Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Στυλιανίδης: Ρεαλιστικές λύσεις στην απανθρακοποίηση της ναυτιλίας

Στον κομβικό ρόλο που διαδραματίζει η Ελλάδα στην παγκόσμια πρόκληση της απανθρακοποίησης της ναυτιλίας, αλλά και στη στρατηγική της για την επίτευξη του στόχου αναφέρθηκε ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στο συνέδριο της Διεθνούς Ένωσης Βιομηχανίας Καυσίμων Πλοίων “International Bunker Industry Association” ΙΒΙΑ που πραγματοποιείται στην Αθήνα.

Τόνισε ότι η απανθρακοποίηση αποτελεί μία πολύ σημαντική ευκαιρία για την Ευρώπη να ενισχύσει την ανταγωνιστικότητα της οικονομίας της και δεσμεύτηκε ότι η χώρα μας θα πρωταγωνιστήσει τόσο σε παγκόσμιο όσο και σε ευρωπαϊκό επίπεδο, προωθώντας ρεαλιστικές πολιτικές και εφαρμόσιμα μέτρα.

«Ο στόχος είναι κοινός για όλους μας» τόνισε, «και για να επιτευχθεί, είναι επιτακτική η ανάγκη να συνεργαστούν όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς (παραγωγοί ενέργειας και τεχνολογίας, πλοιοκτήτες, ναυπηγεία, λιμάνια) σε έναν ανοικτό και ειλικρινή διάλογο, με σκοπό την επίτευξη πρακτικών λύσεων, σημείωσε ο κ. Στυλιανίδης.

Υπογράμμισε, επίσης, ότι η παραγωγή καθαρών καυσίμων για τη ναυτιλία πρέπει να αποτελέσει απόλυτη προτεραιότητα, στο πλαίσιο της επικείμενης Ευρωπαϊκής πρωτοβουλίας για την καθαρή βιομηχανία στην Ευρώπη (Clean Industrial Deal).

Όσον αφορά στην απαιτούμενη χρηματοδότηση για την επίτευξη της απανθρακοποίησης της ναυτιλίας, ο Υπουργός τόνισε την ανάγκη υιοθέτησης σχημάτων Συμπράξεων Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ).

Πρόσθεσε, μάλιστα, ότι η χώρα μας έχει ήδη ξεκινήσει να εφαρμόζει αυτό το εργαλείο για την ανανέωση του ακτοπλοϊκού της στόλου.

Επίσης, σημείωσε ότι τα κονδύλια που συσσωρεύονται μέσω υφιστάμενων πολιτικών, όπως το Σύστημα Εμπορίας Εκπομπών της Ε.Ε., πρέπει να αξιοποιηθούν για πράσινες επενδύσεις στην ναυτιλία.

Ενόψει δε των μέτρων που εξετάζονται στο πλαίσιο του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού, τόνισε πως το ίδιο θα πρέπει να συμβεί και σε παγκόσμιο επίπεδο.

Ο πρόεδρος της ΙΒΙΑ Κωνσταντίνος Καπετανάκης κατά τη διάρκεια του συνεδρίου ανακοίνωσε τη δημιουργία και Ευρωπαϊκού Περιφερειακού Συμβουλίου που θα ενισχύει τη συνεργασία του κλάδου των καυσίμων και της ναυτιλίας αντιμετωπίζοντας τις περιφερειακές προκλήσεις .

Η δέσμευση της Διεθνούς Ένωσης για την ίδρυση και Ευρωπαϊκού Περιφερειακού Συμβουλίου εκτός των πέντε που λειτουργούν ήδη σε παγκόσμιο επίπεδο (Αφρική, Αμερική, Ασία, Μέση Ανατολή αντικατοπτρίζει τη στρατηγική επιλογή του ΙΒΙΑ να διαχειρίζεται σε τοπικό επίπεδο την αντιμετώπιση περιφερειακών ζητημάτων.

Το νέο Ευρωπαϊκό Περιφερειακό Συμβούλιο θα ενισχύσει τη συνεργασία εντός των ευρωπαϊκών κλάδων ναυτιλιακών καυσίμων και ναυτιλίας, θα αντιμετωπίσει τις περιφερειακές προκλήσεις και θα υποστηρίξει την αποστολή του ΙΒΙΑ να προωθεί ένα βιώσιμο και δίκαιο τοπίο στην αγορά των καυσίμων ναυτιλίας.

Το Ευρωπαϊκό Περιφερειακό Συμβούλιο θα έχει ως Πρόεδρο την Charlotte Rojgaard, Διευθύντρια Global Marine Fuels του Bureau Veritas Verifuel, την οποία θα πλαισιώνουν κορυφαίοι ηγέτες του κλάδου: ο John Stirling, Διευθυντής Marine Technical της World Fuel Services, ο Kenneth Juhls, Διευθύνων Σύμβουλος της ZeroΝorth Bunker, ο Andrea Realfonzo του Ομίλου Grimaldi, Τμήμα Corporate Bunker & Chartering, η Sofia Furstenberg Stott, Συνεταίρος της Furstenberg Maritime Advisory, ο Peter Grunwaldt, Αντιπρόεδρος της Hafnia, ο Jan Christensen, Senior Director Fuels, Lubricants & Chemicals της Hapag-Lloyd AG και ο Capt John Ghio, Διευθύνων Σύμβουλος & Captain του Λιμανιού του Γιβραλτάρ.

Αναφορικά με τον νέο της ρόλο, η Charlotte Rojgaard δήλωσε: «Είναι τιμή μου να ηγούμαι του Ευρωπαϊκού Περιφερειακού Συμβουλίου του ΙΒΙΑ. Έχουμε μια μοναδική ευκαιρία να πετύχουμε σημαντική πρόοδο σε θέματα που αφορούν την πολυδιάστατη και δυναμική βιομηχανία ναυτιλιακών καυσίμων της Ευρώπης. Με την ομάδα που διαμορφώσαμε, έχουμε όλα τα εφόδια για να αντιμετωπίσουμε τόσο τις προκλήσεις του σήμερα όσο και τις ευκαιρίες του αύριο για τα καύσιμα ναυτιλίας και την περιβαλλοντική διαχείριση».

Διαβάστε επίσης

Η Apple αντιμέτωπη με νέο πρόστιμο από την Ευρωπαϊκή Ένωση

Shuibei: Πώς ένα ψαροχώρι έγινε η πρωτεύουσα του χρυσού στην Κίνα

Σιφναίος: Οι προκλήσεις για τη λειτουργία του Κάθετου Διαδρόμου

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!