Γ.Δ.
1452.5 -0,26%
ACAG
+0,52%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
-0,11%
9.11
CNLCAP
-2,68%
7.25
DIMAND
-2,25%
7.82
NOVAL
-0,65%
2.285
OPTIMA
-2,33%
12.56
TITC
-1,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,23%
1.494
ΑΒΕ
+0,22%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
-0,87%
4.56
ΑΛΦΑ
-0,47%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-1,66%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
-3,51%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
-1,35%
2.19
ΒΙΟ
-3,30%
5.27
ΒΙΟΚΑ
-0,27%
1.865
ΒΙΟΣΚ
-0,62%
1.6
ΒΙΟΤ
-3,01%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-0,60%
11.6
ΔΟΜΙΚ
-4,32%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
-1,96%
1.755
ΕΕΕ
-0,74%
32.18
ΕΚΤΕΡ
-1,02%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+2,83%
2.18
ΕΛΛ
+1,75%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
+0,27%
7.3
ΕΛΣΤΡ
+0,97%
2.08
ΕΛΤΟΝ
-1,07%
1.856
ΕΛΧΑ
-0,74%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
+0,80%
7.84
ΕΥΑΠΣ
-0,62%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,63%
2.25
ΕΧΑΕ
-1,54%
4.47
ΙΑΤΡ
-3,23%
1.5
ΙΚΤΙΝ
-0,30%
0.334
ΙΛΥΔΑ
-0,25%
1.975
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.83
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.75
ΙΝΛΟΤ
+2,46%
0.998
ΙΝΤΕΚ
+0,17%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,50%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,35%
2.86
ΚΑΡΕΛ
-1,18%
336
ΚΕΚΡ
+1,26%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
-0,46%
0.429
ΚΟΥΑΛ
+1,72%
1.18
ΚΟΥΕΣ
+0,17%
5.86
ΚΡΙ
+0,33%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
-0,27%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
-3,80%
1.52
ΛΟΥΛΗ
-0,69%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
+1,79%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-1,86%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-1,21%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
20.56
ΜΟΝΤΑ
-1,11%
3.56
ΜΟΤΟ
-0,37%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,79%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,93%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-1,18%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
+0,24%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
-0,17%
30.05
ΟΛΥΜΠ
+1,30%
2.34
ΟΠΑΠ
-0,25%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,63%
0.798
ΟΤΕ
+0,61%
14.85
ΟΤΟΕΛ
-1,33%
10.36
ΠΑΙΡ
+3,33%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-1,04%
3.891
ΠΕΡΦ
+0,19%
5.39
ΠΕΤΡΟ
-1,20%
8.24
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.92
ΠΛΑΚΡ
+2,08%
14.7
ΠΡΔ
+8,70%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+1,53%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
-5,07%
6.55
ΠΡΟΦ
+0,77%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
+0,19%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+1,61%
1.575
ΣΠΕΙΣ
+1,71%
5.94
ΣΠΙ
+0,39%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
+0,96%
20.02
ΤΖΚΑ
-1,67%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-0,61%
8.1
ΦΡΙΓΟ
+4,55%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,86%
3.7
ΧΑΙΔΕ
+1,69%
0.6

Στυλιανίδης: Ρεαλιστικές λύσεις στην απανθρακοποίηση της ναυτιλίας

Στον κομβικό ρόλο που διαδραματίζει η Ελλάδα στην παγκόσμια πρόκληση της απανθρακοποίησης της ναυτιλίας, αλλά και στη στρατηγική της για την επίτευξη του στόχου αναφέρθηκε ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στο συνέδριο της Διεθνούς Ένωσης Βιομηχανίας Καυσίμων Πλοίων “International Bunker Industry Association” ΙΒΙΑ που πραγματοποιείται στην Αθήνα.

Τόνισε ότι η απανθρακοποίηση αποτελεί μία πολύ σημαντική ευκαιρία για την Ευρώπη να ενισχύσει την ανταγωνιστικότητα της οικονομίας της και δεσμεύτηκε ότι η χώρα μας θα πρωταγωνιστήσει τόσο σε παγκόσμιο όσο και σε ευρωπαϊκό επίπεδο, προωθώντας ρεαλιστικές πολιτικές και εφαρμόσιμα μέτρα.

«Ο στόχος είναι κοινός για όλους μας» τόνισε, «και για να επιτευχθεί, είναι επιτακτική η ανάγκη να συνεργαστούν όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς (παραγωγοί ενέργειας και τεχνολογίας, πλοιοκτήτες, ναυπηγεία, λιμάνια) σε έναν ανοικτό και ειλικρινή διάλογο, με σκοπό την επίτευξη πρακτικών λύσεων, σημείωσε ο κ. Στυλιανίδης.

