Γ.Δ.
1397.63 +0,94%
ACAG
-0,92%
5.4
BOCHGR
-0,90%
4.39
CENER
-1,43%
8.3
CNLCAP
0,00%
7.3
DIMAND
0,00%
8.36
NOVAL
-0,66%
2.27
OPTIMA
+0,95%
12.72
TITC
+3,80%
36.9
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.37
ΑΒΕ
+1,74%
0.467
ΑΔΜΗΕ
+1,28%
2.37
ΑΚΡΙΤ
-0,73%
0.68
ΑΛΜΥ
-1,76%
3.63
ΑΛΦΑ
+0,42%
1.5615
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.44
ΑΡΑΙΓ
+0,53%
9.48
ΑΣΚΟ
-1,18%
2.51
ΑΣΤΑΚ
-1,69%
7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-17,43%
0.616
ΑΤΤΙΚΑ
+2,91%
2.12
ΒΙΟ
+3,20%
5.16
ΒΙΟΚΑ
+1,16%
1.74
ΒΙΟΣΚ
+1,10%
1.375
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+1,96%
2.08
ΓΕΒΚΑ
-0,38%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,86%
17.48
ΔΑΑ
+2,59%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
+1,82%
11.77
ΔΟΜΙΚ
-1,08%
2.74
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,02%
0.297
ΕΒΡΟΦ
-2,47%
1.38
ΕΕΕ
+0,24%
33.08
ΕΚΤΕΡ
+2,30%
1.424
ΕΛΒΕ
+0,85%
4.74
ΕΛΙΝ
-1,52%
1.95
ΕΛΛ
+1,52%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,09%
1.626
ΕΛΠΕ
+2,41%
6.81
ΕΛΣΤΡ
-0,97%
2.04
ΕΛΤΟΝ
-1,76%
1.788
ΕΛΧΑ
+9,36%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,89%
1.135
ΕΤΕ
+0,14%
7.026
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.13
ΕΥΔΑΠ
-0,52%
5.74
ΕΥΡΩΒ
+2,45%
2.045
ΕΧΑΕ
+3,12%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,81%
0.3075
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.735
ΙΝΚΑΤ
-1,47%
4.7
ΙΝΛΙΦ
+0,47%
4.3
ΙΝΛΟΤ
+1,03%
0.883
ΙΝΤΕΚ
+2,94%
5.61
ΙΝΤΕΡΚΟ
+1,65%
2.46
ΙΝΤΕΤ
+4,64%
1.015
ΙΝΤΚΑ
+3,16%
2.615
ΚΑΡΕΛ
-1,76%
334
ΚΕΚΡ
+5,73%
1.2
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+3,86%
1.48
ΚΟΡΔΕ
-3,42%
0.395
ΚΟΥΑΛ
-1,92%
1.024
ΚΟΥΕΣ
-0,71%
5.56
ΚΡΙ
+3,26%
14.25
ΚΤΗΛΑ
-2,94%
1.65
ΚΥΡΙΟ
+7,05%
0.942
ΛΑΒΙ
+0,55%
0.727
ΛΑΜΔΑ
+1,27%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
+1,63%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.68
ΜΑΘΙΟ
-3,38%
0.628
ΜΕΒΑ
+1,66%
3.68
ΜΕΝΤΙ
-0,98%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
+2,54%
3.025
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,36%
19.32
ΜΟΝΤΑ
+7,65%
3.8
ΜΟΤΟ
+0,61%
2.465
ΜΟΥΖΚ
-1,54%
0.64
ΜΠΕΛΑ
+1,16%
24.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
+0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,13%
31.32
ΝΑΚΑΣ
-3,92%
2.94
ΝΑΥΠ
-3,49%
0.83
ΞΥΛΚ
0,00%
0.255
ΞΥΛΠ
+9,05%
0.434
ΟΛΘ
+0,48%
20.8
ΟΛΠ
-0,33%
29.9
ΟΛΥΜΠ
-0,86%
2.3
ΟΠΑΠ
+2,59%
15.42
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,41%
0.791
ΟΤΕ
+0,74%
15.03
ΟΤΟΕΛ
-0,39%
10.2
ΠΑΙΡ
-0,20%
0.974
ΠΑΠ
-1,27%
2.34
ΠΕΙΡ
+0,11%
3.634
ΠΕΡΦ
+4,14%
5.28
ΠΕΤΡΟ
-0,26%
7.78
ΠΛΑΘ
0,00%
4
ΠΛΑΚΡ
-0,72%
13.8
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-0,84%
1.176
ΠΡΟΝΤΕΑ
-6,45%
5.8
ΠΡΟΦ
+2,00%
5.1
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.58
ΣΑΡ
+1,70%
10.76
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,30%
0.33
ΣΙΔΜΑ
-0,97%
1.535
ΣΠΕΙΣ
-0,71%
5.6
ΣΠΙ
-2,33%
0.502
ΣΠΥΡ
-3,94%
0.122
ΤΕΝΕΡΓ
+0,10%
19.79
ΤΖΚΑ
-3,83%
1.38
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,62%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-4,35%
0.22
ΦΡΛΚ
-0,84%
3.545
ΧΑΙΔΕ
+7,96%
0.61

