THEPOWERGAME
Στην προώθηση καινοτομιών και λύσεων αυτοματοποίησης επενδύει η ΟΛΘ Α.Ε. με στόχο να εξελιχθεί σε λιμάνι του μέλλοντος. Αυτό τόνισε ο Σπύρος Νικολάου, Διευθυντής Τμήματος Τεχνολογιών, Πληροφορικής, Επικοινωνιών και Ψηφιακού Μετασχηματισμού της Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης Α.Ε. (ΟΛΘ Α.Ε.), κατά τη διάρκεια της δεύτερης ημέρας του συνεδρίου Southeast Europe Connectivity Forum II, που διεξάγεται στο ξενοδοχείο Makedonia Palace.
Ο κ. Νικολάου επισήμανε τη σημασία της ενημέρωσης των εργαζομένων για τα οφέλη του ψηφιακού μετασχηματισμού προτού αυτός ξεκινήσει. Ταυτόχρονα, η συνεχώς εξελισσόμενη απειλή από κυβερνοεπιθέσεις αυξάνει τους κινδύνους, αναγκάζοντας τους οργανισμούς να προσπαθούν να εξισορροπήσουν τη γρήγορη ψηφιοποίηση με την ασφάλεια. Στο πλαίσιο αυτό, ο ΟΛΘ προχωρά σε επενδύσεις στην κυβερνοασφάλεια για την θωράκισή του.
Ο Ηλίας Περτσινίδης, Πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας, ανέφερε τους λόγους που καθυστερούν συχνά την εξέλιξη των έργων. Σύμφωνα με τον κ. Περτσινίδη, η ψηφιοποιημένη γραφειοκρατία αποτελεί τον κύριο παράγοντα που εμποδίζει την ολοκλήρωση των έργων εντός των προκαθορισμένων χρονοδιαγραμμάτων. Επιπλέον, η έλλειψη εργαζομένων στον κλάδο, η οποία καταγράφεται και για μηχανικούς στην Ευρώπη, είναι ένας ακόμα παράγοντας καθυστέρησης, αν και στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή δεν είναι έντονα παρατηρήσιμη.
Ο Nishal Sooredoo, Associate Director της Haskoning UK Ltd, αναφέρθηκε στις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι πολυεθνικές εταιρείες κατά την υλοποίηση έργων, όπως το κανονιστικό πλαίσιο της εκάστοτε χώρας. Για να αποφευχθούν εκπλήξεις κατά την υλοποίηση, εργάζεται μια ειδική ομάδα. Σημαντικοί παράγοντες για την επιτυχία ενός project περιλαμβάνουν την βελτιστοποίηση των διαθέσιμων πόρων, τη διαχείριση κινδύνων, την ανάπτυξη στερεών σχέσεων με τον πελάτη μέσω σωστής επικοινωνίας και την κατανόηση της κουλτούρας της χώρας στην οποία υλοποιείται το έργο.
Διαβάστε επίσης
Pfizer: Τι κρύβεται πίσω από την επίθεση Starboard στον Μπουρλά
Jacquemus: Άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στη Νέα Υόρκη
Κατασκευές: Έρχονται νέα έργα ύψους 23,9 δισ. μέχρι το 2026