Υπογράμμισε, επίσης, ότι η παραγωγή καθαρών καυσίμων για τη ναυτιλία πρέπει να αποτελέσει απόλυτη προτεραιότητα, στο πλαίσιο της επικείμενης Ευρωπαϊκής πρωτοβουλίας για την καθαρή βιομηχανία στην Ευρώπη (Clean Industrial Deal).

Όσον αφορά στην απαιτούμενη χρηματοδότηση για την επίτευξη της απανθρακοποίησης της ναυτιλίας, ο Υπουργός τόνισε την ανάγκη υιοθέτησης σχημάτων Συμπράξεων Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ).

Πρόσθεσε, μάλιστα, ότι η χώρα μας έχει ήδη ξεκινήσει να εφαρμόζει αυτό το εργαλείο για την ανανέωση του ακτοπλοϊκού της στόλου.

Επίσης, σημείωσε ότι τα κονδύλια που συσσωρεύονται μέσω υφιστάμενων πολιτικών, όπως το Σύστημα Εμπορίας Εκπομπών της Ε.Ε., πρέπει να αξιοποιηθούν για πράσινες επενδύσεις στην ναυτιλία.

Ενόψει δε των μέτρων που εξετάζονται στο πλαίσιο του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού, τόνισε πως το ίδιο θα πρέπει να συμβεί και σε παγκόσμιο επίπεδο.

Ο πρόεδρος της ΙΒΙΑ Κωνσταντίνος Καπετανάκης κατά τη διάρκεια του συνεδρίου ανακοίνωσε τη δημιουργία και Ευρωπαϊκού Περιφερειακού Συμβουλίου που θα ενισχύει τη συνεργασία του κλάδου των καυσίμων και της ναυτιλίας αντιμετωπίζοντας τις περιφερειακές προκλήσεις .

Η δέσμευση της Διεθνούς Ένωσης για την ίδρυση και Ευρωπαϊκού Περιφερειακού Συμβουλίου εκτός των πέντε που λειτουργούν ήδη σε παγκόσμιο επίπεδο (Αφρική, Αμερική, Ασία, Μέση Ανατολή αντικατοπτρίζει τη στρατηγική επιλογή του ΙΒΙΑ να διαχειρίζεται σε τοπικό επίπεδο την αντιμετώπιση περιφερειακών ζητημάτων.

Το νέο Ευρωπαϊκό Περιφερειακό Συμβούλιο θα ενισχύσει τη συνεργασία εντός των ευρωπαϊκών κλάδων ναυτιλιακών καυσίμων και ναυτιλίας, θα αντιμετωπίσει τις περιφερειακές προκλήσεις και θα υποστηρίξει την αποστολή του ΙΒΙΑ να προωθεί ένα βιώσιμο και δίκαιο τοπίο στην αγορά των καυσίμων ναυτιλίας.

Το Ευρωπαϊκό Περιφερειακό Συμβούλιο θα έχει ως Πρόεδρο την Charlotte Rojgaard, Διευθύντρια Global Marine Fuels του Bureau Veritas Verifuel, την οποία θα πλαισιώνουν κορυφαίοι ηγέτες του κλάδου: ο John Stirling, Διευθυντής Marine Technical της World Fuel Services, ο Kenneth Juhls, Διευθύνων Σύμβουλος της ZeroΝorth Bunker, ο Andrea Realfonzo του Ομίλου Grimaldi, Τμήμα Corporate Bunker & Chartering, η Sofia Furstenberg Stott, Συνεταίρος της Furstenberg Maritime Advisory, ο Peter Grunwaldt, Αντιπρόεδρος της Hafnia, ο Jan Christensen, Senior Director Fuels, Lubricants & Chemicals της Hapag-Lloyd AG και ο Capt John Ghio, Διευθύνων Σύμβουλος & Captain του Λιμανιού του Γιβραλτάρ.

Αναφορικά με τον νέο της ρόλο, η Charlotte Rojgaard δήλωσε: «Είναι τιμή μου να ηγούμαι του Ευρωπαϊκού Περιφερειακού Συμβουλίου του ΙΒΙΑ. Έχουμε μια μοναδική ευκαιρία να πετύχουμε σημαντική πρόοδο σε θέματα που αφορούν την πολυδιάστατη και δυναμική βιομηχανία ναυτιλιακών καυσίμων της Ευρώπης. Με την ομάδα που διαμορφώσαμε, έχουμε όλα τα εφόδια για να αντιμετωπίσουμε τόσο τις προκλήσεις του σήμερα όσο και τις ευκαιρίες του αύριο για τα καύσιμα ναυτιλίας και την περιβαλλοντική διαχείριση».

Διαβάστε επίσης

Η Apple αντιμέτωπη με νέο πρόστιμο από την Ευρωπαϊκή Ένωση

Shuibei: Πώς ένα ψαροχώρι έγινε η πρωτεύουσα του χρυσού στην Κίνα

Σιφναίος: Οι προκλήσεις για τη λειτουργία του Κάθετου Διαδρόμου

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!