Στυλιανίδης: Ρεαλιστικές λύσεις στην απανθρακοποίηση της ναυτιλίας

Στον κομβικό ρόλο που διαδραματίζει η Ελλάδα στην παγκόσμια πρόκληση της απανθρακοποίησης της ναυτιλίας, αλλά και στη στρατηγική της για την επίτευξη του στόχου αναφέρθηκε ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στο συνέδριο της Διεθνούς Ένωσης Βιομηχανίας Καυσίμων Πλοίων “International Bunker Industry Association” ΙΒΙΑ που πραγματοποιείται στην Αθήνα.

Τόνισε ότι η απανθρακοποίηση αποτελεί μία πολύ σημαντική ευκαιρία για την Ευρώπη να ενισχύσει την ανταγωνιστικότητα της οικονομίας της και δεσμεύτηκε ότι η χώρα μας θα πρωταγωνιστήσει τόσο σε παγκόσμιο όσο και σε ευρωπαϊκό επίπεδο, προωθώντας ρεαλιστικές πολιτικές και εφαρμόσιμα μέτρα.

«Ο στόχος είναι κοινός για όλους μας» τόνισε, «και για να επιτευχθεί, είναι επιτακτική η ανάγκη να συνεργαστούν όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς (παραγωγοί ενέργειας και τεχνολογίας, πλοιοκτήτες, ναυπηγεία, λιμάνια) σε έναν ανοικτό και ειλικρινή διάλογο, με σκοπό την επίτευξη πρακτικών λύσεων, σημείωσε ο κ. Στυλιανίδης.

Υπογράμμισε, επίσης, ότι η παραγωγή καθαρών καυσίμων για τη ναυτιλία πρέπει να αποτελέσει απόλυτη προτεραιότητα, στο πλαίσιο της επικείμενης Ευρωπαϊκής πρωτοβουλίας για την καθαρή βιομηχανία στην Ευρώπη (Clean Industrial Deal).

Όσον αφορά στην απαιτούμενη χρηματοδότηση για την επίτευξη της απανθρακοποίησης της ναυτιλίας, ο Υπουργός τόνισε την ανάγκη υιοθέτησης σχημάτων Συμπράξεων Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ).

Πρόσθεσε, μάλιστα, ότι η χώρα μας έχει ήδη ξεκινήσει να εφαρμόζει αυτό το εργαλείο για την ανανέωση του ακτοπλοϊκού της στόλου.

Επίσης, σημείωσε ότι τα κονδύλια που συσσωρεύονται μέσω υφιστάμενων πολιτικών, όπως το Σύστημα Εμπορίας Εκπομπών της Ε.Ε., πρέπει να αξιοποιηθούν για πράσινες επενδύσεις στην ναυτιλία.

