους στις στρατηγικές και εμβληματικές επενδύσεις της χώρας.

Η Onex διανύοντας φέτος το 20ο έτος της λειτουργίας της, όπως είπε ο επικεφαλής του ομίλου Πάνος Ξενοκώστας, θα φτάσει σε έσοδα τα 168 εκατ. ευρώ από τα 110 εκατ. ευρώ το 2023 και 130.000 ευρώ το 2004. Ο όμιλος όπως είπε ο επικεφαλής του ομίλου, έλαβε ιδιαίτερα μεγάλη ανάπτυξη τα τελευταία πέντε χρόνια, στα οποία επαναλειτούργησαν τα δύο ναυπηγεία της χώρας, Σύρου και Ελευσίνας. 

«Μέσα σε αυτά τα 20 χρόνια», είπε ο επικεφαλής της Onex, «η νεοφυής εταιρεία των 130.000 ευρώ, έγινε ένας όμιλος επιχειρήσεων με κύκλο εργασιών 170 εκατ. ευρώ εκ των οποίων το 85% αποτελούν εξαγωγές. Οι πέντε εργαζόμενοι έγιναν 3.700 εργαζόμενοι και τα 50.000 ευρώ αρχικό μετοχικό κεφάλαιο έχουν δημιουργήσει περιουσιακά στοιχεία υπό διαχείριση άνω των 300 εκατ. ευρώ».

«Ο καινούριος στόχος μας», συνέχισε «λέγεται μετασχηματισμός των ναυπηγείων. Θέλουμε να ξεκλειδώσουμε τις ναυπηγικές υποδομές και τις τεράστιες υποδομές που διαθέτουμε και να βγάλουμε από το μυαλό ότι είναι κατάλληλες μόνον για ναυπηγοεπισκευαστικές δραστηριότητες. Είναι υποδομές για παραγωγή ενέργειας, ανεμογεννητριών, είναι για αμυντικά έργα».

Επίσης ο πρόεδρος της Onex σημείωσε ότι οι τεράστιες οι λιμενικές υποδομές της Ελευσίνας, συνολικής έκτασης 650 στρεμμάτων, προσφέρονται τη δημιουργία ολοκληρωμένων λύσεων συνδυασμένων μεταφορικών υπηρεσιών (logistics) που θα κληθούν να υπηρετήσουν τον εθνικό στόχος της χώρας για τη δημιουργία ενός διεθνούς εφοδιαστικού hub στην Ελλάδα.

Ακόμη η εταιρεία θα πρωταγωνιστήσει, σε συνεργασία με το υπουργείο Εργασίας και την ΔΥΠΑ, για τη δημιουργία σε Σύρο και Ελευσίνα, Ακαδημιών για την κατάρτιση ανθρώπων σε ναυπηγοεπισκευαστικές δραστηριότητες. Η πρώτη σχολή μαθητείας ήδη λειτούργησε στην Σύρο και στην οποία σπουδάζουν 30 μαθητές, οι οποίοι παράλληλα με τις σπουδές τους αμείβονται. Σύμφωνα με τους ανθρώπους της Onex αλλά και τοπικών παραγόντων της περιοχής, η ζήτηση για τέτοιου είδους απασχολούμενων είναι μεγάλη, λόγω της παρατεταμένης απαξίωσης των ναυπηγείων της χώρας στις δεκαετίας του ‘80 και μετά.

Θεοδωρικάκος: Η Onex «success story» δαιμόνιων Ελλήνων

Ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος, χαρακτήρισε την περίπτωση της Onex ως «success story» δαιμόνιων Ελλήνων, που συνδέει το ελληνικό με το αμερικανικό επιχειρείν με την γαλάζια οικονομία, τον εφοπλισμό και ότι άλλο συνδέεται με αυτούς. «Δε υπάρχει τίποτε σπουδαιότερο να προσφέρει κάποιος εργασία σε χιλιάδες ανθρώπους», είπε απευθυνόμενος προς τον κ. Ξενοκώστα, προσθέτοντας ότι η Onex ξαναβάζει τη σφραγίδα της ελληνικής οικονομίας στην ναυπηγική βιομηχανία, με στόχους που δεν είναι στο αέρα, αλλά αποτελούν συγκεκριμένα σχέδια που εφαρμόζονται».

Ο κ. Θεοδωρικάκος ευχαρίστησε την Αμερικανική Αναπτυξιακή Τράπεζα (DFC), η συμβολή της οποίας ήταν καθοριστική για να υπάρξει αυτή η αναγέννηση της ναυπηγό-επισκευαστικής βιομηχανίας της χώρας. Πρόσθεσε ότι η συνεργασία αυτή θα συνεχιστεί επ’ ωφελεία των δύο πλευρών (ΗΠΑ και Ελλάδος) και σημείωσε ότι από την πλευρά του θα ενισχύσει τον ρόλο της «γαλάζιας οικονομίας» στην στρατηγική αλλαγής παραγωγικού μοντέλου στη χώρα η οποία πρόσφατα παρουσιάστηκε από τον Πρωθυπουργό. Πρόσθεσε ότι το σύνολο των επενδύσεων που θα γίνουν στα ναυπηγεία της χώρας, με ρύθμιση που ετοιμάζεται από τη ΓΓ Ιδιωτικών Επενδύσεων, θα εντάσσονται αυτόματα στις εμβληματικές και στρατηγικού χαρακτήρα επενδύσεων.

Από τη γιορτή των 20ετών της Onex, δεν μπορούσε να λείψει ο πρώην υπουργός Ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης και ο οποίος ήταν και ο βασικός μοχλός διάσωσης των ναυπηγείων τόσο στη Σύρο, όσο και στην Ελευσίνα. Ο ίδιος χαρακτήρισε την εξυγίανση των ναυπηγείων Ελευσίνας, ως το πιο δύσκολο project που έχει χειριστεί, αφού για την υλοποίησή του απαιτήθηκε, όχι μόνον η σύμφωνη γνώμη της κοινωνίας και της πολιτείας, αλλά και η σύμφωνη γνώμη του Αμερικανικού κράτους εν συνόλω – οι εγκρίσεις για τη συμμετοχή της DFC έγινε την επένδυση των ναυπηγείων Ελευσίνας συντελέστηκε επί προεδρίας Τραμπ, αλλά και επί προεδρίας Μπάιντεν – όπως επίσης και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. 

Όπως παραδέχθηκε ο πρώην υπ. Ανάπτυξης, «αρχικά νόμιζα ότι το πιο δύσκολο θέμα θα ήταν το Ελληνικό». Το Ελληνικό παραδέχθηκε ήταν ένα πρόβλημα με πολλές τεχνικές λεπτομέρειες, ενώ το πρόβλημα των Ναυπηγείων Ελευσίνας, έπρεπε να συμφωνήσει με την Ελλάδα, η Ευρώπη και οι ΗΠΑ. Ο κ. Γεωργιάδης, σημείωσε τον εποικοδομητικό ρόλο του ΣΥΡΙΖΑ στην εξυγίανση των ναυπηγείων Ελευσίνας, αλλά και της Σύρου, και στηλίτευσε την καταψήφιση της εξυγίανσης από το ΠΑΣΟΚ. «Είναι από τα λίγα καλά που έχει κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ στον τόπο», είπε ο σημερινός υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης. 

Διαβάστε επίσης

Έρχονται νωρίτερα οι αλλαγές στους φορολογικούς συντελεστές

Σκυλακάκης: Επιδότηση ρεύματος σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις

Υπεράκτια αιολικά: Μετά την Πολωνία και το Βέλγιο η ETEπ “καλοβλέπει” την Ελλάδα

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!