Ενόψει δε των μέτρων που εξετάζονται στο πλαίσιο του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού, τόνισε πως το ίδιο θα πρέπει να συμβεί και σε παγκόσμιο επίπεδο.

Ο πρόεδρος της ΙΒΙΑ Κωνσταντίνος Καπετανάκης κατά τη διάρκεια του συνεδρίου ανακοίνωσε τη δημιουργία και Ευρωπαϊκού Περιφερειακού Συμβουλίου που θα ενισχύει τη συνεργασία του κλάδου των καυσίμων και της ναυτιλίας αντιμετωπίζοντας τις περιφερειακές προκλήσεις .

Η δέσμευση της Διεθνούς Ένωσης για την ίδρυση και Ευρωπαϊκού Περιφερειακού Συμβουλίου εκτός των πέντε που λειτουργούν ήδη σε παγκόσμιο επίπεδο (Αφρική, Αμερική, Ασία, Μέση Ανατολή αντικατοπτρίζει τη στρατηγική επιλογή του ΙΒΙΑ να διαχειρίζεται σε τοπικό επίπεδο την αντιμετώπιση περιφερειακών ζητημάτων.

Το νέο Ευρωπαϊκό Περιφερειακό Συμβούλιο θα ενισχύσει τη συνεργασία εντός των ευρωπαϊκών κλάδων ναυτιλιακών καυσίμων και ναυτιλίας, θα αντιμετωπίσει τις περιφερειακές προκλήσεις και θα υποστηρίξει την αποστολή του ΙΒΙΑ να προωθεί ένα βιώσιμο και δίκαιο τοπίο στην αγορά των καυσίμων ναυτιλίας.

Το Ευρωπαϊκό Περιφερειακό Συμβούλιο θα έχει ως Πρόεδρο την Charlotte Rojgaard, Διευθύντρια Global Marine Fuels του Bureau Veritas Verifuel, την οποία θα πλαισιώνουν κορυφαίοι ηγέτες του κλάδου: ο John Stirling, Διευθυντής Marine Technical της World Fuel Services, ο Kenneth Juhls, Διευθύνων Σύμβουλος της ZeroΝorth Bunker, ο Andrea Realfonzo του Ομίλου Grimaldi, Τμήμα Corporate Bunker & Chartering, η Sofia Furstenberg Stott, Συνεταίρος της Furstenberg Maritime Advisory, ο Peter Grunwaldt, Αντιπρόεδρος της Hafnia, ο Jan Christensen, Senior Director Fuels, Lubricants & Chemicals της Hapag-Lloyd AG και ο Capt John Ghio, Διευθύνων Σύμβουλος & Captain του Λιμανιού του Γιβραλτάρ.

Αναφορικά με τον νέο της ρόλο, η Charlotte Rojgaard δήλωσε: «Είναι τιμή μου να ηγούμαι του Ευρωπαϊκού Περιφερειακού Συμβουλίου του ΙΒΙΑ. Έχουμε μια μοναδική ευκαιρία να πετύχουμε σημαντική πρόοδο σε θέματα που αφορούν την πολυδιάστατη και δυναμική βιομηχανία ναυτιλιακών καυσίμων της Ευρώπης. Με την ομάδα που διαμορφώσαμε, έχουμε όλα τα εφόδια για να αντιμετωπίσουμε τόσο τις προκλήσεις του σήμερα όσο και τις ευκαιρίες του αύριο για τα καύσιμα ναυτιλίας και την περιβαλλοντική διαχείριση».

Διαβάστε επίσης

Η Apple αντιμέτωπη με νέο πρόστιμο από την Ευρωπαϊκή Ένωση

Shuibei: Πώς ένα ψαροχώρι έγινε η πρωτεύουσα του χρυσού στην Κίνα

Σιφναίος: Οι προκλήσεις για τη λειτουργία του Κάθετου Διαδρόμου

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!